 | |  |
09.09.2014 01:45 -
Předek zvednutý na maximum
|
2731310
|
|
MartinHan
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím a moc prosím o pomoc při následujícím problému s C5 I generace BRAKE 2001 HPI. Ráno jsem přiel k autu, odemčel dálkáčem a hned se mi zvedl předek na maximum, při čem jetě dost dlouho bylo slyet vrčení té malé krabičky, co je ze předu dole na nádrce s LDS. NAstartoval jsem a zkouel přepínat polohy podvozku, ale reagoval pouze zadek, předek zůstal doslova jako přibitý v horní poloze. Moc se mi s tím nechtělo jet, ale musel jsem. Cca po kilometru ílené jízdy se podvozek vzpamatoval a a do večera bylo ve ok. Bohuel ale jen do večera, protoe nyní se problém opakuje. Věřím, e by mi s tím v Citroenu pomohli, ale asi by mě to zrujnovalo . Uměl by mi s tím prosím někdo poradit? Moc díky...
Zdravím a moc prosím o pomoc při následujícím problému s C5 I generace BRAKE 2001 HPI. Ráno jsem přiel k autu, odemčel dálkáčem a hned se mi zvedl předek na maximum, při čem jetě dost dlouho bylo slyet vrčení té malé krabičky, co je ze předu dole na nádrce s LDS. NAstartoval jsem a zkouel přepínat polohy podvozku, ale reagoval pouze zadek, předek zůstal doslova jako přibitý v horní poloze. Moc se mi s tím nechtělo jet, ale musel jsem. Cca po kilometru ílené jízdy se podvozek vzpamatoval a a do večera bylo ve ok. Bohuel ale jen do večera, protoe nyní se problém opakuje. Věřím, e by mi s tím v Citroenu pomohli, ale asi by mě to zrujnovalo:-((((. Uměl by mi s tím prosím někdo poradit? Moc díky...
|
|
09.09.2014 12:37 -
Re: Předek zvednutý na maximum
|
2731444
|
|
MartinHan
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Díky, to zní vcelku přímě . Jen dovolte jetě dotaz... To je někde na nápravnici? A není to náhodou stejné pro přední i zadní nápravu, e bych to zkusil nejprve prohodit? A kde takovou věcičku koupit a kolik cca stojí, nebo je to jen origo a musim do citroenu? Jetě by mě zajímala funkce té zminované ,,krabičky,, co mi ted tak dlouho vrčívá pod nádobkou s LDS. Moc díky...
Díky, to zní vcelku přímě:-). Jen dovolte jetě dotaz... To je někde na nápravnici? A není to náhodou stejné pro přední i zadní nápravu, e bych to zkusil nejprve prohodit? A kde takovou věcičku koupit a kolik cca stojí, nebo je to jen origo a musim do citroenu? Jetě by mě zajímala funkce té zminované ,,krabičky,, co mi ted tak dlouho vrčívá pod nádobkou s LDS. Moc díky...
|
|
09.09.2014 13:45 -
Re: Předek zvednutý na maximum
|
2731461
|
|
jruze
|
|

|
MartinHan napsal(a): Díky, to zní vcelku přímě  . Jen dovolte jetě dotaz... To je někde na nápravnici? A není to náhodou stejné pro přední i zadní nápravu, e bych to zkusil nejprve prohodit? A kde takovou věcičku koupit a kolik cca stojí, nebo je to jen origo a musim do citroenu? Jetě by mě zajímala funkce té zminované ,,krabičky,, co mi ted tak dlouho vrčívá pod nádobkou s LDS. Moc díky...
ta krabička je BHI a stojí nová asi 20000,- take ten korektor ře co nejdříve. Korektor nevím jestli je i jinde - já beru z Citroenu a u jsem psal e něco kolem 1100,- a je stejný P-Z vepředu je na nápravnici a vzadu na dráku.( vzadu je otočenej a zasouva se do dráku,vepředu je kolíček do nápravnice) Táhlo jde dobře vyháknout 10.plochým klíčkem - vyhaknout na stabilizátoru!!! a vzadu musí směřovat páčka směrem dolů - vepředu tam jinak ne správně nejde A NELABORUJ A KUP NOVEJ!!!
:-)))) ta krabička je BHI a stojí nová asi 20000,- take ten korektor ře co nejdříve. Korektor nevím jestli je i jinde - já beru z Citroenu a u jsem psal e něco kolem 1100,- a je stejný P-Z vepředu je na nápravnici a vzadu na dráku.( vzadu je otočenej a zasouva se do dráku,vepředu je kolíček do nápravnice) Táhlo jde dobře vyháknout 10.plochým klíčkem - vyhaknout na stabilizátoru!!! a vzadu musí směřovat páčka směrem dolů - vepředu tam jinak ne správně nejde;-) A NELABORUJ A KUP NOVEJ!!!
|
|
| |
|
|