| | |
10.05.2014 20:13 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694626
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Těch pilin bude asi víc, filtr se u čistil a jsou tam zase. Čerpadlo v nádrí běí...,jde mi o to jestli bych musel vyčistit a případně repasovat celý palivový systém od nádre a po vstřiky kdy jsou ty piliny v oběhu nebo je tu i jiná moná závada ?
Těch pilin bude asi víc, filtr se u čistil a jsou tam zase. Čerpadlo v nádrí běí...,jde mi o to jestli bych musel vyčistit a případně repasovat celý palivový systém od nádre a po vstřiky kdy jsou ty piliny v oběhu nebo je tu i jiná moná závada ?
|
|
10.05.2014 20:40 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694644
|
|
jumep
|
|
|
pilin bude plna nadrz, takze aj tu celu vycistit ....
vymenit podavacie cerpadlo a ak to nepomoze, mozes riesit vsetko
pilin bude plna nadrz, takze aj tu celu vycistit ....
vymenit podavacie cerpadlo a ak to nepomoze, mozes riesit vsetko
|
|
10.05.2014 20:59 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694670
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Zkusím teda ty dvě věci.., zatím díky.
Zkusím teda ty dvě věci.., zatím díky.
|
|
10.05.2014 22:13 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694704
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jingo napsal(a): Těch pilin bude asi víc, filtr se u čistil a jsou tam zase. Čerpadlo v nádrí běí...,jde mi o to jestli bych musel vyčistit a případně repasovat celý palivový systém od nádre a po vstřiky kdy jsou ty piliny v oběhu nebo je tu i jiná moná závada ?
Psal jsem,e čerpadlo běet můe-kdyby neběelo,tak ti to nechytne ani na těch 10sekund...Jen,e prostě nestačí dodávat pro chod.
Jumep napsal jasnej postup,já jen doplním,e pokud chce laborovat,tak změř tlak toho čerpadla (myslím,e 3bary) a průtok(zase myslím,e minimálně 60litrů/hod) a bude mít jasno...
Psal jsem,e čerpadlo běet můe-kdyby neběelo,tak ti to nechytne ani na těch 10sekund...Jen,e prostě nestačí dodávat pro chod.
Jumep napsal jasnej postup,já jen doplním,e pokud chce laborovat,tak změř tlak toho čerpadla (myslím,e 3bary) a průtok(zase myslím,e minimálně 60litrů/hod) a bude mít jasno...
|
|
11.05.2014 00:02 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694717
|
|
jumep
|
|
|
tak myslim ze 60l / hod je malo
na jedno zapnutie kluca co dotlaci je to 0.5l
tak myslim ze 60l / hod je malo
na jedno zapnutie kluca co dotlaci je to 0.5l
|
|
11.05.2014 08:52 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694744
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy uváím, e maximální okamitá spotřeba auta nejspí nepřekročí 40L/100km, tak by těch 60L/1hod mohlo stačit.
Kdy uváím, e maximální okamitá spotřeba auta nejspí nepřekročí 40L/100km, tak by těch 60L/1hod mohlo stačit.
|
|
11.05.2014 12:15 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694820
|
|
jruze
|
|
|
Dvě nejčastějí příčiny zhasnutí motoru(v tomto případě) je nízký nebo vysoký tlak(já si myslím e v chybách by mohlo být spí e vysoký) - bude přicpaný regulátor tlaku paliva. To ukáe diag proč to zhaslo vyčistit komplet samozřejmost a to včetně lity(dostkrát byla tak zasraná lemem a rzí z nafty e dělal problém i snímač) - novej filtr a přidal bych vif+troku oleje (já příleitostně přidávám olej co se dává do motorovejch pil s tím dávkovačem na flace-mají třeba v Horbachu) a nechat to běhat ,podívat se co je příčinou zhasínání a podle toho řeit.
Dvě nejčastějí příčiny zhasnutí motoru(v tomto případě) je nízký nebo vysoký tlak(já si myslím e v chybách by mohlo být spí e vysoký) - bude přicpaný regulátor tlaku paliva. To ukáe diag proč to zhaslo vyčistit komplet samozřejmost a to včetně lity(dostkrát byla tak zasraná lemem a rzí z nafty e dělal problém i snímač) - novej filtr a přidal bych vif+troku oleje (já příleitostně přidávám olej co se dává do motorovejch pil s tím dávkovačem na flace-mají třeba v Horbachu) a nechat to běhat ,podívat se co je příčinou zhasínání a podle toho řeit.
|
|
11.05.2014 14:48 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694853
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Tlak zatím nemám monost změřit ,tak jsem zatím zkusil průtok. Na sepnutí klíčku mi nateklo 3,6 dcl nafty za 5,6 sekundy. Dřív jsem to jetě nedělal tak raději napíu postup jestli někde nebyla chyba: byl jsem na to sám take jsem odpojil baterku zapnul klíček a odpojil přívodní hadičku do filtru ,poté přiloil kontakt na baterku. Za hodinu mi vylo, jestli jsem dobře počítal, asi 23l nafty, co je do 60 l daleko.
