| | |
28.06.2013 09:10 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2593669
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
U X7 na spolujazdcovej sedačke asi nebude váhové čidlo, chová sa to rovnako ako zadné sedačky - signalizácia len pri odopnutí za jazdy.
U X7 na spolujazdcovej sedačke asi nebude váhové čidlo, chová sa to rovnako ako zadné sedačky - signalizácia len pri odopnutí za jazdy.
|
|
15.09.2013 23:48 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619220
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
sgt napsal(a): U X7 na spolujazdcovej sedačke asi nebude váhové čidlo, chová sa to rovnako ako zadné sedačky - signalizácia len pri odopnutí za jazdy.
SGT má asi pravdu a začína ma to dos iritova, nakožko sa mi bene stáva, e niekoho veziem, on vystúpi a ja pokračujem ďalej v ceste, tak sa to rozhúka a nemienim kvôli tomu vypína motor. Pritom auto zastane. (Práve teraz ma napadlo, e mono pomôe otvori oférove dvere.) No kadopádne je to nedorieené.
SGT má asi pravdu a začína ma to dos iritova, nakožko sa mi bene stáva, e niekoho veziem, on vystúpi a ja pokračujem ďalej v ceste, tak sa to rozhúka a nemienim kvôli tomu vypína motor. Pritom auto zastane. (Práve teraz ma napadlo, e mono pomôe otvori oférove dvere.) No kadopádne je to nedorieené.
|
|
15.09.2013 23:49 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619221
|
|
jumep
|
|
|
pri facelifte stacilo zaradit spiatocku a prestalo to hulakat
jo a tiez soferove dvere by mali stacit
pri facelifte stacilo zaradit spiatocku a prestalo to hulakat :)
jo a tiez soferove dvere by mali stacit
|
|
16.09.2013 17:08 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619387
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
U mě kdy se kdokoli odepne za jízdy, tak stačí znova připnout, nebo otevřít kterýkoliv dveře. Tak pískání přestane. U mladýho na sedanu taky tak.
U mě kdy se kdokoli odepne za jízdy, tak stačí znova připnout, nebo otevřít kterýkoliv dveře. Tak pískání přestane. U mladýho na sedanu taky tak.
|
|
16.09.2013 19:13 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619420
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak si to napi do diáře, a se kolem tebe někdy vrtnu, taky mi to bude moct vypnout. Myslím e to je jedna z naprostých zbytečností v kadým autě. ... stěrače stírají, klakson houká ...
Tak si to napi do diáře, a se kolem tebe někdy vrtnu, taky mi to bude moct vypnout. Myslím e to je jedna z naprostých zbytečností v kadým autě. ... stěrače stírají, klakson houká ... :-))))
|
|
16.09.2013 19:30 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619424
|
|
C5stepan
|
|
|
Kdy se zadní spolujezdci nepřipoutají, ádná signalizace. Přitom připoutání je povinné. Jejich odepnutí při jízdě aktivuje varovné pískání. Jakou to má logiku?
Kdy se zadní spolujezdci nepřipoutají, ádná signalizace. Přitom připoutání je povinné. Jejich odepnutí při jízdě aktivuje varovné pískání. Jakou to má logiku?
|
|
16.09.2013 19:38 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619432
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Logiku? Jednoduchou. Za cestujícího do 18let odpovídá řidič. Před rozjetím juknu do zrcátka, připoutáni. Za jízdy připoutání za mě kontroluje auto. (Moje ne, já mám C5 I).
Logiku? Jednoduchou. Za cestujícího do 18let odpovídá řidič. Před rozjetím juknu do zrcátka, připoutáni. Za jízdy připoutání za mě kontroluje auto. (Moje ne, já mám C5 I).
|
|
16.09.2013 20:01 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619438
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Děti do 18ti nevozím. Zásadně.
Ale takhle to logicky zní a má to teda opodstatnění. Přesto si to nechám vypnout. Hlavně kvůli enským spolujezdkyním. Manelka a tchýně se mi i na předních sedačkách soustavně odpoutávají kilák před garáí. A kdo to má poslouchat?
Děti do 18ti nevozím. Zásadně. :-))
Ale takhle to logicky zní a má to teda opodstatnění. Přesto si to nechám vypnout. Hlavně kvůli enským spolujezdkyním. Manelka a tchýně se mi i na předních sedačkách soustavně odpoutávají kilák před garáí. A kdo to má poslouchat? :nevim
|
|
16.09.2013 21:57 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619569
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejlepí je, e kdy povezu tchýni 5x za týden, tak to udělá pokadý a pokadý mě upozorní, e něco píská.
A vozím ji vzadu, take ádná jiná pomoc není, ne vypnout tchýni, nebo ten signál. Nechám to na Jardovi.
Nejlepí je, e kdy povezu tchýni 5x za týden, tak to udělá pokadý a pokadý mě upozorní, e něco píská. :-))))
A vozím ji vzadu, take ádná jiná pomoc není, ne vypnout tchýni, nebo ten signál. Nechám to na Jardovi. :-))
|
|
16.09.2013 23:15 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619599
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Vypnutí signálu - přeruit přívod proudu.
Vypnutí tchyně - přeruit přívod vzduchu.
Vypnutí signálu - přeruit přívod proudu.
Vypnutí tchyně - přeruit přívod vzduchu.
|
|
16.09.2013 23:20 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619601
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Dnes som testoval tip od Jumepa. Spiatočka to nezachráni, iba dvere vodiča. A ete diag
Dnes som testoval tip od Jumepa. Spiatočka to nezachráni, iba dvere vodiča. A ete diag :)
|
|
17.09.2013 09:17 -
Re: Princip funkce signalizace zapnutí pásů.
|
2619653
|
|
gull
|
|
|
Nejlépe po odepnutí okamitě zastavit a nechat je pokračovat pěky, by se to časem naučily
Nejlépe po odepnutí okamitě zastavit a nechat je pokračovat pěky:-d, by se to časem naučily :palec
|
|
| |
|
|