| | |
29.03.2010 17:49 -
Chybové kódy
|
2340480
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj,
na mém autě u ani nevím od kdy řeím cukání motoru za studena, a to jak v létě, tak hlavně v zimě. U jsme byl vude moně, ale výsledek není skoro ádný. Vechno bylo zkontrolováno a ádná chyba nenalezena. Dneska jsme dal auto ke svému plynaři na kontrolu a doladění. A ejhle, nějakou univerzální diagnostikou mi nael chybové hláky P0170 chyba regulace sloení směsi a P0412 chyba v obvodu řídícího ventilu a systému přívodu vzduchu. Montuje LPG do aut, take nevím jak je znalý, ale doporučil mi zkontrolovat čidla na sání na přívodu vzduchu. Máte někdo tuení, co přesně tyto hláky znamenají a co přesně mám nechat zkontrolovat nebo vyměnit?
Díky,
Roman
ahoj,
na mém autě u ani nevím od kdy řeím cukání motoru za studena, a to jak v létě, tak hlavně v zimě. U jsme byl vude moně, ale výsledek není skoro ádný. Vechno bylo zkontrolováno a ádná chyba nenalezena. Dneska jsme dal auto ke svému plynaři na kontrolu a doladění. A ejhle, nějakou univerzální diagnostikou mi nael chybové hláky P0170 chyba regulace sloení směsi a P0412 chyba v obvodu řídícího ventilu a systému přívodu vzduchu. Montuje LPG do aut, take nevím jak je znalý, ale doporučil mi zkontrolovat čidla na sání na přívodu vzduchu. Máte někdo tuení, co přesně tyto hláky znamenají a co přesně mám nechat zkontrolovat nebo vyměnit?
Díky,
Roman
|
|
29.03.2010 18:09 -
Re: Chybové kódy
|
2340481
|
|
tief
|
|
|
Dela ti to aj na benzin ?
Dela ti to aj na benzin ?
|
|
29.03.2010 18:30 -
Re: Chybové kódy
|
2340482
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
tief napsal(a): Dela ti to aj na benzin ?
za studena startuji na benzín, take mi to dělá hlavně na benzín, po přepnutí na plyn se to zlepí, ale zase kdy se auto hodně ohřeje (třeba v praze v zácpě), tak to blbne i na plyn
Dela ti to aj na benzin ?
za studena startuji na benzín, take mi to dělá hlavně na benzín, po přepnutí na plyn se to zlepí, ale zase kdy se auto hodně ohřeje (třeba v praze v zácpě), tak to blbne i na plyn
|
|
29.03.2010 18:42 -
Re: Chybové kódy
|
2340483
|
|
tief
|
|
|
Zacni tim ze skontroluj vsechny netesnosti - dulezite je napriklad tesneni mezi sanim a hlavou, vsechny hadice atd ... Auto se ti snazi rict ze at dela co dela neni schopne dodrzet spravny pomer vzduchu / benzinu ...
Zacni tim ze skontroluj vsechny netesnosti - dulezite je napriklad tesneni mezi sanim a hlavou, vsechny hadice atd ... Auto se ti snazi rict ze at dela co dela neni schopne dodrzet spravny pomer vzduchu / benzinu ...
|
|
29.03.2010 21:04 -
Re: Chybové kódy
|
2340489
|
|
jumep
|
|
|
PO170 = Znamena ze miesanie zmesy je mimo rozsah a auto nevie namixovat spravnu zmes. Tvojim cielom bu malo byt zistit ci je zmes prilis bohata alebo chudobna, malo by sa to dat povedat podla smradu z vyfuku... kovovy a ostry by mala byt zmes chudobna, smrdiaci po benzine by mala byt bohata. Hladat to treba hlavne v momente ked to blbne.
Problem zmiesavania zmesy moze byt sposobeny netesnostou sania (podsavanie na hadiciach atd.), problem vstrekovaca, zle regulatory tlaku paliva, zle podtlakove cidlo, spinave filtre, atd. Kopa z tychto problemov moze byt len docasna / prerusovana, nestala.
Ak sa problem prejavy len na chvilocku
(mrtvy bod na podtlakovom cidle), zaznamena diagnostika tento kod.... ale ty ho nikdy nebudes moct odhalit, lebo sa objavy len na stotinu sekundy.
Najidealnejsie je pracovat s online udajmi diagnostiky, sledovat ich, poklepat po cidlach a hladat naznak zmeny / chyby.
Prve co treba skontrolovat a riesit je netesnost, uz len preto ze to zabere par minut ak pouzijes propanovu faklu.
