| | |
04.08.2011 00:01 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404499
|
|
jruze
|
|
|
Spolehlivost můe spolehlivě zkoumat kdy pustí do provozu x aut různých značek a sledovat jejich nájezd Km a počet závad.Zkus kouknou na statistiku v USA a porovnej třeba s Francií dopadne Citroen v % stejně?
Spolehlivost můe spolehlivě zkoumat kdy pustí do provozu x aut různých značek a sledovat jejich nájezd Km a počet závad.Zkus kouknou na statistiku v USA a porovnej třeba s Francií dopadne Citroen v % stejně?
|
|
04.08.2011 10:18 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404515
|
|
radar
|
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Statistika věda je....atd. Měl jsem cca 13 aut různých značk a to od roku 1985. Nikdy jsem do auta nemusel investovat tolik, co do Citroenu. Řeči o tom, e 120 nebo igulík, byly "jednoduchý" auta mě NEZAJÍMAJÍ, stejně tak nějaké porovnávací tabulky. Jde čistě o můj subjektivní zjitění. Mam několik celoivotních kamaradů, jeden z nich se vydal cestou Mercedesů, rovně od roku 1985 a do současnosti. Auta byla vdy přiblině stejně stará, najeto podobně atd. Kdy se ohlédnu zpátky a chtěl bych hodnotit, koho z nás to "více stálo" tak Řeči o podvozku Citroenů, o nafoukanejch řidičích Mercedesů a jiný kecy mě doslova vytáčej. Někdo tady zmiňoval, e auto Citroen jetě neviděl na laně, pane boe, to je argument....Mně jsi letos mohl vidět na odtahovce i s výbavou na dovolenou, s kolama na střee a to a do Prahy. Jenom bratru za 3500,- Kč za odtah a to je opravdu jen bratru...... Mimochodem ten kamarád s trojcípou hvězdou nikdy na laně nebo odtahovce nebyl. (taky neříkám, e jsem nikdy Medvěda na laně neviděl)
Statistika věda je....atd.:-(((( Měl jsem cca 13 aut různých značk a to od roku 1985. Nikdy jsem do auta nemusel investovat tolik, co do Citroenu. Řeči o tom, e 120 nebo igulík, byly "jednoduchý" auta mě NEZAJÍMAJÍ, stejně tak nějaké porovnávací tabulky. Jde čistě o můj subjektivní zjitění. Mam několik celoivotních kamaradů, jeden z nich se vydal cestou Mercedesů, rovně od roku 1985 a do současnosti. Auta byla vdy přiblině stejně stará, najeto podobně atd. Kdy se ohlédnu zpátky a chtěl bych hodnotit, koho z nás to "více stálo" tak :-(:-( Řeči o podvozku Citroenů, o nafoukanejch řidičích Mercedesů a jiný kecy mě doslova vytáčej. Někdo tady zmiňoval, e auto Citroen jetě neviděl na laně, pane boe, to je argument....Mně jsi letos mohl vidět na odtahovce i s výbavou na dovolenou, s kolama na střee a to a do Prahy. Jenom bratru za 3500,- Kč za odtah a to je opravdu jen bratru...... Mimochodem ten kamarád s trojcípou hvězdou nikdy na laně nebo odtahovce nebyl. (taky neříkám, e jsem nikdy Medvěda na laně neviděl)
|
|
04.08.2011 11:59 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404532
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
je krásné vlastnit spolehlivý vůz....jen je třeba se zamyslet nad tím jakou značku zvolit a co od poadovaného vozu chci a hlavně a to předevím u Nás v CZ-kolik na to mohu dát peněz...
Za 20 let mého řidičského ivota od Polského Fiata125p(1974),Escorty 16D + 18D a TD,Fiat TIPO 19 TD,Mercedes 500,Mercedes VITO 111 CDi,Citroën BX 19 TZD Turbo(stále mám),Xantii 19 TD,2,0 HDi,C5 I- 2,2 Hdi 16V EXCLUSIVE...
To jen výčet toho,e jsem opravdu jezdil v různých vozech a s vývojem techniky jde i kvalita vozů nahoru i kdy v jednoduchosti je síla-Mercedes VITO(primitivní dodávka kterou vlastním jako novou od 2004 a najel jsem s ní 350.000 km),pravidelný servis a je o.k.
