| | |
29.01.2011 18:08 -
Pomoc s diagnostikou
|
2371575
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Servus pětkaři!Tak jsem se byl dnes s jednou krasavicí v servisu Autodrab s.r.o. ve Valdeku na diagnostice a při diagu motoru to hodilo hláky v tomoto pořadí: P0170 - Regulace koncentrace Koherence - statut Není přítomno, P0300 - Výpadky hoření na několika válcích, nebo neurčitý válec - statut Není přítomno a P0304 - válec 4 výpadky hoření - statut Není přítomno. Mecho mi řekl, e to nemusí být nic podstatného, můe to být svíčkami (je to LPG), nebo zapalovací lita, ovem taky to můe být něco podstatného a odrovná to válce popř. motor. Toto ukázala jedna maina a na druhé bylo v podstatě to stejné: P0170 Korekce paliva (řada 1) porucha funkce, P0300 Různé válce rozpoznáno vynechání zapalování a P0340 Vynechání zapalování 4. válce. Vzhledem k mé nulové skuenosti s diagnostikováním se tudí obracím na někoho z vás, kdo by mi mohl nahodit lano. Jinak se tam ukázalo akorát u elektronik.pérování P0562 - Baterie - napětí nízké a P0563 - baterie napětí příli vysoké a obojé statut není přítomno a při diag. COMBINE C5 : rychlost vozidl. hodnotu přijal nesprávný, teplote chlazení info. hodnota přijal nesprávný a otáčky motoru hodnota přijal nesprávný a to vechno statut není přítomno. Rada mechoa byla: vymazat pamě, jezdit nějakou dobu a potom znovu napíchnout, jestli to tam nebude znovu. Pro mě to je . Nejde se tu nějakej borec, nebo hajfa, kteří to gómó a přihrajó rozum?Su z toho nějáké tumpachové. Děkan
Servus pětkaři!Tak jsem se byl dnes s jednou krasavicí v servisu Autodrab s.r.o. ve Valdeku na diagnostice a při diagu motoru to hodilo hláky v tomoto pořadí: P0170 - Regulace koncentrace Koherence - statut Není přítomno, P0300 - Výpadky hoření na několika válcích, nebo neurčitý válec - statut Není přítomno a P0304 - válec 4 výpadky hoření - statut Není přítomno. Mecho mi řekl, e to nemusí být nic podstatného, můe to být svíčkami (je to LPG), nebo zapalovací lita, ovem taky to můe být něco podstatného a odrovná to válce popř. motor. Toto ukázala jedna maina a na druhé bylo v podstatě to stejné: P0170 Korekce paliva (řada 1) porucha funkce, P0300 Různé válce rozpoznáno vynechání zapalování a P0340 Vynechání zapalování 4. válce. Vzhledem k mé nulové skuenosti s diagnostikováním se tudí obracím na někoho z vás, kdo by mi mohl nahodit lano. Jinak se tam ukázalo akorát u elektronik.pérování P0562 - Baterie - napětí nízké a P0563 - baterie napětí příli vysoké a obojé statut není přítomno a při diag. COMBINE C5 : rychlost vozidl. hodnotu přijal nesprávný, teplote chlazení info. hodnota přijal nesprávný a otáčky motoru hodnota přijal nesprávný a to vechno statut není přítomno. Rada mechoa byla: vymazat pamě, jezdit nějakou dobu a potom znovu napíchnout, jestli to tam nebude znovu. Pro mě to je :nevim. Nejde se tu nějakej borec, nebo hajfa, kteří to gómó a přihrajó rozum?Su z toho nějáké tumpachové:-o. Děkan
|
|
29.01.2011 18:51 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371584
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Co je vcelku důleité - jak staré byly ty hláky?
A odkud byly vyčteny? Z logu počítače motoru nebo ze urnálu?
Pokud to bylo před 50000km tak u to asi není zajímavé (jednou za čas se objeví nejrůznějí hláky, přesto, e auto je OK), pokud při poslední jízdě tak určitě ano.
Ale konkrétně s benzínovou C5 I k těmhle závadám neporadím - spaluju jiné uhlovodíky.
Co je vcelku důleité - jak staré byly ty hláky?
A odkud byly vyčteny? Z logu počítače motoru nebo ze urnálu?
