| | |
17.08.2011 15:20 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2407835
|
|
jumep
|
|
|
ano, to som pisal uz v prvom prispevku myslim, ze to moze byt nieco co sa nepouzilo nakonec
ISTO TO NEMA SPOLOCNE NIC S KLUCOM A ZAMYKANIM !!!
otvaranie okien je zabudovane v tlacitku kluca ... kde to nieco moze ovplyvnit je spolocne otvaranie / zatvaranie okien tlacitkom
ano, to som pisal uz v prvom prispevku myslim, ze to moze byt nieco co sa nepouzilo nakonec
ISTO TO NEMA SPOLOCNE NIC S KLUCOM A ZAMYKANIM !!!
otvaranie okien je zabudovane v tlacitku kluca ... kde to nieco moze ovplyvnit je spolocne otvaranie / zatvaranie okien tlacitkom
|
|
17.08.2011 18:07 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2407863
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
jj, to s tím senzorem mi jde taky
jj, to s tím senzorem mi jde taky :-)
|
|
11.09.2011 21:40 -
Re: Zvedání a klesání předku v normalni poloze
|
2412856
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Môe mi niekto vysvetli ako mám pochopi v diagu čo znamená počiatočná výka? Lebo je tam počiatočná a referenčná, tú referenčnú chápem. Počiatočná je tá podža ktorej bude udrova výku?
Môe mi niekto vysvetli ako mám pochopi v diagu čo znamená počiatočná výka? Lebo je tam počiatočná a referenčná, tú referenčnú chápem. Počiatočná je tá podža ktorej bude udrova výku?
|
|
05.03.2014 15:50 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674793
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Prosím o radu, na co se zaměřit. Jednou za 14 dní při studeném motoru, těsně po rozjezdu vyskočí "antipolution fault". Po načtení diag. je to chyba P0300 (náhodné vynechání zapalování), jiná chyba tam není. Chod motoru se nezmění, ve jede jak má. Kdy chybu přes diagnostiku nesmau, tak do druhého dne, nápis "antipolution fault" zmizí, a chyba zůstává uloená v paměti závad. Cívky, svíčky, jsem letos měnil. Auto je na LPG, ale chyba vyskočí při jízdě na BA. Kdy po nastartování vyjedu a po min.10 sekundách, tak ta chyba na 99% nevyskočí. Na co se mám zaměřit?
Prosím o radu, na co se zaměřit. Jednou za 14 dní při studeném motoru, těsně po rozjezdu vyskočí "antipolution fault". Po načtení diag. je to chyba P0300 (náhodné vynechání zapalování), jiná chyba tam není. Chod motoru se nezmění, ve jede jak má. Kdy chybu přes diagnostiku nesmau, tak do druhého dne, nápis "antipolution fault" zmizí, a chyba zůstává uloená v paměti závad. Cívky, svíčky, jsem letos měnil. Auto je na LPG, ale chyba vyskočí při jízdě na BA. Kdy po nastartování vyjedu a po min.10 sekundách, tak ta chyba na 99% nevyskočí. Na co se mám zaměřit?
|
|
05.03.2014 15:53 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674794
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Řekl bych e na to, abys nevyjíděl dřív ne za 10s po nastartování.
Řekl bych e na to, abys nevyjíděl dřív ne za 10s po nastartování. :-d;-)
|
|
05.03.2014 19:00 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674864
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Řekl bych e na to, abys nevyjíděl dřív ne za 10s po nastartování.
Dobrá rada nad zlato... Co taky od Mikry čekat jinýho,e jo
Nic jinýho to nepíe? Mělo by to poznat,na kterym válci ten výpadek je. Zkusil bych,pokud to umí vyvolat v tu chvíli sledovat Lambda-adaptace.Motor na ně za studena kale,ale dá se z nich aspoň vysledovat,kterej bank by mohl být problematický. Potom zase při tom výskytu sledovat adaptace vstřikovaného mnoství pro jednotlivé válce tohoto banku. A kdy uvidim,e se nějakej hodně odchyluje,tak je nejjednoduí zkusit přehodit z toho válce cifku a cvičku na válec vedle,jestli se ty patný hodnoty přestěhujou taky
Dobrá rada nad zlato... Co taky od Mikry čekat jinýho,e jo :-d:-d
Nic jinýho to nepíe? Mělo by to poznat,na kterym válci ten výpadek je. Zkusil bych,pokud to umí vyvolat v tu chvíli sledovat Lambda-adaptace.Motor na ně za studena kale,ale dá se z nich aspoň vysledovat,kterej bank by mohl být problematický. Potom zase při tom výskytu sledovat adaptace vstřikovaného mnoství pro jednotlivé válce tohoto banku. A kdy uvidim,e se nějakej hodně odchyluje,tak je nejjednoduí zkusit přehodit z toho válce cifku a cvičku na válec vedle,jestli se ty patný hodnoty přestěhujou taky ;-)
|
|
05.03.2014 19:11 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674865
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ale ta moje rada nedá tolik práce a zabere na 100%.
Alespoň do doby, ne se něco vys*re.
Ale ta moje rada nedá tolik práce a zabere na 100%.
Alespoň do doby, ne se něco vys*re. :-))
|
|
05.03.2014 19:17 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674871
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Právě e se to vyvolat nedá, udělalo mě to asi třikrát. Naposledy dnes, předtím asi 14 dní zpět, a před tím asi měsíc nebo dva, u nevím. Nic víc tam není, kdy mi odcházely po jednom cívky, tak tam byla jetě chyba, která určila o který válec jde. (P0303 atd..) Ale teď se objevila jen sama. Ale výpadek zapalování jsem nezaznamenal, motor el dobře. Asi budu čekat vdy 10s, a mám klid. Nemůe to děla třeba patný odtrh na svíčkách, e by při studeném motoru to vadilo?
Právě e se to vyvolat nedá, udělalo mě to asi třikrát. Naposledy dnes, předtím asi 14 dní zpět, a před tím asi měsíc nebo dva, u nevím. Nic víc tam není, kdy mi odcházely po jednom cívky, tak tam byla jetě chyba, která určila o který válec jde. (P0303 atd..) Ale teď se objevila jen sama. Ale výpadek zapalování jsem nezaznamenal, motor el dobře. Asi budu čekat vdy 10s, a mám klid. Nemůe to děla třeba patný odtrh na svíčkách, e by při studeném motoru to vadilo?
|
|
05.03.2014 23:00 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2674944
|
|
jumep
|
|
|
tak tak, jazdite furt na plyn tak aj benzin v nadrzi degraduje a mozno aj striky sa zanesu
nehovoriac o tom ze sa to cele preadaptuje a za istych teplot asi ma problem nejaky
neurcena chyba spalovania byva vacsinou tym ze je strasny nesulad plyn / benzin v spalovani a nevie sa to rychlo preadaptovat a hodi to chybu
tak tak, jazdite furt na plyn tak aj benzin v nadrzi degraduje a mozno aj striky sa zanesu
nehovoriac o tom ze sa to cele preadaptuje a za istych teplot asi ma problem nejaky
neurcena chyba spalovania byva vacsinou tym ze je strasny nesulad plyn / benzin v spalovani a nevie sa to rychlo preadaptovat a hodi to chybu
|
|
15.06.2015 14:12 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2831298
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Poznáte niekoho ikovného s diag v BB/ZV okrese?
Poznáte niekoho ikovného s diag v BB/ZV okrese?
|
|
| |
|
|