| | |
23.06.2011 21:18 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398650
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
zhrado napsal(a): Riesite to tu prilis vseobecne. Cipuje sa kazde auto zvlast podla konkretneho typu motora. motory RHZ a RHY su stare a dobre zname. A aj sa daju pekne nacipovat. A zo stareho 2,2hdi sa da spravit celkom pekne svizny motor. Poznam minimalne jedneho a je SPOKOJNY. Nema problem. A cipnutych 2.0 hdi som uz videl viacej a nikto nesomral a ani jeden tam nechcel naspat origos soft.. A ak si niekto mysli, ze sa v obycajnom svete dimenzuje o + 5 % tak je riadny smejo To sa aj formula viacej dimenzuje a tam je to najidealnejsie tak aby to vydrzalo tych par zavodov.. V kazdom motore je daka suciastka ktora je najslabsi clanok celeho motora. Ale zrovna rhy a rhz netrpi dakou vadou alebo menej dimenzovanou castou.. To su este stare celkom slusne dimenzovane motory. Stale pisem to iste, s rozumnym cipom a s rozumnou prevadzkou sa neznizuje zivotnost. zvysuje sa iba uzivatelske pohodlie.
trochu off, jak jsem psal, kadá má svůj nazor a můe ho vyjádřit, ale pár lidi s Tebou souhlasit nebude. Nikdo tu nemluvil o 5%, jde o nárust výkonu, sníení spotřeby, rychlejí opotřebení dílů, tady tuňákování zavrhujem. Kdo chce blbej zátah vocpodu f TéDéíčku a si koupí das auto, a ne Limuzínu s komfortem. Názor vech co tu jsou. O formuli toho asi moc neví, formule má motor včete převodovky na jeden závod a kvalifikaci, pak je na odpis, mikrospocipkcé trhliny, na dalí závody, se dávají totoné, ale nové, kdyby pouily starý, tak by mohl a nemusel vydret, rozletěl by se. U vidím jak maká několik závodů v 18000 otáčkách.. 100%výkonu.. Nesmysl
Riesite to tu prilis vseobecne. Cipuje sa kazde auto zvlast podla konkretneho typu motora. motory RHZ a RHY su stare a dobre zname. A aj sa daju pekne nacipovat. A zo stareho 2,2hdi sa da spravit celkom pekne svizny motor. Poznam minimalne jedneho a je SPOKOJNY. Nema problem. A cipnutych 2.0 hdi som uz videl viacej a nikto nesomral a ani jeden tam nechcel naspat origos soft.. A ak si niekto mysli, ze sa v obycajnom svete dimenzuje o + 5 % tak je riadny smejo :D To sa aj formula viacej dimenzuje a tam je to najidealnejsie tak aby to vydrzalo tych par zavodov.. V kazdom motore je daka suciastka ktora je najslabsi clanok celeho motora. Ale zrovna rhy a rhz netrpi dakou vadou alebo menej dimenzovanou castou.. To su este stare celkom slusne dimenzovane motory. Stale pisem to iste, s rozumnym cipom a s rozumnou prevadzkou sa neznizuje zivotnost. zvysuje sa iba uzivatelske pohodlie.
trochu off, jak jsem psal, kadá má svůj nazor a můe ho vyjádřit, ale pár lidi s Tebou souhlasit nebude. Nikdo tu nemluvil o 5%, jde o nárust výkonu, sníení spotřeby, rychlejí opotřebení dílů, tady tuňákování zavrhujem. Kdo chce blbej zátah vocpodu f TéDéíčku a si koupí das auto, a ne Limuzínu s komfortem. Názor vech co tu jsou. O formuli toho asi moc neví, formule má motor včete převodovky na jeden závod a kvalifikaci, pak je na odpis, mikrospocipkcé trhliny, na dalí závody, se dávají totoné, ale nové, kdyby pouily starý, tak by mohl a nemusel vydret, rozletěl by se. U vidím jak maká několik závodů v 18000 otáčkách.. 100%výkonu.. Nesmysl
|
|
23.06.2011 21:22 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398651
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak si ten prispevok co si citoval precitaj este raz a najdes tam napisane ze motor formuly je stavany tak aby vydrzal max par zavodov...
Tak si ten prispevok co si citoval precitaj este raz a najdes tam napisane ze motor formuly je stavany tak aby vydrzal max par zavodov...
|
|
23.06.2011 21:24 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398653
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
jo kvalifikační závody a pak samotný závod, víc nevydrí.
jo kvalifikační závody a pak samotný závod, víc nevydrí.
|
|
23.06.2011 21:57 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398658
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Keby mi niekto povedal ze chce cipovat 1,6hdi tak to by som mu pekne povedal ze je to volovina a ten motor ma sam so sebou co robit a nie mu este nalozit dalsich par koni. Ale stare dvojlitre v pohode zvladnu daco naviac. PSA nikdy nemalo zle dizle. Pokial sa nespolcili s fordom - smejdom..
Keby mi niekto povedal ze chce cipovat 1,6hdi tak to by som mu pekne povedal ze je to volovina a ten motor ma sam so sebou co robit a nie mu este nalozit dalsich par koni. Ale stare dvojlitre v pohode zvladnu daco naviac. PSA nikdy nemalo zle dizle. Pokial sa nespolcili s fordom - smejdom..
|
|
23.06.2011 22:49 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398671
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
TheOne napsal(a): jo kvalifikační závody a pak samotný závod, víc nevydrí.
Vzhledem k tomu, e teď mají maximálně 5 motorů na sezónu (20 závodů), tak by měly vydret o něco víc ne jeden závod.
Vzhledem k tomu, e teď mají maximálně 5 motorů na sezónu (20 závodů), tak by měly vydret o něco víc ne jeden závod.
|
|
24.06.2011 00:05 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398680
|
|
jumep
|
|
|
zhrado napsal(a): Keby mi niekto povedal ze chce cipovat 1,6hdi tak to by som mu pekne povedal ze je to volovina a ten motor ma sam so sebou co robit a nie mu este nalozit dalsich par koni. Ale stare dvojlitre v pohode zvladnu daco naviac. PSA nikdy nemalo zle dizle. Pokial sa nespolcili s fordom - smejdom..
par ludi tu nebude suhlasit ... ohovas im 1.6
ale presne o tomto hovorim, rhy / rhz 66 / 80kw - su stare motory, ktore hovorim ze boli vyvojovy typ, preto su predymenzovane, ale u tej 120kw 2.0 uz je to na povazenie kolko bude predymenzovane, preto by som radsej do tej 120kw nijako nesahal, predsalen je to o 40kw viac ako rhz / nehovorim ze dotycny to ma este v zaruke a tiez by som po takomto cloveku to auto nechcel kupit
90% z nas mame to auto starsie, teraz chcem vidiet aky budes nadseny ked si kupis cipnute auto po niekom ktore ma "100t" km (x2) a potom sem prides nadavat aky crep si kupil
a tiez ratas s tym ze po tebe auto pojde uz len do srotu?
jo a tiez bol u mna jeden chalan co si to dal cipnut, lebo sa mu zdalo ze to zle ide ....
tak som sa na to pozrel, vaha zla, nenasponovane lanko plynu, po tomto zasahu hovori ze som mu vymenil motor, cize riesil miesto opravy chip ... to je dalsi extrem si myslim
par ludi tu nebude suhlasit ... ohovas im 1.6 :)
ale presne o tomto hovorim, rhy / rhz 66 / 80kw - su stare motory, ktore hovorim ze boli vyvojovy typ, preto su predymenzovane, ale u tej 120kw 2.0 uz je to na povazenie kolko bude predymenzovane, preto by som radsej do tej 120kw nijako nesahal, predsalen je to o 40kw viac ako rhz / nehovorim ze dotycny to ma este v zaruke a tiez by som po takomto cloveku to auto nechcel kupit
90% z nas mame to auto starsie, teraz chcem vidiet aky budes nadseny ked si kupis cipnute auto po niekom ktore ma "100t" km (x2) a potom sem prides nadavat aky crep si kupil
a tiez ratas s tym ze po tebe auto pojde uz len do srotu?
jo a tiez bol u mna jeden chalan co si to dal cipnut, lebo sa mu zdalo ze to zle ide ....
tak som sa na to pozrel, vaha zla, nenasponovane lanko plynu, po tomto zasahu hovori ze som mu vymenil motor, cize riesil miesto opravy chip ... to je dalsi extrem si myslim
|
|
24.06.2011 21:19 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398906
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak jasne, ze auto pred cipovanim musi byt mechanicky a elektricky bez zavad! A ked ti mam pravdu povedat, mne je jedno co bude s autom ked nebudem moje, ja ho riesim teraz ked sluzi mne. takze vety typu co by povedali tí co ho budu mat po mne su pre mna fuk. ja ak to budem predavat tak poviem co sa dialo s autom ked som ho mal ja.
