| | |
05.04.2016 01:25 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936621
|
|
fopikk
|
|
|
Venkovní teploměr nefunguje.Ukazuje po větinu casu jen čárky pouze někdy ukazuje teplotu kolem 90 stupňů.Dekuju za .odpověď
Venkovní teploměr nefunguje.Ukazuje po větinu casu jen čárky pouze někdy ukazuje teplotu kolem 90 stupňů.Dekuju za .odpověď
|
|
05.04.2016 10:09 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936647
|
|
jumep
|
|
|
tak vymen cidlo a malo by to byt ok
tak vymen cidlo a malo by to byt ok
|
|
05.04.2016 12:46 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936695
|
|
jruze
|
|
|
To jsem zvědav na výsledek Můj typ je čidlo teploty v sání.
To jsem zvědav na výsledek:-) Můj typ je čidlo teploty v sání.
|
|
05.04.2016 15:53 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936767
|
|
fopikk
|
|
|
NA diag teplota nasavaneho vzduchu ukazuje teplotu.ted jde o to jestli správnou.Vymenim venk. cidlo teploty a uvidím. zatím díky vem za odpovědi.
NA diag teplota nasavaneho vzduchu ukazuje teplotu.ted jde o to jestli správnou.Vymenim venk. cidlo teploty a uvidím.:) zatím díky vem za odpovědi.
|
|
05.04.2016 19:45 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936869
|
|
fopikk
|
|
|
Auto jede normálně.Na diag teplota nasav vzduchu cca 30 st.Take se směřuji ma čidlo v zrcátku.Zítra bude za 800.Díky vem za odpovědi.Zítra napíu výsledek.
Auto jede normálně.Na diag teplota nasav vzduchu cca 30 st.Take se směřuji ma čidlo v zrcátku.Zítra bude za 800.Díky vem za odpovědi.Zítra napíu výsledek.
|
|
05.04.2016 21:30 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936918
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A to nemá v autě ukazatel venkovní teploty? Ten ti ukáe, jestli čidlo v zrcátku le. Rozdíl několika stupňů nehraje roli.
Teplota nasávaného vzduchu 30°C je taky OK. Mě to ukazovalo -40°C a přitom venku bylo +15°C. Takhle intercoler chladit vzduch neumí.
EDIT: Pardon, neviml jsem si, e píe, e ti venkovní čidlo kecá 90°C.
A to nemá v autě ukazatel venkovní teploty? Ten ti ukáe, jestli čidlo v zrcátku le. Rozdíl několika stupňů nehraje roli.
Teplota nasávaného vzduchu 30°C je taky OK. Mě to ukazovalo -40°C a přitom venku bylo +15°C. Takhle intercoler chladit vzduch neumí. :-d
EDIT: Pardon, neviml jsem si, e píe, e ti venkovní čidlo kecá 90°C.
|
|
05.04.2016 22:08 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2936926
|
|
jumep
|
|
|
jruze napsal(a): To venkovní čidlo na to má vliv také a hlavně na klimu,ale to v sání pokud bude ukazovat nesmysl tak to nepojede jak má a i chybu to vyhodí.(mockrát je v chybě uloeno e auto bylo v mrazáku(uloená hodnota třeba -50 ) Mikra je důkaz - tomu chtěli měnit půl turba , čidlo normálně měřilo ale v chybě bylo zaznaménáno -50 - po výměně OK.
mohol by si vediet ze si to porovnava vsetky teploty, ak je na nich velky rozdiel hodi to chybu CANu, tak ako to popisal, lebo nevie ktore z toho dava blud
uz som sa s tymto stretol, ak pise ze vonkajsie udava take teploty, tu neni co riesit
mohol by si vediet ze si to porovnava vsetky teploty, ak je na nich velky rozdiel hodi to chybu CANu, tak ako to popisal, lebo nevie ktore z toho dava blud
uz som sa s tymto stretol, ak pise ze vonkajsie udava take teploty, tu neni co riesit
|
|
06.04.2016 14:17 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2937124
|
|
jumep
|
|
|
potom som slepy a nevidel som to na vlastne oci ... a nepomohla vymena toho cidla ...
potom som slepy a nevidel som to na vlastne oci ... a nepomohla vymena toho cidla ...
|
|
06.04.2016 20:40 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
2937300
|
|
fopikk
|
|
|
Dnes jsem vymenil cidlo a teplotu uz ukazuje.Nakonec stalo 690.zitra napojím na diag a uvidím.zatím díky.