Co se týče Francouzkých vozů-el jsem vývojem z BX a C5 II
Hydraulika na Bx má své stinné stránky ale vdy jsem dojel do cíle
C5 je kapitola sama pro sebe a záleí na tom,zda je o vůz pečováno pravidelně-pokud ano je to dálniční polykač kilometrů
VW-je dobrá značka a ten kdo jí fandí si koupí koncernové auto
mám přátele a Ti mají Passata B6 a vzpomínají na B3-kvalita prý upadá....
V Čechách vládnou icí stroje HTP...co majitel to Ekonom....
Pak TDi.......Drrrrr,chrrr,saze...co majitel to Ekolog....
Francouzké přirození dámského původu....renoláci prominou,ale spolehlivost je jim opravdu cizí
Jo a Japonec NAKONEC
Toto je čistě můj názor a nebudu ho nikomu vnucovat a diskutovat...je demokracie tak jsem to napsal jak to vidím Já.....
Kadý asi má své zkuenosti,a jedede čím chce-VDY DOJEĎ v pořádku do CÍLE
:palec je krásné vlastnit spolehlivý vůz....jen je třeba se zamyslet nad tím jakou značku zvolit a co od poadovaného vozu chci a hlavně a to předevím u Nás v CZ-kolik na to mohu dát peněz...
Za 20 let mého řidičského ivota od Polského Fiata125p(1974),Escorty 16D + 18D a TD,Fiat TIPO 19 TD,Mercedes 500,Mercedes VITO 111 CDi,Citroën BX 19 TZD Turbo(stále mám),Xantii 19 TD,2,0 HDi,C5 I- 2,2 Hdi 16V EXCLUSIVE...
To jen výčet toho,e jsem opravdu jezdil v různých vozech a s vývojem techniky jde i kvalita vozů nahoru i kdy v jednoduchosti je síla-Mercedes VITO(primitivní dodávka kterou vlastním jako novou od 2004 a najel jsem s ní 350.000 km),pravidelný servis a je o.k.
Co se týče Francouzkých vozů-el jsem vývojem z BX a C5 II
Hydraulika na Bx má své stinné stránky ale vdy jsem dojel do cíle:-d
C5 je kapitola sama pro sebe a záleí na tom,zda je o vůz pečováno pravidelně-pokud ano je to dálniční polykač kilometrů:palec
VW-je dobrá značka a ten kdo jí fandí si koupí koncernové auto:-))))
mám přátele a Ti mají Passata B6 a vzpomínají na B3:-p-kvalita prý upadá....
V Čechách vládnou icí stroje HTP...co majitel to Ekonom....
Pak TDi.......Drrrrr,chrrr,saze...co majitel to Ekolog....
Francouzké přirození dámského původu....renoláci prominou,ale spolehlivost je jim opravdu cizí:-))
Jo a Japonec NAKONEC:palec
Toto je čistě můj názor a nebudu ho nikomu vnucovat a diskutovat...je demokracie tak jsem to napsal jak to vidím Já.....;-)
Kadý asi má své zkuenosti,a jedede čím chce-VDY DOJEĎ v pořádku do CÍLE:palec
|
|
04.08.2011 16:17 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404555
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Taky si přiznejme, kolik z nás dloooouho ignoruje různé projevy závady. Místo abysme auto za pár korun opravili, tak jezdíme dokud se ucho neutrhne Pak je z toho odtah a drahá oprava.
Spolehlivost je taky o údrbě. Udrovaná KIA bude určitě lepí ne zanedbaný Lexus.
A srovnávat Citroen s Mercedesem podle zkueností kamaráda... Ví určitě, e nebere třeba repasi vstřiků, výměnu převodovky apod. jako spotřebák? Málokdo ti řekne, e jeho auto je na h.... Ti VW co měli B3, byli spokojení a koupili B6 která se sype, určitě ti nepřiznají jak blbej kup udělali.
My tady na fóru řeíme kadou banalitu a pak to vypadá, jak se C5 sypou. Na jiných fórech si ze závad takovou hlavu nedělají. U kodovky kdy odejde po 150tis.km turbo, tak prostě se koupí za 20 nový a je. Ale tady je kolem toho 5stran diskuze, kde levněji, proč odelo, patná konstrukce...
Někde jsem četl, e jim ve firmě nabízeli k odkupu oktávku 2007 s cca 190 tis. km. Podle autorizovaného servisu nutno vyměnit vstřikovače, čerpadlo, spojku, dvouhmoák, turbo. Ale prostě oktávka je drák. Kdy to samé potká citroen, tak prostě francouz (vstřiky Bosch, spojka Sachs, turbo Garret se taktně přejde), co se dalo jinýho čekat...
