| | |
04.04.2013 20:06 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2563363
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Přiznejte se, kdo jste to psal?
To není moný oni ho chválí...
Přiznejte se, kdo jste to psal?:-d
To není moný oni ho chválí...:-o
|
|
08.04.2013 10:02 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2564428
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Po tomto teste spravili opä porovnávací test s Peugeotom 508 a div sa svete, tentoraz vyhral Citroen
.link.
Po tomto teste spravili opä porovnávací test s Peugeotom 508 a div sa svete, tentoraz vyhral Citroen ;-)
http://www.autoweb.cz/peugeot-508-sw-20-hdi-vs-citroen-c5-tourer-20-hdi/
|
|
08.04.2013 15:33 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2564513
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
No konečně! Hugo Kottas je přesně z té kategorie recenzentů ktrému bych bez oka mrknutí objednal pifko...
.link.
Ze vech těch článků a recenzí o C5 snad on jediný pochopil k čemu e to auto bylo vyvinuté a jak se zadaným údělem vypořádalo. Samotná recenze je psána v duchu střídmém, faktickém objektivním a předevím - po najetí nemálo kilometrů po typických českých silnicích (nějak se mi to slovo nechce pouívat v kontextu s tím po čem větina z nás jezdí, ale budi...) Závěry poměrně přesně vystihují filozofii vozu a knině řečeno - odhalují jej a na na holou kůi. Pán má u mě hlubokosklon...
No konečně! Hugo Kottas je přesně z té kategorie recenzentů ktrému bych bez oka mrknutí objednal pifko... :-)
http://www.autoweb.cz/citroen-c5-tourer-20-hdi-160-k/
Ze vech těch článků a recenzí o C5 snad on jediný pochopil k čemu e to auto bylo vyvinuté a jak se zadaným údělem vypořádalo. Samotná recenze je psána v duchu střídmém, faktickém objektivním a předevím - po najetí nemálo kilometrů po typických českých silnicích (nějak se mi to slovo nechce pouívat v kontextu s tím po čem větina z nás jezdí, ale budi...) Závěry poměrně přesně vystihují filozofii vozu a knině řečeno - odhalují jej a na na holou kůi. Pán má u mě hlubokosklon...
|
|
12.08.2013 17:26 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2608038
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ete som to nečítal ale mohlo by to by dobré .link.
Ete som to nečítal ale mohlo by to by dobré :D http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013081101
|
|
02.12.2013 19:00 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642692
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Nevím jestli to patří právě do tohoto fóra .
V novém Světě Motorů je zajímavý dotaz a zkuenost s C5 III 1,6 THP. Co vy na to ?
Nevím jestli to patří právě do tohoto fóra :nevim.
V novém Světě Motorů je zajímavý dotaz a zkuenost s C5 III 1,6 THP. Co vy na to ?
Přílohy: Scan0001.jpg ( 618741b ) - |
|
02.12.2013 19:06 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642700
|
|
jumep
|
|
|
toto je na dlhu temu .. ale kazdopadne thp ...
toto je na dlhu temu .. ale kazdopadne thp ...
|
|
02.12.2013 19:16 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642710
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To je ta německá kvalitka Ale podle mě se mu to nepotkalo, to by hned měnili motor na záruku. Maximálně přeskočily rozvody No a nebo je ten dotaz hodně přibarvený v redakci SM, vůbec bych se nedivil... Nedovedu si představit člověka, který by takové problémy řeil dopisem redakci SM
Navíc na rozvody má záruku 2 roky od výměny a nejspí kdyby napsal na zastoupení, tak dají záruku na celé auto 5 let... Tohle se dá s výrobcem/dovozcem velice dobře řeit, nemají zájem kazit si jméno.
To je ta německá kvalitka:-d Ale podle mě se mu to nepotkalo, to by hned měnili motor na záruku. Maximálně přeskočily rozvody:) No a nebo je ten dotaz hodně přibarvený v redakci SM, vůbec bych se nedivil... Nedovedu si představit člověka, který by takové problémy řeil dopisem redakci SM:-))))
Navíc na rozvody má záruku 2 roky od výměny a nejspí kdyby napsal na zastoupení, tak dají záruku na celé auto 5 let... Tohle se dá s výrobcem/dovozcem velice dobře řeit, nemají zájem kazit si jméno.
|
|
02.12.2013 19:19 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642714
|
|
jumep
|
|
|
by ma zaujimal nazor pana technickeho poradce na to ze je to bmw motor a vysokotlak benzin ....
by ma zaujimal nazor pana technickeho poradce na to ze je to bmw motor a vysokotlak benzin ....
|
|
02.12.2013 19:25 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642718
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Toho se asi v koncernovém časopise nedočkáme...