EDIT:chyba sla uz smazat.diky vsem za rady.
Dnes jsem vymenil cidlo a teplotu uz ukazuje.Nakonec stalo 690.zitra napojím na diag a uvidím.zatím díky.
EDIT:chyba sla uz smazat.diky vsem za rady.
|
|
08.11.2016 21:14 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010010
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Ahoj,
chtěl bych poádat, hlavně zdejí profíky, o nezitnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohuel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Take je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nela, take děláno přes jiný udělátko.
Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to u jede. Pokud to člověk trochu přilápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to oklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranové kontrolky (manelka tomu říká kohoutek ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny
Po čem dále jít???
Dalí chyby v záznamu jsou předpokládám havičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu havení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku havení - divný. Myslel jsem árovička, ale tam jsou u tuím led?
Z dalích poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.
No take suma sumárum, auto v rozkladu
Předem děkuji za jakoukoliv radu
Ahoj,
chtěl bych poádat, hlavně zdejí profíky, o nezitnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohuel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Take je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nela, take děláno přes jiný udělátko.
Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to u jede. Pokud to člověk trochu přilápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to oklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranové kontrolky (manelka tomu říká kohoutek :-)))) ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny :nevim
Po čem dále jít???
Dalí chyby v záznamu jsou předpokládám havičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu havení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku havení - divný. Myslel jsem árovička, ale tam jsou u tuím led?
Z dalích poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.
No take suma sumárum, auto v rozkladu :-((((
Předem děkuji za jakoukoliv radu
Přílohy: Lexia 100916.xps ( 234887b ) - |
|
08.11.2016 21:25 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010024
|
|
jruze
|
|
|
abart napsal(a): Ahoj,
chtěl bych poádat, hlavně zdejí profíky, o nezitnou radu kde jak a co hledat za závady.
Pořídili jsme si z jebaje čínskou Lexii, bohuel se nám ji nepodařilo ani na x-tý pokus nainstalovat tak aby fungovala bezvadně. Take je z ní jenom jakási čtečka chyb, bez přístupu k jakýmkoliv datům.
Připojuji výpis závad zhruba 2 měs starý. C5 II 1,6 HDI rok 2006, auto je po výměně EGR (noname zase z jebaje) a následně s provedenou adaptací. V Lexia adaptace nela, take děláno přes jiný udělátko.
Ale hlavně problémy - auto cuká, tak jedno dvě cuknutí při přidání plynu pak to u jede. Pokud to člověk trochu přilápne (cca přes 3 tis. ot) ozve se to oklivé pípnutí s rozsvícením té hnusné oranové kontrolky (manelka tomu říká kohoutek ), přestane to jet - předpokládám chyba P0238 vysoký tlak turba. Vyměněno čidlo tlaku turba = vyhozených 1200 kč - bez změny
Po čem dále jít???
Dalí chyby v záznamu jsou předpokládám havičky, jde zjistit které nebo se musí měřit? Jo a k tomu havení, nikdy jsem neviděl svítit kontrolku havení - divný. Myslel jsem árovička, ale tam jsou u tuím led?
Z dalích poznatků - po startu nepravidelný chod a vibrace cca minutu, pak dobrý.
No take suma sumárum, auto v rozkladu
Předem děkuji za jakoukoliv radu
A nebylo by lepí se s diagboxem naučít? nebo za někým kdo sním umí - to co jsi sem hodil je sice hezkej román ale daleko víc řeknou měřené hodnoty.
