| | |
08.10.2014 10:34 -
Re: Snímač vačkového hřídele
|
2740107
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...do třetice .
Po první výměně čidla na klice a setrvačníku ve v pořádku. Po ujetí cca 2500tis. km opět toté,
chyba čidla na klice a setrvačníku. Otáčky na volnoběh kolísají.
Čidla vyreklamována, vyměněna a otáčky drí, ale od té doby jakoby auto pořádně nejede. Respektive od 4 - 6tis otáček nezrychluje, spotřeba je normální, pokud zapnu klimu, je po výkonu úplně a auto se mírně klepe.
Poslední týden u opět začínají kolísat otáčky na volnoběh. ( na čidla najeto cca 3000tis.km)
Zítra jedu do citroenu na Lexii, tak jsem zvědav. Čidla první výměna byly KW, druhá výměna je jedno KW a druhé Delphi.
Chci se optat zda je po výměně nutná dělat adaptace, či nějak nová čidla nastavit?
Je mi divné, e od spoda tzn. od 1500 do 3000tis otáček nepozoruji rozdíl, poté je auto mrtvé.
Nebo nějaký tip na co se zaměřit?
...do třetice .
Po první výměně čidla na klice a setrvačníku ve v pořádku. Po ujetí cca 2500tis. km opět toté,
chyba čidla na klice a setrvačníku. Otáčky na volnoběh kolísají.
Čidla vyreklamována, vyměněna a otáčky drí, ale od té doby jakoby auto pořádně nejede. Respektive od 4 - 6tis otáček nezrychluje, spotřeba je normální, pokud zapnu klimu, je po výkonu úplně a auto se mírně klepe.
Poslední týden u opět začínají kolísat otáčky na volnoběh. ( na čidla najeto cca 3000tis.km)
Zítra jedu do citroenu na Lexii, tak jsem zvědav. Čidla první výměna byly KW, druhá výměna je jedno KW a druhé Delphi.
Chci se optat zda je po výměně nutná dělat adaptace, či nějak nová čidla nastavit?
Je mi divné, e od spoda tzn. od 1500 do 3000tis otáček nepozoruji rozdíl, poté je auto mrtvé.
Nebo nějaký tip na co se zaměřit?
|
|
09.10.2014 15:37 -
Re: Snímač vačkového hřídele
|
2740524
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Po návtěvě citroenu mi bylo sděleno, e nejpravděpodobnějí závada je ucpaný katalizátor. Viz příloha z diagnostiky - velký rozdíl hodnot mezi lambdamy.
Vechny chyby lze smazat.
Jak by jste to viděli vy?
Po návtěvě citroenu mi bylo sděleno, e nejpravděpodobnějí závada je ucpaný katalizátor. Viz příloha z diagnostiky - velký rozdíl hodnot mezi lambdamy.
Vechny chyby lze smazat.
Jak by jste to viděli vy?
Přílohy: 1.jpeg ( 1794699b ) - 2.jpeg ( 242768b ) - |
|
09.10.2014 19:57 -
Re: Snímač vačkového hřídele
|
2740608
|
|
Hanz 397
|
|
|
To určitě ne. Katalyzátor není fap a nedá se poznat patnej podle rozdílu mezi řídící a monitorovací lambdou...
Na druhou stranu je tam uloená chyba opotřebení katalyzátoru,co můe,ale taky nemusí znamenat opravdu kat v háji. U těch LS je důleitý to,jak hodně(v jakym rozsahu) a jak rychle oscilujou. Monitorovací-za katem- je skoková,tzn,e se na ní napětí mění v podstatě jen mezi min a max a je "o krok za" lambdou před katem a ta se mění lineárně. Pokud ne,je něco patně a to můe vést k mylné interpretaci...
Je docela zvlátní,e by se katíky pokadý,kdy vymění čidla,vyčistily,ne?
To určitě ne. Katalyzátor není fap a nedá se poznat patnej podle rozdílu mezi řídící a monitorovací lambdou...
Na druhou stranu je tam uloená chyba opotřebení katalyzátoru,co můe,ale taky nemusí znamenat opravdu kat v háji. U těch LS je důleitý to,jak hodně(v jakym rozsahu) a jak rychle oscilujou. Monitorovací-za katem- je skoková,tzn,e se na ní napětí mění v podstatě jen mezi min a max a je "o krok za" lambdou před katem a ta se mění lineárně. Pokud ne,je něco patně a to můe vést k mylné interpretaci...
Je docela zvlátní,e by se katíky pokadý,kdy vymění čidla,vyčistily,ne?:-o
|
|
09.10.2014 20:03 -
Re: Snímač vačkového hřídele
|
2740609
|
|
jumep
|
|
|
kat bude uz KO, kazdopadne regulacia bohatosti zmesy je problem ktory ked neodstranis tak ti ten kat umre ked ho vymenis
kat bude uz KO, kazdopadne regulacia bohatosti zmesy je problem ktory ked neodstranis tak ti ten kat umre ked ho vymenis
|
|
09.10.2014 20:23 -
Re: Snímač vačkového hřídele
|
2740614
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): kat bude uz KO, kazdopadne regulacia bohatosti zmesy je problem ktory ked neodstranis tak ti ten kat umre ked ho vymenis
Nemusí být-záleí,jak dlouho jezdí se závadou a kolik má najeto.Jetě mě napadlo: nemá třeba popraskaný svody?
Několik příkladů:kdy jsem kupoval Picasso,tak tam byla stejná byla tam stejná závada-pomohla mi docela srazit cenu .Doma jsem zjistil právě prasklé svody. Vyměnil protáhl za 9,6 l/100km do Prahy a z5 a od té doby je klid má najeto 254000km a kat je původní.
Jezdí mi sem Xanta s 1,8 16V . Kdy přijel poprvé,měl tam taky závadu pokozeného katu,krom jiných závad. Vyčistili jsme (z jiného důvodu) klapku,vyměnil víko s odlučovačem oleje (taky ne prvoplánově kvůli katu)a od té doby taky klid. Auto má najeto něco málo přes 300000 km
Nemusí být-záleí,jak dlouho jezdí se závadou a kolik má najeto.Jetě mě napadlo: nemá třeba popraskaný svody?
Několik příkladů:kdy jsem kupoval Picasso,tak tam byla stejná byla tam stejná závada-pomohla mi docela srazit cenu :-d .Doma jsem zjistil právě prasklé svody. Vyměnil protáhl za 9,6 l/100km do Prahy a z5 a od té doby je klid má najeto 254000km a kat je původní.
Jezdí mi sem Xanta s 1,8 16V . Kdy přijel poprvé,měl tam taky závadu pokozeného katu,krom jiných závad. Vyčistili jsme (z jiného důvodu) klapku,vyměnil víko s odlučovačem oleje (taky ne prvoplánově kvůli katu)a od té doby taky klid. Auto má najeto něco málo přes 300000 km
|
|
| |
|
|