| | |
18.09.2011 17:02 -
Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414563
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Abych nemusel při kadé výměně oleje , a e je to třikrát do roka , sundávat sloitě kryt pod motorem a pak ho montovat , udělal jsem si v něm "otvor" pro snaí vypoutění oleje . Vyřízl jsem do něj v místě pod výpustným roubem díru . Na kryt namontoval čtyři pásoviny s vyříznutým závitem M6 . Do vyříznutýho kousku vyvrtal díry pod závitem . Take při vypoutění oleje stačí povolit čtyři ks roubů M6 a jsme u vypoutěcího roubu . Jetě jsem to pak vyznačil na kryt , kdyby to někdy měnil někdo jinej .
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
.link.
Kdo nechce klikat na kadej link s fotkou jak trotl , tak zde jsou fotky najednou : .link.
( proč to takhle jednodue přehledně nejde i zde ?? )
Abych nemusel při kadé výměně oleje , a e je to třikrát do roka , sundávat sloitě kryt pod motorem a pak ho montovat , udělal jsem si v něm "otvor" pro snaí vypoutění oleje . Vyřízl jsem do něj v místě pod výpustným roubem díru . Na kryt namontoval čtyři pásoviny s vyříznutým závitem M6 . Do vyříznutýho kousku vyvrtal díry pod závitem . Take při vypoutění oleje stačí povolit čtyři ks roubů M6 a jsme u vypoutěcího roubu . Jetě jsem to pak vyznačil na kryt , kdyby to někdy měnil někdo jinej .
http://img545.imageshack.us/img545/9167/img0482bf.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3295/img0483y.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/6/img0484yo.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/4518/73207833.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/3492/asdmqd.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/331/asdfypr.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/1522/img0491sw.jpg
Kdo nechce klikat na kadej link s fotkou jak trotl , tak zde jsou fotky najednou : http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=80&t=10302
( proč to takhle jednodue přehledně nejde i zde ?? )
|
|
18.09.2011 18:14 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414567
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mám to řeené podobně, akorát díru jsem udělal kruhovou a tu jsem zaslepil tímhle .link.
:palec Mám to řeené podobně, akorát díru jsem udělal kruhovou a tu jsem zaslepil tímhle http://eshop.esako.cz/zaslepka-plastova-kulata-40_kopie-443_kopie-968_kopie-509
|
|
18.09.2011 19:33 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414581
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Průměr toho puntu má 80 mm ??
To by bylo asi málo ... Na 2.0 HDi je výpustnej roub ( osa roubu ) vodorovně dozadu , to by byl asi horí přístup a manipulace se ním . Ale oku to bude asi lahodit víc .
Průměr toho puntu má 80 mm ??
To by bylo asi málo ... Na 2.0 HDi je výpustnej roub ( osa roubu ) vodorovně dozadu , to by byl asi horí přístup a manipulace se ním . Ale oku to bude asi lahodit víc .
|
|
18.09.2011 19:53 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414582
|
|
jumep
|
|
|
keby som take nieco uz robil, tak tam spravim vypustaci domec, tj. voditko na olej po ktorom by siekol ten prud
ale kedze origo su to sroby + rychloupinaky, pride mi to dost zbyrocne riesit dieru ...
ps. kolko nabehas km ked menis olej 2-3x do roka?
keby som take nieco uz robil, tak tam spravim vypustaci domec, tj. voditko na olej po ktorom by siekol ten prud
ale kedze origo su to sroby + rychloupinaky, pride mi to dost zbyrocne riesit dieru ...
ps. kolko nabehas km ked menis olej 2-3x do roka?
|
|
18.09.2011 21:03 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414589
|
|
jumep
|
|
|
plasty su univerzalne pre rozne motory a tie to maju tak rozne, takze by im to skor pridalo naklady na rozne druhy plastov
plasty su univerzalne pre rozne motory a tie to maju tak rozne, takze by im to skor pridalo naklady na rozne druhy plastov
|
|
18.09.2011 21:13 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414590
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
jumep napsal(a): keby som take nieco uz robil, tak tam spravim vypustaci domec, tj. voditko na olej po ktorom by siekol ten prud ale kedze origo su to sroby + rychloupinaky, pride mi to dost zbyrocne riesit dieru ... ps. kolko nabehas km ked menis olej 2-3x do roka?
Mě to zbytečný nepřipadalo , měl jsem to za 3/4 hoďky hotový . Ročně tak 30-35 000 km ( tedy půlročně , autem jezdím jen v zimě a v létě na dovolenou , od března do listopadu na moto ) . A měním tak po 12 a 14 tisících ( radi mu dopřeji čerstvej olej častěj , není to taková investice )
keby som take nieco uz robil, tak tam spravim vypustaci domec, tj. voditko na olej po ktorom by siekol ten prud ale kedze origo su to sroby + rychloupinaky, pride mi to dost zbyrocne riesit dieru ... ps. kolko nabehas km ked menis olej 2-3x do roka?
