| | |
10.11.2016 09:00 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010400
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Ano mohl jsem to dát do Citroen servisu, kde by mi EGR vyměnili za 11 tis (měl jsem tuto nabídku), nebo někomu kdo by to třeba udělal za 8. Ale vzhledem k tomu, e jsem drgrele tak jsem se na tohle vys*ral a zkusil to sám.
Kadopádně teď si drbu palici, páč předtím to alespoň jelo, jen tam byl kýbl chyb o EGRu na diagnostice.
Nic proti Vám profíkům, vy se tím ivíte a potřebujete vydělávat. Kdybych ty prachy měl tak to někam dám a mám klid.
Jene mě prostě je proti srsti, e např. díl co umím sehnat na netu za 1200 Kč mi servisák chce prodat za 2000 Kč a jetě k tomu litr za práci. A teď nepíu o EGRu s různou kvalitou, ale o naprosto shodným dílu. A to vím, e ho koupí jetě levněji ne já.
Na benálech jsem si vdycky vechno udělal sám nebo s nezitnou pomocí někoho druhýho. Take jsem uetřil hromady peněz. A hlavně se tam nic zásadního nesralo. Take teď po 20 letech se mi nechce řeit to jinak a zkouet jestli to "profík" co mu to odvezu spraví nebo mě jen stáhne z peněz...........
Ano mohl jsem to dát do Citroen servisu, kde by mi EGR vyměnili za 11 tis (měl jsem tuto nabídku), nebo někomu kdo by to třeba udělal za 8. Ale vzhledem k tomu, e jsem drgrele tak jsem se na tohle vys*ral a zkusil to sám.
Kadopádně teď si drbu palici, páč předtím to alespoň jelo, jen tam byl kýbl chyb o EGRu na diagnostice.
Nic proti Vám profíkům, vy se tím ivíte a potřebujete vydělávat. Kdybych ty prachy měl tak to někam dám a mám klid.
Jene mě prostě je proti srsti, e např. díl co umím sehnat na netu za 1200 Kč mi servisák chce prodat za 2000 Kč a jetě k tomu litr za práci. A teď nepíu o EGRu s různou kvalitou, ale o naprosto shodným dílu. A to vím, e ho koupí jetě levněji ne já.
Na benálech jsem si vdycky vechno udělal sám nebo s nezitnou pomocí někoho druhýho. Take jsem uetřil hromady peněz. A hlavně se tam nic zásadního nesralo. Take teď po 20 letech se mi nechce řeit to jinak a zkouet jestli to "profík" co mu to odvezu spraví nebo mě jen stáhne z peněz...........
|
|
10.12.2016 15:48 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3018990
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
abart napsal(a): Ahoj,
chtěl bych poádat, hlavně zdejí profíky, o nezitnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohuel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Take je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nela, take děláno přes jiný udělátko.
Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to u jede. Pokud to člověk trochu přilápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to oklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranové kontrolky (manelka tomu říká kohoutek ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny
Po čem dále jít???
Dalí chyby v záznamu jsou předpokládám havičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu havení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku havení - divný. Myslel jsem árovička, ale tam jsou u tuím led?
Z dalích poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.
No take suma sumárum, auto v rozkladu
Předem děkuji za jakoukoliv radu
Take vrazil jsem tam zpět starý EGR, cukání je pryč, ale v uloených chybách je zas kýbl hláek o EGRu.
No seru na to neřeím, miminálně do přítích emisí........
Jinak EGR jsem vrátil zpět (po 3 měsícíh od koupě) a skopčák z jebaje mi vrátil celou částku, to jsem fakt nečekal. Tato zkuenost mě stála 250 Kč za potovné zpět do Němec.
Take AUTODIAG + dalí tady mají pravdu, e noname EGR je it. Ale já to prostě musel vyzkouet, u jsem takovej
Aktuálně zůstává problém s chybou - vysoký tlak turba, rozsvícení kontrolky a spadnutí předpokládám do nouzáku. Chvíli to nejede, pak zase OK. Toto nastává obvykle při větím vytočení motoru např. při předjídění.
Take vrazil jsem tam zpět starý EGR, cukání je pryč, ale v uloených chybách je zas kýbl hláek o EGRu.
No seru na to neřeím, miminálně do přítích emisí........ :-(
Jinak EGR jsem vrátil zpět (po 3 měsícíh od koupě) a skopčák z jebaje mi vrátil celou částku, to jsem fakt nečekal. Tato zkuenost mě stála 250 Kč za potovné zpět do Němec.
Take AUTODIAG + dalí tady mají pravdu, e noname EGR je it. Ale já to prostě musel vyzkouet, u jsem takovej :-d
Aktuálně zůstává problém s chybou - vysoký tlak turba, rozsvícení kontrolky a spadnutí předpokládám do nouzáku. Chvíli to nejede, pak zase OK. Toto nastává obvykle při větím vytočení motoru např. při předjídění.
|
|
| |
|
|