Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|< < 1 2
23.10.2014 11:35 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2744448
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je jednoduchsie ist na emisie s bankovkou a neriesit ....
vif davam aj ja, pravidelne, ako prevenciu ....

23.10.2014 22:31 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2744711
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
VIF lejem občas..skušal som aj castrol TDA..aj vo vačších dávkach..nevidím rozdiel ani ho necítim

23.10.2014 22:48 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2744728
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
VIF lejem občas..skušal som aj castrol TDA..aj vo vačších dávkach..nevidím rozdiel ani ho necítim


Já dávám olej do křoviňáku(občas) a nemám problém.VIF jsem párkrát použil a na RHR mi to zvedlo spotřebu - trvalo to tak 3.nádrže než se to vrátilo na původní spotřebu. Proti vif nic nemám - občas ho použiji na srovnání hodnot regulátoru a snímače tlaku pal.

25.10.2014 16:47 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2745081
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjížděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.

25.10.2014 18:39 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2745115
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, je tam diera v intercooleri, turbo ma divny zvuk, egr bol nakomplet odpojeny

striky sice nemaju extra korekcie, ale uvidim co povie test

25.10.2014 19:41 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2745120
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
dkrcmar napsal(a):
Dnes som neprešiel cez EK, namerali mi vysokú dymivos (2,33 a má by 2,21)...


Tak jsem nelenil a našel protokol z poslední STK + ME a koukal kolik že jsem měl hodnotu kouřivosti . Tak u nás je to oproti SK trochu míň přísnější - povolená hodnota je 2,26 .
No a na 2.0 HDi bez FAP ( najetých 246 000 km ) jsem měl kouřivost 0,82 .
( od 130 000 pravidelně VIF )

25.10.2014 19:41 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2745121
bluemotion
Město: Rožnov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 286

99 Poslat soukromou zprávu
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjížděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.


No vidis a kdyby jsi lil VIF uz predtim tak ty vstriky najedou jeste aspon kilčo

26.10.2014 20:28 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2745466
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

99 Poslat soukromou zprávu
PS.
Mikra mi poradil najlepsie - ze mam ist za Jumepom
a ten toho nasiel viac - vid vizsie, takze som zvedavy ako to dopadne.

03.11.2014 19:20 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747877
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

99 Poslat soukromou zprávu
PS2: Jumep je kuzelnik, vdaka nemu moje auto opat vstalo z mrtvych
... aj ked som mierne pri tom vykrvacal (aby to niekto zle nepochopil - myslel som tym financne vykrvacanie a konkretne na cenu vstrekov, su mrchy dost drahe)

03.11.2014 19:24 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747878
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No jestli to má někomu dalšímu pomoci, chtělo by to napsat co tomu bylo, podělit se.

03.11.2014 19:33 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747879
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
- diera v intercoolery
- kompletne odpojene egr
- vsetky 4 striky zle

takze ano, bolo to na vykrvacanie, ale uz to ide (este nejake drobnosti ako nechodiaca sahara na pomalu rychlost, vycistit sanie, zhavice - ale nepodstatne v principe dymivosti)

03.11.2014 19:59 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747881
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
No jestli to má někomu dalšímu pomoci, chtělo by to napsat co tomu bylo, podělit se.


Hulí to za a) málo vzduchu a jednotka se snaží aby motor měl výkon přidáním paliva a vzduchu - vzduch nedostane tak alespoň naftu. za b)netěsností vstřiku(protejká přes špičku) a nebo špatně rozprašuje.

03.11.2014 20:25 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747882
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak tieto konkretne nevedeli sa rozhodnut ako davkovat, raz 3jnasobna davka, inokedy normalna
a ani jedna nerozprasovala ale len pluli

04.11.2014 08:48 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2747941
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

99 Poslat soukromou zprávu
... a este mi Jumep odporucil davat VIF

04.11.2014 15:20 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2748033
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ono polovina vstřiků relativně dobrých (podle korekcí) na testu budou na (nebo) za hranou - dal jsem na test vstřiky RHR z motoru který neměl problém (se vstřiky) a byly použitelné,ale né dobré - dva otevíraly málo,jeden špatná tryska a jeden nepoužitelný(doporučeno nemontovat) Tak asi tak ke vstřikům - jejich životnost je tak 100-150000Km a můžeš jim dávat co chceš - věřím tomu že když dᚠotestovat kterékoli nad 150000Km tak budou načaté a nebudou odpovídat hodnoty které mají mít.

04.11.2014 21:02 - Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP 2748126
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to ano, ale vacsinou maju problem s prepadom, tieto mali ko spicky a aj prepad + davka
xy pouzivam aj ja ze nejsu 100% ok, to je pravda ze kazda budu zle ...

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator