| | |
22.12.2011 18:55 -
Výbava, funkce C5 III
|
2434841
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti tematu
presunuti tematu
|
|
19.12.2011 11:33 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433688
|
|
jumep
|
|
|
sgt napsal(a): Mám tie Exclusive, ale:
- sklápacie spätné pri cúvaní: NIE (mono je to záleitos diagnostiky)
- centrál na víčko nádre: NIE
- osvetlenie schránky na priblíenie ruky: NIE
- plynové vzpery kapoty: NIE (ale to nemá iadna C5 III)
tak asi tak....
- sklapacie zrkadlo nie je zalezitost diagnostiky, ale fyzicky v nom musia byt pamatove motorceky, cize aj iny modul dveri - nikdy nebolo sucastou exclusive, ale vzdy ako priplatkovka, aj ked povacsine uz zaratana v cene (mal som tu par exclusive ktore to nemali)
- central na vicko sa robil pri C5 1 do 2003, nakolko im to blblo, zrusili to - zahrdzavela ta tycka zamku a nedala sa otvorit nadrz alebo zamknut - dalsia vec, dost ludi tankovalo zo zapnutym zapalovanim, takto su donuteny vytiahnut ten kluc, facelift to rovnako nemal, pokial dobre vidim X7 to rovnako nema ziadna
- osvetlenie schranky na priblizenie ruky je zalezitost len X7, takze presne neviem ako to tam je (v dokumentacii nevidim nic len klasicke svetla - nejdem to teraz do podrobna hladat, mozno inokedy
- plynove vzpery nema ziadna X7, myslim ze kvoli rieseniu nasavania klimatizacie a teda oddeleniu motoroveho priestoru od nasavania klimatizacie, ze to je hodna blbost nemat ich je druha vec
- sklapacie zrkadlo nie je zalezitost diagnostiky, ale fyzicky v nom musia byt pamatove motorceky, cize aj iny modul dveri - nikdy nebolo sucastou exclusive, ale vzdy ako priplatkovka, aj ked povacsine uz zaratana v cene (mal som tu par exclusive ktore to nemali)
- central na vicko sa robil pri C5 1 do 2003, nakolko im to blblo, zrusili to - zahrdzavela ta tycka zamku a nedala sa otvorit nadrz alebo zamknut - dalsia vec, dost ludi tankovalo zo zapnutym zapalovanim, takto su donuteny vytiahnut ten kluc, facelift to rovnako nemal, pokial dobre vidim X7 to rovnako nema ziadna
- osvetlenie schranky na priblizenie ruky je zalezitost len X7, takze presne neviem ako to tam je (v dokumentacii nevidim nic len klasicke svetla - nejdem to teraz do podrobna hladat, mozno inokedy
- plynove vzpery nema ziadna X7, myslim ze kvoli rieseniu nasavania klimatizacie a teda oddeleniu motoroveho priestoru od nasavania klimatizacie, ze to je hodna blbost nemat ich je druha vec
|
|
19.12.2011 17:20 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433775
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Pod haubnu se zase a tak často neleze, aby bylo nutno mít plynové vzpěry. To bych oelel.
Otevírání víka nádre z prostoru řidiče - nechápu, proč to není instalováno. O kategorii ní to dnes není ádná vzácnost a nevěřím tomu, e je to takový technický a neřeitelný problém. Snad mě napadá jen spojení s nějakou poblbanou otázkou safety, ale pokud řidič nechá klíčky ve spínačce není zase a tak pádný důvod to neinstalovat... Pravděpodobně toto plus zruení osvětlení interieru a dveřních kapes je důsledek oblíbeného cost cuttingu. Bylo by asi vhodné si přiznat, e C5 neni ádné vyjímečné auto a týkají se jej stejné procedury abolesti, jako kterého koliv jiného auta v dané kategorii... Nutno podotknout, e Germáni etří poněkud méně a na trochu jiných partiích, ale znát je to také. Btw - co je pravdy na tom, e C5III má AL haupnu či co?...
Pod haubnu se zase a tak často neleze, aby bylo nutno mít plynové vzpěry. To bych oelel.