Toho se asi v koncernovém časopise nedočkáme...
|
|
02.12.2013 19:40 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642727
|
|
jruze
|
|
|
Kdy si dá do auta v podstatě závodní motor tak co od něj chce čekat? Kdy jsem byl jetě v týmu závodních mechaniků tak jsme dělali motor na sezónu (větinou i dva x) a kolik najede? - to se počítá na tisíce
Nevím jak v dvěstě koňové 1.6 , ale v závodních motorech se pouívaly asi jiné materiály ne v seriálkách - tym se letily i ojnice,kanály atd..
Kdy si dá do auta v podstatě závodní motor tak co od něj chce čekat? Kdy jsem byl jetě v týmu závodních mechaniků tak jsme dělali motor na sezónu (větinou i dva x) ;-) a kolik najede? - to se počítá na tisíce :nevim
Nevím jak v dvěstě koňové 1.6 , ale v závodních motorech se pouívaly asi jiné materiály ne v seriálkách - tym se letily i ojnice,kanály atd..
|
|
02.12.2013 21:54 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642813
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
pekna rozpravka, volakto s tym jazdil asi jak blb. Ved 2Hdi 140k s tym ledva hybe , tak jak musi byt namahany ten 1.6 motor ked chcete vidiet tych 115kW ?
v praci mame VW Caddy, 28tkm, roztrhnuty remen a motor sa "potkal". Auto jazdene iba na servisne vyjazdy dialnicnom rezime dvoma sofermi. Kolega co o nom snival ze by si take kupil aj na podnikanie dosnival svoj sen rychlo
pekna rozpravka, volakto s tym jazdil asi jak blb. Ved 2Hdi 140k s tym ledva hybe :-)))), tak jak musi byt namahany ten 1.6 motor ked chcete vidiet tych 115kW ?
v praci mame VW Caddy, 28tkm, roztrhnuty remen a motor sa "potkal". Auto jazdene iba na servisne vyjazdy dialnicnom rezime dvoma sofermi. Kolega co o nom snival ze by si take kupil aj na podnikanie dosnival svoj sen rychlo
|
|
02.12.2013 23:18 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2642902
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tenhle motor se dává do jedniček s označením 116i ,má tam tuím "jen" 150k a i tam stojí za ho...o.
Navíc si nejsem jistej tím,kdo tenhle motor vlastně vyvinul-kdy se podíváte na jakýkoliv jiný čtyřválcový BMW,tak má motor obráceně,ne tenhle. Tzn,e je vdycky nakloněnej na levou stranu,kdeto tenhle na pravou,výfuk má napravo,kdeto tenhle jedinej nalevo atd,atd... Jasně,ja to prý společný vývoj,ale nevim. Ale asi to v dlouhodobym horizontu nebude a takovej průser,jako čekám od Supa 1,4 hpi(nebo jak se to jmenuje)
Tenhle motor se dává do jedniček s označením 116i ,má tam tuím "jen" 150k a i tam stojí za ho...o.
Navíc si nejsem jistej tím,kdo tenhle motor vlastně vyvinul-kdy se podíváte na jakýkoliv jiný čtyřválcový BMW,tak má motor obráceně,ne tenhle. Tzn,e je vdycky nakloněnej na levou stranu,kdeto tenhle na pravou,výfuk má napravo,kdeto tenhle jedinej nalevo atd,atd... Jasně,ja to prý společný vývoj,ale nevim. Ale asi to v dlouhodobym horizontu nebude a takovej průser,jako čekám od Supa 1,4 hpi(nebo jak se to jmenuje) :-d
|
|
03.12.2013 18:20 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2643115
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Zdravím vechny klubáky. Jako majitel X7 s THP motorem 115kW asi mám přímo povinnost se k tomu vyjádřit. Nejsem odborník na motory (vím toliko, e mně tam neběhají veverky), přesto bych se odváil označit výchozí článek za blábol. 2x potkaný motor by byl opravdu nejspí na rot. Kdy jsem si své auto kupoval (z bazaru), tak motor mně uchvátil jetě o trochu víc ne samotná X7 a to je co říct. Nadení způsobila spí kultivovanost chodu počínaje 1200 otáčkami, ne samotný výkon při 6500 ot, který jsem ostatně myslím dosud ani nepotřeboval. Porovnávat jsem mohl s benzinovým dvoulitrem 100kW v C5 I, kterou vlastnil předtím. Take jestli to majiteli někde cuká a musí kupovat 100 oktanový benzin, je něco patně. Motor moje jízdní nároky splňuje levou zadní a s milimetrovými pohyby plynového pedálu.
