| | |
16.12.2011 21:04 -
Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433080
|
|
Malicky
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
mate nekdo na c5 nainstalovane pneumaticke zpery kapoty motoru?
;-) mate nekdo na c5 nainstalovane pneumaticke zpery kapoty motoru?
|
|
16.12.2011 21:16 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433082
|
|
Darja
|
|
|
U trojkový prostě plynový vzpěry nejsou, asi nějaké ílené konstrukční odůvodnění, protoe jinak je to degradace, vzhledem k tomu, v jaké třídě se vozidlo nachází.
Ně bych bastlila vzpěry, tak bych se spí chtěla dopídi, proč tam nejsou.
U trojkový prostě plynový vzpěry nejsou, asi nějaké ílené konstrukční odůvodnění, protoe jinak je to degradace, vzhledem k tomu, v jaké třídě se vozidlo nachází.
Ně bych bastlila vzpěry, tak bych se spí chtěla dopídi, proč tam nejsou.
|
|
16.12.2011 21:39 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433096
|
|
Hanz 397
|
|
|
Darja napsal(a): U trojkový prostě plynový vzpěry nejsou, asi nějaké ílené konstrukční odůvodnění, protoe jinak je to degradace, vzhledem k tomu, v jaké třídě se vozidlo nachází.
Ně bych bastlila vzpěry, tak bych se spí chtěla dopídi, proč tam nejsou.
No,proč asi? Ohnout kus drátu=1euro,koupit dvě plynokapalinové vzpěry=20euro. To ve krát 100000 vyrobených vozů...tak asi proto. Ta čísla jsou samozřejmě vymylená,jen pro ilustraci...
No,proč asi? Ohnout kus drátu=1euro,koupit dvě plynokapalinové vzpěry=20euro. To ve krát 100000 vyrobených vozů...tak asi proto. Ta čísla jsou samozřejmě vymylená,jen pro ilustraci...
|
|
16.12.2011 21:50 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433112
|
|
Darja
|
|
|
Blbost.... starý C5 byly ve stejné cenové relaci a vzpěry mají.
To, e je nemá nová C4, chápu... U DS3 taky...
Ale v rámci vývoje a montáe je to tak zanedbatelná poloka...
Blbost.... starý C5 byly ve stejné cenové relaci a vzpěry mají.
To, e je nemá nová C4, chápu... U DS3 taky...
Ale v rámci vývoje a montáe je to tak zanedbatelná poloka...
|
|
16.12.2011 21:59 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433118
|
|
Hanz 397
|
|
|
To je sice pravda,ale proč tapec na prvních X5 E70 drelo 7 roubů(a nerachtal) a teď ho drí roubů 5 a občas drnčí docela sluně? Protoe na těch osmi roubech na jednom autě uetří pár euro,tapec plní stejnou fci,ale v celý výrobě u to jsou mega. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. etří se na zbytných věcech,ale občas to dokáe překvapit a zamrzet. Věř mi,určitě je to z úsporných důvodů.
Ps.: fakt tam je drát,jako na kokotáfce,jo? No to by hadi blili...
To je sice pravda,ale proč tapec na prvních X5 E70 drelo 7 roubů(a nerachtal) a teď ho drí roubů 5 a občas drnčí docela sluně? Protoe na těch osmi roubech na jednom autě uetří pár euro,tapec plní stejnou fci,ale v celý výrobě u to jsou mega. A takhle bych mohl pokračovat donekonečna. etří se na zbytných věcech,ale občas to dokáe překvapit a zamrzet. Věř mi,určitě je to z úsporných důvodů.