Otevírání víka nádre z prostoru řidiče - nechápu, proč to není instalováno. O kategorii ní to dnes není ádná vzácnost a nevěřím tomu, e je to takový technický a neřeitelný problém. Snad mě napadá jen spojení s nějakou poblbanou otázkou safety, ale pokud řidič nechá klíčky ve spínačce není zase a tak pádný důvod to neinstalovat... Pravděpodobně toto plus zruení osvětlení interieru a dveřních kapes je důsledek oblíbeného cost cuttingu. Bylo by asi vhodné si přiznat, e C5 neni ádné vyjímečné auto a týkají se jej stejné procedury abolesti, jako kterého koliv jiného auta v dané kategorii... Nutno podotknout, e Germáni etří poněkud méně a na trochu jiných partiích, ale znát je to také. Btw - co je pravdy na tom, e C5III má AL haupnu či co?...
|
|
19.12.2011 18:42 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433816
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
jumep napsal(a): - sklapacie zrkadlo nie je zalezitost diagnostiky, ale fyzicky v nom musia byt pamatove motorceky, cize aj iny modul dveri - nikdy nebolo sucastou exclusive, ale vzdy ako priplatkovka, aj ked povacsine uz zaratana v cene (mal som tu par exclusive ktore to nemali)
Podža mňa tam pamäové motorčeky sú, keďe do pamäti (1,2) sa ukladá nastavenie vodičovej sedačky, klímy a tuím aj poloha spätných zrkadiel.
A v nastavovacom menu som nič také nenaiel ako sklápanie späáku pri cúvaní. Jem tam len niečo ako posun sedačky pri odomknutí, guide me home svetlá, denné svietenie atď.
Podža mňa tam pamäové motorčeky sú, keďe do pamäti (1,2) sa ukladá nastavenie vodičovej sedačky, klímy a tuím aj poloha spätných zrkadiel.
A v nastavovacom menu som nič také nenaiel ako sklápanie späáku pri cúvaní. Jem tam len niečo ako posun sedačky pri odomknutí, guide me home svetlá, denné svietenie atď.
|
|
19.12.2011 20:20 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433847
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak potom skus cez diag to aktivovat
Tak potom skus cez diag to aktivovat
|
|
19.12.2011 21:06 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433871
|
|
Malicky
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Otevirani nadrze u X7 je opravdu archaicke... A nebo spise komicke, kdyz to porovnam s novou c4, kde se jim to povedlo na 1. Jako by to bylo uplne od jineho vyrobce... Pro me nepochopitelne...
Otevirani nadrze u X7 je opravdu archaicke... A nebo spise komicke, kdyz to porovnam s novou c4, kde se jim to povedlo na 1. Jako by to bylo uplne od jineho vyrobce... Pro me nepochopitelne... :-)
|
|
19.12.2011 21:30 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433888
|
|
jumep
|
|
|
no s tym ze nemci nejsu setrny by som radsej pomlcal, tie exclusive socky ako to volam boli prave z nemecka, nesklapacie zrkadla, mechanicke zrkadlo ....
no s tym ze nemci nejsu setrny by som radsej pomlcal, tie exclusive socky ako to volam boli prave z nemecka, nesklapacie zrkadla, mechanicke zrkadlo ....
|
|
20.12.2011 08:15 -
Výbava, funkce C5 III
|
2433952
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Páč bylo moderátorem zaloit pro tuto oblast nové téma - budi a rovnou naváu na komenty SGT
"
Mám tie Exclusive, ale:
- sklápacie spätné pri cúvaní: NIE (mono je to záleitos diagnostiky)
- centrál na víčko nádre: NIE
- osvetlenie schránky na priblíenie ruky: NIE
- plynové vzpery kapoty: NIE (ale to nemá iadna C5 III)
tak asi tak....
"
Sklápění zrcátek - patrně jsi přehlédl jden fígl, který sklopení podmiňuje. Slider na ovladači zrcátka musí být přesunut na stranu, na které se má sklopení odehrát, tudí - pokud je v porstředku, tak se při zařazení R nestane nic. Jinak - při zataení slideru směrem dozadu se zrcátka sklopí včetně kapliček třá za jízdy (asi futura do myčky)
Osvětlení kapes ve dveřích. Tady bych moná pochopil, proč se tato vychytávka stáhla z oběhu. To na základě principu fce a vlastní realizace. Kdy někdo nalepí na vnitřní stranu tapecu dveří indukční smyčku z drátu a připevní ji izolačkou za 3,50, která se časem pochopitelně uvolní, smyčka se uvolní a přestane reagovat, tak má tři monosti.
-pouít kvalitnějí lepenku u při výrobě nebo jiný způsob fixace (asi too expensive ) tudy tedy nééé
-hodit na to salám případně aplikovat fix patch (pokaené renomé a zase prachy) tudy taky nééé
-cut off a v dalí serii se tvářit, jako by se nechumelilo (kdo to nikdy neměl, tak mu to chybět nebude). Tudy zřejmě vede cesta...
