| | |
09.09.2013 19:05 -
Re: Maximální rychlost
|
2616696
|
|
Henry
|
|
|
Sorry panove.
Ja jsem myslel, ze se bavime o 100kW nafta / benzin a max. rychlosti.
Sorry panove. :-(
Ja jsem myslel, ze se bavime o 100kW nafta / benzin a max. rychlosti.
|
|
12.09.2013 19:18 -
Re: Maximální rychlost
|
2617425
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Já se chtěl jen zmínit, e jetě existují stará a dnes u levná auta , co jetě dokáou jet a přitom se za nimi jetě někdo otočí , jedno takové benzínové mám. Samozřejmě nechci srovnávat s novými auty za stovky tisíc, kterých stojí na kadém rohu dost. U takových se jaksi "odpich " předpokládá automaticky. Chtěl jsem jen vyzdvihnout, e v určitém věku Vás přestane bavit "maximálka" ale pohodlí a komfort obsluhy atd. Taky chci být- tam kde to znám taky vdycky první ALE - v zatáčce, kterou znáte a letíte tam běně 100 mohl náhodou vyjet traktor z pole a nechat bláto-potom je to na mokru překvapeníčko. Nebudu tady v tématu maximálních rychlostí kecat o něčem jiném ale přesto si myslím, e třeba ta moje C5 Break 2,2 Hdi si zaslouí aby to velký auto spí plulo jako velryba po silnici ne se snait při zbrklém lítání něco po... Po první prohlídce odspodu je mi jasné, e to není Oktávka. A divím se, e po 12 letech na podvozku není vidět ádný zub času . Akorát trochu orezlý konce roubů a krycí plechy zadních brzd měly nekonkrétní odstín.
Tak jsem to trochu otřel a zastříkal kvalitním MOTIP sprayem černou a teď vypadá jako nový. Trochu mě překvapily gumové brzdové hadičky ale asi mají "svoje" vlastnosti zaručeny. U jsem měl dost starých aut ale C5 je odspodu "unikum". Prostě je to perfektně zadeklovaný a na technické nemají co vytknout. Pokud neklechtají nápravy tak asi ani nezjistí nějakou korozi rámu, protoe není vidět. To moje vypadá , e na to jetě asi nikdo neáhl a ani to neviděl odspodu, protoe ten první ho měl novýho- neměl důvod a ten druhý - můj soused pod něj rozhodně nelez ( má známého v Citroenu a tak ve řeil on), a soused jen platil a platil za blbosti. Předal mi dost faktur a něco rozhodně z toho zvládnu sám. Ale dnes je na novějí auta často potřeba různé přípravky a grify a ty nejsou někdy jednodue dostupné a tak je nutné -i kdy je člověk přes auta "mochr" tak nakonec auto dát do servisu opravit.--Jetě jsem nedal, jen kecám. Pouze jednou mi přebruovali v Mor. Krumlově kliku na Ford Capri 1300 V4. To se doma móoc dobře nedělá. Ale u C5 nepředpokládám zatím , e do toho moc polezu. Jednak auto vypadá zachovale jak s hora tak i zespodu . A známý souseda je i můj kámo. Tak doufám, e koráb chvíli vydrí.