Na druhé straně nechci popírat, e u tohoto motoru snad dochází k rozhození časování ventilů. (i kdy osobní zkuenost natěstí nemám), následkem je pak ale nouzový reim, co je asi o něco levnějí, ne potkaný motor. To, e jsem si přidělal starosti, kdy jsem se rozhodl takovýto "straný" motor jetě předělat na LPG (o tom více je ve vláknu LPG) je úplně jiná kapitola a za potíe rozhodně nemohl motor, ale patný montání návod. Dalí problémy nejpí způsobovala "nakopnutá" lambda sonda spolu s nastavením LPG (zatím jsem ale po nápravě ujel jen asi 600km, take s jistotou to budu moci říci a ujedu podstatně více). Kdy to shrnu, bránil bych se zatracování tohoto motoru, ostatně na svém "zkuebním okruhu" jej měli tief i jruze, které tímto srdečně zdravím a snad se jim z něj nedělalo oufl.
Zdravím vechny klubáky. Jako majitel X7 s THP motorem 115kW asi mám přímo povinnost se k tomu vyjádřit. Nejsem odborník na motory (vím toliko, e mně tam neběhají veverky), přesto bych se odváil označit výchozí článek za blábol. 2x potkaný motor by byl opravdu nejspí na rot. Kdy jsem si své auto kupoval (z bazaru), tak motor mně uchvátil jetě o trochu víc ne samotná X7 a to je co říct. Nadení způsobila spí kultivovanost chodu počínaje 1200 otáčkami, ne samotný výkon při 6500 ot, který jsem ostatně myslím dosud ani nepotřeboval. Porovnávat jsem mohl s benzinovým dvoulitrem 100kW v C5 I, kterou vlastnil předtím. Take jestli to majiteli někde cuká a musí kupovat 100 oktanový benzin, je něco patně. Motor moje jízdní nároky splňuje levou zadní a s milimetrovými pohyby plynového pedálu.
Na druhé straně nechci popírat, e u tohoto motoru snad dochází k rozhození časování ventilů. (i kdy osobní zkuenost natěstí nemám), následkem je pak ale nouzový reim, co je asi o něco levnějí, ne potkaný motor. To, e jsem si přidělal starosti, kdy jsem se rozhodl takovýto "straný" motor jetě předělat na LPG (o tom více je ve vláknu LPG) je úplně jiná kapitola a za potíe rozhodně nemohl motor, ale patný montání návod. Dalí problémy nejpí způsobovala "nakopnutá" lambda sonda spolu s nastavením LPG (zatím jsem ale po nápravě ujel jen asi 600km, take s jistotou to budu moci říci a ujedu podstatně více). Kdy to shrnu, bránil bych se zatracování tohoto motoru, ostatně na svém "zkuebním okruhu" jej měli tief i jruze, které tímto srdečně zdravím a snad se jim z něj nedělalo oufl.
|
|
28.03.2014 10:03 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2680886
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Auto Bild, stredna trieda, C5 III (X7)
.link.
Auto Bild, stredna trieda, C5 III (X7)
http://www.autorevue.cz/spolehlivost-aut-stredni-tridy-podle-auto-bildu-ostuda-pro-passat-b6
|
|
02.09.2014 19:19 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2729717
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ahojte
zasa cosi
.link.
ahojte
zasa cosi
http://autobild.cas.sk/clanok/196831/test-citroen-c5-crosstourer-utoci-zlavou
|
|
03.09.2014 08:43 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
2729830
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
O 2 příspěvky výe píu, e zatím nemám osobní zkuenost s rozhozením rozvodů na svém benzinovém 1.6 THP. Tak u to není pravda a potkalo mne to v Chorvatsku 1300 km od domova. Hodilo to "Motor management system faulty". Paradoxně mne zachránill fakt, e tam mám LPG. Na LPG to toti jelo téměř normálně (jen lehké zalknutí při rychlejím přeřazování), kdeto na benzin bych asi domů nedoskákal. Stálo to asi 3600 Kč a dostal jsem ujitění, e rouby s větím utahovacím momentem u nedovolí pootočení rozvodových kol. Teď pro změnu zlobí termostat (spí podchlazuje) a to bude moná jetě o něco draí - jen díl stojí asi 2700Kč. Náladu mi zlepuje jen to, e nový SW pro ŘJ LPG výrazně zlepil poměr spotřeby LPG/benzin.
O 2 příspěvky výe píu, e zatím nemám osobní zkuenost s rozhozením rozvodů na svém benzinovém 1.6 THP. Tak u to není pravda a potkalo mne to v Chorvatsku 1300 km od domova. Hodilo to "Motor management system faulty". Paradoxně mne zachránill fakt, e tam mám LPG. Na LPG to toti jelo téměř normálně (jen lehké zalknutí při rychlejím přeřazování), kdeto na benzin bych asi domů nedoskákal. Stálo to asi 3600 Kč a dostal jsem ujitění, e rouby s větím utahovacím momentem u nedovolí pootočení rozvodových kol. Teď pro změnu zlobí termostat (spí podchlazuje) a to bude moná jetě o něco draí - jen díl stojí asi 2700Kč. Náladu mi zlepuje jen to, e nový SW pro ŘJ LPG výrazně zlepil poměr spotřeby LPG/benzin.
|
|
| |
|
|