Pokud to bylo před 50000km tak u to asi není zajímavé (jednou za čas se objeví nejrůznějí hláky, přesto, e auto je OK), pokud při poslední jízdě tak určitě ano.
Ale konkrétně s benzínovou C5 I k těmhle závadám neporadím - spaluju jiné uhlovodíky.
|
|
29.01.2011 18:57 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371586
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
jak staré ty hláky jsou, tak to mi neřekl. mám před sebou papír z té diag. a je tam ECU:MARELLI 6LP(KFU-3FZ), diag. chybové kódy (DTCs). ze kdy ty hláky jsou
jak staré ty hláky jsou, tak to mi neřekl. mám před sebou papír z té diag. a je tam ECU:MARELLI 6LP(KFU-3FZ), diag. chybové kódy (DTCs). ze kdy ty hláky jsou:nevim
|
|
29.01.2011 18:58 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371587
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
na tachecu je 160 800 a nějaké drobné, ale věř tomu...
na tachecu je 160 800 a nějaké drobné, ale věř tomu...:-))
|
|
29.01.2011 18:58 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371588
|
|
jumep
|
|
|
ak tam su aj ako prechodne, nieco sa tam deje ....
ak tam su aj ako prechodne, nieco sa tam deje ....
|
|
29.01.2011 19:31 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371597
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
to mi je jasný. teď mi jde o to, jestli to bude jen svíčkama, nebo lita(co by jetě nemuselo být tak extrémě nákladné), nebo nejhorí varijanta a to vstřik!? ovem při jízdě jsem si ničeho neviml, e by to nějak cukalo, nebo tak nějak. prostě nevím, nevím, nevím.....ale díky vem za alespoň nějaké osvětlení
to mi je jasný. teď mi jde o to, jestli to bude jen svíčkama, nebo lita(co by jetě nemuselo být tak extrémě nákladné), nebo nejhorí varijanta a to vstřik!? ovem při jízdě jsem si ničeho neviml, e by to nějak cukalo, nebo tak nějak. prostě nevím, nevím, nevím.....ale díky vem za alespoň nějaké osvětlení:palec
|
|
30.01.2011 11:48 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371651
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
moná to sem tolik nepatří, ale má někdo nějaké "standartní" vekeré hodnoty pro C5, jde o to, e pokud diagnostika něco ukazuje, tak abych věděl jestli je zle či nikoliv?
moná to sem tolik nepatří, ale má někdo nějaké "standartní" vekeré hodnoty pro C5, jde o to, e pokud diagnostika něco ukazuje, tak abych věděl jestli je zle či nikoliv?
|
|
30.01.2011 11:54 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371652
|
|
jumep
|
|
|
.link.
je toho taka spusta a roznorodost ....
kazdy kod znamena nieco vseobecne, original diagnostika skor vie prezradit nieco konkretnejsie
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/popis-najcastejsich-pricin-chybovych-kodov-diagnostiky-motora
je toho taka spusta a roznorodost ....
kazdy kod znamena nieco vseobecne, original diagnostika skor vie prezradit nieco konkretnejsie
|
|
30.01.2011 13:50 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371660
|
|
amirinda
|
Město: Planá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 439 |
|
|
díky za odkaz, ale lo mi třeba o to, jak se zde psalo v jiném linku u váhy vzduchu, e je poznat dle hodnot na diagnostice, ale jaké mají být ty správné?
díky za odkaz, ale lo mi třeba o to, jak se zde psalo v jiném linku u váhy vzduchu, e je poznat dle hodnot na diagnostice, ale jaké mají být ty správné?
|
|
30.01.2011 13:54 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2371661
|
|
jumep
|
|
|
to je v diagnostike a na skusenostiach ...
alebo si kup origo diagnostiku a chod na skolenie ...
to je v diagnostike a na skusenostiach ...
alebo si kup origo diagnostiku a chod na skolenie ...
|
|
14.02.2011 11:31 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373390
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
ahoj, prosim mam jeden problem ktery nevim jak vyresit. diagnostika mi stale haze chybu P1138, coz ma byt zkrat na regulatoru tlaku paliva, ac jsem koukal uplne vsude, tak kabliky byly v pohode. objevuje se to jako docasna zavada, takze vymazu a po cca dvou jizdach je to tam znova..
netusite cim by to mohlo byt kdyz jsou kabely ok?
