| | |
23.10.2014 11:35 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744448
|
|
jumep
|
|
|
to je jednoduchsie ist na emisie s bankovkou a neriesit ....
vif davam aj ja, pravidelne, ako prevenciu ....
to je jednoduchsie ist na emisie s bankovkou a neriesit ....
vif davam aj ja, pravidelne, ako prevenciu ....
|
|
23.10.2014 22:31 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2744711
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
VIF lejem občas..skual som aj castrol TDA..aj vo vačích dávkach..nevidím rozdiel ani ho necítim
VIF lejem občas..skual som aj castrol TDA..aj vo vačích dávkach..nevidím rozdiel ani ho necítim
|
|
25.10.2014 16:47 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2745081
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjíděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjíděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.
|
|
25.10.2014 18:39 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2745115
|
|
jumep
|
|
|
mno, je tam diera v intercooleri, turbo ma divny zvuk, egr bol nakomplet odpojeny
striky sice nemaju extra korekcie, ale uvidim co povie test
mno, je tam diera v intercooleri, turbo ma divny zvuk, egr bol nakomplet odpojeny
striky sice nemaju extra korekcie, ale uvidim co povie test
|
|
25.10.2014 19:41 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2745120
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
dkrcmar napsal(a): Dnes som nepreiel cez EK, namerali mi vysokú dymivos (2,33 a má by 2,21)...
Tak jsem nelenil a nael protokol z poslední STK + ME a koukal kolik e jsem měl hodnotu kouřivosti . Tak u nás je to oproti SK trochu míň přísnějí - povolená hodnota je 2,26 .
No a na 2.0 HDi bez FAP ( najetých 246 000 km ) jsem měl kouřivost 0,82 .
( od 130 000 pravidelně VIF )
Dnes som nepreiel cez EK, namerali mi vysokú dymivos (2,33 a má by 2,21)...
Tak jsem nelenil a nael protokol z poslední STK + ME a koukal kolik e jsem měl hodnotu kouřivosti . Tak u nás je to oproti SK trochu míň přísnějí - povolená hodnota je 2,26 .
No a na 2.0 HDi bez FAP ( najetých 246 000 km ) jsem měl kouřivost 0,82 .
( od 130 000 pravidelně VIF )
|
|
25.10.2014 19:41 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2745121
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjíděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.
No vidis a kdyby jsi lil VIF uz predtim tak ty vstriky najedou jeste aspon kilčo
Na RHZ při cca 300.000km jsem poslech zeáka a dal preventivně VIF. Necelých 5.000km a dělal jsem vstřiky. A k té kouřivosti: také mi začal lehce kouřit. Pak jsem na dálnici předjíděl (4 - max. otáčky), rána z výfuku, za mnou černo. Auto v pohodě, za půl roku TP a EMISE. Bez ztráty květinky. Emise hluboko pod normou. A ten motor má přes 350.000km.
No vidis a kdyby jsi lil VIF uz predtim tak ty vstriky najedou jeste aspon kilčo :-d
|
|
26.10.2014 20:28 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2745466
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
PS.
Mikra mi poradil najlepsie - ze mam ist za Jumepom
a ten toho nasiel viac - vid vizsie, takze som zvedavy ako to dopadne.
PS.
Mikra mi poradil najlepsie - ze mam ist za Jumepom :palec
a ten toho nasiel viac - vid vizsie, takze som zvedavy ako to dopadne.
|
|
03.11.2014 19:20 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2747877
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
PS2: Jumep je kuzelnik, vdaka nemu moje auto opat vstalo z mrtvych
... aj ked som mierne pri tom vykrvacal (aby to niekto zle nepochopil - myslel som tym financne vykrvacanie a konkretne na cenu vstrekov, su mrchy dost drahe)
PS2: Jumep je kuzelnik, vdaka nemu moje auto opat vstalo z mrtvych :palec
... aj ked som mierne pri tom vykrvacal :-)) (aby to niekto zle nepochopil - myslel som tym financne vykrvacanie a konkretne na cenu vstrekov, su mrchy dost drahe)
|
|
03.11.2014 19:24 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2747878
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No jestli to má někomu dalímu pomoci, chtělo by to napsat co tomu bylo, podělit se.
No jestli to má někomu dalímu pomoci, chtělo by to napsat co tomu bylo, podělit se. ;-)
|
|
03.11.2014 19:33 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2747879
|
|
jumep
|
|
|
- diera v intercoolery
- kompletne odpojene egr
- vsetky 4 striky zle
takze ano, bolo to na vykrvacanie, ale uz to ide (este nejake drobnosti ako nechodiaca sahara na pomalu rychlost, vycistit sanie, zhavice - ale nepodstatne v principe dymivosti)
- diera v intercoolery
- kompletne odpojene egr
- vsetky 4 striky zle
takze ano, bolo to na vykrvacanie, ale uz to ide (este nejake drobnosti ako nechodiaca sahara na pomalu rychlost, vycistit sanie, zhavice - ale nepodstatne v principe dymivosti)
|
|
03.11.2014 20:25 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2747882
|
|
jumep
|
|
|
tak tieto konkretne nevedeli sa rozhodnut ako davkovat, raz 3jnasobna davka, inokedy normalna
a ani jedna nerozprasovala ale len pluli
tak tieto konkretne nevedeli sa rozhodnut ako davkovat, raz 3jnasobna davka, inokedy normalna
a ani jedna nerozprasovala ale len pluli
|
|
04.11.2014 08:48 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2747941
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
... a este mi Jumep odporucil davat VIF
... a este mi Jumep odporucil davat VIF
|
|
04.11.2014 15:20 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2748033
|
|
jruze
|
|
|
Ono polovina vstřiků relativně dobrých (podle korekcí) na testu budou na (nebo) za hranou - dal jsem na test vstřiky RHR z motoru který neměl problém (se vstřiky) a byly pouitelné,ale né dobré - dva otevíraly málo,jeden patná tryska a jeden nepouitelný(doporučeno nemontovat) Tak asi tak ke vstřikům - jejich ivotnost je tak 100-150000Km a můe jim dávat co chce - věřím tomu e kdy dá otestovat kterékoli nad 150000Km tak budou načaté a nebudou odpovídat hodnoty které mají mít.
Ono polovina vstřiků relativně dobrých (podle korekcí) na testu budou na (nebo) za hranou - dal jsem na test vstřiky RHR z motoru který neměl problém (se vstřiky) a byly pouitelné,ale né dobré - dva otevíraly málo,jeden patná tryska a jeden nepouitelný(doporučeno nemontovat) Tak asi tak ke vstřikům - jejich ivotnost je tak 100-150000Km a můe jim dávat co chce - věřím tomu e kdy dá otestovat kterékoli nad 150000Km tak budou načaté a nebudou odpovídat hodnoty které mají mít.;-)
|
|
04.11.2014 21:02 -
Re: vysoká dymivos 2.0HDi - 1. verzia bez FAP
|
2748126
|
|
jumep
|
|
|
to ano, ale vacsinou maju problem s prepadom, tieto mali ko spicky a aj prepad + davka
xy pouzivam aj ja ze nejsu 100% ok, to je pravda ze kazda budu zle ...
to ano, ale vacsinou maju problem s prepadom, tieto mali ko spicky a aj prepad + davka
xy pouzivam aj ja ze nejsu 100% ok, to je pravda ze kazda budu zle ...
|
|
| |
|
|