01.05.2010 15:12 -
Re: Aktivní basák
|
2343770
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Přemýlel jsem natáhnout + od rádia,aby se vypínalo napětí po klíčku!!!
Přemýlel jsem natáhnout + od rádia,aby se vypínalo napětí po klíčku!!!
|
|
01.05.2010 17:11 -
Re: Aktivní basák
|
2343772
|
|
kokoumes
|
Město: Brandýsek , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
90dB je docela dost málo, to nebude moc basovat... nic méně chce to udělat silový rozvod. Větinou tyto věcičky mají napájecí svorky a jetě svorku remote, kterou ovládá ten zesilovač ze Stand By do ON a přes toto bych to zapojíl. Jako nejlepí bych opravdu viděl natáhnout přívod pařádnými vodiči přímo z baterky. Jak u jsem psal 90dB je dost málo a ty slabé vodiče by mohly výkonu jetě ubrat. Podívej se na pojistku jaká je na tom zesilovači a podle toho dimenzuj vedení. Já se přikláním na přívod 4mm2 přímo z baterie jak u jsem psal.
90dB je docela dost málo, to nebude moc basovat... nic méně chce to udělat silový rozvod. Větinou tyto věcičky mají napájecí svorky a jetě svorku remote, kterou ovládá ten zesilovač ze Stand By do ON a přes toto bych to zapojíl. Jako nejlepí bych opravdu viděl natáhnout přívod pařádnými vodiči přímo z baterky. Jak u jsem psal 90dB je dost málo a ty slabé vodiče by mohly výkonu jetě ubrat. Podívej se na pojistku jaká je na tom zesilovači a podle toho dimenzuj vedení. Já se přikláním na přívod 4mm2 přímo z baterie jak u jsem psal.
|
|
01.05.2010 22:16 -
Re: Aktivní basák
|
2343807
|
|
jumep
|
|
|
boza napsal(a): Přemýlel jsem natáhnout + od rádia,aby se vypínalo napětí po klíčku!!!
tak to sa ti vypinat nebude, lebo pri radiu neni ziadne klucove + (radio je ovladane digitalne z bsi)
a ked uz tak, tak by som to riesil:
priamo od baterky 4mm kabel (ako tu bolo uvedene), spinany relatkom ktore bude ovladane klucovym +, to ti viem z bsi povedat na co sa napichnut
sice medzi BSI a poistkami v motorovom priestore su pekne kable, radsej by som siel priamo z motoroveho priestoru, pod plastovym krytom je 8smicka srob a na nom je priamo + z baterky, takze tam ocko a odtial dovnutra a dozadu popod koberec cez origo kanal na kable.
Ak to ma taky odber, na cokolvek to pripojis ti to bude blbnut elektroniku, ked uz nieco robit, tak to robit poriadne si myslim ....
tak to sa ti vypinat nebude, lebo pri radiu neni ziadne klucove + (radio je ovladane digitalne z bsi)
a ked uz tak, tak by som to riesil:
priamo od baterky 4mm kabel (ako tu bolo uvedene), spinany relatkom ktore bude ovladane klucovym +, to ti viem z bsi povedat na co sa napichnut
sice medzi BSI a poistkami v motorovom priestore su pekne kable, radsej by som siel priamo z motoroveho priestoru, pod plastovym krytom je 8smicka srob a na nom je priamo + z baterky, takze tam ocko a odtial dovnutra a dozadu popod koberec cez origo kanal na kable.
Ak to ma taky odber, na cokolvek to pripojis ti to bude blbnut elektroniku, ked uz nieco robit, tak to robit poriadne si myslim ....
|
|
02.05.2010 19:58 -
Re: Aktivní basák
|
2343847
|
|
Jeffrey
|
|
|
Přátelé, co se týče napájení zesilovače: tahat licnou přímo od baterie a to samozřejmě přes pojistku!!
Přátelé, co se týče napájení zesilovače: tahat licnou přímo od baterie a to samozřejmě přes pojistku!!;-)
|
|
| |