A nebylo by lepí se s diagboxem naučít? nebo za někým kdo sním umí - to co jsi sem hodil je sice hezkej román ale daleko víc řeknou měřené hodnoty.;-)
|
|
08.11.2016 21:34 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010034
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
To je mi jasný, ale k těm se nedostanu. Větina pokusů někam se podívat končí obrazovkou viz soubor níe popř. úplným zamrznutím Lexia.
Poslali mi i druhý instalační DVD, přeinstalovával jsem to asi 4x, ale pořád to samý.........
To je mi jasný, ale k těm se nedostanu. Větina pokusů někam se podívat končí obrazovkou viz soubor níe popř. úplným zamrznutím Lexia.
Poslali mi i druhý instalační DVD, přeinstalovával jsem to asi 4x, ale pořád to samý.........
Přílohy: 20160610_202901.jpg ( 1613800b ) - |
|
08.11.2016 22:11 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010057
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Podle popisu bych odhadl, e ta hláka o turbu nekecá - zasekává se ti regulace natáčecích lopatek v poloze pro maximální tlak (buď přímo lopatky nebo ovládací elektroventil) - můe zkusit odpojit hadičku a ovládat ručně, jestli to jsou lopatky, dostatečný podtlak pro regulaci pohybu nasaje i pusou.
havičky zatím moc neře, auto musí při teplotě nad 0°C v pohodě startovat i jezdit i bez nich.
A s tím EGR by to chtělo opravdu ivé hodnoty - já také jeden koupil lacino a pak ho vracel, protoe chodil blbě, auto se občas při akceleraci dusilo, "kohoutek" se rozsvěcel. Vyřeil mi to pak snad napořád Jardův kolega elektrikář.
Podle popisu bych odhadl, e ta hláka o turbu nekecá - zasekává se ti regulace natáčecích lopatek v poloze pro maximální tlak (buď přímo lopatky nebo ovládací elektroventil) - můe zkusit odpojit hadičku a ovládat ručně, jestli to jsou lopatky, dostatečný podtlak pro regulaci pohybu nasaje i pusou.
havičky zatím moc neře, auto musí při teplotě nad 0°C v pohodě startovat i jezdit i bez nich.
A s tím EGR by to chtělo opravdu ivé hodnoty - já také jeden koupil lacino a pak ho vracel, protoe chodil blbě, auto se občas při akceleraci dusilo, "kohoutek" se rozsvěcel. Vyřeil mi to pak snad napořád Jardův kolega elektrikář.
|
|
08.11.2016 22:52 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010063
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Předpokládám, e lopatky to snad nebudou, turbo u někdo měnil, je na něm rok 12. Podtlak tam je, po nastartování osička tý regulace u turba okamitě zajede nahoru. Jedině e by ten elektroventil nezavíral tj. nesnioval tlak regulace při vyích otáčkách.......
Předpokládám, e lopatky to snad nebudou, turbo u někdo měnil, je na něm rok 12. Podtlak tam je, po nastartování osička tý regulace u turba okamitě zajede nahoru. Jedině e by ten elektroventil nezavíral tj. nesnioval tlak regulace při vyích otáčkách.......
|
|
09.11.2016 17:39 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010182
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
abart napsal(a): Předpokládám, e lopatky to snad nebudou, turbo u někdo měnil, je na něm rok 12. Podtlak tam je, po nastartování osička tý regulace u turba okamitě zajede nahoru. Jedině e by ten elektroventil nezavíral tj. nesnioval tlak regulace při vyích otáčkách.......
