| | |
26.10.2016 17:41 -
CHybová hláka
|
3006327
|
|
polis78
|
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj vem , prosím o radu , nevíte někdo co znamená ta to chyba , děkuji vem za pomoc.
Ahoj vem , prosím o radu , nevíte někdo co znamená ta to chyba , děkuji vem za pomoc.
Přílohy: IMG_20161025_180727.jpg ( 1893324b ) - |
|
26.10.2016 17:46 -
Re: CHybová hláka
|
3006332
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/popis-najcastejsich-pricin-chybovych-kodov-diagnostiky-motora#.WBDPKiSZN1M
|
|
26.10.2016 18:27 -
Re: Chybové kódy
|
3006341
|
|
JirkaŘ
|
|
|
přítel Google nael toto:
1.)Spalene zhavice-vymena
2.)Nespina rele zhaveni.
Kontroladpojit z rele zhaveni silov kabel a zmerit jestli je tam odpor cca 3 ohm.
Kdyz jo tak kontrola pres diag relaka zhaveni estli cvaka a privadi napeti na zhavice-vymena
přítel Google nael toto:
1.)Spalene zhavice-vymena
2.)Nespina rele zhaveni.
Kontrola:Odpojit z rele zhaveni silov kabel a zmerit jestli je tam odpor cca 3 ohm.
Kdyz jo tak kontrola pres diag relaka zhaveni estli cvaka a privadi napeti na zhavice-vymena
|
|
18.11.2016 14:43 -
2,2 HDI 98 Kw.
|
3013502
|
|
pouc
|
Město: Vilémov, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdarec
chlapi prosím nevíte někdo co můou znamenat chybové kody 00908; 00894; P0380 tady u toho to píe něco jako přídavné topení, zkrat obvoduna +pol baterie.
auto toti jelo a zničeho nic chcíplo a nelo nastartovat jen svítila kontrolka motoru + servis, při startování motor točí a nic, podopojení baterije a znovu zapojení jde na startovat abud za pár vteřin opět chcípne nebo ujedu 2- 3 km a stejná závada.
Zdarec
chlapi prosím nevíte někdo co můou znamenat chybové kody 00908; 00894; P0380 tady u toho to píe něco jako přídavné topení, zkrat obvoduna +pol baterie.
auto toti jelo a zničeho nic chcíplo a nelo nastartovat jen svítila kontrolka motoru + servis, při startování motor točí a nic, podopojení baterije a znovu zapojení jde na startovat abud za pár vteřin opět chcípne nebo ujedu 2- 3 km a stejná závada.
|
|
18.11.2016 15:52 -
Re: 2,2 HDI 98 Kw.
|
3013526
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Ahoj, psal jsi o tvém problému u v jiném vlákně ( Nastartuje, ale hned zhasne / C5 II 2,2 HDi) Autodiag u ti tam odepsal (dojed k někomu kdo má diagnostiku a ví co s ní ..tím nemyslím opravu smazáním v paměti závad), je potřeba někoho s diagnostikou (Lexia / Diagbox), kdo tomu rozumí. A já se dívám, e Vilémov je nedaleko Olomouce, take si myslím, e bude dobře, kdy se obrátí přímo na něj (Autodiag). Zakládáním více témat si moc nepomůe... Jinak chybové kódy jsou troku popsány zde: .link.
Jinak trochu hledání na Google... a na stránce
.link.
nael chybu 00908 - zřejmě chyba motorku předního stěrače...
chyba 00894 - v databázi nic neukazuje...
P0380 - je chyba havení...
Nic z toho by ale nemělo znamenat, e by auto zničehonic zhaslo a nejelo.
Jirka
Ahoj, psal jsi o tvém problému u v jiném vlákně ( Nastartuje, ale hned zhasne / C5 II 2,2 HDi) Autodiag u ti tam odepsal (dojed k někomu kdo má diagnostiku a ví co s ní ..tím nemyslím opravu smazáním v paměti závad), je potřeba někoho s diagnostikou (Lexia / Diagbox), kdo tomu rozumí. A já se dívám, e Vilémov je nedaleko Olomouce, take si myslím, e bude dobře, kdy se obrátí přímo na něj (Autodiag). Zakládáním více témat si moc nepomůe... Jinak chybové kódy jsou troku popsány zde: http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/popis-najcastejsich-pricin-chybovych-kodov-diagnostiky-motora#.WC8W9sszXIU
Jinak trochu hledání na Google... a na stránce
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00908
nael chybu 00908 - zřejmě chyba motorku předního stěrače...
chyba 00894 - v databázi nic neukazuje...
P0380 - je chyba havení...
Nic z toho by ale nemělo znamenat, e by auto zničehonic zhaslo a nejelo.
Jirka
|
|
19.06.2017 19:34 -
Re: Chybové kódy
|
3076367
|
|
Marsiano
|
Město: Sokolov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Tak dnes jsem se konečně dostal na diagnostiku. Auto padlo do nouzáku a mám tam 10chyb.
Poradíte mi někdo co ve vyměnit?
PO422 částicový filtr - závada el. signálu
P1614 Poloha plynového pedálu - nevěrohodný
P0299 regulace tlaku přeplňování - regulace nevěrohoná
P0234 Regulace tlaku přeplňování - regulace nevěrohodná
P1404 Přídavné topené, topný element2 - zkrat na plus/na kostru ču přeruení
P1403 Přídavné topené, topný element1 - zkrat na plus/na kostru ču přeruení
P0113 Snímač teploty nasavaného vzduchu - Přeruení/zkrat na plus
P1446 snímač stavu náplně aditiva - minimální hodnota dosaena
P1442 Snímač stavu náplně aditiva - závada el. signálu
P1351 Řízení doby havení - vadný
Tak dnes jsem se konečně dostal na diagnostiku. Auto padlo do nouzáku a mám tam 10chyb.
Poradíte mi někdo co ve vyměnit?
PO422 částicový filtr - závada el. signálu
P1614 Poloha plynového pedálu - nevěrohodný
P0299 regulace tlaku přeplňování - regulace nevěrohoná
P0234 Regulace tlaku přeplňování - regulace nevěrohodná
P1404 Přídavné topené, topný element2 - zkrat na plus/na kostru ču přeruení
P1403 Přídavné topené, topný element1 - zkrat na plus/na kostru ču přeruení
P0113 Snímač teploty nasavaného vzduchu - Přeruení/zkrat na plus
P1446 snímač stavu náplně aditiva - minimální hodnota dosaena
P1442 Snímač stavu náplně aditiva - závada el. signálu
P1351 Řízení doby havení - vadný
|
|
27.12.2017 12:53 -
Re: Chybové kódy
|
3120795
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
na diagnostice elm se objevuje chyba - P-0089 a popis "powertrain suction control valve stuck" auto troku hůř startuje, jinak bez problému,
prosím o radu
na diagnostice elm se objevuje chyba - P-0089 a popis "powertrain suction control valve stuck" auto troku hůř startuje, jinak bez problému,
prosím o radu
|
|
27.12.2017 14:15 -
Re: Chybové kódy
|
3120817
|
|
jumep
|
|
|
Horny ventil na cerpadle. (nie vysokotlaky ventil)
Příznaky (Moné příznaky hláené zákazníkem):
Trhavý chod/zhasínání
O něco zvýená spotřeba paliva
Únik kapaliny / Zápach (Palivo - Olej )
Nedostatečný výkon
Problém se startováním
Podezřelé zóny:
Počítač řízení motoru (Program není aktuální) (toto asi mozes vynechat)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Nízkotlaký palivový okruh
Vysokotlaký palivový okruh
Vstřikovače paliva
Regulátor tlaku paliva
Palivový filtr
Rozvodná skříňka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo
Snímač vysokého tlaku paliva
Počítač řízení motoru
Horny ventil na cerpadle. (nie vysokotlaky ventil)
Příznaky (Moné příznaky hláené zákazníkem):
Trhavý chod/zhasínání
O něco zvýená spotřeba paliva
Únik kapaliny / Zápach (Palivo - Olej )
Nedostatečný výkon
Problém se startováním
Podezřelé zóny:
Počítač řízení motoru (Program není aktuální) (toto asi mozes vynechat)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Nízkotlaký palivový okruh
Vysokotlaký palivový okruh
Vstřikovače paliva
Regulátor tlaku paliva
Palivový filtr
Rozvodná skříňka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo
Snímač vysokého tlaku paliva
Počítač řízení motoru
|
|
27.12.2017 14:54 -
Re: Chybové kódy
|
3120829
|
|
jruze
|
|
|
Hezkej popis - co třeba normální diag u někoho kdo ví co hledat-kontrolovat - ty chytré krabičky
To vyznělo jako nechat holej motor a ostatní vyměnit.