----
je to preklad z internetu, propanova fakla fakt netusim co je nou myslene
ale zhruba ako aj tief pise, hladaj netesnost, potom treba ist na diagnostiku, tu nastava jav, na dobru diagnostiku / k niekomu kto vie ako sa to pouziva a vie citat online hodnoty - myslim ze je tu par adeptov co ti budu vedet pomoct.
oba tieto kody spolu suvisia ako pozeram, resp. PO170 vypada byt nasledkom P0412
Preto mi to pripadalo zname:
sounds like the AIR system is gettin stuck open, pumpin more air into the exhaust. that is causin the 02s to read a lean condition and addin fuel to compensate makin it run rich. just my guess. i would take off what u can of the air system and see if u see any problems
je tam ventil spajajuci vyfuk a sanie, tento lubi ostat viset, vzduch sa dostava do vyfuku a lambda nevie ukorigovat zmes.
PO170 = Znamena ze miesanie zmesy je mimo rozsah a auto nevie namixovat spravnu zmes. Tvojim cielom bu malo byt zistit ci je zmes prilis bohata alebo chudobna, malo by sa to dat povedat podla smradu z vyfuku... kovovy a ostry by mala byt zmes chudobna, smrdiaci po benzine by mala byt bohata. Hladat to treba hlavne v momente ked to blbne.
Problem zmiesavania zmesy moze byt sposobeny netesnostou sania (podsavanie na hadiciach atd.), problem vstrekovaca, zle regulatory tlaku paliva, zle podtlakove cidlo, spinave filtre, atd. Kopa z tychto problemov moze byt len docasna / prerusovana, nestala.
Ak sa problem prejavy len na chvilocku
(mrtvy bod na podtlakovom cidle), zaznamena diagnostika tento kod.... ale ty ho nikdy nebudes moct odhalit, lebo sa objavy len na stotinu sekundy.
Najidealnejsie je pracovat s online udajmi diagnostiky, sledovat ich, poklepat po cidlach a hladat naznak zmeny / chyby.
Prve co treba skontrolovat a riesit je netesnost, uz len preto ze to zabere par minut ak pouzijes propanovu faklu.
----
je to preklad z internetu, propanova fakla fakt netusim co je nou myslene
ale zhruba ako aj tief pise, hladaj netesnost, potom treba ist na diagnostiku, tu nastava jav, na dobru diagnostiku / k niekomu kto vie ako sa to pouziva a vie citat online hodnoty - myslim ze je tu par adeptov co ti budu vedet pomoct.
oba tieto kody spolu suvisia ako pozeram, resp. PO170 vypada byt nasledkom P0412
Preto mi to pripadalo zname:
sounds like the AIR system is gettin stuck open, pumpin more air into the exhaust. that is causin the 02s to read a lean condition and addin fuel to compensate makin it run rich. just my guess. i would take off what u can of the air system and see if u see any problems
je tam ventil spajajuci vyfuk a sanie, tento lubi ostat viset, vzduch sa dostava do vyfuku a lambda nevie ukorigovat zmes.
|
|
29.03.2010 21:15 -
Re: Chybové kódy
|
2340490
|
|
jumep
|
|
|
V podstate len pre predstavu
c. 1 je el.mag ventil
c. 6 je ten ventil na ovladanie privodu vzduchu s pumpy
c. 9 je vzduchova pumpa
tieto dva ventili skontroluj
ako je to pospajane vidis, bohuzial viac neporadim, videl som to len na obrazku
ale tu sa zameraj a hladaj, ak jeden z tych ventilov bude pridrety, tazko chodit a pod, mas vinika
edit: je to vsetko o emisiach
V podstate len pre predstavu
c. 1 je el.mag ventil
c. 6 je ten ventil na ovladanie privodu vzduchu s pumpy
c. 9 je vzduchova pumpa
tieto dva ventili skontroluj
ako je to pospajane vidis, bohuzial viac neporadim, videl som to len na obrazku
ale tu sa zameraj a hladaj, ak jeden z tych ventilov bude pridrety, tazko chodit a pod, mas vinika
edit: je to vsetko o emisiach
Přílohy: 1756a81f.jpg ( 102731b ) - |
|
14.02.2015 15:51 -
Chybové kody
|
2786774
|
|
Jenda71
|
Město: Vsetin, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahojte vichni..tímto vechny zdravim.. jsem nový majitel C5... po měsíci mi vyskočily chyby kterým nerozumím..auto jede ,,myslím e normálně..tak přemýlím co s tím. Auto je dovezeno z Italie..Prosím neví někdo kde začít...auto má Fap filtr..ale jhede normalně..díkx vem za ochotu
Ahojte vichni..tímto vechny zdravim.. jsem nový majitel C5... po měsíci mi vyskočily chyby kterým nerozumím..auto jede ,,myslím e normálně..tak přemýlím co s tím. Auto je dovezeno z Italie..Prosím neví někdo kde začít...auto má Fap filtr..ale jhede normalně..díkx vem za ochotu
Přílohy: IMG_5380.jpg ( 613553b ) - IMG_5382.jpg ( 612903b ) - IMG_1234.JPG ( 4116474b ) - |
|
15.02.2015 11:44 -
Re: Chybové kody
|
2787183
|
|
jumep
|
|
|
on sa to snazil nacitat obd scannerom, obd v diesloch bolo zavedene az v 2005, cize ten vystup je podla mna blud
on sa to snazil nacitat obd scannerom, obd v diesloch bolo zavedene az v 2005, cize ten vystup je podla mna blud
|
|
15.02.2015 13:51 -
Re: Chybové kódy
|
2787240
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Tak dnes mi P0170 naskocila taky.