mno vidim ze mas hned jasno
noname EGR stoji za vyliz pr.el usetris penize pri koupi ale kdyz uz pak spocitas finale tak prodelas 2x tolik
EGR nesmis u 1.6 prizpusobovat
radim ti dej to nekam kde rozumi tomu co delaji,nebud sestra sporiva
mno vidim ze mas hned jasno
noname EGR stoji za vyliz pr.el usetris penize pri koupi ale kdyz uz pak spocitas finale tak prodelas 2x tolik
EGR nesmis u 1.6 prizpusobovat
radim ti dej to nekam kde rozumi tomu co delaji,nebud sestra sporiva
|
|
10.11.2016 07:56 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010364
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Řada z nás si tu kupuje 10 let starý auta, protoe na nový nemá a hledá tu rady protoe na opravy nemá. Take se neobtěuj radami "dej to nekam kde rozumi tomu co dedaji, nebud sestra sporiva".
Doufám, e se tu teď nerozjede diskuse, e si člověk nemá kupovat auto, kdy nemá na opravy...........
Navíc vědět kdo tomu rozumí a opraví to je celkem umění, topit někomu prachy, aby opravoval systémem pokus omyl a vyměňoval postupně x věcí se mi nechce. Zkueností jak takhle měl někdo někde auto týden, vytopil prachy a za měsíc to samý jsem slyel mnoho.
A k tomu EGRu, několikrát jsem tu četl, e se adaptovat musí, take co názor to originál. Pak si vyber svýho servisáka...............
Řada z nás si tu kupuje 10 let starý auta, protoe na nový nemá a hledá tu rady protoe na opravy nemá. Take se neobtěuj radami "dej to nekam kde rozumi tomu co dedaji, nebud sestra sporiva".
Doufám, e se tu teď nerozjede diskuse, e si člověk nemá kupovat auto, kdy nemá na opravy...........
Navíc vědět kdo tomu rozumí a opraví to je celkem umění, topit někomu prachy, aby opravoval systémem pokus omyl a vyměňoval postupně x věcí se mi nechce. Zkueností jak takhle měl někdo někde auto týden, vytopil prachy a za měsíc to samý jsem slyel mnoho.
A k tomu EGRu, několikrát jsem tu četl, e se adaptovat musí, take co názor to originál. Pak si vyber svýho servisáka...............
|
|
10.11.2016 08:15 -
Re: Lexia a výpis chyb
|
3010372
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
o tom presne mluvim..nejsi tak bohaty aby sis mohl dovolit levne veci...
nebo si kupujes v supermarketu prosle maso protoze nato nemas ???
to nebyla narazka ani urazka ale realita a s tou se bud smiris nebo holt budes stale kupovat dokola veci ktere nefunguji..nejsi ale sam je hodne lidi kteri to nepochopi ani u tretiho egru behem mesice a to se vyplati
pokud nemas na opravy tak nekupuj auto,to je bohuzel taky fakt mas divne argumenty
ale klidne dej auto nekomu pro koho je citroen sproste slovo,hlavne ze je levnej mozna zajed do China kde vedi jak ten levnej noname EGR funguje spolu s levnou diagnostikou ..
k adaptaci: neni egr jako egr,neni motor jako motor,neni auto jako auto,neni vstrikovani jako vstrikovani
o tom presne mluvim..nejsi tak bohaty aby sis mohl dovolit levne veci...
nebo si kupujes v supermarketu prosle maso protoze nato nemas ???
to nebyla narazka ani urazka ale realita a s tou se bud smiris nebo holt budes stale kupovat dokola veci ktere nefunguji..nejsi ale sam je hodne lidi kteri to nepochopi ani u tretiho egru behem mesice a to se vyplati
pokud nemas na opravy tak nekupuj auto,to je bohuzel taky fakt :( mas divne argumenty
ale klidne dej auto nekomu pro koho je citroen sproste slovo,hlavne ze je levnej mozna zajed do China kde vedi jak ten levnej noname EGR funguje spolu s levnou diagnostikou ..
k adaptaci: neni egr jako egr,neni motor jako motor,neni auto jako auto,neni vstrikovani jako vstrikovani
|
|
| |
|
|