Hezkej popis - co třeba normální diag u někoho kdo ví co hledat-kontrolovat - ty chytré krabičky :-o
To vyznělo jako nechat holej motor a ostatní vyměnit.
|
|
27.12.2017 16:08 -
Re: Chybové kódy
|
3120841
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Petre a nemuze to byt jen dusledek?
nenapadlo te ze ELM je jen vec ktera se spoji pouze pres EOBD session a ne pres diagnostickou ? (omila se tu tu porad dokola)
chapu ze google je mocny ale .....
navic P kody nejsou pro kazdou jednotku identicke,to uz jsem ti take nekolikrat napsal
zavad tam bude vic a bez vycteni radnou diagnostikou se da dost spatne radit k necemu k cemu vlastne ani neni relevantni informace
navic ten "horni ventil" je odpojovac 3 pistku,ten na start moc vliv nema a nekazi se
Petre a nemuze to byt jen dusledek?
nenapadlo te ze ELM je jen vec ktera se spoji pouze pres EOBD session a ne pres diagnostickou ? (omila se tu tu porad dokola)
chapu ze google je mocny ale .....
navic P kody nejsou pro kazdou jednotku identicke,to uz jsem ti take nekolikrat napsal:nevim
zavad tam bude vic a bez vycteni radnou diagnostikou se da dost spatne radit k necemu k cemu vlastne ani neni relevantni informace
navic ten "horni ventil" je odpojovac 3 pistku,ten na start moc vliv nema a nekazi se
|
|
27.12.2017 19:09 -
Re: Chybové kódy
|
3120934
|
|
jumep
|
|
|
toto je z citroenu pre dany P kod danej jednotky
nic ine som nespravil len skopiroval co tam je napisane, viac sa tu povedat neda (nechapem preco s tym mate vecne problem)
podla popisu auta ma SID803A a pokial viem tam nie je odpajac piestu ale "Akční člen dodávky paliva"
toto je z citroenu pre dany P kod danej jednotky
nic ine som nespravil len skopiroval co tam je napisane, viac sa tu povedat neda (nechapem preco s tym mate vecne problem)
podla popisu auta ma SID803A a pokial viem tam nie je odpajac piestu ale "Akční člen dodávky paliva"
|
|
27.12.2017 19:18 -
Re: Chybové kódy
|
3120939
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): Horny ventil na cerpadle. (nie vysokotlaky ventil)
ctes nekdy prispevek do konce nebo ti staci jen P-kod a vic te nezajima?
neni problem s odpovedi a vysvetlenim kodu,bezprecedentnim zaverem ,ale s logickym myslenim..pochopenim co je a co neni diagnostika,to by jsi mel preci vedet (ELM-Diagbox)
a kdyz budeme tedy slovickarit tak vstrikovani Siemens nema "Akční člen dodávky paliva" ale regulacni ventil tlaku (spodni) a regulacni ventil prutoku mnozstvi paliva (horni-vetsi)
to co jsem psal ja se vztahuje k vstrikovani BOSCH a psal jsem to proto ze nevim,kdyz nemam tu kouli,jake cerpadlo/vstrikovani v aute je
ctes nekdy prispevek do konce nebo ti staci jen P-kod a vic te nezajima?
neni problem s odpovedi a vysvetlenim kodu,bezprecedentnim zaverem ,ale s logickym myslenim..pochopenim co je a co neni diagnostika,to by jsi mel preci vedet (ELM-Diagbox)
a kdyz budeme tedy slovickarit tak vstrikovani Siemens nema "Akční člen dodávky paliva" ale regulacni ventil tlaku (spodni) a regulacni ventil prutoku mnozstvi paliva (horni-vetsi)
to co jsem psal ja se vztahuje k vstrikovani BOSCH a psal jsem to proto ze nevim,kdyz nemam tu kouli,jake cerpadlo/vstrikovani v aute je
|
|
27.12.2017 20:08 -
Re: Chybové kódy
|
3120977
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..to cele resim proto ze jsi jednoznacne pplacnul ze je vadny ventil...
