Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Diagnostika, software, navigace / OBDII konektor - špatný
|< < 1 2
11.02.2011 10:30 - Re: OBDII konektor - špatný 2372880
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Bsi sa za zohnat starsie sklonovane za 6 - 7 tisic ( tzn skopiruje sa tvoja stara bsi takze bude sparovana s ecu ). Inak samozrejme sparovana nebude aj ked by to bol rovnaky den vyroby.

11.02.2011 11:21 - Re: OBDII konektor - špatný 2372884
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já vím a proto jsem psal o možnosti výměny i s jednotkou motoru u které je jasné žeje OK a o roku jsem psal jen z důvodu že stejný 2001 a 2,2 HDI - imobilizér by se mněl dát nakodovat,nebo?

11.02.2011 12:06 - Re: OBDII konektor - špatný 2372891
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
A co zkusit nějakou takovou firmu: .link.
Ale ceny netuším

11.02.2011 14:46 - Re: OBDII konektor - špatný 2372920
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Citroen : Nové BSI 12600,-(včetně softu podle vin)+práce a teď je otázka co kdo a proč s autem dělal a co tam kdo a proč vymněnil - pokud auto jezdilo a jen umřelo tak dobrý,ale jestli to tak koupil tak tam může být ostatní jen do počtu a klidně cokoli KO.BSI jsou nezamněnitelné šedé-černé(v tomto by mnělo být šedé)se softem by mohl být trochu problém těch je spousta,ale v kombinaci s řídící jednotkou motoru by to mnělo jít. (do tohodle leze spíš mladej)

14.02.2011 20:26 - Re: OBDII konektor - špatný 2373437
vydraX
Město: C.Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 56
99 Poslat soukromou zprávu
Auto jezdilo, z ničeho nic chcíplo - během jízdy, pustilo mě pak nastartovat, 3km normální jízdy a zase to chcíplo, ale už nenastartovalo, antipolution fault, engine imobilizer a od té doby je auto nefunkční. Do diag se nelze dostat a tím pádem se neví, co s tím křápem je... Když člověk chce nastartovat, tak jakmile to zkusí, tak hned hlásí imobilizer. Už to bylo ve 3 servisech a nikdo netuší co s tím, ve ct to bude prolezajt komplet eletrikář a uvidí se...

18.02.2011 13:28 - Re: OBDII konektor - špatný 2374217
vydraX
Město: C.Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 56
99 Poslat soukromou zprávu
Takže auto jezdí - konečně. Je to absurdita a opravdu k smíchu, příčina byla v prázdné nádrži, došla nafta. Čehož si nevšimli ve 3 servisech! OBDII taky ok a diag plně funkční. Jediný problém je v čidlu na nádrž, i přestože je prázdná, uakzuje čtvrt nádrže. Na toto přišel až 4tý servis, který se zabývá autoelektrikou....

18.02.2011 14:40 - Re: OBDII konektor - špatný 2374227
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu

Ale jak souvisí prázdná nádrž s tím, že nešlo připojit diagnostiku a hláškou Engine Immobilizer?

Jinak to je typická ukázka úrovně současných servisů - opravují zkusmo, když se objeví něco nového, nevědí, co s tím - principu fungování moderních motorů a agregátů okolo pořádně nerozumějí.
A trochu je to tvoje chyba, že si nesleduješ spotřebu a najeté km od tankování - jinak by sis musel všimnout že by se nádrž už měla blížit k minimu.

|< < 1 2


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator