| | |
21.03.2010 11:06 -
Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807204
|
|
Lobos
|
|
|
Zdravím vechny citroeňáky.Chtěl bych se s vámi podělit o zkuenostech z opravou omezováče rychlosti na C5 II.Jednoho dne se mi při zapnutí omezovače rychlosti rozsvítil nápis servis.Neváhal jsem a navtívil jsem autorizovány servis citroen u nás.Raději neuvádim jaký.Tam mi bylo zděleno e je vadná elektronika a cena při které jsem polknul na sucho.No co zkusím to někde jinde.Po doporučení kolegy také z C 5 II jsem navtívil soukromého autoelektrikáře který vlastni diagnostiku na citroeny a asnul jsem.Závada na akcelelátoru,malinký spínač pod pedálem bohuel ale autorizovány nahradní díl.Znovu do citroenu a dalí ok.Onen maličký spínaček v ceně asi 200kč je současti celého plynového pedálu tudí musím zakoupit celý pedál a cena 5000kč a něco.Znovu zpět, ůsměv opraváře.Za hodinu se stavte.Za necelou hodinu jsem zpátky,auto venku a zdělení e je hotovo.Cena i s prací 800 kč a 2letá zaruka.Samozřejmostí bylo vřelé poděkováni a zkuenost navíc.Neente se hned do servisu.Tam nás maji jako dojné kravičky.Co chcete máme přece luxusní bouráky.
Zdravím vechny citroeňáky.Chtěl bych se s vámi podělit o zkuenostech z opravou omezováče rychlosti na C5 II.Jednoho dne se mi při zapnutí omezovače rychlosti rozsvítil nápis servis.Neváhal jsem a navtívil jsem autorizovány servis citroen u nás.Raději neuvádim jaký.Tam mi bylo zděleno e je vadná elektronika a cena při které jsem polknul na sucho.No co zkusím to někde jinde.Po doporučení kolegy také z C 5 II jsem navtívil soukromého autoelektrikáře který vlastni diagnostiku na citroeny a asnul jsem.Závada na akcelelátoru,malinký spínač pod pedálem bohuel ale autorizovány nahradní díl.Znovu do citroenu a dalí ok.Onen maličký spínaček v ceně asi 200kč je současti celého plynového pedálu tudí musím zakoupit celý pedál a cena 5000kč a něco.Znovu zpět, ůsměv opraváře.Za hodinu se stavte.Za necelou hodinu jsem zpátky,auto venku a zdělení e je hotovo.Cena i s prací 800 kč a 2letá zaruka.Samozřejmostí bylo vřelé poděkováni a zkuenost navíc.Neente se hned do servisu.Tam nás maji jako dojné kravičky.Co chcete máme přece luxusní bouráky.;-):-)
|
|
21.03.2010 11:48 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807210
|
|
Darja
|
|
|
S tímhle jsme se setkali u asi vichni
On je problém v tom, e autorizovaný servis si prostě na "dodělej si" nikdy hrát nebude a nikdy u oprav myslet také nebude.
Myslím, e jmenovat servisy by si měl, k tomu bys měl vyuít www.ccca.cz, protoe takhle nikdo neví, s kým si nespokojen, s kým si spokojen a z tohoto hlediska má příspěvěk nulovou informační hodnotu pro ostatní členy klubu
S tímhle jsme se setkali u asi vichni :)
On je problém v tom, e autorizovaný servis si prostě na "dodělej si" nikdy hrát nebude a nikdy u oprav myslet také nebude.
