| | |
03.01.2013 21:11 -
Re: klesání otaček motoru
|
2536590
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
veď tam sa dá egr úplne krásne otestova či chodí tak ako ma alebo nie. Zaslepenim si len narobia buď ďalie zavády alebo ich to este viac pomýli..
veď tam sa dá egr úplne krásne otestova či chodí tak ako ma alebo nie. Zaslepenim si len narobia buď ďalie zavády alebo ich to este viac pomýli..
|
|
03.01.2013 21:20 -
Re: klesání otaček motoru
|
2536604
|
|
jumep
|
|
|
ako som povedal, bez toho zeby som si sam presiel udaje z diagnostiky / to videl sa tazko da povedat, hlavne po tom co ti tolko veci dobastlili uz ...
a ver mi ze vacsinou je zavadou prkotina ...
osobne by som utekal a nie sa tam vracal ...
ako som povedal, bez toho zeby som si sam presiel udaje z diagnostiky / to videl sa tazko da povedat, hlavne po tom co ti tolko veci dobastlili uz ...
a ver mi ze vacsinou je zavadou prkotina ...
osobne by som utekal a nie sa tam vracal ...
|
|
03.01.2013 21:29 -
Re: klesání otaček motoru
|
2536610
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
tak nech kuknu regulator vysokého tlaku paliva.
tak nech kuknu regulator vysokého tlaku paliva.
|
|
03.01.2013 21:35 -
Re: klesání otaček motoru
|
2536617
|
|
jumep
|
|
|
ak su najlepsi tak to mali ako prve pozret hodnoty, ale to im absolutne zjavne nic nehovori, takze tazko povedat co dokazu vykumat
- odblendovat egr a pozret ako reaguje vaha atd.
- pozret ako poletuje tlak paliva, ak poletuje (co asi bude, kedze ti kolisu otacky) tak vymenit regulator tlaku
ale toto sa radi cisto zbrucha a problem moze byt uplne inde ... a hlavne na 90% to nepise chybu, tu vidis len ked vies co mas videt / hladat
ps. predpokladam ze fapu nic nebolo, len pisalo antipollution, tak to isto musi byt fap ....
ak su najlepsi tak to mali ako prve pozret hodnoty, ale to im absolutne zjavne nic nehovori, takze tazko povedat co dokazu vykumat
- odblendovat egr a pozret ako reaguje vaha atd.
- pozret ako poletuje tlak paliva, ak poletuje (co asi bude, kedze ti kolisu otacky) tak vymenit regulator tlaku
ale toto sa radi cisto zbrucha a problem moze byt uplne inde ... a hlavne na 90% to nepise chybu, tu vidis len ked vies co mas videt / hladat
ps. predpokladam ze fapu nic nebolo, len pisalo antipollution, tak to isto musi byt fap ....
|
|
04.01.2013 10:29 -
Re: klesání otaček motoru
|
2536688
|
|
motacrow
|
Město: Revúca, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Bol ráno v servise a potvrdilo sa e kolísanie otáčok spôsobuje Regulačný ventil paliva. Mal si pravdu JUMEP. Vďaka za radu. pomohlo to.
Bol ráno v servise a potvrdilo sa e kolísanie otáčok spôsobuje Regulačný ventil paliva. Mal si pravdu JUMEP. Vďaka za radu. pomohlo to.
|
|
17.03.2013 23:18 -
Re: klesání otaček motoru
|
2558492
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute.Mám podobný problém!iadna hláka auto po servise filtre+oil.Za studena kolíu otáčky nie stále a ked sa zohreje vetko o.k.!Robilo to aj pred servisom.vdaka
caute.Mám podobný problém!iadna hláka auto po servise filtre+oil.Za studena kolíu otáčky nie stále a ked sa zohreje vetko o.k.!Robilo to aj pred servisom.vdaka
|
|
18.03.2013 09:53 -
Re: klesání otaček motoru
|
2558565
|
|
jumep
|
|
|
filtre aj naftovy?
ono to je zvacsa regulator tlaku paliva, ale pri 1.6 to este vie byt snimac tlaku paliva
filtre aj naftovy?
ono to je zvacsa regulator tlaku paliva, ale pri 1.6 to este vie byt snimac tlaku paliva
|
|
05.02.2015 12:38 -
Re: klesání otaček motoru
|
2782131
|
|
Devilian
|
|
|
A neviete co by to mohlo byt na 2.0i? Taktiez obcas pokles otacok motora a auto netaha, robi to aj zo zahriatym autom. Dnes som auto prebehol na 3ke 90 (asi 4000 otacok 2 km) a potom sa to uz nestalo. Myslite ze to moze byt zanesenym sanim z EGR ventila? Dnes som aj stihol kupit sprej na cistenie, tak sa do toho skusim pozriet. Neviete mi poradit ako zaslepim EGR ventil na mojom aute? Nechcem to nastalo (aspon zatial ale mam poskodeny motor co zerie olej a myslim si, ze cez EGR sa ten sajrajt vracia do sania a tomu by som rad zabranil, kym nenajdem nejaku poriadnu firmu na go motora.
