14.07.2010 10:25 -
Někdo s diagnostikou se mnou pro auto
|
2350221
|
|
Berpus
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím prima lidičky na těchto prima stránkách. Jsem nováček a ji tři dny pročítám vae (teď u vlastně nae) diskuze. Nelo si nevimnout, e zkuení členové doporučují auto před koupí prověřit diagnostikou. Zajímalo by mě tedy, zda existuje člověk, který diagnostikou disponuje a byl by ochoten se mnou cestu za vyhlídnutým miláčkem absolvovat. Samozřejmě počítám s tím, e to bude nějakou kačku stát. Moná se ptám hloupě, ale mám představu notebooku s přísluným programem... Rád někomu zaplatím celý den práce, ne abych později řeil neřeitelné....
Zdravím prima lidičky na těchto prima stránkách. Jsem nováček a ji tři dny pročítám vae (teď u vlastně nae) diskuze. Nelo si nevimnout, e zkuení členové doporučují auto před koupí prověřit diagnostikou. Zajímalo by mě tedy, zda existuje člověk, který diagnostikou disponuje a byl by ochoten se mnou cestu za vyhlídnutým miláčkem absolvovat. Samozřejmě počítám s tím, e to bude nějakou kačku stát. Moná se ptám hloupě, ale mám představu notebooku s přísluným programem... Rád někomu zaplatím celý den práce, ne abych později řeil neřeitelné....
|
|
14.07.2010 12:19 -
Re: Někdo s diagnostikou se mnou pro auto
|
2350231
|
|
JohnikB
|
Město: Duchcov, Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTi | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Vetinou bazar dovolí projíďku autem a případné navtívení servisu. Diagnostiku mají skoro vude a pokud by bazar nebo prodejce neumonil auto napíchnout na diag, tak bych ho nechal být. Taky plánuji v co nejblií době zajet pro nové autíčko a zatím s tím bazary nikde neměli problém.
Vetinou bazar dovolí projíďku autem a případné navtívení servisu. Diagnostiku mají skoro vude a pokud by bazar nebo prodejce neumonil auto napíchnout na diag, tak bych ho nechal být. Taky plánuji v co nejblií době zajet pro nové autíčko a zatím s tím bazary nikde neměli problém.
|
|
14.07.2010 19:43 -
|
2350244
|