Myslím, e jmenovat servisy by si měl, k tomu bys měl vyuít www.ccca.cz, protoe takhle nikdo neví, s kým si nespokojen, s kým si spokojen a z tohoto hlediska má příspěvěk nulovou informační hodnotu pro ostatní členy klubu ;-)
|
|
21.03.2010 15:09 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807227
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Lobos: S Darjou souhlasím a hned si tipnu.... je to servis ADO ? (Jeden rozhovor se servismanem mi taky stačil). Ale jinak mě zajímá spíe ten, kde jsi byl úspěný . Tak up sem s ním (tedy do www.ccca.cz)
Lobos: S Darjou souhlasím a hned si tipnu.... je to servis ADO ? (Jeden rozhovor se servismanem mi taky stačil). Ale jinak mě zajímá spíe ten, kde jsi byl úspěný . Tak up sem s ním (tedy do www.ccca.cz)
|
|
21.03.2010 21:19 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807256
|
|
bubakkaja
|
|
|
ADO je v Ostrave u nas ve Frydku je taky jeden.Muzu vedet kdo byl ten sikovny elektrikar?
ADO je v Ostrave u nas ve Frydku je taky jeden.Muzu vedet kdo byl ten sikovny elektrikar?
|
|
21.03.2010 21:28 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807257
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Ten servis ve Frýdku je pobočka ADO OSTRAVA
Ten servis ve Frýdku je pobočka ADO OSTRAVA
|
|
21.03.2010 23:33 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807278
|
|
jruze
|
|
|
Nechci se zastávat zn.servisů,ale oni mají omezené monosti od Citroenu a někteří ti samí opraváři ti to doma udělají taky za málo(to je má zkuenost)-v servisu by je roztrhal na kusy jak vedoucí tak Citroen(oni musí mněnit a ne opravovat)
Nechci se zastávat zn.servisů,ale oni mají omezené monosti od Citroenu a někteří ti samí opraváři ti to doma udělají taky za málo(to je má zkuenost)-v servisu by je roztrhal na kusy jak vedoucí tak Citroen(oni musí mněnit a ne opravovat)
|
|
22.03.2010 07:04 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
1807279
|
|
Lobos
|
|
|
Vem se omlovám samozřejmě e se jedná o ADO Ostrava v FM.Ze slunosti jsem raďeji neuvedl firmu.Ona dobrá opravárenska due sídli na ostravské ulici v FM Přímo v prodejně autobatérii kde má i dílnu.
Vem se omlovám samozřejmě e se jedná o ADO Ostrava v FM.Ze slunosti jsem raďeji neuvedl firmu.Ona dobrá opravárenska due sídli na ostravské ulici v FM Přímo v prodejně autobatérii kde má i dílnu.
|
|
12.05.2010 10:27 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344631
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Mám stejnou závadu - po zapnutí omezovače se rozsvítí Servis a hláka o chybě funkce omezovače. Tempomat se přitom zdál fungovat normálně (nedává ádnou hláku, na test funkce dnes vyjedu z města).
Diagnostika říká v sekci Vstřikování:
Omezování rychlosti vozidla Koherence napětí snímače - trvalá závada - místní
Omezování rychlosti vozidla Zkrat na plus pól nebo přeruený obvod - trvalá závada - místní
Kromě těchto závad mám jetě hláku v sekci Proměnné pérování:
Absence komunikace se snímačem natočení volantu: Obdrená hodnota je nesprávná - trvalá závada - vzdálený
Absence komunikace s inteligentní řídící jednotkou: Absence signálu - přechodná závada - vzdálený
Můete prosím dát tip, kde hledat?
Mám stejnou závadu - po zapnutí omezovače se rozsvítí Servis a hláka o chybě funkce omezovače. Tempomat se přitom zdál fungovat normálně (nedává ádnou hláku, na test funkce dnes vyjedu z města).