Mě to zbytečný nepřipadalo , měl jsem to za 3/4 hoďky hotový . Ročně tak 30-35 000 km ( tedy půlročně , autem jezdím jen v zimě a v létě na dovolenou , od března do listopadu na moto ) . A měním tak po 12 a 14 tisících ( radi mu dopřeji čerstvej olej častěj , není to taková investice )
|
|
19.09.2011 22:07 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414715
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Ahojky, jenom malý dotaz: Jak vyndaváte olejový filtr, horem? To jde docela blbě, né?
Jsem zastánce sundavání celého krytu. Jednak je k vypouáku i olej. filtru lepí přístup (já ho vyndavám spodem), můu ve pěkně utřít a přitom provést kontrolu spodku motoru. Myslím, e pokud by to výrobce takhle myslel, tak by tam tu díru asi udělal originál. Na jámě nebo na zdvii je navíc sundání celého krytu otázka 1 minuty.
Pokud ovem olej měníte jenom tak na zemi, potom můe takováhle díra asi pomoct.
Ahojky, jenom malý dotaz: Jak vyndaváte olejový filtr, horem? To jde docela blbě, né?
Jsem zastánce sundavání celého krytu. Jednak je k vypouáku i olej. filtru lepí přístup (já ho vyndavám spodem), můu ve pěkně utřít a přitom provést kontrolu spodku motoru. Myslím, e pokud by to výrobce takhle myslel, tak by tam tu díru asi udělal originál. Na jámě nebo na zdvii je navíc sundání celého krytu otázka 1 minuty.
Pokud ovem olej měníte jenom tak na zemi, potom můe takováhle díra asi pomoct.
|
|
19.09.2011 22:17 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414717
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já tam mám originál díru od výrobce, ale taky jsem to sundal. Přesně pro tu kontrolu a očitění.
Já tam mám originál díru od výrobce, ale taky jsem to sundal. Přesně pro tu kontrolu a očitění.:palec
|
|
19.09.2011 22:25 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414718
|
|
jumep
|
|
|
ono je to servisna prehliadka, nie len vymena oleja ... (potom sa tu niekto divy nad zareznutymi zadnimi brzdami)
ono je to servisna prehliadka, nie len vymena oleja ... (potom sa tu niekto divy nad zareznutymi zadnimi brzdami)
|
|
19.09.2011 22:42 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414723
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Filtr vrchem. Kontroly se dělají při opravách, co je u C5 kadou chvíli
Kdy máte zvedák nebo jámu, tak je to něco jiného, ale při výměně na zemi ta krytka uetří dost času.
Filtr vrchem. Kontroly se dělají při opravách, co je u C5 kadou chvíli:-)
Kdy máte zvedák nebo jámu, tak je to něco jiného, ale při výměně na zemi ta krytka uetří dost času.
|
|
19.09.2011 22:44 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414724
|
|
jumep
|
|
|
pri facelifte je to s tym filtrom troska o inom, tam je filter v plastovej nadobe montovany zvrchu (papierova vlozka)
pri C5 1, resp. aj C5 2 V6 je pouzity srobovaci plnoprietokovy filter a ten zvrchu si neviem ani predstavit tahat a okydat cele auto
pri facelifte je to s tym filtrom troska o inom, tam je filter v plastovej nadobe montovany zvrchu (papierova vlozka)
pri C5 1, resp. aj C5 2 V6 je pouzity srobovaci plnoprietokovy filter a ten zvrchu si neviem ani predstavit tahat a okydat cele auto
|
|
20.09.2011 09:22 -
Re: Otvor v krytu motoru pro snaí vypoutění oleje
|
2414741
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Filtr měním vrchem , to je podle mě jednoduí . Na motoru nemám co utírat , na tu trochu co zteče po vyjmutí filtru dosáhnu zvrchu . A pokud měním olej tak často tak nemusím dělat pokadé "servisnú prehliadku" Navíc pod krytem toho na vidění stejně nic moc není .
A výměnu dělám jen tak e auto přizvednu na nejvyí vejku hydraulikou a lehnu pod to . Xsaru jsem ani nezvedal , ale tam u jsem se v poslední době prajcoval pupkem pod nárazník .
Filtr měním vrchem , to je podle mě jednoduí . Na motoru nemám co utírat , na tu trochu co zteče po vyjmutí filtru dosáhnu zvrchu . A pokud měním olej tak často tak nemusím dělat pokadé "servisnú prehliadku" Navíc pod krytem toho na vidění stejně nic moc není .
A výměnu dělám jen tak e auto přizvednu na nejvyí vejku hydraulikou a lehnu pod to . Xsaru jsem ani nezvedal , ale tam u jsem se v poslední době prajcoval pupkem pod nárazník .
|
|
| |
|
|