| | |
03.06.2018 17:23 -
Re: Chybové kódy
|
3161248
|
|
jumep
|
|
|
proste to chodilo, prisiel si na dvihak a ked si odisiel tak to neslo?
mi pride divne, stale ta ista otazka, skus presnejsie popisat co sa robilo
proste to chodilo, prisiel si na dvihak a ked si odisiel tak to neslo?
mi pride divne, stale ta ista otazka, skus presnejsie popisat co sa robilo
|
|
03.06.2018 17:38 -
Re: Chybové kódy
|
3161249
|
|
svmn
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Menili sa pneu zimne za letne. Neviem o tom, ze by sa robilo nieco viac. Dik za spravu, niekedy dobehnem teda a dame to do cajku
Menili sa pneu zimne za letne. Neviem o tom, ze by sa robilo nieco viac. Dik za spravu, niekedy dobehnem teda a dame to do cajku
|
|
06.08.2018 19:15 -
Re: Chybové kódy
|
3174624
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Ahoj, nevíte prosím někdo, co znamená chyba P0603 Vnitřní závada : závada stálé paměti? Vyběhlo to normálně při otočení klíčku, ne za jízdy. Můe to mít souvislost s chybou nízkého stavu aditiva FAPu (ten doplním pozítří)? Mám ji zkusit smazat jestli se projeví znovu nebo jestli to byla anomálie?
INJ : vstřikování/zapalování
Datová zpráva odpovědi
R61FEC325000013101A040B01400100000000FE02000001789107
Stav počítače : DCM35_BR2
Označení 1 : 789107
Označení 2 :
Přítomné závady : 2
P0603 : počítač .
Charakteristika : Vnitřní závada : závada stálé paměti
Statut : preruovaná .
Lokalizace : místní .
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
vypočítaná hodnota zatíení (plnění) : 000 %
Lineární průběh signálu teploty chladicí kapaliny : 055 °C
Tlak přeplňování : 0494 mbar
Otáčky motoru : 0000 Otáčky/min.
rychlost vozidla : 000 km/h
Teplota nasávaného vzduchu : 000 °C
měřený průtok vzduchu : 0000 mg/zdvih
Tlak v rampě vstřikování : 0000 bar
atmosférický tlak : 001 mbar
Napětí akumulátoru : 12.649 V
Počitadlo času : 4294967296
Kilometrový proběh : 000000 km
Stav motoru : vypnutý zhasnutý
Stav hlavního relé : Aktivní
Stav výkonového relé : Neaktivní
Stav +APC : Neaktivní
Napájecí napětí snímačů okruhu 1 : 4.99 V
Minimální napětí akumulátoru během startování : 000 V
Vnitřní teplota počítače řízení motoru : 000 °C
Ahoj, nevíte prosím někdo, co znamená chyba P0603 Vnitřní závada : závada stálé paměti? Vyběhlo to normálně při otočení klíčku, ne za jízdy. Můe to mít souvislost s chybou nízkého stavu aditiva FAPu (ten doplním pozítří)? Mám ji zkusit smazat jestli se projeví znovu nebo jestli to byla anomálie?
INJ : vstřikování/zapalování
Datová zpráva odpovědi
R61FEC325000013101A040B01400100000000FE02000001789107
Stav počítače : DCM35_BR2
Označení 1 : 789107
Označení 2 :
Přítomné závady : 2
P0603 : počítač .
Charakteristika : Vnitřní závada : závada stálé paměti
Statut : preruovaná .
Lokalizace : místní .
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou
vypočítaná hodnota zatíení (plnění) : 000 %
Lineární průběh signálu teploty chladicí kapaliny : 055 °C
Tlak přeplňování : 0494 mbar
Otáčky motoru : 0000 Otáčky/min.
rychlost vozidla : 000 km/h
Teplota nasávaného vzduchu : 000 °C
měřený průtok vzduchu : 0000 mg/zdvih
Tlak v rampě vstřikování : 0000 bar
atmosférický tlak : 001 mbar
Napětí akumulátoru : 12.649 V
Počitadlo času : 4294967296
Kilometrový proběh : 000000 km
Stav motoru : vypnutý zhasnutý
Stav hlavního relé : Aktivní
Stav výkonového relé : Neaktivní
Stav +APC : Neaktivní
Napájecí napětí snímačů okruhu 1 : 4.99 V
Minimální napětí akumulátoru během startování : 000 V
Vnitřní teplota počítače řízení motoru : 000 °C
|
|
06.08.2018 19:54 -
Re: Chybové kódy
|
3174630
|
|
jumep
|
|
|
P0603 Imobilizér : Nemonost přečtení kódu imobilizéru uloeného v paměti
Popis diagnostiky Vnitřní problém paměti EEPROM počítače
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
P0603 Imobilizér : Nemonost přečtení kódu imobilizéru uloeného v paměti
Popis diagnostiky Vnitřní problém paměti EEPROM počítače
Podezřelé zóny Počítač řízení motoru
|
|
07.08.2018 09:33 -
Re: Chybové kódy
|
3174732
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Je zvlátní, e dnes ráno bez chyb. Dokonce to nezobrazilo ani nutnost doplnění aditiva. Udělalo to asi po vyčtení chyb (ne smazání) - je tohle normální chování? Odpoledne jetě mrknu do diag.
Je zvlátní, e dnes ráno bez chyb. Dokonce to nezobrazilo ani nutnost doplnění aditiva. Udělalo to asi po vyčtení chyb (ne smazání) - je tohle normální chování? Odpoledne jetě mrknu do diag.
|
|
05.09.2024 19:29 -
Re: Chybové kódy
|
3384726
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj prosím o radu.
