| | |
23.04.2015 19:39 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813731
|
|
jumep
|
|
|
no a napr ten vypinac sa da lacnejsie podstatne ked beres druhovyrobu a to okno sa da za 15E na ebay kupit, takze nekupuj hned drahe veci ...
no a napr ten vypinac sa da lacnejsie podstatne ked beres druhovyrobu a to okno sa da za 15E na ebay kupit, takze nekupuj hned drahe veci ...
|
|
23.04.2015 21:01 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813774
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
lami napsal(a): Po přečtení vlákna tu je jen pár jedinců co napsali konkrétní náklady a poruchy. Tak já jsem koupil v D 2,5 roku starou X7 byla nabouraná, měla najeto 62 tisíc a asi 2 měsíce před koupí byla na svolávačce, tak kilometry sedí. U při koupi měla patný chladič klimy, propoutěl a od barviva na ní byl flek o průměru 20 cm, nový chladič stál okolo 4 tisíc plus naplnění. Před 2 roky mi začalo téct servořízení, repas vyel na 4 tisíce a odeel brzdový spínač za 500, -Kč. Loni kdy jsem jel do Chorvatska mi prasklo ve stahovačce okna řidiče, byl jsem rád e sklo vyjelo na horu a od té doby jsem na to neáhl, teď na léto to budu muset opravit a co jsem se díval, tak se v pohodě vejdu do 2 tisíc. To jsou moje náklady za 4 roky jedění a najetí 68 tisíc kilometrů, do toho nepočítám pneumatiky, výměnu oleje filtrů, brzdových destiček, brzdové kapaliny a stěračů.
Prej naklady
Auto z DE, 3.5 roku stare (po ukonceni 3let to majitel dal do Citroenu a pul roku to tam stalo), najeto 108tis. Doma std. plny servis. Po 10tis. zacal klepat motor, vymena v autorizaku 268tis faktura, 58tis jsem platil ja, zbyle penize pojistovna na pozarucni vady u ktere to nemci pri prodeji ojetin z autorizaku pojistuji (cena pojisteni cca 900eur v ramci ceny auta). 12tis. vymena klima chladice (je 2x drazsi nez 2litr). 9 tis vymena axialnich cepu predku v autorizaku (v ramci garaze by se to dalo vymenit za skoro polovic), vymeny ruznych cepu/silentbloku na predku cirka tak cca 4 tisice. Ted se mi pokazily elektricke pate dvere. Za 2 roky provozu auto 2mesice v servisu (motor) a naklady na opravy mimo bezny servis cirka tak 90tis. Ale jinak to auto vypadalo pri koupi v super stavu, v kufru auta druhe 18" litaky origo C6. Az na std. bolest sedacky ridice a pomackane kuze sedaku. Takze jak rikam, kdyz narazis na dobry kousek a mas vic stesti jako ja, tak to nemusi byt tak drahe a naopak Zaver zni - mel jsem si nechat moji starou vymazlenou C5 I 2.2 v automatu, ktera novemu majiteli slouzi dodnes. Aby ne, kdyz jsem do ni za posledni rok pred prodejem vrazil vic nez za kolik jsem ji prodal.
Prej naklady :)
Auto z DE, 3.5 roku stare (po ukonceni 3let to majitel dal do Citroenu a pul roku to tam stalo), najeto 108tis. Doma std. plny servis. Po 10tis. zacal klepat motor, vymena v autorizaku 268tis faktura, 58tis jsem platil ja, zbyle penize pojistovna na pozarucni vady u ktere to nemci pri prodeji ojetin z autorizaku pojistuji (cena pojisteni cca 900eur v ramci ceny auta). 12tis. vymena klima chladice (je 2x drazsi nez 2litr). 9 tis vymena axialnich cepu predku v autorizaku (v ramci garaze by se to dalo vymenit za skoro polovic), vymeny ruznych cepu/silentbloku na predku cirka tak cca 4 tisice. Ted se mi pokazily elektricke pate dvere. Za 2 roky provozu auto 2mesice v servisu (motor) a naklady na opravy mimo bezny servis cirka tak 90tis. Ale jinak to auto vypadalo pri koupi v super stavu, v kufru auta druhe 18" litaky origo C6. Az na std. bolest sedacky ridice a pomackane kuze sedaku. Takze jak rikam, kdyz narazis na dobry kousek a mas vic stesti jako ja, tak to nemusi byt tak drahe a naopak :) Zaver zni - mel jsem si nechat moji starou vymazlenou C5 I 2.2 v automatu, ktera novemu majiteli slouzi dodnes. Aby ne, kdyz jsem do ni za posledni rok pred prodejem vrazil vic nez za kolik jsem ji prodal.