Tlak zatím nemám monost změřit ,tak jsem zatím zkusil průtok. Na sepnutí klíčku mi nateklo 3,6 dcl nafty za 5,6 sekundy. Dřív jsem to jetě nedělal tak raději napíu postup jestli někde nebyla chyba: byl jsem na to sám take jsem odpojil baterku zapnul klíček a odpojil přívodní hadičku do filtru ,poté přiloil kontakt na baterku. Za hodinu mi vylo, jestli jsem dobře počítal, asi 23l nafty, co je do 60 l daleko.
|
|
11.05.2014 15:43 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694859
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Myslím, e jsi se seknul, take cca 230 litrů.
Myslím, e jsi se seknul, take cca 230 litrů.
|
|
11.05.2014 16:28 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694874
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jetě mě napadlo zkusit změřit odběr toho čerpadla,ale to by ti někdo musel hodit hodnoty pro ok čerpadlo.
Samo bez diagnostiky se asi neobejde...
4Jumep: těch 60 byl odhad,samo se to dá zjistit přesně,ale co si pamatuju,tak těch 60 by mělo stačit pro volnoběh a nízkou zátě(pokud je čerpadlo např.regulovaný).
Jetě mě napadlo zkusit změřit odběr toho čerpadla,ale to by ti někdo musel hodit hodnoty pro ok čerpadlo.
Samo bez diagnostiky se asi neobejde...
4Jumep: těch 60 byl odhad,samo se to dá zjistit přesně,ale co si pamatuju,tak těch 60 by mělo stačit pro volnoběh a nízkou zátě(pokud je čerpadlo např.regulovaný).
|
|
11.05.2014 20:47 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2695046
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Odtáhnu to teda na změření tlaku pal.čerpadla ...........Zatím díky.
Odtáhnu to teda na změření tlaku pal.čerpadla ...........Zatím díky.
|
|
21.05.2014 20:54 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2698366
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Zdravím, můj problém se zhasínáním motoru je zatím vyřeen- vyměnil jsem regulátor vysokého tlaku a motor běí ,na displeji ádná hláka. Zítra to projedu a uvidím co to bude dělat. K vyčitění nádre od měděných pilin jsem se zatím nedostal tak se chci zeptat jestli někdo problém s pilinama někdo neřeil provizorně ( nebo preventivně) vloením malého filtru mezi palivový filtr a čerpadlo a to samé na přepad do čerpadla ?
Zdravím, můj problém se zhasínáním motoru je zatím vyřeen- vyměnil jsem regulátor vysokého tlaku a motor běí ,na displeji ádná hláka. Zítra to projedu a uvidím co to bude dělat. K vyčitění nádre od měděných pilin jsem se zatím nedostal tak se chci zeptat jestli někdo problém s pilinama někdo neřeil provizorně ( nebo preventivně) vloením malého filtru mezi palivový filtr a čerpadlo a to samé na přepad do čerpadla ?
|
|
22.05.2014 23:48 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2698625
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Něco podobného jsem řeil před pár roky. Natankoval jsem u značkové pumpy 62litrů a po cca 25km auto lo do nouzáku. Závadou byl totálně ucpaný naftový filtr (měl najety necelé 2.000km). Take po odčerpání nafty, vypláchnutí nádre a novém naplnění stejně na novém filtru sajrajt. Take z vrakáče hadičky, tzv. hrubý filtr (asi 100kč) a předřadil jsem jej před normální fitr. Pozor na utaení hadiček, podávací čerpadlo davá docela sluný tlak. Ten hrubý filtr jsem tam měl pře tři nádre, pak ve vráceno na původní stav. Ale nevěřil bych kolik sajrajtu ten hrubý filtr zachytil.
Něco podobného jsem řeil před pár roky. Natankoval jsem u značkové pumpy 62litrů a po cca 25km auto lo do nouzáku. Závadou byl totálně ucpaný naftový filtr (měl najety necelé 2.000km). Take po odčerpání nafty, vypláchnutí nádre a novém naplnění stejně na novém filtru sajrajt. Take z vrakáče hadičky, tzv. hrubý filtr (asi 100kč) a předřadil jsem jej před normální fitr. Pozor na utaení hadiček, podávací čerpadlo davá docela sluný tlak. Ten hrubý filtr jsem tam měl pře tři nádre, pak ve vráceno na původní stav. Ale nevěřil bych kolik sajrajtu ten hrubý filtr zachytil.
|
|
| |
|
|