Taky si přiznejme, kolik z nás dloooouho ignoruje různé projevy závady. Místo abysme auto za pár korun opravili, tak jezdíme dokud se ucho neutrhne:-) Pak je z toho odtah a drahá oprava.
Spolehlivost je taky o údrbě. Udrovaná KIA bude určitě lepí ne zanedbaný Lexus.
A srovnávat Citroen s Mercedesem podle zkueností kamaráda... Ví určitě, e nebere třeba repasi vstřiků, výměnu převodovky apod. jako spotřebák? Málokdo ti řekne, e jeho auto je na h.... Ti VW co měli B3, byli spokojení a koupili B6 která se sype, určitě ti nepřiznají jak blbej kup udělali.
My tady na fóru řeíme kadou banalitu a pak to vypadá, jak se C5 sypou. Na jiných fórech si ze závad takovou hlavu nedělají. U kodovky kdy odejde po 150tis.km turbo, tak prostě se koupí za 20 nový a je. Ale tady je kolem toho 5stran diskuze, kde levněji, proč odelo, patná konstrukce...:-d
Někde jsem četl, e jim ve firmě nabízeli k odkupu oktávku 2007 s cca 190 tis. km. Podle autorizovaného servisu nutno vyměnit vstřikovače, čerpadlo, spojku, dvouhmoák, turbo. Ale prostě oktávka je drák. Kdy to samé potká citroen, tak prostě francouz (vstřiky Bosch, spojka Sachs, turbo Garret se taktně přejde), co se dalo jinýho čekat...
|
|
04.08.2011 17:28 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404557
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
určitě hodně záleí na údrbě auta, nicméně kdy srovnám co jsem na své C5 vechno dělal od 120.000 do 210.000 km, tak mi vychází, e je to pěkný mejd
abych měnil zadní brzdiče po 6ti letech uívání... to by snad měli vydret víc ne 6 let a 120.000 km, nebo ne?
nemluvě o spoustě oizených věcí které odchází nebo jsou poddimenzovány
ale je to pouze můj subjektivní názor, tak mě nekamenujte
určitě hodně záleí na údrbě auta, nicméně kdy srovnám co jsem na své C5 vechno dělal od 120.000 do 210.000 km, tak mi vychází, e je to pěkný mejd
abych měnil zadní brzdiče po 6ti letech uívání...:-(((( to by snad měli vydret víc ne 6 let a 120.000 km, nebo ne?
nemluvě o spoustě oizených věcí které odchází nebo jsou poddimenzovány
ale je to pouze můj subjektivní názor, tak mě nekamenujte :-)
|
|
04.08.2011 21:00 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404578
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nejdůvěryhodnějí mi připadá tady ten ebříček:
.link.
Je to ebříček britské pojiovny, kde si lidi pojiují pozáruční opravy. Nemělo by to být nijak zkreslené, protoe kdy u mají lidi auto pojitěné, tak s kadou závadou jdou do servisu a pak na pojiovnu...
C5 si tam nevede nijak katastrofálně. Je o 3 místa před Golfem a Passat je daleko za ní (v TOP100 vůbec není).
Zajímavé jsou procenta závad: C5 má 42% závad v elektrice a 16% v nápravách. Passat 29% palivový systém, 28% nápravy. Take hydraulika C5 má míň závad ne pruiny Passatu...
Největí bolest C5 je podle toho ebříčku elektrika, ne motory nebo brzdy. Samo, e ty zadní brzdiče, ramena apod. jsou prů..., ale jiné auta jsou na tom asi mnohem mnohem hůř. Co nás můe kodolibě těit, ale obecně je ta spolehlivost vech aut spí k
Nejdůvěryhodnějí mi připadá tady ten ebříček:
http://www.reliabilityindex.com/top-100
Je to ebříček britské pojiovny, kde si lidi pojiují pozáruční opravy. Nemělo by to být nijak zkreslené, protoe kdy u mají lidi auto pojitěné, tak s kadou závadou jdou do servisu a pak na pojiovnu...
C5 si tam nevede nijak katastrofálně. Je o 3 místa před Golfem a Passat je daleko za ní (v TOP100 vůbec není).
Zajímavé jsou procenta závad: C5 má 42% závad v elektrice a 16% v nápravách. Passat 29% palivový systém, 28% nápravy. Take hydraulika C5 má míň závad ne pruiny Passatu...
