| | |
21.11.2011 17:33 -
Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426534
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Máte někdo zkuenosti s výměnou koncového dílu výfuku na 2.2HDi? li byste do origoe nebo něčeho jiného? Předem děkuji za reakce a doporučení.
Máte někdo zkuenosti s výměnou koncového dílu výfuku na 2.2HDi? li byste do origoe nebo něčeho jiného? Předem děkuji za reakce a doporučení.
|
|
21.11.2011 17:39 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426535
|
|
Darja
|
|
|
Kadej má jiný priority a preference.
Pokud je druhoka významně levnějí a chce uetřit, jdi do ní. Origo je sice draí, ale zase neskutečně vydrí.
Kadej má jiný priority a preference.
Pokud je druhoka významně levnějí a chce uetřit, jdi do ní. Origo je sice draí, ale zase neskutečně vydrí.
|
|
21.11.2011 18:08 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426536
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Priorita a preference je zachovani "normalniho" zvuku a zadne zbastlene chrastitko. Pokud nebude existovat kvalitativne shodna nahrada, vezmu original. Nevite kdo je vyrobcem?
Priorita a preference je zachovani "normalniho" zvuku a zadne zbastlene chrastitko. Pokud nebude existovat kvalitativne shodna nahrada, vezmu original. Nevite kdo je vyrobcem?
|
|
21.11.2011 19:02 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426550
|
|
Darja
|
|
|
Originál si koupí v citroenu přeci... co vím, tak část výfuků pro PSA dělá Bosal, ale jestli přímo na C5, to nevím.
A pokud má priority jak si napsal, je tvůj dotaz naprosto zbytečný, protoe sám ses nasměroval tam, kam chce
Originál si koupí v citroenu přeci... co vím, tak část výfuků pro PSA dělá Bosal, ale jestli přímo na C5, to nevím.
A pokud má priority jak si napsal, je tvůj dotaz naprosto zbytečný, protoe sám ses nasměroval tam, kam chce :)
|
|
21.11.2011 21:34 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426581
|
|
jumep
|
|
|
C5 je nejaky WIMETAL, cize nie BOSAL
dal som bosal a odvtedy len nadavam, mam za to ze je zle odladeny a zvysila sa mi kvoli nemu spotreba ... osobne, nasetrim a vymenim ho za origo
C5 je nejaky WIMETAL, cize nie BOSAL
dal som bosal a odvtedy len nadavam, mam za to ze je zle odladeny a zvysila sa mi kvoli nemu spotreba ... osobne, nasetrim a vymenim ho za origo
|
|
21.11.2011 22:40 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2426602
|
|
Darja
|
|
|
Je bosal a bosal, druhoka a prvovýroba je trochu něco jinýho jen vím, e kdy jsem byla v bosalu, tak tam bouchali dost vejfuků pro PSA
Je bosal a bosal, druhoka a prvovýroba je trochu něco jinýho :-) jen vím, e kdy jsem byla v bosalu, tak tam bouchali dost vejfuků pro PSA
|
|
05.09.2012 21:13 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503194
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záleitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony drící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, take jej lze zakoupit. Montoval jsem vak jinou značku, za výrazně mení cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, e tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, e to byla asi zbytečná investice, protoe kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nií, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starí Bosal, za pár kaček múe být vá. Je koda jej vyhodit. Jistě jetě poslouí. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, ve OK. Můete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit.
Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záleitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony drící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, take jej lze zakoupit. Montoval jsem vak jinou značku, za výrazně mení cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, e tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, e to byla asi zbytečná investice, protoe kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nií, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starí Bosal, za pár kaček múe být vá. Je koda jej vyhodit. Jistě jetě poslouí. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, ve OK. Můete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit.
|
|
06.09.2012 00:26 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503305
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Jaký zvuk? Drnčení,hukot,frkot Mě to po výměně drnčelo specialista nechal sponu natočenou tak e roub klepal o así
Jaký zvuk? Drnčení,hukot,frkot:nevim Mě to po výměně drnčelo specialista nechal sponu natočenou tak e roub klepal o así:-d
|
|
06.09.2012 07:31 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503322
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Stanly napsal(a): Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záleitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony drící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, take jej lze zakoupit. Montoval jsem vak jinou značku, za výrazně mení cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, e tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, e to byla asi zbytečná investice, protoe kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nií, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starí Bosal, za pár kaček múe být vá. Je koda jej vyhodit. Jistě jetě poslouí. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, ve OK. Můete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit. hmm,to samý akorát e někdy jde hukot od výfuku do kabiny slyet a někdy to zmizí.taky jsem prolezl celou soustavu a nikde nic asi reaguje na počasí
Ahoj a zdravím. Právě dnes jsem měnil tento díl na 2.2 HDi Break. Naprosto jednoduchá záleitost. Sundáte přírubu, vyvlíknete 2 gumové spony drící tlumič výfuku. Opačným způsobem dáte nový. Vyndával jsem ven Bosal, take jej lze zakoupit. Montoval jsem vak jinou značku, za výrazně mení cenu. Stál 1150,-Kč. Měnil jsem jej kvůli hlučnosti v přesvědčení, e tam mám nějaký neznačkový, který dělá kravál. Vzásadě jsem zjistil, e to byla asi zbytečná investice, protoe kromě mírné koroze na povrchu je tento díl OK. Hlučnost je sice o něco nií, ale není to ono. Minulý týden jsem prodal C5 Hatchback manuál a koupil automat a ta byla velmi tichá. Mimochodem, pokud byste měl někdo zájem o ten starí Bosal, za pár kaček múe být vá. Je koda jej vyhodit. Jistě jetě poslouí. Jinak, jak jsem posléze zjistil, hluk se ozývá někde od motoru. Prohlédl jsem celé potrubí, ve OK. Můete někdo poradit, kde hledat závadu a jak ji odstranit. hmm,to samý akorát e někdy jde hukot od výfuku do kabiny slyet a někdy to zmizí.taky jsem prolezl celou soustavu a nikde nic asi reaguje na počasí :nevim
|
|
06.09.2012 23:26 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503723
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak jsem navtívil servis a mechanik mi zdělil, e problém není ve výfukovém potrubí, ale v sání. Prasklá hadice před filtrem, co jde pod nárazník před předním kolem. Doma jsem dal vúz na hever a odstrojil plasty. Hadice skutečně na sr... visela tam jen na pásce. Je tam taková jako plstěná, provedení jako u vysavače, ale čekalo mne nemilé překvapení. Na konci, respektive úplném začátku sání by měl, snad býd nějaký vstupní filtr, který by měl snad mít i zvukové tlumící účinky. U jiných vozů jsem to viděl a na předcházející C5, kterou jsem měl jsem si neviml. Víte někdo jak se tento díl odborně jmenuje, nebo kde jej sehnat, pokud tam je.
Nicméně jsem pracně hadici slepil a provizorně vytvořil s měkkých plastových nádob jakousi koncovku, která filtruje hrubé nečistoty a snad bude i tlumit ten drnčivý basový zvuk. Namontoval a projel, jen krátce a zdá se to být tak o 40% lepí. Zítra pojedu delí trasu tak napíi jak to dopadlo. Nechápu, pokud tam skutečně nějaký počáteční filtr je, proč jej nějaký chytrák odstranil.
Tak jsem navtívil servis a mechanik mi zdělil, e problém není ve výfukovém potrubí, ale v sání. Prasklá hadice před filtrem, co jde pod nárazník před předním kolem. Doma jsem dal vúz na hever a odstrojil plasty. Hadice skutečně na sr... visela tam jen na pásce. Je tam taková jako plstěná, provedení jako u vysavače, ale čekalo mne nemilé překvapení. Na konci, respektive úplném začátku sání by měl, snad býd nějaký vstupní filtr, který by měl snad mít i zvukové tlumící účinky. U jiných vozů jsem to viděl a na předcházející C5, kterou jsem měl jsem si neviml. Víte někdo jak se tento díl odborně jmenuje, nebo kde jej sehnat, pokud tam je.
