21.02.2011 22:19 -
Re: Lze nahradit xenony klasikou? C5 I
|
2374701
|
|
jruze
|
|
|
Já také nepouíval skoro vůbec dálkové tedy a do seřízení na STK - potom jsem na potkávačky viděl tak 10-15 metrů a to se mi zdálo trochu málo no po mém vrácení do původního nastavení OK a i na dalích STK tak nevím.
Já také nepouíval skoro vůbec dálkové tedy a do seřízení na STK - potom jsem na potkávačky viděl tak 10-15 metrů a to se mi zdálo trochu málo :-o no po mém vrácení do původního nastavení OK a i na dalích STK tak nevím.
|
|
21.02.2011 22:29 -
Re: Lze nahradit xenony klasikou? C5 I
|
2374703
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejlepí by bylo, po tmě, teda asi nejlíp večer, posvítit si na silnici, dojít na konec světla, udělat si značku, změřit pásmem a divit se, e to vypadá jako 15m a je to při tom 45m. Vimli jste si, e se ten dosvit zkracuje, čím jedete rychleji? Ono toti v C5 ani nepoznáte, e jedete rychle a ta vzdálenost potkávaček vám nestačí v tý rychlosti osvětlit silnici na bezpečnou vzdálenost.
Ale je blbost to řeit prodlouením dosvitu, protoe tak oslníte ostatní.
Nejlepí by bylo, po tmě, teda asi nejlíp večer, posvítit si na silnici, dojít na konec světla, udělat si značku, změřit pásmem a divit se, e to vypadá jako 15m a je to při tom 45m. Vimli jste si, e se ten dosvit zkracuje, čím jedete rychleji? Ono toti v C5 ani nepoznáte, e jedete rychle a ta vzdálenost potkávaček vám nestačí v tý rychlosti osvětlit silnici na bezpečnou vzdálenost.
Ale je blbost to řeit prodlouením dosvitu, protoe tak oslníte ostatní.
|
|
01.03.2011 20:50 -
Re: Lze nahradit xenony klasikou? C5 I
|
2375647
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nebo takhle - .link.
Nebo takhle - http://www.luckyswiss.com/data/motor/xenony.jpg
|
|
31.05.2013 17:35 -
Re: Lze nahradit xenony klasikou? C5 I
|
2585141
|
|
Nesebr
|
|
|
Něco o HID Xenonech:
Ostřikovače světel a systém
autonivelace, který nastavuje
automaticky kontinuálně
světla tak, aby svítila stejně a
neoslňovala protijedoucí
auta, dosud vozila vechna
auta s xenony montovanými z
továrny.
A v tom nali výrobci
skulinku. Tu vyuije rapid,
který xenony doteď v
nabídce neměl. koda pouije
lacinějí technologii, která
umoní rozíření xenonových
světel i do niích kategorií
aut. Pokud má toti světlomet
mení světelný tok ne 2 000
lumenů, ostřik a samonivelaci
mít nemusí. Proto se rapid
obejde bez nich.
Obvykle mají xenonová světla
výkon kolem 35 W, méně
svítící xenony mají 25 W. A
tak se levnějímu provedení
xenonů říká 25wattové. A
právě ty dostane rapid.
Slabí xenony samozřejmě
budou svítit o něco hůř ne
plnohodnotné. Podle Milana
Křiáka mají taková světla
právě těsně pod 2 000
lumenů. Konstruktéři vak
říkají, e běným okem rozdíl
v případě, e nemáte přímé
srovnání, nepoznáte.
Něco o HID Xenonech:
Ostřikovače světel a systém
autonivelace, který nastavuje
automaticky kontinuálně
světla tak, aby svítila stejně a
neoslňovala protijedoucí
auta, dosud vozila vechna
auta s xenony montovanými z
továrny.
A v tom nali výrobci
skulinku. Tu vyuije rapid,
který xenony doteď v
nabídce neměl. koda pouije
lacinějí technologii, která
umoní rozíření xenonových
světel i do niích kategorií
aut. Pokud má toti světlomet
mení světelný tok ne 2 000
lumenů, ostřik a samonivelaci
mít nemusí. Proto se rapid
obejde bez nich.
Obvykle mají xenonová světla
výkon kolem 35 W, méně
svítící xenony mají 25 W. A
tak se levnějímu provedení
xenonů říká 25wattové. A
právě ty dostane rapid.
Slabí xenony samozřejmě
budou svítit o něco hůř ne
plnohodnotné. Podle Milana
Křiáka mají taková světla
právě těsně pod 2 000
lumenů. Konstruktéři vak
říkají, e běným okem rozdíl
v případě, e nemáte přímé
srovnání, nepoznáte.
|
|
| |