|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
presunuti diskuze...
presunuti diskuze...
|
|
08.04.2013 12:59 -
Re: Vyfuk na C5 3.0 V6 exclusive rv 2001
|
2564470
|
|
DrMarvin
|
|
|
zdarec....pohledal jsem a nikde jsem nenael..kamo si koupil 2.0HDI 103kw rok 2008 ..a teď u tejden kuje jak by udělal výfuk jako má 3.0 HDI, konkrétně 2 chromové koncovky, na kadé straně jedna...tak se mam zeptat či jde koupit jen koncovka s 2ma vývody a nebo se musí celej vejfuk předělat a nebo to nejdeono to fakt vypadá hezky...
zdarec....pohledal jsem a nikde jsem nenael..kamo si koupil 2.0HDI 103kw rok 2008 ..a teď u tejden kuje jak by udělal výfuk jako má 3.0 HDI, konkrétně 2 chromové koncovky, na kadé straně jedna...tak se mam zeptat či jde koupit jen koncovka s 2ma vývody a nebo se musí celej vejfuk předělat a nebo to nejde:Dono to fakt vypadá hezky...
|
|
08.04.2013 17:34 -
Re: Vyfuk na C5 3.0 V6 exclusive rv 2001
|
2564542
|
|
Darja
|
|
|
tak za A.. tady se řeí vejfuk na benzínovou V6.
a za B... vechno se dá udělat, stačí k tomu člověku chu, ikovný ruce, plasma, flexa a svářečka. Ale jako první otázku si polo: "chce to mít plně funkční, nebo to chce mít jen na parádu?" Má odpověď? Tak... 3,0 HDi má jeden příčně uloený koncový tlumič a z něj dvě koncovky, ten ikovnej výrobce výfuků dokáe zreplikovat, popřípadě udělat podle oka. U HDička nemá takový vliv na prouděný a tlaky výfukových plynů jako u atmosférického benzínu, take se tam toho moc pokazit nedá. To by byla plně fuknční náhrada 1. Druhá věc by byla udělat rozvětvení před koncovým tlumičem do dalího, třeba i meního tlumiče, pokud místo na zadku dovolí a vytáhnout dalí koncovku.. to plně funkční varianta 2. A nebo udělat rozvětvení těsně za koncovým tlumičem a udělat koncovku jen na parádu. To je nejjednoduí a nejlevnějí a konstrukčně nejméně obtíné řeení. Ale chce to měřit a plánovat, jestli se to tam vecko vleze.
Dalí problém je, e musí dvojitým koncovkám uzpůsobit zadní nárazník.. tzn ideálně koupit díly 7416 Q5 a 7452 ZF a 7452 ZG a hrát si...
tak za A.. tady se řeí vejfuk na benzínovou V6.
a za B... vechno se dá udělat, stačí k tomu člověku chu, ikovný ruce, plasma, flexa a svářečka. Ale jako první otázku si polo: "chce to mít plně funkční, nebo to chce mít jen na parádu?" Má odpověď? Tak... 3,0 HDi má jeden příčně uloený koncový tlumič a z něj dvě koncovky, ten ikovnej výrobce výfuků dokáe zreplikovat, popřípadě udělat podle oka. U HDička nemá takový vliv na prouděný a tlaky výfukových plynů jako u atmosférického benzínu, take se tam toho moc pokazit nedá. To by byla plně fuknční náhrada 1. Druhá věc by byla udělat rozvětvení před koncovým tlumičem do dalího, třeba i meního tlumiče, pokud místo na zadku dovolí a vytáhnout dalí koncovku.. to plně funkční varianta 2. A nebo udělat rozvětvení těsně za koncovým tlumičem a udělat koncovku jen na parádu. To je nejjednoduí a nejlevnějí a konstrukčně nejméně obtíné řeení. Ale chce to měřit a plánovat, jestli se to tam vecko vleze.
Dalí problém je, e musí dvojitým koncovkám uzpůsobit zadní nárazník.. tzn ideálně koupit díly 7416 Q5 a 7452 ZF a 7452 ZG a hrát si...
|
|
08.04.2013 18:42 -
Re: Vyfuk na C5 3.0 V6 exclusive rv 2001
|
2564586
|
|
DrMarvin
|
|
|
vim e to je k benzínu....ale výfuky jsou tam taky dva kousky ne?:=) děkuju za čísla dílů..ale nemůu nikde najít co to jeno čistě teoreticky by bylo nejlepí rozdělit to za tlumičem a ten přinejhorim oupnout....no co..někde mu zkusim najít ty díly a a se s tim popere drak
vim e to je k benzínu....ale výfuky jsou tam taky dva kousky ne?:=) děkuju za čísla dílů..ale nemůu nikde najít co to je:Dno čistě teoreticky by bylo nejlepí rozdělit to za tlumičem a ten přinejhorim oupnout....no co..někde mu zkusim najít ty díly a a se s tim popere drak:D
|
|
08.04.2013 21:11 -
Re: Vyfuk na C5 3.0 V6 exclusive rv 2001
|
2564699
|
|
Darja
|
|
|
3,0 Hdi má koncák příčně uloený a jeden... velkej... z něj jdou ty dvě koncovky. čísla dílů jsou koncovky a rámečky okolo nich.
3,0 Hdi má koncák příčně uloený a jeden... velkej... z něj jdou ty dvě koncovky. čísla dílů jsou koncovky a rámečky okolo nich.
|
|
| |