Diagnostika říká v sekci Vstřikování:
Omezování rychlosti vozidla Koherence napětí snímače - trvalá závada - místní
Omezování rychlosti vozidla Zkrat na plus pól nebo přeruený obvod - trvalá závada - místní
Kromě těchto závad mám jetě hláku v sekci Proměnné pérování:
Absence komunikace se snímačem natočení volantu: Obdrená hodnota je nesprávná - trvalá závada - vzdálený
Absence komunikace s inteligentní řídící jednotkou: Absence signálu - přechodná závada - vzdálený
Můete prosím dát tip, kde hledat?
|
|
12.05.2010 11:15 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344634
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zacni tim ze vymenis brzdovy spinac a spinac na spojce
ani origo citroen neni cena nijak zavratna
je to vzdy z 90% problem u techto zavad
zacni tim ze vymenis brzdovy spinac a spinac na spojce
ani origo citroen neni cena nijak zavratna
je to vzdy z 90% problem u techto zavad
|
|
12.05.2010 11:28 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344635
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Brzdový spínač je měněný asi před dvěma měsíci, starý někdy spínal a někdy ne a způsobovalo to chybu ASR/ESP, která se od té doby neobjevuje.
Brzdový spínač je měněný asi před dvěma měsíci, starý někdy spínal a někdy ne a způsobovalo to chybu ASR/ESP, která se od té doby neobjevuje.
|
|
12.05.2010 16:27 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344664
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud tempomat bude fungovat normálně (vypínat se po zmáčknutí těch pedálů), tak to nebudou spínače.
Spí nějaký zoxidovaný/vypadlý/přeruený kontakt - ale jen odhaduju.
Pokud tempomat bude fungovat normálně (vypínat se po zmáčknutí těch pedálů), tak to nebudou spínače.
Spí nějaký zoxidovaný/vypadlý/přeruený kontakt - ale jen odhaduju.
|
|
12.05.2010 18:29 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344668
|
|
jumep
|
|
|
este tu je jedna vec, mikrospinac na plynovom pedali
aka diagnostika bola pouzita?
este tu je jedna vec, mikrospinac na plynovom pedali
aka diagnostika bola pouzita?
|
|
12.05.2010 20:17 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344676
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spinac na pedalu ne ale koerhence by mohla byt mezi jednotlivejma drahama potenciometru,cili pedal by stal zato zmerit osciloscopem
spinac na pedalu ne ale koerhence by mohla byt mezi jednotlivejma drahama potenciometru,cili pedal by stal zato zmerit osciloscopem
|
|
12.05.2010 22:20 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344680
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Tak jsem zkouel tempomat, rychlost nastavím, drí, můu krokovat nahoru i dolu, zrychluje a zpomaluje správně. Po přidání plynu a ubrání se vrátí zpátky na nastavenou rychlost, při uknutí na brzdu nebo na spojku se tempomat vypne. Zdá se mi tedy, e funguje normálně.
Dlouho jsem omezovač rychlosti nepouil (celou zimu) a teď jsem ho pustil poprvé od výměny brzdového spínače. Nemohlo se něco stát při výměně? (kostra nebo něco takového? To by mi lo dohromady s tím "zkrat na plus pól" - kdy utrhne kostru, má na tom drátě potenciál zdroje. ).
Na výtisku protokolů z diagnostiky je Multi-Diag a Actia. Testovali to při vypnutém i zapnutém motoru. V kontextu poruchy u koherence napětí snímače při chodu motoru je uveden Kód závady počítače P1614 a u Zkrat na plus pól je to P1644 (jsou tam k obojímu i polohy pedálu akcelerace - 34,28/33,98 a 28,32/28,03, napětí, stav pedálů a dalí). Pak je tam jetě něco k tomu natočení volantu, to je ale nejspí jiné téma. Celkem má protokol 7 stránek.
Tak jsem zkouel tempomat, rychlost nastavím, drí, můu krokovat nahoru i dolu, zrychluje a zpomaluje správně. Po přidání plynu a ubrání se vrátí zpátky na nastavenou rychlost, při uknutí na brzdu nebo na spojku se tempomat vypne. Zdá se mi tedy, e funguje normálně.