jenze ten stoji cca 7000..ja osobne bych nekomu neporadil vymenu cehokoliv bez informaci/radne diagnostiky...
zkusenost ze takova ze vymena v 99.9% nepomuze
..to cele resim proto ze jsi jednoznacne pplacnul ze je vadny ventil...
jenze ten stoji cca 7000..ja osobne bych nekomu neporadil vymenu cehokoliv bez informaci/radne diagnostiky...
zkusenost ze takova ze vymena v 99.9% nepomuze
|
|
27.12.2017 20:36 -
Re: Chybové kódy
|
3121000
|
|
jruze
|
|
|
Větinou horí starty způsobuje načaté podávací čerpadlo(nebo netěsnost potrubí a přisávání-padání nafty) já osobně to řeím výměnou čerpadla (a roční zárukou na něj) no a vejdu se +- do 5000,- (není problém si ho hodit do auta a pokud si klekne úplně mám do půl hodiny vyměněno) Jestli to je v čerpadle - bude se to zhorovat(postupně málokdy naráz) - polovina těch chyb nazkáče právě z nedostatku přísunu paliva ne má čerpadlo dostatečný přísun paliva.Nemám Petře problém ale oni tam vypíou jen seznam veho a kdy ho někomu podstrčí tak buď pojede na diag(a né tu divnou věc které se nedá věřit) a nebo bude měnit a měnit. Nemyslel jsem to proti tobě ale to je seznam draí ne auto.
Větinou horí starty způsobuje načaté podávací čerpadlo(nebo netěsnost potrubí a přisávání-padání nafty) já osobně to řeím výměnou čerpadla (a roční zárukou na něj) no a vejdu se +- do 5000,- (není problém si ho hodit do auta a pokud si klekne úplně mám do půl hodiny vyměněno) Jestli to je v čerpadle - bude se to zhorovat(postupně málokdy naráz) - polovina těch chyb nazkáče právě z nedostatku přísunu paliva ne má čerpadlo dostatečný přísun paliva.Nemám Petře problém ale oni tam vypíou jen seznam veho a kdy ho někomu podstrčí tak buď pojede na diag(a né tu divnou věc které se nedá věřit) a nebo bude měnit a měnit. Nemyslel jsem to proti tobě ale to je seznam draí ne auto.;-)
|
|
27.12.2017 22:28 -
Re: Chybové kódy
|
3121044
|
|
jumep
|
|
|
ja som nespravil ale nic ine len premenil jeho P kod na vyklad citroenu (aka je jednotka len odhadujem podla profilu)
ja som nespravil ale nic ine len premenil jeho P kod na vyklad citroenu (aka je jednotka len odhadujem podla profilu)
|
|
28.12.2017 08:37 -
Re: Chybové kódy
|
3121125
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dalsi varianta je ze vkraci takovej "odbornik" do vrat s vypisem z fora v ruce a ze to chce spravit..proc si to neudelate sam kdyz vite cim to je?...me to neslo,ja vam to donesl aby jste to nemusem hledat...tak nejak podobne to zacina...ale ze uz to objeli pul okresu a celej sousedni uz ti nerekne,..take ti nerekne ze se v tom mrdali se sousedeem sami,protoze soused jim delal na baraku zasuvky,tak tomu prece rozumi, nez to prestalo delat uplne vse....ve finale jeste breci proc maji platit za diagnostiku kdyz ti uz donesli cim to je....
nemam nic proti radam,to vubec ne,ale nez poradim dobre si nejdriv zjistim co je to za auto,jake jsou chyby (ne dle ELM .protoze ten ukaze jen male procento chyb,duvou je tu nekolikrat popsany) a ne hnet vyblejt "zarucenou " informaci
dalsi varianta je ze vkraci takovej "odbornik" do vrat s vypisem z fora v ruce a ze to chce spravit..proc si to neudelate sam kdyz vite cim to je?...me to neslo,ja vam to donesl aby jste to nemusem hledat...tak nejak podobne to zacina...ale ze uz to objeli pul okresu a celej sousedni uz ti nerekne,..take ti nerekne ze se v tom mrdali se sousedeem sami,protoze soused jim delal na baraku zasuvky,tak tomu prece rozumi, nez to prestalo delat uplne vse....ve finale jeste breci proc maji platit za diagnostiku kdyz ti uz donesli cim to je....
