| | |
23.02.2014 13:39 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671164
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Neznám novou elektronickou stabilizaci přívěsu, jak to funguje, ale z vlastní zkuenosti znám jedno. Rozhoupat vlek za sebou je otázkou pár nepozorných okamiků. Srovnat to pak za sebou je fuka. lápnout na brzdu, to je stoprocentní průser, a nehoda na krku. Vlastní zkuenost. Jak psal jruze. Kdy se to rozhoupe a je k tomu monost, tak podřadit a naloit tomu, tím vytáhnu vlek za sebou, ten se zklidní a pak můu začít brzdit.
Neznám novou elektronickou stabilizaci přívěsu, jak to funguje, ale z vlastní zkuenosti znám jedno. Rozhoupat vlek za sebou je otázkou pár nepozorných okamiků. Srovnat to pak za sebou je fuka. lápnout na brzdu, to je stoprocentní průser, a nehoda na krku. Vlastní zkuenost. Jak psal jruze. Kdy se to rozhoupe a je k tomu monost, tak podřadit a naloit tomu, tím vytáhnu vlek za sebou, ten se zklidní a pak můu začít brzdit.
|
|
23.02.2014 14:24 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671171
|
|
jumep
|
|
|
to mas to iste ako ESP, ked si v smyku a stupis na brzdu tak mas pruser, kdezto esp ti tiez pribrzduje, je rozdiel celkovo brzdit a pribrzdovat urcite koleso ...
to mas to iste ako ESP, ked si v smyku a stupis na brzdu tak mas pruser, kdezto esp ti tiez pribrzduje, je rozdiel celkovo brzdit a pribrzdovat urcite koleso ...
|
|
23.02.2014 16:29 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671199
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
To si nemyslím. Kdy začali dělat i elektronickou stabilitu přívěsu, tak je to přesně to o čem jsem mluvil. Naučí se jezdit s normálním přívěsem bez elektroniky a zvládne i problém. Naučí se jezdit s podporou elektroniky a kdy si bude myslet e ji borec co to umí, tak se dostane do problémů.
To si nemyslím. Kdy začali dělat i elektronickou stabilitu přívěsu, tak je to přesně to o čem jsem mluvil. Naučí se jezdit s normálním přívěsem bez elektroniky a zvládne i problém. Naučí se jezdit s podporou elektroniky a kdy si bude myslet e ji borec co to umí, tak se dostane do problémů.
|
|
23.02.2014 17:02 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671208
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Bohuel, statistika neříká, e by nejvíc bourali začátečníci, nebo řidiči s malýma zkuenostma. Nejvíc nehod způsobí rádoby profíci, který si myslej, to co ty píe, e u to umí. A je jedno, jestli s elektronikou a nebo bez ní. Učit se s elektronikou snad ani nedá. Ta zasahuje a v krajních případech a k těm se začátečníci moc nedostávaj. Ti dělají chyby na křiovatkách, ale nezávodí. Jezdí připosraně a tak si u nich elektronika ani nekrtne. Max. tak ABS. A kterej nezkuenej řidič si připřáhne přívěs? A kdy u, tak pojede opatrně a bude brzdit provoz.
Elektronika je právě pro ty extrémy, pro profíky, kamioňáky a i závodníci pouívají kontrolu trakce.
Bohuel, statistika neříká, e by nejvíc bourali začátečníci, nebo řidiči s malýma zkuenostma. Nejvíc nehod způsobí rádoby profíci, který si myslej, to co ty píe, e u to umí. A je jedno, jestli s elektronikou a nebo bez ní. Učit se s elektronikou snad ani nedá. Ta zasahuje a v krajních případech a k těm se začátečníci moc nedostávaj. Ti dělají chyby na křiovatkách, ale nezávodí. Jezdí připosraně a tak si u nich elektronika ani nekrtne. Max. tak ABS. A kterej nezkuenej řidič si připřáhne přívěs? A kdy u, tak pojede opatrně a bude brzdit provoz.
