| | |
07.01.2012 11:11 -
Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437492
|
|
abbey
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
U předcházejících vozů s manuálem pro etření benzínu jsem při dojídění a jízdu z kopce řadil neutrál .Mohu tento systém pouívat u automatické převodovky? Někdo tvrdí,e můu jiní opak.
Prý dokonce nemůu být na neutrál taen na laně.Mám motor 2,0 HDi a průměrnou spotřebu 9,7 je to u automatu normální? Zdá se mi to moc.Děkuji za vyjádření Vaich rad.Jsem nováček C5 vlastním měsíc tak se mi prosím nesmějte děkuji.
U předcházejících vozů s manuálem pro etření benzínu jsem při dojídění a jízdu z kopce řadil neutrál .Mohu tento systém pouívat u automatické převodovky? Někdo tvrdí,e můu jiní opak.
Prý dokonce nemůu být na neutrál taen na laně.Mám motor 2,0 HDi a průměrnou spotřebu 9,7 je to u automatu normální? Zdá se mi to moc.Děkuji za vyjádření Vaich rad.Jsem nováček C5 vlastním měsíc tak se mi prosím nesmějte děkuji.
|
|
07.01.2012 11:18 -
Re: Pouití polohy neutrálu u automatické převodovky
|
2437495
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
O AT nevím, ale při jízdě na neutrál jde do motoru minimum paliva tak,aby se udrel v chodu. Při brdění motorem tam nejde nic. Při cestě z kopce nevyřazovat u i z bezpěčnostních důvodů.
O AT nevím, ale při jízdě na neutrál jde do motoru minimum paliva tak,aby se udrel v chodu. Při brdění motorem tam nejde nic. Při cestě z kopce nevyřazovat u i z bezpěčnostních důvodů.
|
|
07.01.2012 12:22 -
|
2437502
|
|
jruze
|
|
|
AP při taení na laně nemae hrozí pokození - take netahat jen pokud je to nutné a na krátkou vzdálenost.Ohledně vyřazování zase dochází k nedostatečnému mazání a takté ne - AP si stejně přeřadí a otáčky motoru jsou minimální.Se spotřebou je to podle stilu jízdy - dá se s ním jet venek kolem 7L a město kolem 8L , ale také o 2L víc. Uváděná spotřeba je u 2,2 HDI u 2L by měla být nií.