Ps.: fakt tam je drát,jako na kokotáfce,jo? No to by hadi blili...
|
|
16.12.2011 23:25 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433150
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Mel jsem pujcenou c5-III (funglovka, slabsi 2.0HDi, manual, exclusive). Trochu OT, ale provedu zde souhrn: vzpery kapoty motoru - nejsou, je tam klacek, drive byly... Lapicky vnitrniho osvetleni - drive mekke spinace, nyni desiva "cvakatka" jak ve stare liazce. Vicko nadrze - drive central, nyni klicek jako socka. Zrcatko u spolujezdce - drive sklapeci se zpateckou, nyni ne (ale zase jsou samozatmavovaci). Interier u stredoveho tunelu a spolecna operka - skoda mluvit... Na druhou stranu tissi zamky dveri, lepsi/modernejsi pristrojovka. Prihradka pred spolujezdcem - nyni chudinka... MAsazni operka je u III fajn. Kdyz srvnam uroven hluku uvnitr s predeslou (od nove c5-I/II), prijde mi u III vetsi ramus od kol i od motoru (mozna ten tapec a upevneni). Celkove je muj dojem z toho noveho auta ponekud rozpacity, v puvodnich recenzich na x7 bylo osvetleni prihradky ve dverich pri priblizeni ruky - nyni odstraneno... Ambientni prisviceni pristrojovky pri jejim nocnim zhasnuti - nyni tez odstraneno... Prijde mi to jako ukrutne setreni a posilani toho auta nekam pryc. Holt kdyz se moc neprodava c6, asi nechteji prodavat ani nove c5. Pokud nekdo nechce hydopneumaticke perovani, asi bych mu doporucil peugeot 508 - tam je uz i 4zonova klimoska. NEco podobneho ohledne oskubavani vybavy bylo v minulosti i s xantii. Takze treba se chysta neco noveho (viz p508), nebo se nekdo ve Fr mirne receno zblaznil a chce c5 zlikvidovat... C5DS neberu jako C5... A to nemluvim o tom, jak kaslou na lokalizaci byt i jen "malou" co se tu prodava za "hrisne penize" z pokoutnych zdroju - tj. jen preklady textovych hlasek.
Mel jsem pujcenou c5-III (funglovka, slabsi 2.0HDi, manual, exclusive). Trochu OT, ale provedu zde souhrn: vzpery kapoty motoru - nejsou, je tam klacek, drive byly... Lapicky vnitrniho osvetleni - drive mekke spinace, nyni desiva "cvakatka" jak ve stare liazce. Vicko nadrze - drive central, nyni klicek jako socka. Zrcatko u spolujezdce - drive sklapeci se zpateckou, nyni ne (ale zase jsou samozatmavovaci). Interier u stredoveho tunelu a spolecna operka - skoda mluvit... Na druhou stranu tissi zamky dveri, lepsi/modernejsi pristrojovka. Prihradka pred spolujezdcem - nyni chudinka... MAsazni operka je u III fajn. Kdyz srvnam uroven hluku uvnitr s predeslou (od nove c5-I/II), prijde mi u III vetsi ramus od kol i od motoru (mozna ten tapec a upevneni). Celkove je muj dojem z toho noveho auta ponekud rozpacity, v puvodnich recenzich na x7 bylo osvetleni prihradky ve dverich pri priblizeni ruky - nyni odstraneno... Ambientni prisviceni pristrojovky pri jejim nocnim zhasnuti - nyni tez odstraneno... Prijde mi to jako ukrutne setreni a posilani toho auta nekam pryc. Holt kdyz se moc neprodava c6, asi nechteji prodavat ani nove c5. Pokud nekdo nechce hydopneumaticke perovani, asi bych mu doporucil peugeot 508 - tam je uz i 4zonova klimoska. NEco podobneho ohledne oskubavani vybavy bylo v minulosti i s xantii. Takze treba se chysta neco noveho (viz p508), nebo se nekdo ve Fr mirne receno zblaznil a chce c5 zlikvidovat... C5DS neberu jako C5... A to nemluvim o tom, jak kaslou na lokalizaci byt i jen "malou" co se tu prodava za "hrisne penize" z pokoutnych zdroju - tj. jen preklady textovych hlasek.
|
|
17.12.2011 02:24 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433168
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Zrcatko sklápěcí mám, nádr na centrál myslím taky, osvětlení přihrádky na přiblíení ruky mám. Ten tunel je pravda, bude chtít dodo. Hluk neslyím ani od motoru ani od kol (sem u asi hluchej jak patrona - to sou ty sluební Fobie a Koktávka).