Dlouho jsem omezovač rychlosti nepouil (celou zimu) a teď jsem ho pustil poprvé od výměny brzdového spínače. Nemohlo se něco stát při výměně? (kostra nebo něco takového? To by mi lo dohromady s tím "zkrat na plus pól" - kdy utrhne kostru, má na tom drátě potenciál zdroje. ).
Na výtisku protokolů z diagnostiky je Multi-Diag a Actia. Testovali to při vypnutém i zapnutém motoru. V kontextu poruchy u koherence napětí snímače při chodu motoru je uveden Kód závady počítače P1614 a u Zkrat na plus pól je to P1644 (jsou tam k obojímu i polohy pedálu akcelerace - 34,28/33,98 a 28,32/28,03, napětí, stav pedálů a dalí). Pak je tam jetě něco k tomu natočení volantu, to je ale nejspí jiné téma. Celkem má protokol 7 stránek.
|
|
12.05.2010 22:23 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344681
|
|
jumep
|
|
|
z niecoho ineho ako je lexia / proxia je mozne ze je dost nepresny vystup a toto kludne moze robit ten spinac na plyne, skus, zospodku je spinac, ci ti cvaka alebo nie
alebo zajdi k niekomu kto ma proxiu / lexiu
z niecoho ineho ako je lexia / proxia je mozne ze je dost nepresny vystup a toto kludne moze robit ten spinac na plyne, skus, zospodku je spinac, ci ti cvaka alebo nie
alebo zajdi k niekomu kto ma proxiu / lexiu
|
|
13.05.2010 07:26 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344690
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
chyba spinace na pedalu je vyhodnocena samostatnym chybovym hlasenim,proto jsem napsat ze spinac urcite ne..spinacem se navic aktivuje jen poloha pedalu 100% (jinak pred spinacem 90%) ....
multidiag (atal) neni spatna diagnostiku uz jen proto ze ji vyrabi ACTIA ktera je i vyrobcem Lexia sw i XS-evolution (hw)..pouziva stejne preklady chyb. hlasek jako Lexia pro PSA
hlasky ktere mas v perovani neres,je to bug v sw
chyba spinace na pedalu je vyhodnocena samostatnym chybovym hlasenim,proto jsem napsat ze spinac urcite ne..spinacem se navic aktivuje jen poloha pedalu 100% (jinak pred spinacem 90%) ....
multidiag (atal) neni spatna diagnostiku uz jen proto ze ji vyrabi ACTIA ktera je i vyrobcem Lexia sw i XS-evolution (hw)..pouziva stejne preklady chyb. hlasek jako Lexia pro PSA
hlasky ktere mas v perovani neres,je to bug v sw
|
|
14.05.2010 10:02 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2344785
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Dík za názory. Jetě bych měl k této věci dotaz: Pokud se smířím s nefunkčností omezovače, je nutné tuto závadu řeit? (Například proto, e to můe mít souvislost s něčím dalím, kvůli čemu bych třeba zůstal viset - chystám se na delí cestu)
Dík za názory. Jetě bych měl k této věci dotaz: Pokud se smířím s nefunkčností omezovače, je nutné tuto závadu řeit? (Například proto, e to můe mít souvislost s něčím dalím, kvůli čemu bych třeba zůstal viset - chystám se na delí cestu)
|
|
17.05.2010 14:33 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2345195
|
|
zdenekb
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 81 |
|
|
A jetě jeden dotaz: Spínač pod brzdovým pedálem je pouíván jetě k něčemu jinému ne k vypnutí omezovače? Tak mě napdalo, e za určitých okolností (třeba pokud je v klidu sepnutý a spíná proti zemi) by to mohl být on..