Elektronika je právě pro ty extrémy, pro profíky, kamioňáky a i závodníci pouívají kontrolu trakce.
|
|
23.02.2014 17:16 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2671221
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je to hlavně bezpečnostní systém,jako ABS,ESP,ASR a hromada dalích vymoeností,které nám můou zachránit i ivot,o tom to je,nebo má představu,e sednem do starých aut,zapojíme přívěs a hurá na silnici si zkusit,co zvládnu a nadělat sobě nebo druhym problémy?Bez těchto bezpečnostních prvků se dnes nedá ani jezdit,sám jsem začínal se kodovkou 100vkou,ale kdy my vleze chodec v zimě ve městě před auto,myslí e bez těchto systémů bych ho nesundal,to nemluvim o autech,co nedávájí přednost.No a jináč samozřejmě auto řídí kadý sám,kdy někdo bude jezdit s přívěsem nebo bez něj jako prase,tak mu nepomůe ádný systém,o tom to není.
Je to hlavně bezpečnostní systém,jako ABS,ESP,ASR a hromada dalích vymoeností,které nám můou zachránit i ivot,o tom to je,nebo má představu,e sednem do starých aut,zapojíme přívěs a hurá na silnici si zkusit,co zvládnu a nadělat sobě nebo druhym problémy?Bez těchto bezpečnostních prvků se dnes nedá ani jezdit,sám jsem začínal se kodovkou 100vkou,ale kdy my vleze chodec v zimě ve městě před auto,myslí e bez těchto systémů bych ho nesundal,to nemluvim o autech,co nedávájí přednost.No a jináč samozřejmě auto řídí kadý sám,kdy někdo bude jezdit s přívěsem nebo bez něj jako prase,tak mu nepomůe ádný systém,o tom to není.
|
|
04.08.2014 08:19 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2721366
|
|
jruze
|
|
|
No ze zkuenosti můu říct e se přívěs chová nejhůř v malé rychlosti a na patném povrchu(do 60km/h).A trochu mne zklamalo biturbo+obytňák : díky jinému rozloení převodovky při dodrování povolené rychlosti znamená jet na volnoběh(nebo max 1200ot) co sice díky síle motoru jde,ale roste spotřeba páč to krmí naftou při sebemením teréním převýení aby to neztratilo rychlost(a nebo podřadit), no ideální rychlost pro motor je 110 - 120Km/h (???) take jsem testoval ideální rychlost : ta se mi zdála být mezi 100 a 130Km/h - no nad 130Km/h nastává trochu problém při míjení kamiónu kdy tlaková vlna i přes stabilizaci(která ho sice nepustí do stran) ho docela rozhoupe v ose a je to trochu znát. ( vlek 7,5m,1300Kg jednoosa + tak 5-600Kg přísluenství). Take ideální rychlost 120Km/h kdy je spotřeba 9L/100Km ,nemusí se podřazovat(krom Votičáku kdy mne nepustili (ti hňupové vidí auto s pytlem a nase... se do rychlého pruhu a nejedou) a musel jsem jít na 5. - né e by se to v 90.neuvezlo ale bylo to na hraně),zrychlení neznatelně pomalejí od samotného auta,ale čekal jsem tak o litr mení spotřebu.