Největí bolest C5 je podle toho ebříčku elektrika, ne motory nebo brzdy. Samo, e ty zadní brzdiče, ramena apod. jsou prů..., ale jiné auta jsou na tom asi mnohem mnohem hůř. Co nás můe kodolibě těit, ale obecně je ta spolehlivost vech aut spí k :-((((
|
|
04.08.2011 23:20 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404601
|
|
JaMat
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 115 |
|
|
c5vyskov napsal(a): Nejdůvěryhodnějí mi připadá tady ten ebříček:
.link.
Je to ebříček britské pojiovny, kde si lidi pojiují pozáruční opravy. Nemělo by to být nijak zkreslené, protoe kdy u mají lidi auto pojitěné, tak s kadou závadou jdou do servisu a pak na pojiovnu...
spousta vysvětlivek, spousta souvislostí, sposta popsaných proměnných, sposta informací. Vypadá to jako sakra dobrá statistika a výborný čtení pro dlouhý chvíle. Díky!
:palec
spousta vysvětlivek, spousta souvislostí, sposta popsaných proměnných, sposta informací. Vypadá to jako sakra dobrá statistika a výborný čtení pro dlouhý chvíle. Díky!
|
|
05.08.2011 16:48 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404751
|
|
jumep
|
|
|
zadne brzdice, ak odisli druhy krat - uz aj pri provom je to len znamka !!!ZLEHO!!! servisu
a takto by sa tu dalo pokracovat, to co som mal v rukach po "odbornikoch" je nevyslovitelne, to co mam sancu pocut od majitelov aut ako si veci predstavuju je dalsia vec
dalsi velmi dolezity faktor je, ze to co ma ten citroen z roku 2000 ma take koncernove auto az v roku 2005, cize porovnavajme kvalitu takto nejako ...
ak niekto hovori ze citroen sa sype, sype sa kazde auto, vsetko je to o servise a skutocne 90% odbornikov su ludia co vedia dobastlit vw group, tak ze vydrzi, tu to tak nejde a je rozumnejsie dat o 5 korun viac za nejaky diel ako potom hovorit ze tot sme to robili a zas sa to rozpadlo
zadne brzdice, ak odisli druhy krat - uz aj pri provom je to len znamka !!!ZLEHO!!! servisu
a takto by sa tu dalo pokracovat, to co som mal v rukach po "odbornikoch" je nevyslovitelne, to co mam sancu pocut od majitelov aut ako si veci predstavuju je dalsia vec
dalsi velmi dolezity faktor je, ze to co ma ten citroen z roku 2000 ma take koncernove auto az v roku 2005, cize porovnavajme kvalitu takto nejako ...
ak niekto hovori ze citroen sa sype, sype sa kazde auto, vsetko je to o servise a skutocne 90% odbornikov su ludia co vedia dobastlit vw group, tak ze vydrzi, tu to tak nejde a je rozumnejsie dat o 5 korun viac za nejaky diel ako potom hovorit ze tot sme to robili a zas sa to rozpadlo
|
|
06.08.2011 06:40 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404807
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ji jsem to tu někde psal. Podle statistik ADAC zůstane auto nepojízdné na silnici (bez rozliení typů) z těchto důvodů: 45% elektronika...9% pohonná soustava.
Take můeme měnit řemeny kadý den po snídani a dávat tam extra panenský olivový olej a je to jedno, protoe elektroniku větinou nejde opečovávat preventivně.
Ji jsem to tu někde psal. Podle statistik ADAC zůstane auto nepojízdné na silnici (bez rozliení typů) z těchto důvodů: 45% elektronika...9% pohonná soustava.
Take můeme měnit řemeny kadý den po snídani a dávat tam extra panenský olivový olej a je to jedno, protoe elektroniku větinou nejde opečovávat preventivně.
|
|
06.08.2011 11:48 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404827
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Zajímavé je také porovnání ceny oprav.
c5vyskov napsal(a): Nejdůvěryhodnějí mi připadá tady ten ebříček: .link. Je to ebříček britské pojiovny, kde si lidi pojiují pozáruční opravy. Nemělo by to být nijak zkreslené, protoe kdy u mají lidi auto pojitěné, tak s kadou závadou jdou do servisu a pak na pojiovnu... C5 si tam nevede nijak katastrofálně. Je o 3 místa před Golfem a Passat je daleko za ní (v TOP100 vůbec není). Zajímavé jsou procenta závad: C5 má 42% závad v elektrice a 16% v nápravách. Passat 29% palivový systém, 28% nápravy. Take hydraulika C5 má míň závad ne pruiny Passatu... Největí bolest C5 je podle toho ebříčku elektrika, ne motory nebo brzdy. Samo, e ty zadní brzdiče, ramena apod. jsou prů..., ale jiné auta jsou na tom asi mnohem mnohem hůř. Co nás můe kodolibě těit, ale obecně je ta spolehlivost vech aut spí k
Zajímavé je také porovnání ceny oprav.