To Junep @ cost cutting
Můem se případně dohadovat o jednotlivých polokách ,ale ze zkuenosti - germáni docela určitě tak neojebávají díly zavění kol na druhou stranu - stačí si prohlédnout nového Leona a půjdete do mrákot ze zoufalé kvality int. plastů - ale - zase se dá v základu připojit na audio system USB (nepovauji vzhledem ke kvalitě audiořetězce za relevantní, ale pro někoho goal století) U Francka se pravděpodobne nepovede nemít zrcátka v elektrice a u Germánů se zase neetřilo na páčkách blinkrů... jen chci globálně říci, e lpí to u asi nebude a C5 neni ádný Uberwagen a veze se společně s ostatními ve vlaku konkurenceschopnosti, výrobních nákladů a čínský hrozby...
Páč bylo moderátorem zaloit pro tuto oblast nové téma - budi a rovnou naváu na komenty SGT
"
Mám tie Exclusive, ale:
- sklápacie spätné pri cúvaní: NIE (mono je to záleitos diagnostiky)
- centrál na víčko nádre: NIE
- osvetlenie schránky na priblíenie ruky: NIE
- plynové vzpery kapoty: NIE (ale to nemá iadna C5 III)
tak asi tak....
"
Sklápění zrcátek - patrně jsi přehlédl jden fígl, který sklopení podmiňuje. Slider na ovladači zrcátka musí být přesunut na stranu, na které se má sklopení odehrát, tudí - pokud je v porstředku, tak se při zařazení R nestane nic. Jinak - při zataení slideru směrem dozadu se zrcátka sklopí včetně kapliček třá za jízdy (asi futura do myčky)
Osvětlení kapes ve dveřích. Tady bych moná pochopil, proč se tato vychytávka stáhla z oběhu. To na základě principu fce a vlastní realizace. Kdy někdo nalepí na vnitřní stranu tapecu dveří indukční smyčku z drátu a připevní ji izolačkou za 3,50, která se časem pochopitelně uvolní, smyčka se uvolní a přestane reagovat, tak má tři monosti.
-pouít kvalitnějí lepenku u při výrobě nebo jiný způsob fixace (asi too expensive :-) ) tudy tedy nééé
-hodit na to salám případně aplikovat fix patch (pokaené renomé a zase prachy) tudy taky nééé
-cut off a v dalí serii se tvářit, jako by se nechumelilo (kdo to nikdy neměl, tak mu to chybět nebude). Tudy zřejmě vede cesta...
To Junep @ cost cutting
Můem se případně dohadovat o jednotlivých polokách ,ale ze zkuenosti - germáni docela určitě tak neojebávají díly zavění kol na druhou stranu - stačí si prohlédnout nového Leona a půjdete do mrákot ze zoufalé kvality int. plastů - ale - zase se dá v základu připojit na audio system USB (nepovauji vzhledem ke kvalitě audiořetězce za relevantní, ale pro někoho goal století) U Francka se pravděpodobne nepovede nemít zrcátka v elektrice a u Germánů se zase neetřilo na páčkách blinkrů... jen chci globálně říci, e lpí to u asi nebude a C5 neni ádný Uberwagen a veze se společně s ostatními ve vlaku konkurenceschopnosti, výrobních nákladů a čínský hrozby... :-)
|
|
26.12.2011 19:10 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435732
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Sklapeni zrcatek - "figl" neprehlednut, nebylo by spatne zjistit od ktereho org number je zruseno. PRitom treba c4 to stale ma... To same s poctem sroubku drzicich calouneni a pod. Celkove to jde s novou C5-III od 10 k 5. Ale treba se konecne chysta nova verze, protoze toto zacina byt "socka". Porovnejte s "bratrem" peuget 508...
Sklapeni zrcatek - "figl" neprehlednut, nebylo by spatne zjistit od ktereho org number je zruseno. PRitom treba c4 to stale ma... To same s poctem sroubku drzicich calouneni a pod. Celkove to jde s novou C5-III od 10 k 5. Ale treba se konecne chysta nova verze, protoze toto zacina byt "socka". Porovnejte s "bratrem" peuget 508...
|
|
26.12.2011 21:00 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435741
|
|
pagi
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 74 |
|
|
sklápění zrcátek při couvání nemám ( auto mám týden nové ), taky mi chybí funkce zobrazení palubního počítače na velkém displayi, přičem v manuálu je referovaná. a co se týče 508, kdy jsem se rozhodoval, který auto koupit, jestli 508 nebo C5, tak jsem oelel bezklíčový vstup, pádla pod volantem a nepochopitelnou skleněnou střechu a auto bylo o cca 100.000,- levnějí, bylo o cca 3 měsíce dřív a hlavně je dle mého názoru disajnově mnohem hezčí ne paout
sklápění zrcátek při couvání nemám ( auto mám týden nové ), taky mi chybí funkce zobrazení palubního počítače na velkém displayi, přičem v manuálu je referovaná. a co se týče 508, kdy jsem se rozhodoval, který auto koupit, jestli 508 nebo C5, tak jsem oelel bezklíčový vstup, pádla pod volantem a nepochopitelnou skleněnou střechu a auto bylo o cca 100.000,- levnějí, bylo o cca 3 měsíce dřív a hlavně je dle mého názoru disajnově mnohem hezčí ne paout
|
|
26.12.2011 22:11 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435761
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Zobrazováni info PP na sekundárním display se Da nastavit přez Lexii a par dalích fci také. Chce to vyzkouet. Já například nemel povolenou fci denního svícení samostatnými árovkami a bez lexiie bych byl nahranej. Někdy mne tato podivná filosofie konfigurace udivuje.
