| | |
15.02.2010 16:31 -
Hláka:ANOMALIE WEGFAHRSPERE
|
1804360
|
|
dick
|
Město: Děčín, Auto: | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Dnes jsem se odhodlal k výměně H7 levá strana,celkem pohoda cca15min.Po zapojení baterie jsem zkusil nastartovat a naskočila mi tahle hláka,motor nenaskočil.Odpojil jsem a zapojil baterii,ve OK.Domnívám se e jde o IMOBILIZER?Děkuji vem za cenné informace,např.výměna árovek -jste supr
Dnes jsem se odhodlal k výměně H7 levá strana,celkem pohoda cca15min.Po zapojení baterie jsem zkusil nastartovat a naskočila mi tahle hláka,motor nenaskočil.Odpojil jsem a zapojil baterii,ve OK.Domnívám se e jde o IMOBILIZER?Děkuji vem za cenné informace,např.výměna árovek -jste supr
|
|
15.02.2010 16:56 -
Re: Hláka:ANOMALIE WEGFAHRSPERE
|
1804363
|
|
JirkaŘ
|
|
|
U jsem to tady někde četl... e kdy se zapojí baterie, tak je třeba počkat asi 3 minuty, aby se odblokoval imobilizér. (Laicky řečeno) . 2 týdny zpět jsem se hrabal v motoru 2,0 HDi bráchovi, přitom měli odpojenou baterku. Po zapojení si dal klíč do zapalování, dal jej do polohy 2 - rozsvítily se kontrolky, nastavil si zatím palubní počítač, datum, čas atd. potom klíče zase dal zpět do polohy 0. A pak u zase otočil klíči tak, e hned potom motor nastartoval. ( Je moné, e třeba ty klíče do plohy 0 ani nemusel dávat, přesto si pamatuji, e se tady psalo o 3-minutovém intervalu kvůli zabezpečení vozu...)
U jsem to tady někde četl... e kdy se zapojí baterie, tak je třeba počkat asi 3 minuty, aby se odblokoval imobilizér. (Laicky řečeno) . 2 týdny zpět jsem se hrabal v motoru 2,0 HDi bráchovi, přitom měli odpojenou baterku. Po zapojení si dal klíč do zapalování, dal jej do polohy 2 - rozsvítily se kontrolky, nastavil si zatím palubní počítač, datum, čas atd. potom klíče zase dal zpět do polohy 0. A pak u zase otočil klíči tak, e hned potom motor nastartoval. ( Je moné, e třeba ty klíče do plohy 0 ani nemusel dávat, přesto si pamatuji, e se tady psalo o 3-minutovém intervalu kvůli zabezpečení vozu...)
|
|
16.02.2010 21:30 -
Re: Hláka:ANOMALIE WEGFAHRSPERE
|
1804433
|
|
dick
|
Město: Děčín, Auto: | Počet příspěvků: 15 |
|
|
CHtěl bych zareagovat na vysvětlenou,po zapojení jsem čekal asi 3min.,nicméně baterii jsem odpojoval u vícekrát a ta hláka mi naskočila poprvé.Musím se přiznat,nevím jestli je v kadé C5 IMOBILIZER nebo je to problém v překladu.Mám nastavenou němčinu,protoe v té se aspoń trochu orientuji.K té výměně H7,to jsem psal jen proto,abych vysvětlil to odpojení baterie.A aby se vědělo kde jsem se hrabal,jestli jsem tam nemoh něco vyondit.Příspěvky o výměně árovek jsem četl,obával jsem se e to bude horí,ale je to lepí strana.
CHtěl bych zareagovat na vysvětlenou,po zapojení jsem čekal asi 3min.,nicméně baterii jsem odpojoval u vícekrát a ta hláka mi naskočila poprvé.Musím se přiznat,nevím jestli je v kadé C5 IMOBILIZER nebo je to problém v překladu.Mám nastavenou němčinu,protoe v té se aspoń trochu orientuji.K té výměně H7,to jsem psal jen proto,abych vysvětlil to odpojení baterie.A aby se vědělo kde jsem se hrabal,jestli jsem tam nemoh něco vyondit.Příspěvky o výměně árovek jsem četl,obával jsem se e to bude horí,ale je to lepí strana.
|
|
16.02.2010 23:32 -
Re: Hláka:ANOMALIE WEGFAHRSPERE
|
1804447
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
dick napsal(a): CHtěl bych zareagovat na vysvětlenou,po zapojení jsem čekal asi 3min.,nicméně baterii jsem odpojoval u vícekrát a ta hláka mi naskočila poprvé.Musím se přiznat,nevím jestli je v kadé C5 IMOBILIZER nebo je to problém v překladu.Mám nastavenou němčinu,protoe v té se aspoń trochu orientuji.K té výměně H7,to jsem psal jen proto,abych vysvětlil to odpojení baterie.A aby se vědělo kde jsem se hrabal,jestli jsem tam nemoh něco vyondit.Příspěvky o výměně árovek jsem četl,obával jsem se e to bude horí,ale je to lepí strana.
Imobilizer ma kazda c5 a co sa tyka vymeny ziarovky, nemyslim si, ze by si tam nieco mohol pohnut, co by mohlo narobit problemy. Ja mam tenku ruku, baterku nevyberam. ked som ale niekedy bateriu odpojit musel, problem s Imobilizerom som vyriesil zamknutim a odomknutim vozidla. o ziadnom 3min cakani som vtedy nevedel a zamknut a odomknut ma napadlo ako prve. Co sa tyka prekladu, Wegfahrsperre (elektr. Wegfahrsperre) je v preklade imobilizer
Imobilizer ma kazda c5 a co sa tyka vymeny ziarovky, nemyslim si, ze by si tam nieco mohol pohnut, co by mohlo narobit problemy. Ja mam tenku ruku, baterku nevyberam. ked som ale niekedy bateriu odpojit musel, problem s Imobilizerom som vyriesil zamknutim a odomknutim vozidla. o ziadnom 3min cakani som vtedy nevedel a zamknut a odomknut ma napadlo ako prve. Co sa tyka prekladu, Wegfahrsperre (elektr. Wegfahrsperre) je v preklade imobilizer :)
|
|
| |
|
|