Stalo se to v okamiku kdy motor běel na LPG, já jej vypnul a po 20-ti sekundách opět nastartoval.
Hned po startu P0170.
Toto jsem vyčetl ze čtečky OBD z okamiku chyby :
Fuel Status = 0 byte
Zatíení motoru = 11,373 %
Teplota chladicí kapaliny motoru = 57 °C
Směovací poměr Bank 1 krátkodobě = -10,938 %
Dlouhodobý směovací poměr-Bank 1 = 13,281 %
Tlak v sacím potrubí = 43 kpa
Otáčky motoru (ot/min) = 1 918 rpm
Rychlost podle OBD = 0 km/h
Na co to poukazuje ? Příli chudá směs ?
Lambdu mám novou a funkční.
Díky předem za kadou radu.
Tak dnes mi P0170 naskocila taky.
Stalo se to v okamiku kdy motor běel na LPG, já jej vypnul a po 20-ti sekundách opět nastartoval.
Hned po startu P0170.
Toto jsem vyčetl ze čtečky OBD z okamiku chyby :
Fuel Status = 0 byte
Zatíení motoru = 11,373 %
Teplota chladicí kapaliny motoru = 57 °C
Směovací poměr Bank 1 krátkodobě = -10,938 %
Dlouhodobý směovací poměr-Bank 1 = 13,281 %
Tlak v sacím potrubí = 43 kpa
Otáčky motoru (ot/min) = 1 918 rpm
Rychlost podle OBD = 0 km/h
Na co to poukazuje ? Příli chudá směs ?
Lambdu mám novou a funkční.
Díky předem za kadou radu.
|
|
18.02.2015 14:15 -
Re: Chybové kódy
|
2788274
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
nikdo nic neví ?
:nevim
nikdo nic neví ?
|
|
18.02.2015 16:15 -
Re: Chybové kódy
|
2788316
|
|
jumep
|
|
|
ak to vybehlo pri plyne tak to bolo zavahanim zopnutia plynu ....
ak to vybehlo pri plyne tak to bolo zavahanim zopnutia plynu ....
|
|
19.02.2015 10:04 -
Re: Chybové kódy
|
2788671
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Tak jsem to přes obyč OBD disg. sledoval za jizdy a palivové trimy docela hodně lítají.
Při přepnutí na LPG a zpět chodí do hodně vysokých hodnot.
Navíc jsem si viml, e něco vzadu na motoru rezonuje a e to můe být vadný katalyzátor.
P0170 dle informací z internetu můe být také spojeno s vadným katem, anebo s netěsností v sání.
Budu ale i tak muset zajet fo FEDORu v Prostějově, a se na to mé LPG podívají odborným očkem.
Tak jsem to přes obyč OBD disg. sledoval za jizdy a palivové trimy docela hodně lítají.
Při přepnutí na LPG a zpět chodí do hodně vysokých hodnot.
Navíc jsem si viml, e něco vzadu na motoru rezonuje a e to můe být vadný katalyzátor.
P0170 dle informací z internetu můe být také spojeno s vadným katem, anebo s netěsností v sání.
Budu ale i tak muset zajet fo FEDORu v Prostějově, a se na to mé LPG podívají odborným očkem.
|
|
15.11.2015 15:02 -
Chybový kód P0380
|
2887038
|
|
krosmen
|
Město: Příbram, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Na diagnostice mě vyskakuje chyba P0380 u 2.2 hdi 2003 rok s tím e se jedná o poruchu předehřevu přídavného topení zkrat na plus...nikde sem k tomu nic nenael prosím nevíte jestli má C5 předehřev vodu do topení ???
Na diagnostice mě vyskakuje chyba P0380 u 2.2 hdi 2003 rok s tím e se jedná o poruchu předehřevu přídavného topení zkrat na plus...nikde sem k tomu nic nenael prosím nevíte jestli má C5 předehřev vodu do topení ???
|
|
15.11.2015 15:09 -
Re: Chybový kód P0380
|
2887040
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Můe mít webasto, ale o tom bys asi věděl. Jinak má odporovou spirálu 900W v tělese klimatizace, ale ta neohřívá vodu, ale přímu vzduch. A nejsem si jistý, jestli tu spirálu mají úplně vechny C5.
Můe mít webasto, ale o tom bys asi věděl. Jinak má odporovou spirálu 900W v tělese klimatizace, ale ta neohřívá vodu, ale přímu vzduch. A nejsem si jistý, jestli tu spirálu mají úplně vechny C5.
|
|
15.11.2015 15:22 -
Re: Chybový kód P0380
|
2887043
|
|
jruze
|
|
|
Nemají vechny - jeho ano. a předehřev vody do topení ne (pouze by mohl mít vebasto - nebo je jen chybně nakofigurované a nebo demontované) - zkrat na kostru = přeruený obvod nevím odkud je chyb.hláka - také by to mohl být vadný elektroventil předehřevu sání (ale to zleí kdo dělal diag a čím)
Nemají vechny - jeho ano. a předehřev vody do topení ne (pouze by mohl mít vebasto - nebo je jen chybně nakofigurované a nebo demontované) - zkrat na kostru = přeruený obvod;-) nevím odkud je chyb.hláka - také by to mohl být vadný elektroventil předehřevu sání (ale to zleí kdo dělal diag a čím):nevim
|
|
15.11.2015 17:57 -
Re: Chybový kód P0380
|
2887083
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Neplete si pojmy a dojmy, to nemá nic společného s přídavným ohřevem, ale se havkami:
Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
For EDC15C2 and possibly other Pre heat systems, check for open circuit glow plugs
Neplete si pojmy a dojmy, to nemá nic společného s přídavným ohřevem, ale se havkami:
Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
For EDC15C2 and possibly other Pre heat systems, check for open circuit glow plugs
:nevim
|
|
15.11.2015 20:28 -
Re: Chybový kód P0380
|
2887128
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Má pravdu, místo, aby si zajeli na pořádnou diagnostiku, tak vymýlejí
Má pravdu, místo, aby si zajeli na pořádnou diagnostiku, tak vymýlejí :-d
|
|
03.12.2015 13:10 -
Re: Chybové kódy
|
2894139
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Nevím zda si neotevrit vlastní topic, popis závad se mi kadým dnem roziřuje : po koupi kára jezdila 3000km bez chyb. Pak kouzelný proutek mávl a mam aktuálně :antipoluttion fault, catalic convert error, dnes do toho hlásilo abs/esp not function. Nejvíce chyb se děje právě kdy jezdím jen na benzín, plyn jsem pár dnů nezapinal a se cisticem vstriku v benzínu pročistí soustava ale auto se hroutí... Někdy to jezdí i 60km bez chyb, někdy to ve vyskakuje jak ílené... Nevím zda to mam ve řeit nebo u to začít ignorovat, připadá mi e bych musel aspoň půlku auta pomenit. Kromě no úasu me to u přestává bavit řeit, stačí naatarovat znova a i kdy ve svítí jak vánoční stromeček tak motor jede jak má....
Nevím zda si neotevrit vlastní topic, popis závad se mi kadým dnem roziřuje : po koupi kára jezdila 3000km bez chyb. Pak kouzelný proutek mávl a mam aktuálně :antipoluttion fault, catalic convert error, dnes do toho hlásilo abs/esp not function. Nejvíce chyb se děje právě kdy jezdím jen na benzín, plyn jsem pár dnů nezapinal a se cisticem vstriku v benzínu pročistí soustava ale auto se hroutí... Někdy to jezdí i 60km bez chyb, někdy to ve vyskakuje jak ílené... Nevím zda to mam ve řeit nebo u to začít ignorovat, připadá mi e bych musel aspoň půlku auta pomenit. Kromě no úasu me to u přestává bavit řeit, stačí naatarovat znova a i kdy ve svítí jak vánoční stromeček tak motor jede jak má....
|
|
| |
|
|