 | |  |
29.06.2012 22:14 -
Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488850
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Ahoj dneska u tesca na letnanech se mi stala nemila vec. Jel jsem a prdla mi hadice od posilovače řízení co jde k chladiči. Posilovač ztuhnul jak svin a za mnou kaluž. Zaparkoval jsem to u brena. Zavola kamarádovi a nechali se odvízt. Auto jsem tam nechal doufám,že nákej dobrák to tam neobere. Moje totázka zní proč mi prdla hadice. Musí tam bejt asi vysokej tlak,ale tohle má přece jednoduchý čerpadlo od motoru? Před 14 dnema se mi stalo už to,že mi vylitla na durhý staně hadice od posilovače (taky bylo vedro jak dnes). Přes sponu, Tak jsem tam dal nouzove jinou a dojel do autorizáku. Aby mi dolili kapalinu podivaláli na to co a jak. Taky se divili proč mi to vylítlo. Dále se potřebuju zeptat,zda s tím můžu nouvzoě dojet k někomu do servisu ,abych nezníčil čerpadlo bhi, nebo něco jinýho od hydrauliky? Přemýšlím ke komu nejblíž od letnan dojet asi Jruzovi?
Ahoj dneska u tesca na letnanech se mi stala nemila vec. Jel jsem a prdla mi hadice od posilovače řízení co jde k chladiči. Posilovač ztuhnul jak svin a za mnou kaluž. Zaparkoval jsem to u brena. Zavola kamarádovi a nechali se odvízt. Auto jsem tam nechal doufám,že nákej dobrák to tam neobere. Moje totázka zní proč mi prdla hadice. Musí tam bejt asi vysokej tlak,ale tohle má přece jednoduchý čerpadlo od motoru? Před 14 dnema se mi stalo už to,že mi vylitla na durhý staně hadice od posilovače (taky bylo vedro jak dnes). Přes sponu, Tak jsem tam dal nouzove jinou a dojel do autorizáku. Aby mi dolili kapalinu podivaláli na to co a jak. Taky se divili proč mi to vylítlo. Dále se potřebuju zeptat,zda s tím můžu nouvzoě dojet k někomu do servisu ,abych nezníčil čerpadlo bhi, nebo něco jinýho od hydrauliky? Přemýšlím ke komu nejblíž od letnan dojet asi Jruzovi?
|
|
29.06.2012 22:31 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488856
|
|
jumep
|
|

|
mas facelift 2.0, tam je elektrohydraulicke cerpadlo s premenlivym tlakom
moze byt nieco v nom, je to dost zaujimavy prvok na popis funkcie
dalsia vec je ze ta trubka mohla byt nacata (buracka alebo nieco podobne)
alebo mas zalepene vicko na nadrzke LDS, aj ked si myslim ze by skor strelila niektora prepadova hadicka
mas facelift 2.0, tam je elektrohydraulicke cerpadlo s premenlivym tlakom
moze byt nieco v nom, je to dost zaujimavy prvok na popis funkcie
dalsia vec je ze ta trubka mohla byt nacata (buracka alebo nieco podobne)
alebo mas zalepene vicko na nadrzke LDS, aj ked si myslim ze by skor strelila niektora prepadova hadicka
|
|
29.06.2012 22:37 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488859
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Já myslel,že proměnlivý účinek řízení, mají jen 3.0 benín a 2.2 biturbo... Nějak se mi nezdálo,že by to tuhlo při vyšších rychlostech... A můžu s tím někam dojet aniž bych něco zníčil? s tím že je to tuhý a špatně se s tím zatáčí.
Já myslel,že proměnlivý účinek řízení, mají jen 3.0 benín a 2.2 biturbo... Nějak se mi nezdálo,že by to tuhlo při vyšších rychlostech... A můžu s tím někam dojet aniž bych něco zníčil? s tím že je to tuhý a špatně se s tím zatáčí.
|
|
29.06.2012 22:44 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488861
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
posílám obrázek kde to prasklo a kde mi odlitla spona před 14 dnema.
posílám obrázek kde to prasklo a kde mi odlitla spona před 14 dnema.
Přílohy: rizeni.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 62323b ) - Staženo:70x. |
|
29.06.2012 22:44 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488863
|
|
jumep
|
|

