| | |
07.01.2012 11:11 -
Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437492
|
|
abbey
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
U předcházejících vozů s manuálem pro etření benzínu jsem při dojídění a jízdu z kopce řadil neutrál .Mohu tento systém pouívat u automatické převodovky? Někdo tvrdí,e můu jiní opak.
Prý dokonce nemůu být na neutrál taen na laně.Mám motor 2,0 HDi a průměrnou spotřebu 9,7 je to u automatu normální? Zdá se mi to moc.Děkuji za vyjádření Vaich rad.Jsem nováček C5 vlastním měsíc tak se mi prosím nesmějte děkuji.
U předcházejících vozů s manuálem pro etření benzínu jsem při dojídění a jízdu z kopce řadil neutrál .Mohu tento systém pouívat u automatické převodovky? Někdo tvrdí,e můu jiní opak.
Prý dokonce nemůu být na neutrál taen na laně.Mám motor 2,0 HDi a průměrnou spotřebu 9,7 je to u automatu normální? Zdá se mi to moc.Děkuji za vyjádření Vaich rad.Jsem nováček C5 vlastním měsíc tak se mi prosím nesmějte děkuji.
|
|
07.01.2012 11:18 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437495
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
O AT nevím, ale při jízdě na neutrál jde do motoru minimum paliva tak,aby se udrel v chodu. Při brdění motorem tam nejde nic. Při cestě z kopce nevyřazovat u i z bezpěčnostních důvodů.
O AT nevím, ale při jízdě na neutrál jde do motoru minimum paliva tak,aby se udrel v chodu. Při brdění motorem tam nejde nic. Při cestě z kopce nevyřazovat u i z bezpěčnostních důvodů.
|
|
07.01.2012 12:22 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437502
|
|
jruze
|
|
|
AP při taení na laně nemae hrozí pokození - take netahat jen pokud je to nutné a na krátkou vzdálenost.Ohledně vyřazování zase dochází k nedostatečnému mazání a takté ne - AP si stejně přeřadí a otáčky motoru jsou minimální.Se spotřebou je to podle stilu jízdy - dá se s ním jet venek kolem 7L a město kolem 8L , ale také o 2L víc. Uváděná spotřeba je u 2,2 HDI u 2L by měla být nií.
AP při taení na laně nemae hrozí pokození - take netahat jen pokud je to nutné a na krátkou vzdálenost.Ohledně vyřazování zase dochází k nedostatečnému mazání a takté ne - AP si stejně přeřadí a otáčky motoru jsou minimální.Se spotřebou je to podle stilu jízdy - dá se s ním jet venek kolem 7L a město kolem 8L , ale také o 2L víc. Uváděná spotřeba je u 2,2 HDI u 2L by měla být nií.
|
|
07.01.2012 12:23 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437503
|
|
Darja
|
|
|
ADD1) AP v D se mae dle otáček motora, není tedy ideální, kdy auto jede větí rychlostí, dávat N, mazání klesne na volnoběh, pak vrazit D. Krátkodobě nevadí, dlouhodobě to není ideální. Krom toho, to by musel být sakra dlouhej kopec, aby to nějak výrazně ovlivnilo spotřebu.
ADD2) AP se smí tahat s vypnutým motorem OMEZENOU rychlostí a OMEZENÝ počet km, blií info o tahání zde .link. právě díky nedostatečnému mazání
ADD3) spotřebu ovlivňuje více faktorů, ne jen AP, ta dělá max tak litr. Hodně dělá stav motoru, vstřikovačů, filtrů, rozměř pneu a hlavně styl jízdy.
A e si nováček, nic se neděje, od toho to tu je.
ADD1) AP v D se mae dle otáček motora, není tedy ideální, kdy auto jede větí rychlostí, dávat N, mazání klesne na volnoběh, pak vrazit D. Krátkodobě nevadí, dlouhodobě to není ideální. Krom toho, to by musel být sakra dlouhej kopec, aby to nějak výrazně ovlivnilo spotřebu.
ADD2) AP se smí tahat s vypnutým motorem OMEZENOU rychlostí a OMEZENÝ počet km, blií info o tahání zde http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/automaticke-prevodovky-v-c5 právě díky nedostatečnému mazání
ADD3) spotřebu ovlivňuje více faktorů, ne jen AP, ta dělá max tak litr. Hodně dělá stav motoru, vstřikovačů, filtrů, rozměř pneu a hlavně styl jízdy.
A e si nováček, nic se neděje, od toho to tu je.
|
|
07.01.2012 19:02 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437560
|
|
Darja
|
|
|
Ono stačí mít na spolujezdci pořádnýho chlapa, co má 115 kilo a hned to ere víc
Ap jsou choulostivky, tak k nim tak i přistupujme
Ono stačí mít na spolujezdci pořádnýho chlapa, co má 115 kilo a hned to ere víc :-))))
Ap jsou choulostivky, tak k nim tak i přistupujme :)
|
|
07.01.2012 20:19 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437585
|
|
jumep
|
|
|
ja by som bil vsetkych co dovoluju a ucia vyradovat rychlosti za jazdy ...
ad 2. uz sa tu nieco podobne preberalo
ja by som bil vsetkych co dovoluju a ucia vyradovat rychlosti za jazdy ...
ad 2. uz sa tu nieco podobne preberalo
|
|
07.01.2012 20:24 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437588
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
AT padající pořád do nouzového reimu dokáe pořádně otravovat ivot.
Mám to za sebou a to ten stav trval jenom měsíc tak proč k takovému stavu dobrovolně spěchat. Nakonec, automata si kupuje ten kdo si vychutnává jízdu s takovým autem a nějaká ta spotřeba navíc nemůe být překákou.
AT padající pořád do nouzového reimu dokáe pořádně otravovat ivot.
Mám to za sebou a to ten stav trval jenom měsíc tak proč k takovému stavu dobrovolně spěchat. Nakonec, automata si kupuje ten kdo si vychutnává jízdu s takovým autem a nějaká ta spotřeba navíc nemůe být překákou. :-)
|
|
08.01.2012 09:02 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437658
|
|
abbey
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Děkuji vem co mi poradili a budu se těmito radamy řídit.Jinak co se týče pohodlné jízdy jsem nadenej.Mějte se klubáci Vá Vít Nádvorník.
Děkuji vem co mi poradili a budu se těmito radamy řídit.Jinak co se týče pohodlné jízdy jsem nadenej.Mějte se klubáci Vá Vít Nádvorník.
|
|
| |
|
|