| | |
25.11.2012 14:12 -
V horní poloze pořád běí čerpadlo
|
2525311
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dobrý den, u mé C5 break H3+ mám tento problém.
1.Při zvednutí auta do horní polohy pořád běí čerpadlo.
2. Při jízdě pérování auta postupně tvrdne (hlavně přední náprava). Pokud auto déle stojí
(několik hodin) pérování se zlepí a při jízdě opět postupne tuhne.
Nemáte nějaký tip čím by to mohlo být? diagnostika nic nenala.
Děkuji za tipy.
Dobrý den, u mé C5 break H3+ mám tento problém.
1.Při zvednutí auta do horní polohy pořád běí čerpadlo.
2. Při jízdě pérování auta postupně tvrdne (hlavně přední náprava). Pokud auto déle stojí
(několik hodin) pérování se zlepí a při jízdě opět postupne tuhne.
Nemáte nějaký tip čím by to mohlo být? diagnostika nic nenala.
Děkuji za tipy.
|
|
25.11.2012 16:57 -
Re: V horní polze pořád běí čerpadlo
|
2525343
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Dík za tip ucpaný přepad by to mohl, nějakou dobu (nevím jak dlouho) jsem jezdil u vytrenou hadičkou u přepadu pravého přední kola a od té doby se mně pérování tohoto kola nezdá. Prosím o info jak se to zjistit případně opravit. Dík
Dík za tip ucpaný přepad by to mohl, nějakou dobu (nevím jak dlouho) jsem jezdil u vytrenou hadičkou u přepadu pravého přední kola a od té doby se mně pérování tohoto kola nezdá. Prosím o info jak se to zjistit případně opravit. Dík
|
|
25.11.2012 17:12 -
Re: V horní polze pořád běí čerpadlo
|
2525344
|
|
jumep
|
|
|
osobne si myslim ze zle nastavena vyska a potom sa na dorazoch snazi zdvihat dalej ...
co sa tyka tuhnutia, tazko povedat, mozno aj gula alebo regulator
osobne si myslim ze zle nastavena vyska a potom sa na dorazoch snazi zdvihat dalej ...
co sa tyka tuhnutia, tazko povedat, mozno aj gula alebo regulator
|
|
25.11.2012 17:28 -
Re: V horní polze pořád běí čerpadlo
|
2525353
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
koule to asi nebude, kdy se na tom zhoupnupřed jízdou krásně to tlumí a z oboukoulí je slyet naprosto stejné zvuky (přepokládám e je to zvuk od membrán). Co se týká regulátoru tlaku pérování nemám ponětí co to je. Budu rád za upřesnění. Jinak auto bylo ve středu v origo servise a na diagnostice nic nebylo.
koule to asi nebude, kdy se na tom zhoupnupřed jízdou krásně to tlumí a z oboukoulí je slyet naprosto stejné zvuky (přepokládám e je to zvuk od membrán). Co se týká regulátoru tlaku pérování nemám ponětí co to je. Budu rád za upřesnění. Jinak auto bylo ve středu v origo servise a na diagnostice nic nebylo.
|
|
25.11.2012 19:31 -
Re: V horní polze pořád běí čerpadlo
|
2525394
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu pripad ze bolo moc LDS a bola natlacena cela nadrzka a podtlak nestrelil, ale ako sa to spravalo na ceste neviem, ja som riesil uplne nieco ine a toto len popri tom
mal som tu pripad ze bolo moc LDS a bola natlacena cela nadrzka a podtlak nestrelil, ale ako sa to spravalo na ceste neviem, ja som riesil uplne nieco ine a toto len popri tom
|
|
25.11.2012 20:07 -
Re: V horní polze pořád běí čerpadlo
|
2525413
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Děkuji za tipy. Vidím to tak e kontaktuji servis a zkusíme z toho něco vyčíst. Dolo mně toti e posledně jsem tam byl s motorem (byl patný kontakt na váze vzduchu) a ani nevím jestli se někdo na diagnostice do hydroactivu podíval. Mimochodem začalo se to takhle chovat po tom co jsem dolil LDS a auto bylo v cestovní poloze. Po dolití jsem chtěl systém přifouknout a podle zvuku co el od tlumiče jsem uviděl utený přepad ( hadička byla úplně ulomená a mimo navazující trubičku). Teď pravidelně kontroluji hladinu (dolil jsem 2 litr) a hladina se nemění. Po jízdě je systém natlakovaní, ale kdy auto stojí tak tlak ze systému unikne. Do tohoto mého zásahu byl podvozek naprasto fantastický, v klidu houpal a při ostré jízdě perfektně přitvrzoval a vyrovnával auto.