|
neviem co presne ti tam nejde, takze nepoviem
relativne by slo odpojit konektor na serve aby neslo a potom ist (zaslepit dieru a doliat lds)
oni to nepisu ako premenlive, lebo je to riesene inak ako ventilom a mechanickym cerpadlom, ale je to premenlive
neviem co presne ti tam nejde, takze nepoviem
relativne by slo odpojit konektor na serve aby neslo a potom ist (zaslepit dieru a doliat lds)
oni to nepisu ako premenlive, lebo je to riesene inak ako ventilom a mechanickym cerpadlom, ale je to premenlive
|
|
29.06.2012 23:18 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488882
|
|
jumep
|
|

|
ved preto hovorim, odpojit napajanie, tym sa nebude tocit, zalepit dieru nejako, doliat lds a dojst ...
malo by stacit pripadne vyhodit mega poistku
ved preto hovorim, odpojit napajanie, tym sa nebude tocit, zalepit dieru nejako, doliat lds a dojst ...
malo by stacit pripadne vyhodit mega poistku
|
|
30.06.2012 00:47 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488927
|
|
Hanz 397
|
|

|
jruze napsal(a): No zpátečka je bez tlaku-jestli ji pouští přes čerpadlo do nádobky a to se kouslo tak řízení mohlo vystřelit zpátečku - páč auto je ještě normál nahoře a servo už nešlo a to je nejníž čily by mělo brát doposledka-otázka je jestli to nedrží jen to co zůstalo v pístnicích
Provizorně se to dá propojit od čerpadla až na druhou stranu jakoukoli hadicí a zkusit jak se to bude chovat.
Vratka je normálně bez tlaku,tudíž jsou s ohledem k tomu ty trubky konstruovaný,ale když bude ke konci přiškrcená,tak tam tlak může narůst a hadice to neunese. A ještě mě napadlo,nevim teda,jak je to tady dělaný,ale rozdělovač tlaku na servu(jak jsi tenkrát v jinym vlákně psal:to železný ,co stojí víc,než celý řízení),nebo samotná pístnice řízení? Teoreticky-netěsnost mezi sekcemi=možnost nárůstu tlaku ve vratce,ne?
Vratka je normálně bez tlaku,tudíž jsou s ohledem k tomu ty trubky konstruovaný,ale když bude ke konci přiškrcená,tak tam tlak může narůst a hadice to neunese. A ještě mě napadlo,nevim teda,jak je to tady dělaný,ale rozdělovač tlaku na servu(jak jsi tenkrát v jinym vlákně psal:to železný ,co stojí víc,než celý řízení),nebo samotná pístnice řízení? Teoreticky-netěsnost mezi sekcemi=možnost nárůstu tlaku ve vratce,ne?
|
|
30.06.2012 02:10 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2488929
|
|
jruze
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Vratka je normálně bez tlaku,tudíž jsou s ohledem k tomu ty trubky konstruovaný,ale když bude ke konci přiškrcená,tak tam tlak může narůst a hadice to neunese. A ještě mě napadlo,nevim teda,jak je to tady dělaný,ale rozdělovač tlaku na servu(jak jsi tenkrát v jinym vlákně psal:to železný ,co stojí víc,než celý řízení),nebo samotná pístnice řízení? Teoreticky-netěsnost mezi sekcemi=možnost nárůstu tlaku ve vratce,ne?
To si nemyslím-já jí mám na svém zmačkanou jak kdyby ji přejel s tankem a nic to nedělá.
Tak nové info: příčina - něco nevěřitelného čeho je schopen značkovej servis viz přílohy.
To si nemyslím-já jí mám na svém zmačkanou jak kdyby ji přejel s tankem a nic to nedělá.
Tak nové info: příčina - něco nevěřitelného čeho je schopen značkovej servis viz přílohy.
Přílohy: 300620122288.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 674303b ) - Staženo:84x. 300620122290.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 823381b ) - Staženo:69x. 300620122292.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 657570b ) - Staženo:63x. 300620122294.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 1220432b ) - Staženo:61x. |
|
30.06.2012 17:28 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2489018
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Děkuji mockrát jruze za pomoc. Sfoukli jsme na parkovišti odříznutí prasklé hadice (před svorkou na hadice co tam nechal servis). Nyní mi Jarda pomůže řešit reklamaci v servisu, co mi měnili před půl rokem trubku od posilovače a před 14 dny dolívali LDS po tom co vylítla hadice na druhý straně a ještě měli šanci zjistit ,že tam zapomněli svorku, tu šanci promrhali... Jinak jsme s manželkou rádi,že se to nestalo někde 200 km odsud, nebo že se nestala nějaká nehoda, kvůli bleskově nefunujcímu posilovači...
Děkuji mockrát jruze za pomoc. Sfoukli jsme na parkovišti odříznutí prasklé hadice (před svorkou na hadice co tam nechal servis). Nyní mi Jarda pomůže řešit reklamaci v servisu, co mi měnili před půl rokem trubku od posilovače a před 14 dny dolívali LDS po tom co vylítla hadice na druhý straně a ještě měli šanci zjistit ,že tam zapomněli svorku, tu šanci promrhali... Jinak jsme s manželkou rádi,že se to nestalo někde 200 km odsud, nebo že se nestala nějaká nehoda, kvůli bleskově nefunujcímu posilovači...
|
|
30.06.2012 21:35 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2489113
|
|
jumep
|
|