nemam nic proti radam,to vubec ne,ale nez poradim dobre si nejdriv zjistim co je to za auto,jake jsou chyby (ne dle ELM .protoze ten ukaze jen male procento chyb,duvou je tu nekolikrat popsany) a ne hnet vyblejt "zarucenou " informaci
|
|
28.12.2017 10:17 -
Re: Chybové kódy
|
3121142
|
|
jumep
|
|
|
vies, znamy to riesi tak ze ked pride takyto odbornik so zarucenou informaciou a povie ze toto je zle a treba vymenit tak mu to vymeni necha ho to zaplatit, pricom to samozrejme nejde, na otazku ze ako je to mozne mu len povie ze ved on neprisiel za nim nech mu to opravi ale ze toto ma spravit, tak mu to spravil, ze nepovedal ze chce opravit zavadu, az po tomto mu to spravi a pouci ho ze ked nieco ma prist a nie nosit zarucene rady
ale kazdopadne to je cele mimo temu
vies, znamy to riesi tak ze ked pride takyto odbornik so zarucenou informaciou a povie ze toto je zle a treba vymenit tak mu to vymeni necha ho to zaplatit, pricom to samozrejme nejde, na otazku ze ako je to mozne mu len povie ze ved on neprisiel za nim nech mu to opravi ale ze toto ma spravit, tak mu to spravil, ze nepovedal ze chce opravit zavadu, az po tomto mu to spravi a pouci ho ze ked nieco ma prist a nie nosit zarucene rady
ale kazdopadne to je cele mimo temu
|
|
28.12.2017 12:38 -
Re: Chybové kódy
|
3121163
|
|
jruze
|
|
|
To si ale můe dovolit ten kdo má málo práce a hodně času a to já větinou (nikdy) nemám. mně přijede auto na dílnu a dalí dvě stojí před dílnou - a stačí kdy mi přijede auto mo nějakém ,,umělci" a jsem v .... (a stačí malá ,,nepozornost" a výsledek je konkrétní případ = z jiného servisu kam to jelo na výměnu haviček(do té doby ádný jiný problém) - přijelo to jen na diag s tím e mu to chcíplo,zavolal si asistenčku - ty ho nasartovali - dojelo před dílnu a suchá baterka - nedobíjelo - OK zustalo to tu na výměnu altíku - dám dobrej a ve OK do ohřátí - vysoký tlak na klimě - říkám si nejdou větráky - kouknu a zablokováné trubkou zpátečky od serva (větráky roztavené motory)- to je ta má nepozornost - kouknu na dobíjení = nedobíjí - no výsledek ?? přiel jsem o altík = znovu altík ale musím odpojit větráky no a časově jsem kde? čeká před dílnou jiný altík + klapky + náprava a to ve do zítřka.( a to mám problém jestli můu dát do X7 2011 8. ventil altík z C5II - pasovat bude ale .....)
To si ale můe dovolit ten kdo má málo práce a hodně času a to já větinou (nikdy) nemám.;-) mně přijede auto na dílnu a dalí dvě stojí před dílnou - a stačí kdy mi přijede auto mo nějakém ,,umělci" a jsem v .... (a stačí malá ,,nepozornost" a výsledek je konkrétní případ = z jiného servisu kam to jelo na výměnu haviček(do té doby ádný jiný problém) - přijelo to jen na diag s tím e mu to chcíplo,zavolal si asistenčku - ty ho nasartovali - dojelo před dílnu a suchá baterka - nedobíjelo - OK zustalo to tu na výměnu altíku - dám dobrej a ve OK do ohřátí - vysoký tlak na klimě - říkám si nejdou větráky - kouknu a zablokováné trubkou zpátečky od serva (větráky roztavené motory)- to je ta má nepozornost;-) - kouknu na dobíjení = nedobíjí - no výsledek ?? přiel jsem o altík = znovu altík ale musím odpojit větráky no a časově jsem kde? čeká před dílnou jiný altík + klapky + náprava a to ve do zítřka.( a to mám problém jestli můu dát do X7 2011 8. ventil altík z C5II - pasovat bude ale .....)
|
|
| |
|
|