|
|
06.08.2011 20:47 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2404885
|
|
Darja
|
|
|
Ty ceny jsou fajn... Méně poruchovej lexus stojí 2x tolik co C5.
Ty ceny jsou fajn... Méně poruchovej lexus stojí 2x tolik co C5.:-o
|
|
08.08.2011 16:09 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2405333
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
.link.
Nevhodný: 1.6 HDi
Tento agregát někteří stále vychvalují. Asi pod dojmem úsporného provozu, protoe po stránce spotřeby je opravdu vynikající a navíc disponuje dobrým výkonem. Jene do spolehlivosti má daleko. Trápí jej vadné vstřikovače, uniky oleje i potíe s podtlakovým okruhem (ovládá EGR ventil, krticí klapku a turbo).
Ne e by 1,6 byl etalon spolehlivosti, ale problémy s únikem oleje? A podtlakový egr a krtící klapka? To asi autor slyel někde od Franty v hospodě, eprej... Na druhou stranu ani zmínka o dvouhmoáku a mazání turba.
Jestli stejně od pasu hodnotí autor i zbytek auta...
http://www.autoweb.cz/citroen-c4-picasso-od-2006/
Nevhodný: 1.6 HDi
Tento agregát někteří stále vychvalují. Asi pod dojmem úsporného provozu, protoe po stránce spotřeby je opravdu vynikající a navíc disponuje dobrým výkonem. Jene do spolehlivosti má daleko. Trápí jej vadné vstřikovače, uniky oleje i potíe s podtlakovým okruhem (ovládá EGR ventil, krticí klapku a turbo).
Ne e by 1,6 byl etalon spolehlivosti, ale problémy s únikem oleje? A podtlakový egr a krtící klapka? To asi autor slyel někde od Franty v hospodě, eprej... Na druhou stranu ani zmínka o dvouhmoáku a mazání turba.
Jestli stejně od pasu hodnotí autor i zbytek auta...
|
|
08.08.2011 16:43 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2405357
|
|
jumep
|
|
|
problemi s olejom su .. aj unikom, ale nebral by som ich tak vazne
takisto je tam skrtiaca klapka, je to v podstate to prepinanie medzi teplym a studenym vzduchom / privieranie sania pre EGR a moze to sposobovat problemi
vseobecne podlakove hadicky uz tu par ludi spominalo ze riesilo na tom motore
problemi s olejom su .. aj unikom, ale nebral by som ich tak vazne
takisto je tam skrtiaca klapka, je to v podstate to prepinanie medzi teplym a studenym vzduchom / privieranie sania pre EGR a moze to sposobovat problemi
vseobecne podlakove hadicky uz tu par ludi spominalo ze riesilo na tom motore
|
|
08.08.2011 20:21 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2405607
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No právě, vdy EGR a ty klapky jsou elektrické...
A regulaci turba řeí u 1,6 stejně lidí jako u 2,0. Řekl bych, e víc lidí má u 1,6 problém s dvouhmoákem ne s podtlakovou regulací (podle příspěvků tady na klubu) a o tom v článku není ani zmínka
No právě, vdy EGR a ty klapky jsou elektrické...
A regulaci turba řeí u 1,6 stejně lidí jako u 2,0. Řekl bych, e víc lidí má u 1,6 problém s dvouhmoákem ne s podtlakovou regulací (podle příspěvků tady na klubu) a o tom v článku není ani zmínka
|
|
08.08.2011 23:13 -
Re: Přehled spolehlivosti
|
2405794
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
O kousek dál se tam o dvouhmoáku a taky o FAPu zmiňují.
P.S.: Patřím zrovna k těm co problém s regulací turba u řeili (zatím jediná opravdová závada)
O kousek dál se tam o dvouhmoáku a taky o FAPu zmiňují.
P.S.: Patřím zrovna k těm co problém s regulací turba u řeili (zatím jediná opravdová závada)
|
|
| |
|
|