|
aha, takze "domontovana suciastka" sa bude vracat servisu ...
je ze si jruze zarobil nove vybavenie do dielne
aha, takze "domontovana suciastka" sa bude vracat servisu ...
je ze si jruze zarobil nove vybavenie do dielne :D
|
|
01.07.2012 13:57 -
Re: Vysoký tlak v hydraulice?
|
2489232
|
|
jruze
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): ...tak to vidíš,Hustoles,nám se nevěří  Ale je to fakt mazec,co dokážou(nejen autorizovaný)některý servisy 
Teď si vezměte že by se po této úpravě servisu toto stalo v situaci kdy vám před auto vběhne třeba děcko a budete se mu snažit vyhnout? V tomto případě v podstatě ,,o nic nejde" jen o na nějaký čas nepojízdné auto,hodina práce a trochu peněz za práci a LDS,ale jaká cena by byla při nezvládnutí téměř neovladatelného auta a nějakého zranění ? - toto je na trestňák pro servis(ale asi dost těžko prokazatelný-to by se to muselo stát asi hned při odjezdu ze servisu)
V případě že s tím pojede něžné pohlaví,které nemusí být zkušený řidič tak uřídit auto bez posilovače? Pro kultůristu to asi problém nebude,ale i tak jeto nečekaná změna v ovládání a na ní nemusí každý zrovna dobře zareagovat a potom uplatňovat technickou závadu? to ale z vašeho vědomí nevymaže že jste někomu způsobili úraz-smrt....
Mně se jednou stalo něco podobného na Cx - praskl mi ve 180 náhon omezovače účinku posilovače řízení(tam je následek opačný-vůbec necítíte odpor řízení na volantu ) a hnedle jsem to roztřískal.
Tak pokračování příběhu: Po mé komunikaci s majitelem servisu dohoda a uznání jejich pochybení,a omluva s tím že veškeké náklady s tím spojené uhradí a jako bonus majiteli věnují nějaký poukaz (tuším vše kolem klimy) - Takže udělali chybu,ale zachovali se férově.
Teď si vezměte že by se po této úpravě servisu toto stalo v situaci kdy vám před auto vběhne třeba děcko a budete se mu snažit vyhnout? V tomto případě v podstatě ,,o nic nejde" jen o na nějaký čas nepojízdné auto,hodina práce a trochu peněz za práci a LDS,ale jaká cena by byla při nezvládnutí téměř neovladatelného auta a nějakého zranění ? - toto je na trestňák pro servis(ale asi dost těžko prokazatelný-to by se to muselo stát asi hned při odjezdu ze servisu):nevim
V případě že s tím pojede něžné pohlaví,které nemusí být zkušený řidič tak uřídit auto bez posilovače? Pro kultůristu to asi problém nebude,ale i tak jeto nečekaná změna v ovládání a na ní nemusí každý zrovna dobře zareagovat a potom uplatňovat technickou závadu? to ale z vašeho vědomí nevymaže že jste někomu způsobili úraz-smrt....
Mně se jednou stalo něco podobného na Cx - praskl mi ve 180 náhon omezovače účinku posilovače řízení(tam je následek opačný-vůbec necítíte odpor řízení na volantu ) a hnedle jsem to roztřískal.
Tak pokračování příběhu: Po mé komunikaci s majitelem servisu dohoda a uznání jejich pochybení,a omluva s tím že veškeké náklady s tím spojené uhradí a jako bonus majiteli věnují nějaký poukaz (tuším vše kolem klimy) - Takže udělali chybu,ale zachovali se férově.
|
|
| |
|
|