Zvlátní je , e na mojí C5tce -barva modrá Mauritius metal(je to skoro černo modrý), hodně tmavý, se stává, e třeba přední část vozu-nárazník a částečně kapota měla od odlétajícího těrku nebo co "doklovaný" lak- v nárazníku prosvítala bílá základní barva ale na kapotě je to vdy vidět a na plech. Plech je lesklý jakoby pozink nebo co. I oděrky na konci dveří jsou a na svítivý plech. To jsem viděl jen na starým německým Ford Capri-mělo to slabý plechy , který nerezavěly. U C5 se divím, e na karoserii není ádný plnič nebo co, e se to oklepne a na plech. Tak jsem si namíchal nitro podobnou a zaretuoval - a je to v pohodě. Myslím, e si toto auto nezaslouí "zesměňovat"ho laděnýma výfukama, podlokama pod disky, rychlými pruhy atd. Je to prostě majestátní rodinný koráb , který je asi bezpečný, je v něm dobré sveení, je velký, kdy chce rychle vyrazit-tak to taky umí, na treku má malou spotřebu a kdy do něj nastupujeme tak se nemusíme válet po sedadlech, jako kdy lezeme do Ford Probe. Samozřejmě , podle toho jak jde za plynem a kolik dá na maximálce je ukazatelem kondice motoru ale je třeba mít v pohodě i ten zbytek- nápravy a pneumatiky. Maximálku bych osobně zkouel u novýho auta ale kdy člověk sleduje zprávy-tak se někdy nestačí divit. Ono na dálnici bohatě stačí 150 a to jetě v předjíděcím pruhu- a to jede kadý findejz. Pak je důleitějí zase spotřeba. No nic u kecám dlouho a na jiné téma, tak to snad někoho alespoň pobaví. ahoj
Já se chtěl jen zmínit, e jetě existují stará a dnes u levná auta , co jetě dokáou jet a přitom se za nimi jetě někdo otočí , jedno takové benzínové mám. Samozřejmě nechci srovnávat s novými auty za stovky tisíc, kterých stojí na kadém rohu dost. U takových se jaksi "odpich " předpokládá automaticky. Chtěl jsem jen vyzdvihnout, e v určitém věku Vás přestane bavit "maximálka" ale pohodlí a komfort obsluhy atd. Taky chci být- tam kde to znám taky vdycky první ALE - v zatáčce, kterou znáte a letíte tam běně 100 mohl náhodou vyjet traktor z pole a nechat bláto-potom je to na mokru překvapeníčko. Nebudu tady v tématu maximálních rychlostí kecat o něčem jiném ale přesto si myslím, e třeba ta moje C5 Break 2,2 Hdi si zaslouí aby to velký auto spí plulo jako velryba po silnici ne se snait při zbrklém lítání něco po... Po první prohlídce odspodu je mi jasné, e to není Oktávka. A divím se, e po 12 letech na podvozku není vidět ádný zub času . Akorát trochu orezlý konce roubů a krycí plechy zadních brzd měly nekonkrétní odstín.
Tak jsem to trochu otřel a zastříkal kvalitním MOTIP sprayem černou a teď vypadá jako nový. Trochu mě překvapily gumové brzdové hadičky ale asi mají "svoje" vlastnosti zaručeny. U jsem měl dost starých aut ale C5 je odspodu "unikum". Prostě je to perfektně zadeklovaný a na technické nemají co vytknout. Pokud neklechtají nápravy tak asi ani nezjistí nějakou korozi rámu, protoe není vidět. To moje vypadá , e na to jetě asi nikdo neáhl a ani to neviděl odspodu, protoe ten první ho měl novýho- neměl důvod a ten druhý - můj soused pod něj rozhodně nelez ( má známého v Citroenu a tak ve řeil on), a soused jen platil a platil za blbosti. Předal mi dost faktur a něco rozhodně z toho zvládnu sám. Ale dnes je na novějí auta často potřeba různé přípravky a grify a ty nejsou někdy jednodue dostupné a tak je nutné -i kdy je člověk přes auta "mochr" tak nakonec auto dát do servisu opravit.--Jetě jsem nedal, jen kecám. Pouze jednou mi přebruovali v Mor. Krumlově kliku na Ford Capri 1300 V4. To se doma móoc dobře nedělá. Ale u C5 nepředpokládám zatím , e do toho moc polezu. Jednak auto vypadá zachovale jak s hora tak i zespodu . A známý souseda je i můj kámo. Tak doufám, e koráb chvíli vydrí.
