| | |
16.03.2011 09:32 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2378681
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Obyčejnej rostlináč bych tam nelil, kdy u tak snad MěŘo. To nemá ty negativní vlastnosti zalepování jak RO.
Obyčejnej rostlináč bych tam nelil, kdy u tak snad MěŘo. To nemá ty negativní vlastnosti zalepování jak RO.
|
|
16.03.2011 10:03 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2378687
|
|
jumep
|
|
|
teraz sa nejdem hadat ale mam dojem ze este pred filtrom bol ... ale je to jedno ...
teraz sa nejdem hadat ale mam dojem ze este pred filtrom bol ... ale je to jedno ...
|
|
16.03.2011 11:04 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2378713
|
|
tomc
|
|
|
u hdi u ohřev před filtrem není staré D mají ohřev vodou za motororem
u hdi u ohřev před filtrem není:-( staré D mají ohřev vodou za motororem:-)
|
|
17.03.2011 09:05 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2378995
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
citroen5 napsal(a): Obyčejnej rostlináč bych tam nelil, kdy u tak snad MěŘo. To nemá ty negativní vlastnosti zalepování jak RO.
To by si se divil co MEŘO dokáe zničit. V práci nám rok stál 6válcový naftový motor který před tím fungoval na naftu s namíchaným MEŘEM (4% dle zákona) A jak je u nás zvykem, jak se ten motor zastavil tak i zůstal (ádná konzervace jen překrytí plachtou). Loni ho zase bylo potřeba, tak jsem se jal ho rozpohybovat. Jaké bylo velké překvapení kdy ani nekytl z důvodu totálně zalepených a zatuhlých pístků v čerpadle (řadové) Take jsem byl nucem celé čerpadlo rozebrat a vymejt v petroleji. Den práce navíc jen kvůli ekozhovadilosti.
Můj názor na prasení nafty je tento: Ty řeči politiků e to sníí závislost na ropě je jenom krycí povídání skutečného důvodu výroby biosloek. Výroba biosloek je toti jen dalí pomoc umírající celosvětové ekonomice. Zemědelci mají práci s pěstováním= více zaměstnanců, strojů, více nafty. Doprava do fabriky která to zpracuje= více kamionů,více zaměstnanců, více spálené nafty. Fabrika na zpracování= stavba fabriky= stavební firmy mají práci (nebudu rozebírat co vechno je potřeba na stavbu) Výroba biosloek= více práce pro lidi a hlavně výnosy pro majitelé těchto fabrik.
Shrnutí: to e přimíchávání biosloek do paliv zvyuje produkci CO a spotřebu nafty v autech o tom se takticky mlčí protoe to hlavně co Halík?? Dává lidem práci a hýbe ekonomikou.
PS: je to můj názor na tento podvod 21. století, tak mě za to vy kteří máte ekologické cítění nekamenujte.
To by si se divil co MEŘO dokáe zničit. :-d V práci nám rok stál 6válcový naftový motor který před tím fungoval na naftu s namíchaným MEŘEM (4% dle zákona) A jak je u nás zvykem, jak se ten motor zastavil tak i zůstal (ádná konzervace jen překrytí plachtou). Loni ho zase bylo potřeba, tak jsem se jal ho rozpohybovat. Jaké bylo velké překvapení kdy ani nekytl z důvodu totálně zalepených a zatuhlých pístků v čerpadle (řadové) Take jsem byl nucem celé čerpadlo rozebrat a vymejt v petroleji. Den práce navíc jen kvůli ekozhovadilosti.
Můj názor na prasení nafty je tento: Ty řeči politiků e to sníí závislost na ropě je jenom krycí povídání skutečného důvodu výroby biosloek. Výroba biosloek je toti jen dalí pomoc umírající celosvětové ekonomice. Zemědelci mají práci s pěstováním= více zaměstnanců, strojů, více nafty. Doprava do fabriky která to zpracuje= více kamionů,více zaměstnanců, více spálené nafty. Fabrika na zpracování= stavba fabriky= stavební firmy mají práci (nebudu rozebírat co vechno je potřeba na stavbu) Výroba biosloek= více práce pro lidi a hlavně výnosy pro majitelé těchto fabrik.
Shrnutí: to e přimíchávání biosloek do paliv zvyuje produkci CO a spotřebu nafty v autech o tom se takticky mlčí protoe to hlavně co Halík?? Dává lidem práci a hýbe ekonomikou.