A neviete co by to mohlo byt na 2.0i? Taktiez obcas pokles otacok motora a auto netaha, robi to aj zo zahriatym autom. Dnes som auto prebehol na 3ke 90 (asi 4000 otacok 2 km) a potom sa to uz nestalo. Myslite ze to moze byt zanesenym sanim z EGR ventila? Dnes som aj stihol kupit sprej na cistenie, tak sa do toho skusim pozriet. Neviete mi poradit ako zaslepim EGR ventil na mojom aute? Nechcem to nastalo (aspon zatial :)) ale mam poskodeny motor co zerie olej a myslim si, ze cez EGR sa ten sajrajt vracia do sania a tomu by som rad zabranil, kym nenajdem nejaku poriadnu firmu na go motora.
|
|
21.04.2015 04:36 -
Re: klesání otaček motoru
|
2812886
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Ahojte priatelia.
Prednedávnom som si na aute vsimol, ze ked nastartujem, motor studeny, rozbehnem sa po prvu krizovatku a ako dobrzdujem a vymacknem spojku, otacky mi klesnu asi tak na dve sekundy niekam k 700 RPM (je to taky pocit ako keby som isiel furt na rychlosti a motor skapinal) a potom sa ustalia normalne na volnobehu. ked sa motor zahreje tak to nerobi, len ked je studeny. Vie mi s tym niekto poradit?
Ahojte priatelia.
Prednedávnom som si na aute vsimol, ze ked nastartujem, motor studeny, rozbehnem sa po prvu krizovatku a ako dobrzdujem a vymacknem spojku, otacky mi klesnu asi tak na dve sekundy niekam k 700 RPM (je to taky pocit ako keby som isiel furt na rychlosti a motor skapinal) a potom sa ustalia normalne na volnobehu. ked sa motor zahreje tak to nerobi, len ked je studeny. Vie mi s tym niekto poradit?
|
|
21.04.2015 10:36 -
Re: klesání otaček motoru
|
2812930
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika - tlak nafty
alebo nacaty spojkovy spinac, tempomat chodi ok?
diagnostika - tlak nafty
alebo nacaty spojkovy spinac, tempomat chodi ok?
|
|
21.04.2015 20:47 -
Re: klesání otaček motoru
|
2813085
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Ahoj Peo. Tempomat tempomatuje ako má. Napadlo ma to vstrekovanie, take keď budem na Slovači, budem to musie poriei
Ahoj Peo. Tempomat tempomatuje ako má. Napadlo ma to vstrekovanie, take keď budem na Slovači, budem to musie poriei :-(
|
|
22.04.2015 07:14 -
Re: klesání otaček motoru
|
2813212
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já jsem míval stejný motor a dělalo mi to samé a neřeil jsem - není proč. Třeba je to vlastnost, e na úplně studeném motoru při prudkém poklesu otáček trvá řídící jednotce pár desetinek vteřina ne tam pole více nafty. Nezhorovalo se to, tak jsem na to hodil bobek.
Já jsem míval stejný motor a dělalo mi to samé a neřeil jsem - není proč. Třeba je to vlastnost, e na úplně studeném motoru při prudkém poklesu otáček trvá řídící jednotce pár desetinek vteřina ne tam pole více nafty. Nezhorovalo se to, tak jsem na to hodil bobek.
|
|
22.04.2015 10:14 -
Re: klesání otaček motoru
|
2813284
|
|
jumep
|
|
|
ja viem ze to ma nieco s brzdou, ked stojis na brzde a vyradis rychlost (je jedno ci teply alebo studeny) bez pouzitia spojky tak otacky klesnu na 700 a vratia sa bud povolenim brzdy alebo stupenim na spojku
preto ma napadol ten spojkovy spinac, ale ten by predpokladam robil problem na tempomat
ja viem ze to ma nieco s brzdou, ked stojis na brzde a vyradis rychlost (je jedno ci teply alebo studeny) bez pouzitia spojky tak otacky klesnu na 700 a vratia sa bud povolenim brzdy alebo stupenim na spojku
preto ma napadol ten spojkovy spinac, ale ten by predpokladam robil problem na tempomat
|
|
| |
|
|