Zobrazováni info PP na sekundárním display se Da nastavit přez Lexii a par dalích fci také. Chce to vyzkouet. Já například nemel povolenou fci denního svícení samostatnými árovkami a bez lexiie bych byl nahranej. Někdy mne tato podivná filosofie konfigurace udivuje.
|
|
27.12.2011 17:53 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435851
|
|
pagi
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 74 |
|
|
tak jeliko jsem nový majitel citroenu, tak teprve zjiuji věci kolem potřebné. Lexia - ji jsem zjistil co to je a teď potřebuji to? pokud si to pořídím, můu autu ublíit? jak to zhruba pracuje? podal by mi někdo detailnějí info? díky
tak jeliko jsem nový majitel citroenu, tak teprve zjiuji věci kolem potřebné. Lexia - ji jsem zjistil co to je :palec a teď potřebuji to? pokud si to pořídím, můu autu ublíit? jak to zhruba pracuje? podal by mi někdo detailnějí info? díky
|
|
27.12.2011 17:54 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435852
|
|
jumep
|
|
|
lexia = diagnostika, potrebovat to nepotrebujes, pokial nejdes s autom experimentovat a je ti to uplne zbytocne ak s tym nevies robit
lexia = diagnostika, potrebovat to nepotrebujes, pokial nejdes s autom experimentovat a je ti to uplne zbytocne ak s tym nevies robit
|
|
27.12.2011 18:05 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435853
|
|
pagi
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 74 |
|
|
tak je to jasné, pokud něco budu potřebovat hurá do naich ODBORNÝCH servisů
tak je to jasné, pokud něco budu potřebovat hurá do naich ODBORNÝCH servisů :-d
|
|
27.12.2011 18:12 -
Re: Výbava, funkce C5 III
|
2435860
|
|
jumep
|
|
|
mas tu dost inych moznosti .. ale odnacame od temy
mas tu dost inych moznosti .. ale odnacame od temy
|
|
28.05.2012 11:03 -
Chladné podnebie
|
2480988
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
vimol som si pri charakteristikách takmer identických (EXLUSIVE) C5 III rozdielne výbavy (výbava 1 / výbava 2)
- Plnenie motoru - ohrev okruhu odvodu plynov z kžukovej hriadele:
(bez havenia okruhu / havenie okruhu LPG)
- Vybavenie interiéru - Podnebie (vonkajia teplota):
(Krajina s normálnym podnebím / Krajina s chladným podnebím)
- Elektrická intalácia - tartér:
(tartér triedy 5 / tartér triedy 6+)
Znamená to, e sa vyrábajú rozdielne výbavy pre severné/juné trhy?
BTW: Dá sa zohna tzv. "Clona pre vežmi chladné podnebie (CZ manuál C5 III, strana 179)". Vežmi by sa mi to hodilo, lebo nárazník má nasávací otvor vežmi nízko a u sa mi stalo, e na vrtuži mi namrzol kus žadu a robilo to riadny kravál kým som na to priiel...
vimol som si pri charakteristikách takmer identických (EXLUSIVE) C5 III rozdielne výbavy (výbava 1 / výbava 2)
- Plnenie motoru - ohrev okruhu odvodu plynov z kžukovej hriadele:
(bez havenia okruhu / havenie okruhu LPG)
- Vybavenie interiéru - Podnebie (vonkajia teplota):
(Krajina s normálnym podnebím / Krajina s chladným podnebím)
- Elektrická intalácia - tartér:
(tartér triedy 5 / tartér triedy 6+)
Znamená to, e sa vyrábajú rozdielne výbavy pre severné/juné trhy?
BTW: Dá sa zohna tzv. "Clona pre vežmi chladné podnebie (CZ manuál C5 III, strana 179)". Vežmi by sa mi to hodilo, lebo nárazník má nasávací otvor vežmi nízko a u sa mi stalo, e na vrtuži mi namrzol kus žadu a robilo to riadny kravál kým som na to priiel...
|
|
| |
|
|