PS: je to můj názor na tento podvod 21. století, tak mě za to vy kteří máte ekologické cítění nekamenujte. :-d
|
|
17.03.2011 09:41 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2378999
|
|
jumep
|
|
|
paranojaaaaaaaaaaaa
ano, nafta s biozlozkami nesmie ostat stat - ale to je obecne znamy jav ....
ps. neviem kde mmagi chodi tankovat, ale v jeho aute som uz par krat nasiel modru naftu (to by mala byt cista)
inak, take + pre bionaftu - neobsahuje siru
paranojaaaaaaaaaaaa :)
ano, nafta s biozlozkami nesmie ostat stat - ale to je obecne znamy jav ....
ps. neviem kde mmagi chodi tankovat, ale v jeho aute som uz par krat nasiel modru naftu (to by mala byt cista)
inak, take + pre bionaftu - neobsahuje siru :)
|
|
17.03.2011 10:22 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2379006
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
A proto má spotřebu 40L na sto km felixi? Ne váně s tim co psal felix o tý biosrágoře naprosto souhlasim.Můj bejvalej éf u se taky vyléčil etřílek kdy se prodávala bionafta za 13kč musel sem to tankovat prej to to výrobce vozu nevidí jako problém Po půl roce čerpadlo na DAFU za pouhých 90 tisíc no nekupte to
A proto má spotřebu 40L na sto km felixi? :-d Ne váně s tim co psal felix o tý biosrágoře naprosto souhlasim.Můj bejvalej éf u se taky vyléčil etřílek kdy se prodávala bionafta za 13kč musel sem to tankovat prej to to výrobce vozu nevidí jako problém :-d Po půl roce čerpadlo na DAFU za pouhých 90 tisíc no nekupte to :-d
|
|
24.03.2011 21:24 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2380228
|
|
perry
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Pracuji ve firmě, kde se bionafta u asi půl roku zkouí na velkých dieslech. Nyní bychom se měli rozhodnout, zda podepsat dlouhodobý kontrakt. Výsledky jsou trochu rozporuplné. Klesla spotřeba, někde a o 50%. Ale to je spíe tím, e bionaftu nikdo nekrade . Cena bionafty se nyní dostala téměř na cenu obyčejné nafty. Je to opravdu rozpoutědlo: nádre jsou v místech, kde se ukapává po natankování, zbavené nátěru a sud se zbytkem bionafty je zevnitř naprosto zkorodovaný. Naopak motor, kterému nelo otočit klikovkou, po aplikaci bionafty do uloení, jde zcela lehce. Zanáení vstřiků jsme zatím nepozorovali, ale je pravda, e jsme se neodváili ádný motor nechat stát delí dobu.
Pracuji ve firmě, kde se bionafta u asi půl roku zkouí na velkých dieslech. Nyní bychom se měli rozhodnout, zda podepsat dlouhodobý kontrakt. Výsledky jsou trochu rozporuplné. Klesla spotřeba, někde a o 50%. Ale to je spíe tím, e bionaftu nikdo nekrade :-)))). Cena bionafty se nyní dostala téměř na cenu obyčejné nafty. Je to opravdu rozpoutědlo: nádre jsou v místech, kde se ukapává po natankování, zbavené nátěru a sud se zbytkem bionafty je zevnitř naprosto zkorodovaný. Naopak motor, kterému nelo otočit klikovkou, po aplikaci bionafty do uloení, jde zcela lehce. Zanáení vstřiků jsme zatím nepozorovali, ale je pravda, e jsme se neodváili ádný motor nechat stát delí dobu.
|
|
30.10.2013 11:39 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2631088
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Test nafty a vysvětlení některých pojmů: .link.
Test nafty a vysvětlení některých pojmů: http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=RSSfeed
|
|
30.10.2013 12:07 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2631096
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky za suprový článek!
Konečně jsem pochopil, proč Optimal diesel můe být legálně bez lihu.
No a dále jsem si utvrdil svůj názor na tak bájný Shell V power - normální nafta z ČR. Moná tam dávají svoje adititva, ale podle ceny je asi dělají ze zlata. Navíc je občas v ČR "zapomenout" přidat.
Díky za suprový článek!
Konečně jsem pochopil, proč Optimal diesel můe být legálně bez lihu.
No a dále jsem si utvrdil svůj názor na tak bájný Shell V power - normální nafta z ČR. Moná tam dávají svoje adititva, ale podle ceny je asi dělají ze zlata. Navíc je občas v ČR "zapomenout" přidat.
|
|
30.10.2013 17:29 -
Re: Motorová nafta, bionafta a podobné
|
2631157
|
|
zdenoc5
|
|
|
.link.
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazsi-nafta-vykon-nezvysi-test-naft-2013
|
|
| |
|
|