No ze zkuenosti můu říct e se přívěs chová nejhůř v malé rychlosti a na patném povrchu(do 60km/h).A trochu mne zklamalo biturbo+obytňák : díky jinému rozloení převodovky při dodrování povolené rychlosti znamená jet na volnoběh(nebo max 1200ot) co sice díky síle motoru jde,ale roste spotřeba páč to krmí naftou při sebemením teréním převýení aby to neztratilo rychlost(a nebo podřadit), no ideální rychlost pro motor je 110 - 120Km/h (???) take jsem testoval ideální rychlost : ta se mi zdála být mezi 100 a 130Km/h - no nad 130Km/h nastává trochu problém při míjení kamiónu:-)) kdy tlaková vlna i přes stabilizaci(která ho sice nepustí do stran) ho docela rozhoupe v ose a je to trochu znát. ( vlek 7,5m,1300Kg jednoosa + tak 5-600Kg přísluenství). Take ideální rychlost 120Km/h kdy je spotřeba 9L/100Km ,nemusí se podřazovat(krom Votičáku kdy mne nepustili (ti hňupové vidí auto s pytlem a nase... se do rychlého pruhu a nejedou) a musel jsem jít na 5. - né e by se to v 90.neuvezlo ale bylo to na hraně),zrychlení neznatelně pomalejí od samotného auta,ale čekal jsem tak o litr mení spotřebu.;-)
|
|
04.08.2014 14:54 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2721652
|
|
stenly38
|
|
|
Moje jiízda s karavanem Elddis typhon 2000 cca 1200kg a citroen c5 2.0HDI r.v 2006 ideální rychlost 90km/h i kdy je otypován na 80km/h průměrná spotřeba 10.3,estý stupeň ale vůbec nezařadím Zatím cestujeme pouze po ČR mysleli jsme e dáme i Chorvatsko ale nevím jestli se to vyplatí s touto rychlostí platit v chorvatsku jetě draí mýtné ???
Moje jiízda s karavanem Elddis typhon 2000 cca 1200kg a citroen c5 2.0HDI r.v 2006 ideální rychlost 90km/h i kdy je otypován na 80km/h průměrná spotřeba 10.3,estý stupeň ale vůbec nezařadím :-((((:-d Zatím cestujeme pouze po ČR mysleli jsme e dáme i Chorvatsko ale nevím jestli se to vyplatí s touto rychlostí platit v chorvatsku jetě draí mýtné ???
|
|
06.08.2014 01:10 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2722482
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
A já si do teď myslel e karavan je o tom e zastavím kde se mi chce a ne e musím jet styl start cíl Pak mi by bylo jedno e jedu 80
A já si do teď myslel e karavan je o tom e zastavím kde se mi chce a ne e musím jet styl start cíl:-d Pak mi by bylo jedno e jedu 80;-)
|
|
20.09.2014 09:44 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2734214
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
S prazdnym platem na auta jezdim normalne 130. Vozik je na to staveny, ma tlumice, je novej takze vsechno jede jak po kolejich a za C6 to ani nepoznas. S nalozenym autem zalezi jen na presnem vyvazeni voziku.Kdyz si auto uvazes za vsechny 4 kola tak neni problem na rovne ceste 105-120. Sranda nastava na te nasi D1 kde jedes v omezeni v levym pruhu. Cekam kdy budou litat ty odrazky na tech betonovych svodidlech.
S prazdnym platem na auta jezdim normalne 130. Vozik je na to staveny, ma tlumice, je novej takze vsechno jede jak po kolejich a za C6 to ani nepoznas. S nalozenym autem zalezi jen na presnem vyvazeni voziku.Kdyz si auto uvazes za vsechny 4 kola tak neni problem na rovne ceste 105-120. Sranda nastava na te nasi D1 kde jedes v omezeni v levym pruhu. Cekam kdy budou litat ty odrazky na tech betonovych svodidlech.
|
|
20.09.2014 10:36 -
Re: Jízda s přívěsem
|
2734221
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ted jsme si vezli stresni vazniky na dilnu. Bylo to asi 4 tuny s vozikem (dvouplato 9,5 metru ) a tahli jsme to za Porsche Cayenne Turbo a 75km/h pohoda a v 80 km/h uz to byl adrenalin. Celou cestu jsme jeli na 4 ku a Tiptronic.
Vykon 450 koni a spotreba kolem 20 litru na sto.
Ted jsme si vezli stresni vazniky na dilnu. Bylo to asi 4 tuny s vozikem (dvouplato 9,5 metru ) a tahli jsme to za Porsche Cayenne Turbo a 75km/h pohoda a v 80 km/h uz to byl adrenalin. Celou cestu jsme jeli na 4 ku a Tiptronic.
Vykon 450 koni a spotreba kolem 20 litru na sto.
|
|
| |
|
|