Děkuji za tipy. Vidím to tak e kontaktuji servis a zkusíme z toho něco vyčíst. Dolo mně toti e posledně jsem tam byl s motorem (byl patný kontakt na váze vzduchu) a ani nevím jestli se někdo na diagnostice do hydroactivu podíval. Mimochodem začalo se to takhle chovat po tom co jsem dolil LDS a auto bylo v cestovní poloze. Po dolití jsem chtěl systém přifouknout a podle zvuku co el od tlumiče jsem uviděl utený přepad ( hadička byla úplně ulomená a mimo navazující trubičku). Teď pravidelně kontroluji hladinu (dolil jsem 2 litr) a hladina se nemění. Po jízdě je systém natlakovaní, ale kdy auto stojí tak tlak ze systému unikne. Do tohoto mého zásahu byl podvozek naprasto fantastický, v klidu houpal a při ostré jízdě perfektně přitvrzoval a vyrovnával auto.
|
|
05.12.2012 10:50 -
Re: V horní poloze pořád běí čerpadlo
|
2528405
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Jen pro info píu jak to dopadlo.
Podvozek se sám nějak srovnal (kdy jsem zakládál toto vlákno choval se podvozek patně u asi 14 dní) celkově za 3 týdny se ve samo dalo do pořádku. Osobně si myslím e to byl následek toho e se mi "podařilo" odpojit a zapojit baterku při zapnutém klíči a totálně jsem zmátnul elektroniku podvozku. Co se týká čerpadla v horní poloze, zatím jsem to nijak neřeil. V souvislosti s tímto se chci zeptat zda je běné e po vypnutí klíče mně na autě jetě nějakou dobu něco vrčí pod krytem pojistek v motoru. Napadlo mně zda to nemůe automatické odvzduňovací hydractivu, ale je to jen domněnka. Nemám potuchy jak automatické odvzduňovaní funguje.
Jen pro info píu jak to dopadlo.
Podvozek se sám nějak srovnal (kdy jsem zakládál toto vlákno choval se podvozek patně u asi 14 dní) celkově za 3 týdny se ve samo dalo do pořádku. Osobně si myslím e to byl následek toho e se mi "podařilo" odpojit a zapojit baterku při zapnutém klíči a totálně jsem zmátnul elektroniku podvozku. Co se týká čerpadla v horní poloze, zatím jsem to nijak neřeil. V souvislosti s tímto se chci zeptat zda je běné e po vypnutí klíče mně na autě jetě nějakou dobu něco vrčí pod krytem pojistek v motoru. Napadlo mně zda to nemůe automatické odvzduňovací hydractivu, ale je to jen domněnka. Nemám potuchy jak automatické odvzduňovaní funguje.
|
|
05.12.2012 13:16 -
Re: V horní poloze pořád běí čerpadlo
|
2528421
|
|
jumep
|
|
|
mas v tom krasny chaos, urcite mas nacaty vyskac, ktory sa pouzivanim zasa trocha zrovnal
to co pocujes v poistkach neni z poistiek ale z ventilov za poistkami, co je uplne normalne
mas v tom krasny chaos, urcite mas nacaty vyskac, ktory sa pouzivanim zasa trocha zrovnal
to co pocujes v poistkach neni z poistiek ale z ventilov za poistkami, co je uplne normalne
|
|
05.12.2012 13:31 -
Re: V horní poloze pořád běí čerpadlo
|
2528425
|
|
miki_
|
Město: Protivanov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
NO TEĎ JE PODVOZEK FAKT DOBRÝ TEKE TO NECHÁM BÝT SNAD TOMU NEMŮU NĚJAK UBLÍIT. CO JE TÝKÁ VENTILU VÍM VRČENÍ VÍM E JE TO Z VENTILU JEN JSEM SE CHTĚL UJISTIT E JE TO NENÍ ZÁVADA (DĚLÁ TO JE N JEDEN Z TĚCH DVOU, TEN BLÍ K VOLANTU.
NO TEĎ JE PODVOZEK FAKT DOBRÝ TEKE TO NECHÁM BÝT SNAD TOMU NEMŮU NĚJAK UBLÍIT. CO JE TÝKÁ VENTILU VÍM VRČENÍ VÍM E JE TO Z VENTILU JEN JSEM SE CHTĚL UJISTIT E JE TO NENÍ ZÁVADA (DĚLÁ TO JE N JEDEN Z TĚCH DVOU, TEN BLÍ K VOLANTU.
|
|
| |
|
|