Nicméně jsem pracně hadici slepil a provizorně vytvořil s měkkých plastových nádob jakousi koncovku, která filtruje hrubé nečistoty a snad bude i tlumit ten drnčivý basový zvuk. Namontoval a projel, jen krátce a zdá se to být tak o 40% lepí. Zítra pojedu delí trasu tak napíi jak to dopadlo. Nechápu, pokud tam skutečně nějaký počáteční filtr je, proč jej nějaký chytrák odstranil. :-)
|
|
06.09.2012 23:38 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503728
|
|
jruze
|
|
|
nic tam jiného není. .link.
nic tam jiného není. http://service.citroen.com/docpr/affiche.do?ref=060002170080A&refaff=0600%2002%20170080A&idFct=FCT0512
|
|
07.09.2012 14:32 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503782
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Dík za info. Jinak trochu hluk slabí, ale nic výrázného. Opět dotaz na mechanika,a je tam koncovka. Nekončí to jen hadicí. Na linku jsem nic neobjevil, nebo jsem blbě hledal. Jakmile to vyřeím, napíi o tom více.
Dík za info. Jinak trochu hluk slabí, ale nic výrázného. Opět dotaz na mechanika,a je tam koncovka. Nekončí to jen hadicí. Na linku jsem nic neobjevil, nebo jsem blbě hledal. Jakmile to vyřeím, napíi o tom více.
|
|
07.09.2012 22:28 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503856
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
C5 I, 2.2 HDI 16V Break, r.v.2002
C5 I, 2.2 HDI 16V Break, r.v.2002
|
|
07.09.2012 22:31 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503857
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak co to má v podpisu?
Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break
Tak co to má v podpisu?
Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break
|
|
07.09.2012 22:37 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503858
|
|
jumep
|
|
|
v tom pripade to ide spod blatniku takou hadicou do airboxu, ktory sluzi aj ako tlmic hluku, z airboxu cez vahu hadicou a trubkou na turbo, z turba trubkou pod motorom do hadice ktora sa rozdeluje do intercooleru a ohrievaca vzduchu, odtial to ide hadicou na Ylonku (zmiesavac) a do valcov
v tom podblatniku neni isto ziaden filter ale je tam len taky nasavaci plast, tvarovka
to co posielal jruze mas teraz tu v prilohe
v tom pripade to ide spod blatniku takou hadicou do airboxu, ktory sluzi aj ako tlmic hluku, z airboxu cez vahu hadicou a trubkou na turbo, z turba trubkou pod motorom do hadice ktora sa rozdeluje do intercooleru a ohrievaca vzduchu, odtial to ide hadicou na Ylonku (zmiesavac) a do valcov
v tom podblatniku neni isto ziaden filter ale je tam len taky nasavaci plast, tvarovka
to co posielal jruze mas teraz tu v prilohe
Přílohy: 00012536.jpg ( 62140b ) - |
|
07.09.2012 22:46 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503865
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Omloivám se, za patný popis, vybral jsem při změně auta jiný popis. U jsem to změnil. Jinak děkuji za popis a obrázek. Chybí mi ten airbox a na obrázku je pod filtrem taková mebrána do kříze říznutá, ta mi také chybí. Určitě má také značný vliv na hluk.
Omloivám se, za patný popis, vybral jsem při změně auta jiný popis. U jsem to změnil. Jinak děkuji za popis a obrázek. Chybí mi ten airbox a na obrázku je pod filtrem taková mebrána do kříze říznutá, ta mi také chybí. Určitě má také značný vliv na hluk.
|
|
07.09.2012 23:05 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503872
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak jsem si arbox popletl se vstupní koncovkou. Airbox s filtrem samozřejmě mám. Chybí jen ta trychtýřová koncovka. Máte někdo zkuenost, jak ji nahradit? Jinak jak jsem psal, hluk sice lepí, ale zdaleka ne lepí o těch popisovaných 40%. Moná tak 5%. No slabota. Stejně to dělá v kabině dunivý hluk. Je to nepříjemné. Nevím co stím.
