| | |
11.02.2011 10:30 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2372880
|
|
tief
|
|
|
Bsi sa za zohnat starsie sklonovane za 6 - 7 tisic ( tzn skopiruje sa tvoja stara bsi takze bude sparovana s ecu ). Inak samozrejme sparovana nebude aj ked by to bol rovnaky den vyroby.
Bsi sa za zohnat starsie sklonovane za 6 - 7 tisic ( tzn skopiruje sa tvoja stara bsi takze bude sparovana s ecu ). Inak samozrejme sparovana nebude aj ked by to bol rovnaky den vyroby.
|
|
11.02.2011 11:21 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2372884
|
|
jruze
|
|
|
Já vím a proto jsem psal o monosti výměny i s jednotkou motoru u které je jasné eje OK a o roku jsem psal jen z důvodu e stejný 2001 a 2,2 HDI - imobilizér by se mněl dát nakodovat,nebo?
Já vím a proto jsem psal o monosti výměny i s jednotkou motoru u které je jasné eje OK a o roku jsem psal jen z důvodu e stejný 2001 a 2,2 HDI - imobilizér by se mněl dát nakodovat,nebo?
|
|
11.02.2011 12:06 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2372891
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
A co zkusit nějakou takovou firmu: .link.
Ale ceny netuím
A co zkusit nějakou takovou firmu: http://cartronic.org/opravy-ridicich-jednotek.php
Ale ceny netuím :nevim
|
|
11.02.2011 14:46 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2372920
|
|
jruze
|
|
|
Citroen : Nové BSI 12600,-(včetně softu podle vin)+práce a teď je otázka co kdo a proč s autem dělal a co tam kdo a proč vymněnil - pokud auto jezdilo a jen umřelo tak dobrý,ale jestli to tak koupil tak tam můe být ostatní jen do počtu a klidně cokoli KO.BSI jsou nezamněnitelné edé-černé(v tomto by mnělo být edé)se softem by mohl být trochu problém těch je spousta,ale v kombinaci s řídící jednotkou motoru by to mnělo jít. (do tohodle leze spí mladej)
Citroen : Nové BSI 12600,-(včetně softu podle vin)+práce a teď je otázka co kdo a proč s autem dělal a co tam kdo a proč vymněnil - pokud auto jezdilo a jen umřelo tak dobrý,ale jestli to tak koupil tak tam můe být ostatní jen do počtu a klidně cokoli KO.BSI jsou nezamněnitelné edé-černé(v tomto by mnělo být edé)se softem by mohl být trochu problém těch je spousta,ale v kombinaci s řídící jednotkou motoru by to mnělo jít. :nevim(do tohodle leze spí mladej)
|
|
14.02.2011 20:26 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2373437
|
|
vydraX
|
|
|
Auto jezdilo, z ničeho nic chcíplo - během jízdy, pustilo mě pak nastartovat, 3km normální jízdy a zase to chcíplo, ale u nenastartovalo, antipolution fault, engine imobilizer a od té doby je auto nefunkční. Do diag se nelze dostat a tím pádem se neví, co s tím křápem je... Kdy člověk chce nastartovat, tak jakmile to zkusí, tak hned hlásí imobilizer. U to bylo ve 3 servisech a nikdo netuí co s tím, ve ct to bude prolezajt komplet eletrikář a uvidí se...
Auto jezdilo, z ničeho nic chcíplo - během jízdy, pustilo mě pak nastartovat, 3km normální jízdy a zase to chcíplo, ale u nenastartovalo, antipolution fault, engine imobilizer a od té doby je auto nefunkční. Do diag se nelze dostat a tím pádem se neví, co s tím křápem je... Kdy člověk chce nastartovat, tak jakmile to zkusí, tak hned hlásí imobilizer. U to bylo ve 3 servisech a nikdo netuí co s tím, ve ct to bude prolezajt komplet eletrikář a uvidí se...
|
|
18.02.2011 13:28 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2374217
|
|
vydraX
|
|
|
Take auto jezdí - konečně. Je to absurdita a opravdu k smíchu, příčina byla v prázdné nádri, dola nafta. Čeho si nevimli ve 3 servisech! OBDII taky ok a diag plně funkční. Jediný problém je v čidlu na nádr, i přestoe je prázdná, uakzuje čtvrt nádre. Na toto přiel a 4tý servis, který se zabývá autoelektrikou....
Take auto jezdí - konečně. Je to absurdita a opravdu k smíchu, příčina byla v prázdné nádri, dola nafta. Čeho si nevimli ve 3 servisech! :-)))) OBDII taky ok a diag plně funkční. Jediný problém je v čidlu na nádr, i přestoe je prázdná, uakzuje čtvrt nádre. Na toto přiel a 4tý servis, který se zabývá autoelektrikou....
|
|
18.02.2011 14:40 -
Re: OBDII konektor - patný
|
2374227
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ale jak souvisí prázdná nádr s tím, e nelo připojit diagnostiku a hlákou Engine Immobilizer?
Jinak to je typická ukázka úrovně současných servisů - opravují zkusmo, kdy se objeví něco nového, nevědí, co s tím - principu fungování moderních motorů a agregátů okolo pořádně nerozumějí.
A trochu je to tvoje chyba, e si nesleduje spotřebu a najeté km od tankování - jinak by sis musel vimnout e by se nádr u měla blíit k minimu.
:-d:-d:-d:-d:-d
Ale jak souvisí prázdná nádr s tím, e nelo připojit diagnostiku a hlákou Engine Immobilizer?
Jinak to je typická ukázka úrovně současných servisů - opravují zkusmo, kdy se objeví něco nového, nevědí, co s tím - principu fungování moderních motorů a agregátů okolo pořádně nerozumějí.
A trochu je to tvoje chyba, e si nesleduje spotřebu a najeté km od tankování - jinak by sis musel vimnout e by se nádr u měla blíit k minimu.
|
|
| |
|
|