Inak s tebou suhlasim co sa tyka novych dvojlitrov a 1,6tky. Preto pisem, ze zavisí od konkretneho typu motora co a ako. Inac ja som preto chcel aj RHZ lebo je to poctivy motor. Aspon nieco v tom aute....
Tak jasne, ze auto pred cipovanim musi byt mechanicky a elektricky bez zavad! A ked ti mam pravdu povedat, mne je jedno co bude s autom ked nebudem moje, ja ho riesim teraz ked sluzi mne. takze vety typu co by povedali tí co ho budu mat po mne su pre mna fuk. ja ak to budem predavat tak poviem co sa dialo s autom ked som ho mal ja.
Inak s tebou suhlasim co sa tyka novych dvojlitrov a 1,6tky. Preto pisem, ze zavisí od konkretneho typu motora co a ako. Inac ja som preto chcel aj RHZ lebo je to poctivy motor. Aspon nieco v tom aute....
|
|
24.06.2011 21:38 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398915
|
|
.45acp
|
|
|
Tak my. co kupujem starí jetý auta se máme na co těit. Ty aspoň tvrdí, e o čipování při prodeji poví. Ale bude plno dalích, co se v tom pohrabou a nic neřeknou. Potom nebude potřeba hlídat jen, jestli to nebylo bouraný, stočený kilometry, ale i provedený čipování a jiný zvěrstva. Doufal jem ( asi jsem stará struktůra ), e se u Citroenu nic podobnýho dít nebude. To jsem se zase spletl!
Tak my. co kupujem starí jetý auta se máme na co těit. Ty aspoň tvrdí, e o čipování při prodeji poví. Ale bude plno dalích, co se v tom pohrabou a nic neřeknou. Potom nebude potřeba hlídat jen, jestli to nebylo bouraný, stočený kilometry, ale i provedený čipování a jiný zvěrstva. Doufal jem ( asi jsem stará struktůra ), e se u Citroenu nic podobnýho dít nebude. To jsem se zase spletl!
|
|
24.06.2011 21:57 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2398928
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No ja za to nemozem. Ja som nepovedal, ze pocipujem na 300 koni, porobim zverstva na tom, stocim 200tis, nalestim a veselo predam... Ze je taka doba ja za to nemozem. Ale ja taky niesom! A ktovie co som ja kupil za super masinu so 145000 km na rok 2001 po 5 majiteloch, kupovane vo FR a potom v DE... Auto som si obhliadol, cenu upravil, potom po veceroch doskladal do stavu funkcny a vozim sa. Dennodenne. A za par mesiacov ma skoro 5tis km a ide to zatial. Do kedy uvidime
No ja za to nemozem. Ja som nepovedal, ze pocipujem na 300 koni, porobim zverstva na tom, stocim 200tis, nalestim a veselo predam... Ze je taka doba ja za to nemozem. Ale ja taky niesom! A ktovie co som ja kupil za super masinu so 145000 km na rok 2001 po 5 majiteloch, kupovane vo FR a potom v DE... Auto som si obhliadol, cenu upravil, potom po veceroch doskladal do stavu funkcny a vozim sa. Dennodenne. A za par mesiacov ma skoro 5tis km a ide to zatial. Do kedy uvidime :)
|
|
25.06.2011 13:49 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
2399013
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
myslim ze je na kupujucom ci je vul a necha sa oj..bat, ja som robil viacej nakupov, a vacsinou to hrali na uprimnost, a je to aj najlepsie..seriozny pristup, o investiciach sa vie dopredu.. tak sme kupili xantiu s 396 000km , ale bola tak starana a zachovala ze keby ju stocil na 200 tak to nepoznam aktualne ma xantua 405 000km , 350e investicii + 70 alternator
C5 otuknuta cez citroen, kilometre cca sedia , pri kupe mala 158 000 ,aktualne 204 000 ..
myslim ze je na kupujucom ci je vul a necha sa oj..bat, ja som robil viacej nakupov, a vacsinou to hrali na uprimnost, a je to aj najlepsie..seriozny pristup, o investiciach sa vie dopredu.. tak sme kupili xantiu s 396 000km , ale bola tak starana a zachovala ze keby ju stocil na 200 tak to nepoznam :D aktualne ma xantua 405 000km , 350e investicii + 70 alternator :)
C5 otuknuta cez citroen, kilometre cca sedia , pri kupe mala 158 000 ,aktualne 204 000 ..
|
|
| |
|
|