Zvlátní je , e na mojí C5tce -barva modrá Mauritius metal(je to skoro černo modrý), hodně tmavý, se stává, e třeba přední část vozu-nárazník a částečně kapota měla od odlétajícího těrku nebo co "doklovaný" lak- v nárazníku prosvítala bílá základní barva ale na kapotě je to vdy vidět a na plech. Plech je lesklý jakoby pozink nebo co. I oděrky na konci dveří jsou a na svítivý plech. To jsem viděl jen na starým německým Ford Capri-mělo to slabý plechy , který nerezavěly. U C5 se divím, e na karoserii není ádný plnič nebo co, e se to oklepne a na plech. Tak jsem si namíchal nitro podobnou a zaretuoval - a je to v pohodě. Myslím, e si toto auto nezaslouí "zesměňovat"ho laděnýma výfukama, podlokama pod disky, rychlými pruhy atd. Je to prostě majestátní rodinný koráb , který je asi bezpečný, je v něm dobré sveení, je velký, kdy chce rychle vyrazit-tak to taky umí, na treku má malou spotřebu a kdy do něj nastupujeme tak se nemusíme válet po sedadlech, jako kdy lezeme do Ford Probe. Samozřejmě , podle toho jak jde za plynem a kolik dá na maximálce je ukazatelem kondice motoru ale je třeba mít v pohodě i ten zbytek- nápravy a pneumatiky. Maximálku bych osobně zkouel u novýho auta ale kdy člověk sleduje zprávy-tak se někdy nestačí divit. Ono na dálnici bohatě stačí 150 a to jetě v předjíděcím pruhu- a to jede kadý findejz. Pak je důleitějí zase spotřeba. No nic u kecám dlouho a na jiné téma, tak to snad někoho alespoň pobaví.:-) ahoj
|
|
12.09.2013 19:53 -
Re: Maximální rychlost
|
2617428
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ano, má pravdu. Drtivá větina uivatelů toho auta nemá snahu ho nějak "zkrálit" a tunění se diskutuje jen o čipech.
No ale někdo by to mohl zkusit. Návod:
Do kapoty udělat díru s vyvýeným nasáváním, na nárazník rampu se esti přídavnými světlomety, pod rouby kol hodit podloky nebo rovnou matice, na zadní část střechy spojler, roubovákem několik děr do výfuku (nejlépe do FAP), chromovou koncovku výfuku a místo klubové nálepky dát na zadek nápis JEZDÍM NA CASTROL.
Ano, má pravdu. Drtivá větina uivatelů toho auta nemá snahu ho nějak "zkrálit" a tunění se diskutuje jen o čipech.
No ale někdo by to mohl zkusit. Návod:
Do kapoty udělat díru s vyvýeným nasáváním, na nárazník rampu se esti přídavnými světlomety, pod rouby kol hodit podloky nebo rovnou matice, na zadní část střechy spojler, roubovákem několik děr do výfuku (nejlépe do FAP), chromovou koncovku výfuku a místo klubové nálepky dát na zadek nápis JEZDÍM NA CASTROL.
|
|
12.09.2013 20:21 -
Re: Maximální rychlost
|
2617438
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tuning - já bych jednu věc moc chtěl ale nevím jak.
Chtěl bych udělat dekl přes zadní kola jako to měli Cx...
Najku - sám si dávám důtku za příspěvek mimo téma ale kdy je tu o tom řeč tak jsem musel...
Tuning - já bych jednu věc moc chtěl ale nevím jak.
Chtěl bych udělat dekl přes zadní kola jako to měli Cx...
Najku - sám si dávám důtku za příspěvek mimo téma :-)) ale kdy je tu o tom řeč tak jsem musel...:-p
|
|
27.04.2015 06:19 -
Re: Maximální rychlost
|
2815064
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Tak, pred par dnami som to rozkotulal na 203 podla GPS, trvalo to nejaku chvilu
Tak, pred par dnami som to rozkotulal na 203 podla GPS, trvalo to nejaku chvilu :-p :-p :-p
|
|
01.05.2015 00:54 -
Re: Maximální rychlost
|
2816329
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
220 a jetě by jela.. ale to je u opravdu plavba i se sport reimem...
220 a jetě by jela.. ale to je u opravdu plavba i se sport reimem...
|
|
01.05.2015 07:07 -
Re: Maximální rychlost
|
2816330
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Chlapci, o co si koledujete???