A jetě jeden dotaz: Spínač pod brzdovým pedálem je pouíván jetě k něčemu jinému ne k vypnutí omezovače? Tak mě napdalo, e za určitých okolností (třeba pokud je v klidu sepnutý a spíná proti zemi) by to mohl být on..
|
|
17.05.2010 18:47 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2345222
|
|
jumep
|
|
|
vsetky pedale maju spinac, ci uz spojka brzda alebo plyn
spojka - urucuje vypnutie tempomatu a tiez nieco ecu motora, myslim ze su to vyssie otacky ako volnobezne pri rozbiehani, toto presne neviem
brzda - je dvojity vypinac - 1. urcuje zapinanie brzdoveho svetla, 2. deaktivuje tempomat a tiez urcuje nieco v ecu motora
plyn - nenasiel som zeby mal inu ulohu ako prave vyradenie obmedzovaca z funkcie, ale kludne moze mat aj pridanu inu hodnotu
v prilohe ho mas znazorneny (plyn), skontroluj si ci ti cvaka ten vypinac, ak nie, vymen ho a nechaj si zmazat zavady
Legenda :
a : Konektor
14 : Úchyt svazku (spona)
15 : Pedál
16 : Elektrický svazek
17 : Dorazy
18 : Spínač "bodu odporu"
vsetky pedale maju spinac, ci uz spojka brzda alebo plyn
spojka - urucuje vypnutie tempomatu a tiez nieco ecu motora, myslim ze su to vyssie otacky ako volnobezne pri rozbiehani, toto presne neviem
brzda - je dvojity vypinac - 1. urcuje zapinanie brzdoveho svetla, 2. deaktivuje tempomat a tiez urcuje nieco v ecu motora
plyn - nenasiel som zeby mal inu ulohu ako prave vyradenie obmedzovaca z funkcie, ale kludne moze mat aj pridanu inu hodnotu
v prilohe ho mas znazorneny (plyn), skontroluj si ci ti cvaka ten vypinac, ak nie, vymen ho a nechaj si zmazat zavady
Legenda :
a : Konektor
14 : Úchyt svazku (spona)
15 : Pedál
16 : Elektrický svazek
17 : Dorazy
18 : Spínač "bodu odporu"
Přílohy: plyn.gif ( 8567b ) - |
|
17.05.2010 20:11 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2345248
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zdenekb napsal(a): A jetě jeden dotaz: Spínač pod brzdovým pedálem je pouíván jetě k něčemu jinému ne k vypnutí omezovače? Tak mě napdalo, e za určitých okolností (třeba pokud je v klidu sepnutý a spíná proti zemi) by to mohl být on..
nejdulezitejsi funkce,v zavorce jednotka ktera fci obsluhuje
-brzdove svetlo (BSI) - pri poruse deaktivovano -NESVITI BRZDOVA SVETLA
-tempomat (BSI,ECU) - pri poruse deaktivovano
-decelerace (ECU)
-odpojeni tretiho pistku cerpadla (ECU)
-aktivace ABS/ASR (ABS) - mozne odstaveni nekterych fci ABS
-system dorovnavani naklonu/vysky podvozku (BHI)
spinac na pedalu ma funkci 100% "plynu" ,bez spinace jen 90%
spinac na pedalu nema na fci tempomatu/omezovace rychlosti vliv (nevypne ho)
spinc pedalu ma vlastni diagnosticke hlaseni zavady
nejdulezitejsi funkce,v zavorce jednotka ktera fci obsluhuje
-brzdove svetlo (BSI) - pri poruse deaktivovano -NESVITI BRZDOVA SVETLA
-tempomat (BSI,ECU) - pri poruse deaktivovano
-decelerace (ECU)
-odpojeni tretiho pistku cerpadla (ECU)
-aktivace ABS/ASR (ABS) - mozne odstaveni nekterych fci ABS
-system dorovnavani naklonu/vysky podvozku (BHI)
spinac na pedalu ma funkci 100% "plynu" ,bez spinace jen 90%
spinac na pedalu nema na fci tempomatu/omezovace rychlosti vliv (nevypne ho)
spinc pedalu ma vlastni diagnosticke hlaseni zavady
|
|
| |
|
|