| | |
03.11.2009 16:12 -
Re: Četina do RT3 CAN i VAN
|
1108856
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pripadam si tady obcas jako bych mluvil se svou sedmiletou dcerou...
pripadam si tady obcas jako bych mluvil se svou sedmiletou dcerou...:nevim
|
|
03.11.2009 16:24 -
|
1108858
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Dobrý,nejsem odborník a jen jsem chtěl vědět,jestli to jde!Kdy ne,tak ne!!!
Dobrý,nejsem odborník a jen jsem chtěl vědět,jestli to jde!Kdy ne,tak ne!!!
|
|
03.11.2009 17:16 -
|
1108861
|
|
boza
|
Město: Slaný, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 89 |
|
|
Hledal jsem a nenael,poli prosím odkaz,dík!
Hledal jsem a nenael,poli prosím odkaz,dík!
|
|
03.11.2009 17:32 -
|
1108864
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ach jo a cist uz budes sam ?
Početit se dají podle toho, co jsem tady vyčetl ty s navigací, nebo palubní počítač od C5 II (se lutým podsvícením - tam u jsou i dalí ikony) . My co máme tenhle palubní PC - .link. nahoře na desce máme zatím smůlu... Ale třeba časem... bude i pro nás ! (Jen to někdo bude muset vymyslet a odzkouet) Početit se dají podle toho, co jsem tady vyčetl ty s navigací, nebo palubní počítač od C5 II (se lutým podsvícením - tam u jsou i dalí ikony) . My co máme tenhle palubní PC - .link. nahoře na desce máme zatím smůlu... Ale třeba časem... bude i pro nás ! (Jen to někdo bude muset vymyslet a odzkouet)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JirkaŘ napsal(a):
Početit se dají podle toho, co jsem tady vyčetl ty s navigací, nebo palubní počítač od C5 II (se lutým podsvícením - tam u jsou i dalí ikony) ...
ja mam pocit ze zatial iba s navi aj na C5 II ja mam pocit ze zatial iba s navi aj na C5 II