|
|
23.04.2015 21:23 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813782
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Prej naklady
Auto z DE, 3.5 roku stare (po ukonceni 3let to majitel dal do Citroenu a pul roku to tam stalo), najeto 108tis. Doma std. plny servis. Po 10tis. zacal klepat motor, vymena v autorizaku 268tis faktura, 58tis jsem platil ja, zbyle penize pojistovna na pozarucni vady u ktere to nemci pri prodeji ojetin z autorizaku pojistuji (cena pojisteni cca 900eur v ramci ceny auta). 12tis. vymena klima chladice (je 2x drazsi nez 2litr). 9 tis vymena axialnich cepu predku v autorizaku (v ramci garaze by se to dalo vymenit za skoro polovic), vymeny ruznych cepu/silentbloku na predku cirka tak cca 4 tisice. Ted se mi pokazily elektricke pate dvere. Za 2 roky provozu auto 2mesice v servisu (motor) a naklady na opravy mimo bezny servis cirka tak 90tis. Ale jinak to auto vypadalo pri koupi v super stavu, v kufru auta druhe 18" litaky origo C6. Az na std. bolest sedacky ridice a pomackane kuze sedaku. Takze jak rikam, kdyz narazis na dobry kousek a mas vic stesti jako ja, tak to nemusi byt tak drahe a naopak Zaver zni - mel jsem si nechat moji starou vymazlenou C5 I 2.2 v automatu, ktera novemu majiteli slouzi dodnes. Aby ne, kdyz jsem do ni za posledni rok pred prodejem vrazil vic nez za kolik jsem ji prodal.
iba laicka otazka, ako taky agregat sa poruci po 100tkm na totalku ? bez tej poistky by bolo za motor 10tisic euro?
iba laicka otazka, ako taky agregat sa poruci po 100tkm na totalku ? bez tej poistky by bolo za motor 10tisic euro?
|
|
23.04.2015 21:42 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813794
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
robo napsal(a): iba laicka otazka, ako taky agregat sa poruci po 100tkm na totalku ? bez tej poistky by bolo za motor 10tisic euro?
laicka odpoved je velka axialni vule na klikove hrideli - loziska, jak se odporouci to nevim, asi nejsou moc kvalitne udelana, kdyz na jinych autech vydrzi pul mil. km a vice. Studoval jsem Disco fora, kde ty motory davaji taky a u 2.7 byly problemy v tech tezkych autech dokonce i s praskanim klikovek zkrz spatne loziska. Od nejakeho roku uz davali loziska vetsi a lepsi, tak to bylo pry uz snad ok. Vic nevim, kazdopadne pul motor, ze by se prehodila hlava nebo tak neco se nedela, pouze cely motor vcetne hlavy.
laicka odpoved je velka axialni vule na klikove hrideli - loziska, jak se odporouci to nevim, asi nejsou moc kvalitne udelana, kdyz na jinych autech vydrzi pul mil. km a vice. Studoval jsem Disco fora, kde ty motory davaji taky a u 2.7 byly problemy v tech tezkych autech dokonce i s praskanim klikovek zkrz spatne loziska. Od nejakeho roku uz davali loziska vetsi a lepsi, tak to bylo pry uz snad ok. Vic nevim, kazdopadne pul motor, ze by se prehodila hlava nebo tak neco se nedela, pouze cely motor vcetne hlavy.
|
|
23.04.2015 21:50 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813799
|
|
jumep
|
|
|
zaklad je dobry automat aby nekopal a nedaval motoru rany a druhy problem je olej, 30k km je prilis vela na ten motor
zaklad je dobry automat aby nekopal a nedaval motoru rany a druhy problem je olej, 30k km je prilis vela na ten motor
|
|
23.04.2015 21:51 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813802
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): laicka odpoved je velka axialni vule na klikove hrideli - loziska, jak se odporouci to nevim, asi nejsou moc kvalitne udelana, kdyz na jinych autech vydrzi pul mil. km a vice. Studoval jsem Disco fora, kde ty motory davaji taky a u 2.7 byly problemy v tech tezkych autech dokonce i s praskanim klikovek zkrz spatne loziska. Od nejakeho roku uz davali loziska vetsi a lepsi, tak to bylo pry uz snad ok. Vic nevim, kazdopadne pul motor, ze by se prehodila hlava nebo tak neco se nedela, pouze cely motor vcetne hlavy.