Displeje a budíky jednoznačně plus, jen ten spínač varovnejch blinkrů bude za chvilku na pravém zpětném zrcátku .. asi
Zrcatko sklápěcí mám, nádr na centrál myslím taky, osvětlení přihrádky na přiblíení ruky mám. Ten tunel je pravda, bude chtít dodo. Hluk neslyím ani od motoru ani od kol (sem u asi hluchej jak patrona - to sou ty sluební Fobie a Koktávka).
Displeje a budíky jednoznačně plus, jen ten spínač varovnejch blinkrů bude za chvilku na pravém zpětném zrcátku .. asi :nevim
|
|
17.12.2011 06:52 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433175
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Nerikam, ze to tam nekdo JESTE neMATE, ale ze kdyz si to ted pujdes koupit nove - ostrouhas. No a pokud bylo tve drivejsi auto tez c5 a lepe vybavene, jdes s vybavou niz nez u stareho auta... a to je bes... Jj, varovne blinkry jsou hodne daleko.
Nerikam, ze to tam nekdo JESTE neMATE, ale ze kdyz si to ted pujdes koupit nove - ostrouhas. No a pokud bylo tve drivejsi auto tez c5 a lepe vybavene, jdes s vybavou niz nez u stareho auta... a to je bes... Jj, varovne blinkry jsou hodne daleko.
|
|
17.12.2011 09:52 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433176
|
|
Malicky
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Zkusim to znovu... Zabyval se nekdo z vas dodatecnou instalaci plynokapalinovych vzper predni kapoty do cIII? Je fajn mit ciste cuce na pumpě
Kapota je plechova, nebo hlinikova jako u C4?
Zkusim to znovu... Zabyval se nekdo z vas dodatecnou instalaci plynokapalinovych vzper predni kapoty do cIII? Je fajn mit ciste cuce na pumpě :-p
Kapota je plechova, nebo hlinikova jako u C4?
|
|
17.12.2011 13:59 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433219
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Jsem po ránu asi zabedněnej, ale mam novou C5tku X7 a mam to tam. (teda a na ty vzpěry, na ty přijde čas, a bude teplo)
Holt není Exclusive, jako Exclusive.
Jsem po ránu asi zabedněnej, ale mam novou C5tku X7 a mam to tam. (teda a na ty vzpěry, na ty přijde čas, a bude teplo)
Holt není Exclusive, jako Exclusive.
|
|
18.12.2011 01:01 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433343
|
|
jumep
|
|
|
no s tym dodelavanim, ked sme na to pozerali, tak tam je ta siroka guma a tesnenie kvoli klime, moc miesta tam nebolo .. ak si dobre pamatam
no s tym dodelavanim, ked sme na to pozerali, tak tam je ta siroka guma a tesnenie kvoli klime, moc miesta tam nebolo .. ak si dobre pamatam
|
|
19.12.2011 17:42 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2433786
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Nema plynovu vzperu prave kvolu tomu ze to ma hlinikovu kapotu? ta kapota je dost mäkká a pri prekonavani odporu vzpery by sa mohla ohnut... nie?
Nema plynovu vzperu prave kvolu tomu ze to ma hlinikovu kapotu? ta kapota je dost mäkká a pri prekonavani odporu vzpery by sa mohla ohnut... nie?
|
|
12.05.2012 23:57 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2477622
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
dyt hlinikovou haubnu ma i C5 I
dyt hlinikovou haubnu ma i C5 I
|
|
12.05.2012 23:59 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
2477632
|
|
jumep
|
|
|
uz DS malo hlinikovu kapotu (aj ked tam to ma zjavnu pricinu, tie 2 metre z plechu by sa asi dost tazko dvihali)
uz DS malo hlinikovu kapotu :) (aj ked tam to ma zjavnu pricinu, tie 2 metre z plechu by sa asi dost tazko dvihali)
|
|
| |
|
|