04.10.2010 12:22 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
2357587
|
|
ajsikcz
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
No mě levý v té hliníkové kapotě při zavření povyskočí (cca 1mm) a pak si stříká kam chce ... no a celý nezdar pak zavrí mohutný a dvojitý ostřik xenonů, take to budu muset pořeit protoe voda mizí jak do kanálu ...
dotaz: jde vyměnit ostřikovač ani bych sundal filc z kapoty, tj. vytáhnu jej i s hadičkou (a nebo to je na těsno bez rezervy ?
No mě levý v té hliníkové kapotě při zavření povyskočí (cca 1mm) a pak si stříká kam chce ... no a celý nezdar pak zavrí mohutný a dvojitý ostřik xenonů, take to budu muset pořeit protoe voda mizí jak do kanálu ...
dotaz: jde vyměnit ostřikovač ani bych sundal filc z kapoty, tj. vytáhnu jej i s hadičkou (a nebo to je na těsno bez rezervy ?
|
|
04.10.2010 13:38 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
2357592
|
|
jumep
|
|
|
pokial viem tie su dostupne mimo filcu a problem bude skor v tej zaistovacej podlozke, mozno ju bude stacit pritiahnut
pokial viem tie su dostupne mimo filcu a problem bude skor v tej zaistovacej podlozke, mozno ju bude stacit pritiahnut
|
|
04.10.2010 18:50 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
2357623
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Je to konstrukční kiks - asi páni v konstrukci popili trochu pastisu a nemohli to pak zkusit za jízdy.
Take pokud při stojícím autě stříkají obě trysky zhruba stejně a mlha pokryje zhruba celé sklo, tak nemá cenu cokoli měnit - tak to prostě je a výměna dílů za stejné nic nevyřeí. Prostě místo silného proudu několika trysek zvolili mlhu, která se ale snáe unáí větrem, take přes 40 km/h je to bída. Seřizovat nic nejde. Jak správně píe Darja, hledat zázračné sloení kapaliny nemá smysl, její sloení se zásadně mení od tekoucí vody s měrnou hustotou těsně přes 1 a nízkou viskozitou a po směsi z lihu či glycerinu s hustotou 0,8 a vysokou viskozitou.
Take pokud mono ostřikovat při niích rycglostech, při vysokých nechat stříkat opravdu dlouho s tím, e značná část směsi ostříká následující auto. Nebo vyměnit trysky za úplně jiný typ - zkuenost nemám, někdo tu psal, e C5 II má trysky lepí.
Je to konstrukční kiks - asi páni v konstrukci popili trochu pastisu a nemohli to pak zkusit za jízdy.
Take pokud při stojícím autě stříkají obě trysky zhruba stejně a mlha pokryje zhruba celé sklo, tak nemá cenu cokoli měnit - tak to prostě je a výměna dílů za stejné nic nevyřeí. Prostě místo silného proudu několika trysek zvolili mlhu, která se ale snáe unáí větrem, take přes 40 km/h je to bída. Seřizovat nic nejde. Jak správně píe Darja, hledat zázračné sloení kapaliny nemá smysl, její sloení se zásadně mení od tekoucí vody s měrnou hustotou těsně přes 1 a nízkou viskozitou a po směsi z lihu či glycerinu s hustotou 0,8 a vysokou viskozitou.
Take pokud mono ostřikovat při niích rycglostech, při vysokých nechat stříkat opravdu dlouho s tím, e značná část směsi ostříká následující auto. Nebo vyměnit trysky za úplně jiný typ - zkuenost nemám, někdo tu psal, e C5 II má trysky lepí.
|
|
09.11.2010 11:47 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
2361840
|
|
gembo1
|
Město: Zilina, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 34 |
|
|
ahojte mam mensi problem . kupil som motorcek ostrekovaca a je dvojvyvodovy.problem je v tom ze mam sedan cize iba predny stierac a stym druhym vyvodom neviem co spravit. bol som priamo u importera a dival som sa co maju v ponuke ale ziaden jednovyvodovy motorcek ostrekovaca nemali. Poradte prosim . Zaslepit druhy vyvod alebo hladat jednovyvodovy.
ahojte mam mensi problem . kupil som motorcek ostrekovaca a je dvojvyvodovy.problem je v tom ze mam sedan cize iba predny stierac a stym druhym vyvodom neviem co spravit. bol som priamo u importera a dival som sa co maju v ponuke ale ziaden jednovyvodovy motorcek ostrekovaca nemali. Poradte prosim . Zaslepit druhy vyvod alebo hladat jednovyvodovy.
|
|
09.11.2010 12:29 -
Re: serizeni ostrikovacu
|
2361842
|
|
jumep
|
|
|
existuje jednovyvodovy (jeden mam aj doma niekde)
6434 76 objednacie cislo
existuje jednovyvodovy (jeden mam aj doma niekde)
6434 76 objednacie cislo
|
|
| |