Chlapci, o co si koledujete???:-o
:-o:nevim:nevim
|
|
01.05.2015 09:40 -
Re: Maximální rychlost
|
2816364
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
no koledují si o důkladné protaení FAPu ? ...
no koledují si o důkladné protaení FAPu ? :nevim :-d ...
|
|
01.05.2015 10:02 -
Re: Maximální rychlost
|
2816365
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Souhlas s tím, e auto by se mělo jednou za čas pořádně protáhnout, ale hnát to a na doraz by mne nenapadlo, můe se cokoliv stát, a to jsou policajti, zvíře, defekt na kole, nebo jakákoli závada na autě během této rychlosti, do penálu se mi zatím jetě nechce, proč pokouet těstí a něco úmyslně přivolávat, jinak kadý svého těstí strojvůdce, hlavně tyto rychlosti zkouet sám a ne s celou rodinou nebo s jinými pasaéry.
Souhlas s tím, e auto by se mělo jednou za čas pořádně protáhnout, ale hnát to a na doraz by mne nenapadlo, můe se cokoliv stát, a to jsou policajti, zvíře, defekt na kole, nebo jakákoli závada na autě během této rychlosti, do penálu se mi zatím jetě nechce, proč pokouet těstí a něco úmyslně přivolávat, jinak kadý svého těstí strojvůdce, hlavně tyto rychlosti zkouet sám a ne s celou rodinou nebo s jinými pasaéry.
|
|
01.05.2015 10:21 -
Re: Maximální rychlost
|
2816366
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
cca. před 12ti lety jsem jel se svým BX16v po dálnici 160Km/h. BXku se sice jetě chtělo, protoe tam byl ten nejnalapanějí motor co se do nich dával, ale mi u se v hlavě začaly honit katastrofické scénáře s defektem a podobnými abnormalitami ... tak jsem trochu raději zvolnil Bylo to nejvíce, co jsem v ivotě jel.
cca. před 12ti lety jsem jel se svým BX16v po dálnici 160Km/h. BXku se sice jetě chtělo, protoe tam byl ten nejnalapanějí motor co se do nich dával, ale mi u se v hlavě začaly honit katastrofické scénáře s defektem a podobnými abnormalitami :-) ... tak jsem trochu raději zvolnil :-) Bylo to nejvíce, co jsem v ivotě jel.
|
|
01.05.2015 13:00 -
Re: Maximální rychlost
|
2816384
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
No já tehdá s "novým" autem taky hned jel asi 170 po dálnici a kdy jsem zastavil, navtívil pneuservis kvůli převáení, chlápek sahnul na ventílek, e sundá čepičku a celej ten kus hliníku mu zůstal v ruce. e se to prej u těch hliníkových stává...
Tak jsem dlouho jezdil s tim, e taky mohl upadnout trochu dřív a nechtělo se mi moc zrychlovat. Teď teda alespoň jednou za čas trochu zalomcuju ventilkama, zda drí, jak mají.
Jinak mý 2.0 se moc přes 200 nechtělo. Tak nějak jí rafička krtala, ale potřeboval bych delí úsek na překonání.
No já tehdá s "novým" autem taky hned jel asi 170 po dálnici a kdy jsem zastavil, navtívil pneuservis kvůli převáení, chlápek sahnul na ventílek, e sundá čepičku a celej ten kus hliníku mu zůstal v ruce. e se to prej u těch hliníkových stává...
Tak jsem dlouho jezdil s tim, e taky mohl upadnout trochu dřív a nechtělo se mi moc zrychlovat. Teď teda alespoň jednou za čas trochu zalomcuju ventilkama, zda drí, jak mají.
Jinak mý 2.0 se moc přes 200 nechtělo. Tak nějak jí rafička krtala, ale potřeboval bych delí úsek na překonání.
|
|
01.05.2015 21:47 -
Re: Maximální rychlost
|
2816483
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
63zdenda napsal(a): Souhlas s tím, e auto by se mělo jednou za čas pořádně protáhnout, ale hnát to a na doraz by mne nenapadlo, můe se cokoliv stát, a to jsou policajti, zvíře, defekt na kole, nebo jakákoli závada na autě během této rychlosti, do penálu se mi zatím jetě nechce, proč pokouet těstí a něco úmyslně přivolávat, jinak kadý svého těstí strojvůdce, hlavně tyto rychlosti zkouet sám a ne s celou rodinou nebo s jinými pasaéry.
Bolo to v Nemecku, takze s policiou nieje problem.
;-)
|
|
| |
|
|