09.12.2011 15:57 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431714
|
|
jruze
|
|

|
emi napsal(a): Renault servis proto, ze to bylo koupeno u nich na bazaru a reklamoval jsem ztracejici se vodu a nikdo nevedel co s tim, tudiz jsem jim to dal at to daji do kupy oni a neplatil jsem tam praci. V tej dobe to bylo nejlepsi reseni a kdyby se ten motor po 6tis km nepotkal, tak to tak zustalo ;(
A co unava materialu, praskle vahadlo to zpusobit cele nemohlo? V renaultu vinu odmitaj tim, ze to zpusobilo bezne opotrebeni a nekde neco prasklo a slo to do pytle cele, za coz oni nemuzou neb delali jen tesneni.
Jo a opravdu moc dekuji za to, ze se mi snazite pomoct, bez Vas bych byl ztracen uplne 
No jasně protoe by do toho spadli za přiblině 30000,- v materiálu. Vahadla se sami jak píe Jumep nerozlomí.Take buď tam dali řemen (delí),který buď patně naponovali,nebo se povolil ponovák a následně to přeskočilo-tím dolo ke kolizi ventilu s pístem a rozlámání vahadel(jinak to není moné).Reklamuj jinak jse v tom za 30000,- v novej dílech a nebo starí díly a i tak je to za dost(počítej tak 5. vačky + 2. těsnění + 3. vahadla + práci a to nepočítám kontrolu ventilů-pokud nepotečou tak by to bylo bez nákladů)
No jasně protoe by do toho spadli za přiblině 30000,- v materiálu. Vahadla se sami jak píe Jumep nerozlomí.Take buď tam dali řemen (delí),který buď patně naponovali,nebo se povolil ponovák a následně to přeskočilo-tím dolo ke kolizi ventilu s pístem a rozlámání vahadel(jinak to není moné).Reklamuj jinak jse v tom za 30000,- v novej dílech a nebo starí díly a i tak je to za dost(počítej tak 5. vačky + 2. těsnění + 3. vahadla + práci a to nepočítám kontrolu ventilů-pokud nepotečou tak by to bylo bez nákladů)
|
|
09.12.2011 18:47 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431751
|
|
Mamlas
|
|

|
Jak je to s vymenou vacek? Lze je normalne zamenit za jine nebo se musi nejak usadit ci nejak spasovat? Predpokladam, ze kazda vacka bude mit jine opotrebeni lozisek, ktera jsou soucasti hlavy a vrchniho vika.
Jak je to s vymenou vacek? Lze je normalne zamenit za jine nebo se musi nejak usadit ci nejak spasovat? Predpokladam, ze kazda vacka bude mit jine opotrebeni lozisek, ktera jsou soucasti hlavy a vrchniho vika.:nevim
|
|
09.12.2011 18:56 -
Re: Nízky tlak na válci - 2.2HDi 98kW
|
2431752
|
|
jumep
|
|

|
vacky nemaju ziadne puzdra (ako kluka), takze len osadis nove vacky, pripadne vymenis gufero a tot vsjo, akurat pri nanasani lepidla treba davat pozor na mazacie otvori
vacky nemaju ziadne puzdra (ako kluka), takze len osadis nove vacky, pripadne vymenis gufero a tot vsjo, akurat pri nanasani lepidla treba davat pozor na mazacie otvori
|
|
| |