Tak jsem si arbox popletl se vstupní koncovkou. Airbox s filtrem samozřejmě mám. Chybí jen ta trychtýřová koncovka. Máte někdo zkuenost, jak ji nahradit? Jinak jak jsem psal, hluk sice lepí, ale zdaleka ne lepí o těch popisovaných 40%. Moná tak 5%. No slabota. Stejně to dělá v kabině dunivý hluk. Je to nepříjemné. Nevím co stím.
|
|
08.09.2012 13:00 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2503943
|
|
jumep
|
|
|
to by skor chcelo pocut, tu trubku mozes kupit novu - stoji 32EUR (obj. cislo: 1440 17)
ak by to bolo tym, vonku pocujes strasny hukot s toho
ak je to pocut v aute, moze to byt fap/katalyzator - ten si mal otvoreny?
to by skor chcelo pocut, tu trubku mozes kupit novu - stoji 32EUR (obj. cislo: 1440 17)
ak by to bolo tym, vonku pocujes strasny hukot s toho
ak je to pocut v aute, moze to byt fap/katalyzator - ten si mal otvoreny?
|
|
08.09.2012 23:50 -
Re: Koncový díl výfuku na 2.2HDi
|
2504000
|
|
Stanly
|
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Výfukem, nebo některou částí to není. Fap filtr je, zdá se nový. Kdy částečně utěsním sání před váhou, hluk utichne. Zjistil jsem, e mi před airboxem, na konci první hadice co jde z podběhu chybí ta pryová membrána, jak je vyobrazena na tom schématu. Moc za něj děkuji. Udělal jsem dnes náhradu, čistě pokusně, ale neměl jsem nějakou jemnou a dobře ohebnou pry, nebo silikon, pouil jsem měkčenou silnou folii a hluk je tak o 80% nií. Jen tu mebránku musím udělat jemnějí a prunějí, pokud neseenu origo. Auto na běný provoz jelo OK, ale později při rozjezdu do kopce mi auto spadlo do nouzáku a zahlásilo chybu, podle zkueností z předelé C5 to bude zřejmě problém s tlakem turba, protoe ta mebrána samozřejmně nefunguje tak jak má. Je tuhá a řejmě se neotevřela tak jak motor potřeboval vzduch. A to budu opět demontovat, udělám pár fotek a případně popis, budu-li dělat nový díl. Zatím ahoj a díky vem za rady a pomoc.
Výfukem, nebo některou částí to není. Fap filtr je, zdá se nový. Kdy částečně utěsním sání před váhou, hluk utichne. Zjistil jsem, e mi před airboxem, na konci první hadice co jde z podběhu chybí ta pryová membrána, jak je vyobrazena na tom schématu. Moc za něj děkuji. Udělal jsem dnes náhradu, čistě pokusně, ale neměl jsem nějakou jemnou a dobře ohebnou pry, nebo silikon, pouil jsem měkčenou silnou folii a hluk je tak o 80% nií. Jen tu mebránku musím udělat jemnějí a prunějí, pokud neseenu origo. Auto na běný provoz jelo OK, ale později při rozjezdu do kopce mi auto spadlo do nouzáku a zahlásilo chybu, podle zkueností z předelé C5 to bude zřejmě problém s tlakem turba, protoe ta mebrána samozřejmně nefunguje tak jak má. Je tuhá a řejmě se neotevřela tak jak motor potřeboval vzduch. A to budu opět demontovat, udělám pár fotek a případně popis, budu-li dělat nový díl. Zatím ahoj a díky vem za rady a pomoc. :-)
|
|
| |
|
|