Diky za pomoc.
ahoj, prosim mam jeden problem ktery nevim jak vyresit. diagnostika mi stale haze chybu P1138, coz ma byt zkrat na regulatoru tlaku paliva, ac jsem koukal uplne vsude, tak kabliky byly v pohode. objevuje se to jako docasna zavada, takze vymazu a po cca dvou jizdach je to tam znova..
netusite cim by to mohlo byt kdyz jsou kabely ok?
Diky za pomoc.
|
|
14.02.2011 11:34 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373391
|
|
jumep
|
|
|
For EDC15C2, as fitted to DW10 engines, this fault code indicates a power supply interruption to the rail pressure sensor. There was a modified intermediate harness supplied, which had to be fitted with a new sensor and harness retaining clip.
podla tohoto to kludne moze byt chyba v snimaci tlaku, nielen regulatore
preto treba pouzit origo diagnostiku kde je skor napisane co je danou vecou, kod len smeruje, origo diagnostika vypise troska viac
For EDC15C2, as fitted to DW10 engines, this fault code indicates a power supply interruption to the rail pressure sensor. There was a modified intermediate harness supplied, which had to be fitted with a new sensor and harness retaining clip.
podla tohoto to kludne moze byt chyba v snimaci tlaku, nielen regulatore
preto treba pouzit origo diagnostiku kde je skor napisane co je danou vecou, kod len smeruje, origo diagnostika vypise troska viac
|
|
14.02.2011 11:41 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373393
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
ja prave mam origo, ale nic jineho jsem tam nenasel. Vim ze jsem mel s origo dignostikou jit na skoleni, ale vis jak to je
v chybovych hlasenich nic jineho nebylo.
ja prave mam origo, ale nic jineho jsem tam nenasel. Vim ze jsem mel s origo dignostikou jit na skoleni, ale vis jak to je :nevim
v chybovych hlasenich nic jineho nebylo.
|
|
14.02.2011 11:42 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373394
|
|
jumep
|
|
|
a co bolo presne napisane pri tej chybe?
a co bolo presne napisane pri tej chybe?
|
|
14.02.2011 12:11 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373396
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
pise to zkrat na regulatoru tlaku paliva a pri dalsim prokliknuti to vypise tu chybovou hlasku P1138
pise to zkrat na regulatoru tlaku paliva a pri dalsim prokliknuti to vypise tu chybovou hlasku P1138
|
|
14.02.2011 12:19 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373397
|
|
jumep
|
|
|
a ake su online hodnoty pri volnobehu a konstantnych povedzme 2000 otackach
a ake su online hodnoty pri volnobehu a konstantnych povedzme 2000 otackach
|
|
14.02.2011 18:37 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373425
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
takze mam to promerene. pri 2000 otackach je tlak 1106milibaru, ale porad to kolisa..rozdil mezi pozadovanym a skutecnym tlakem je od -30 + 10, zaroven s tim i obcas kolisaji otacky ikdyz plyn mam porad stejne. prutocne mnozstvi vzduchu je 476mg/zdvih.
takze mam to promerene. pri 2000 otackach je tlak 1106milibaru, ale porad to kolisa..rozdil mezi pozadovanym a skutecnym tlakem je od -30 + 10, zaroven s tim i obcas kolisaji otacky ikdyz plyn mam porad stejne. prutocne mnozstvi vzduchu je 476mg/zdvih.
|
|
16.02.2011 07:29 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373782
|
|
maptinek
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
takze oprava namerenych hodnot. 800 otacek: tlak paliva 251baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku +2bary, mnozstvi vzduchu 317 mg/zdvih. cca 2000 otacek: tlak paliva 447 baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku -25baru, mnozstvi vzduchu 335 mg/zdvih
takze oprava namerenych hodnot. 800 otacek: tlak paliva 251baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku +2bary, mnozstvi vzduchu 317 mg/zdvih. cca 2000 otacek: tlak paliva 447 baru, rozdil oproti pozadovanemu tlaku -25baru, mnozstvi vzduchu 335 mg/zdvih
|
|
16.02.2011 13:03 -
Re: Pomoc s diagnostikou
|
2373817
|
|
jumep
|
|
|
ta hodnota toho tlaku paliva poletuje ci nie?
ta hodnota toho tlaku paliva poletuje ci nie?
|
|
| |
|
|