hmm to je smola, som si myslel ze takyto motor sa s c5 zabavi, a ked chodi po dialnici tak motor 3liter o tom ani nevie pri 12o-130km
ako to mohol ten predchadzajuci majitel vediet ze je kratko pred koncom, iba zhoda nahod?
a z tejto analogie by sa dalo povedat ze novy ti vydrzi zas iba okolo 100tkm, nemal nieco ten nemec za usami ?
hmm to je smola, som si myslel ze takyto motor sa s c5 zabavi, a ked chodi po dialnici tak motor 3liter o tom ani nevie pri 12o-130km
ako to mohol ten predchadzajuci majitel vediet ze je kratko pred koncom, iba zhoda nahod?
a z tejto analogie by sa dalo povedat ze novy ti vydrzi zas iba okolo 100tkm, nemal nieco ten nemec za usami ?
|
|
23.04.2015 23:05 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813832
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Já myslím, e ty velké diesely jsou právě disponované k tomu jedění po dálnici. Pěkně souvislá jízda, minimum řazení, polykání statisíců km. Ale jestli s tím někdo hrkal po městě v bůhvíjakém provozu, tak mohlo dostávat pěknou čočku. A ten olej po 30-ti tomu dal kaput.
Já myslím, e ty velké diesely jsou právě disponované k tomu jedění po dálnici. Pěkně souvislá jízda, minimum řazení, polykání statisíců km. Ale jestli s tím někdo hrkal po městě v bůhvíjakém provozu, tak mohlo dostávat pěknou čočku. A ten olej po 30-ti tomu dal kaput. :-(
|
|
24.04.2015 00:21 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813861
|
|
jruze
|
|
|
K tomu 3.0HDI -u jste se někdo setkal s tím e někomu hned po záruce shořela třeba pračka,lednička ,televize ? a dalím xxx lidem slouila deset let bez zásahu opraváře? No nic není dokonalé a prostě vada,která přeila jen 100000Km ( o servise to asi nebylo- jen moná o patných intervalech,ale doporučených výrobcem)-neznám jiný tento motor který by dopadl stejně.Bohuel smůla (a těstí e byla alespoň pojistka) O třílitrech je známo e jedou,neserou se a neerou - z ádným jiným nebudete mít takovou spotřebu , takovej zátah ve větích rychlostech a i potřebu - ve městě je to horí,ale je to auto spí na středně dlouhé a dlouhé trasy. - do města je C1,2,3 a jetě i 4.
K tomu 3.0HDI -u jste se někdo setkal s tím e někomu hned po záruce shořela třeba pračka,lednička ,televize ? a dalím xxx lidem slouila deset let bez zásahu opraváře? No nic není dokonalé a prostě vada,která přeila jen 100000Km ( o servise to asi nebylo- jen moná o patných intervalech,ale doporučených výrobcem)-neznám jiný tento motor který by dopadl stejně.Bohuel smůla (a těstí e byla alespoň pojistka) O třílitrech je známo e jedou,neserou se a neerou - z ádným jiným nebudete mít takovou spotřebu , takovej zátah ve větích rychlostech a i potřebu - ve městě je to horí,ale je to auto spí na středně dlouhé a dlouhé trasy. - do města je C1,2,3 a jetě i 4.;-)
|
|
24.04.2015 00:43 -
Re: Provozní náklady / C5 III (X7)
|
2813863
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ale prosimte jakou cocku po meste? Ty si myslis, ze ten 6ti valec je neco jineho nez 4 valec, proste ho ve meste lechtas protoze ma vetsi vykon no. Jede jak mu davas, maximalne FAP trpi v meste. Prevodovka radi dobre a hladce, proste asi vyrobni vada.
Ale prosimte jakou cocku po meste? Ty si myslis, ze ten 6ti valec je neco jineho nez 4 valec, proste ho ve meste lechtas protoze ma vetsi vykon no. Jede jak mu davas, maximalne FAP trpi v meste. Prevodovka radi dobre a hladce, proste asi vyrobni vada.
|
|
| |
|
|