Lexie přestala vidět jednotky auta. Načte VIN načte auto, ale diagnostika píe u vech poloek mimo motoru a pérování NE. Motor a pérování Ano. závada ? Take nevidí ádnou jednotku. Měnil jsem kouli, tlak jsem vypustil, ale jednotku pérovaní nenapsal. Lexii i Citroeny mám cca 18 let take nezačínám. Jiného Citroena načtu v pohodě.
Do teď ve v pohodě.
Díky za rady
Auto kupované v ČR pouze autorizovaný servis a posledních 8 let pouze já NIKDO SE V BSI nehrabal
Ahoj prosím o radu.
Lexie přestala vidět jednotky auta. Načte VIN načte auto, ale diagnostika píe u vech poloek mimo motoru a pérování NE. Motor a pérování Ano. závada ? Take nevidí ádnou jednotku. Měnil jsem kouli, tlak jsem vypustil, ale jednotku pérovaní nenapsal. Lexii i Citroeny mám cca 18 let take nezačínám. Jiného Citroena načtu v pohodě.
Do teď ve v pohodě.
Díky za rady
Auto kupované v ČR pouze autorizovaný servis a posledních 8 let pouze já NIKDO SE V BSI nehrabal
|
|
09.10.2024 11:23 -
Re: Chybové kódy
|
3385460
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
Ahoj Měl bych dotaz, zada by někdo znalý kolem Kolína nebyl ochoten se mi za úplatu mrknout na C5 II 2.2HDi. Mechanickou si udělám sám, ale elektrika není prostě můj álek čaje. Problém je v tom e .... nastartuji, rozsvítí se kontrolka motoru, Závady viz screen. Vypnu motor, závady smau, nastartuji, a je klid do druhého, potamo třetího pozdnějího startu. Za jízdy se nic nerozsvítí a vychládlý motor na to vliv také nemá. Pokud chybu vymau večer a u nenastartuji, tak je ráno studený start bez rozsvícené kontrolky motoru, pak jedu bez chyby do práce a z práce po startu opět rozsvícená kontrolka motoru. Vypnu motor, smau, nastartuji a opět start bez rozsvícené kontrolky, ale závady po přečtení se ve výpisu objeví. Chybu na havičích neřeím. Děkuji
Ahoj :-) Měl bych dotaz, zada by někdo znalý kolem Kolína nebyl ochoten se mi za úplatu mrknout na C5 II 2.2HDi. Mechanickou si udělám sám, ale elektrika není prostě můj álek čaje. Problém je v tom e .... nastartuji, rozsvítí se kontrolka motoru, Závady viz screen. Vypnu motor, závady smau, nastartuji, a je klid do druhého, potamo třetího pozdnějího startu. Za jízdy se nic nerozsvítí a vychládlý motor na to vliv také nemá. Pokud chybu vymau večer a u nenastartuji, tak je ráno studený start bez rozsvícené kontrolky motoru, pak jedu bez chyby do práce a z práce po startu opět rozsvícená kontrolka motoru. Vypnu motor, smau, nastartuji a opět start bez rozsvícené kontrolky, ale závady po přečtení se ve výpisu objeví. Chybu na havičích neřeím. Děkuji
Přílohy: Screenshot_20241001_143846_Microsoft 365 (Office).jpg ( 287364b ) - screen z lexie Screenshot_20241003_180856.jpg ( 376196b ) - screen z jednoduché diagnostiky |
|
10.10.2024 21:22 -
Re: Chybové kódy
|
3385514
|
|
Hanz 397
|
|
|
Je nějaká chyba v ABS (DSC)?
Jaká? Tu bys měl řeit. Motorová jednotka dostává od DSC nějakej nesmysl. Jako třeba brzdový spínač (příklad)...
Je nějaká chyba v ABS (DSC)?
Jaká? Tu bys měl řeit. Motorová jednotka dostává od DSC nějakej nesmysl. Jako třeba brzdový spínač (příklad)...
|
|
11.10.2024 10:54 -
Re: Chybové kódy
|
3385519
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
v ABS závada není. Zřejmě proto, e tam není komunikace. Krom té ztráty komunikace tam nic zásadního v závadách není. Ve vstřikování je závada na ostřiku světlometů. předpokládám, e jednotka EDC15C2 je jednotka motoru hned vedle BSM?
v ABS závada není. Zřejmě proto, e tam není komunikace. Krom té ztráty komunikace tam nic zásadního v závadách není. Ve vstřikování je závada na ostřiku světlometů. předpokládám, e jednotka EDC15C2 je jednotka motoru hned vedle BSM?
Přílohy: seznam závad komplet.pdf ( 29850b ) - seznam závad.pdf ( 27931b ) - |
|
11.10.2024 11:00 -
Re: Chybové kódy
|
3385523
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
ve v motorovém prostoru ... Konektory na ABS, engine ECU, BSM a dalí jsem rozpojil, prostříkal kontaktolem a bezezměn. Více pro to u neudělám, proto zde poptávám někoho, kdo to za úplatu vyřeí. Tohle u bude zřejmě na proměření cest, schémata a podobně. Mechanickou si zvládnu udělat sám ale ta elektrika u pro mne není.
ve v motorovém prostoru ... Konektory na ABS, engine ECU, BSM a dalí jsem rozpojil, prostříkal kontaktolem a bezezměn. Více pro to u neudělám, proto zde poptávám někoho, kdo to za úplatu vyřeí. Tohle u bude zřejmě na proměření cest, schémata a podobně. Mechanickou si zvládnu udělat sám ale ta elektrika u pro mne není.
|
|
| |
|
|