| | |
17.05.2010 20:23 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2345252
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jeste jedna funkce spinace na pedalu navic,je ale jen u automatu,slozi pro kick-down
jeste jedna funkce spinace na pedalu navic,je ale jen u automatu,slozi pro kick-down
|
|
27.05.2010 21:30 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346517
|
|
tief
|
|
|
Tak udelali sme ze Zdenkem malou diagnostiku, spinac brzdy je na 100%, na plyne je len spinac plneho plynu, samotny plyn funguje ok ... jedina zaujimavost je ze v nenastartovanom stave hlasi motor napetie 11 V pricom bsi hlasi cez 12V ...
Tak udelali sme ze Zdenkem malou diagnostiku, spinac brzdy je na 100%, na plyne je len spinac plneho plynu, samotny plyn funguje ok ... jedina zaujimavost je ze v nenastartovanom stave hlasi motor napetie 11 V pricom bsi hlasi cez 12V ...
|
|
27.05.2010 21:52 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346529
|
|
jumep
|
|
|
no a ak tento spinac visi v zmacknutej polohe (diag pise ze je pressed) tak nepojde obmedzovac ...
no a ak tento spinac visi v zmacknutej polohe (diag pise ze je pressed) tak nepojde obmedzovac ...
|
|
27.05.2010 21:57 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346531
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
petre pokud by to bylo jak ty pises,jednotka by si myslela ze mas plny plyn,omezovac by normalne zapla a cekala by az dosahnes nastevene rychlosti a zacla omezovat
spinac na to nema vliv,nebere se ve funkci omezovace v potas...
petre pokud by to bylo jak ty pises,jednotka by si myslela ze mas plny plyn,omezovac by normalne zapla a cekala by az dosahnes nastevene rychlosti a zacla omezovat
spinac na to nema vliv,nebere se ve funkci omezovace v potas...
|
|
27.05.2010 21:59 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346541
|
|
jumep
|
|
|
ne, presne ako to pisem to robilo jednemu chalaniskovi, podarilo sa mi vypnut ten spinac, resp. dat do polohy rozopnute a obmedzovac zacal chodit, do nasledneho zoslapnutia na max
ne, presne ako to pisem to robilo jednemu chalaniskovi, podarilo sa mi vypnut ten spinac, resp. dat do polohy rozopnute a obmedzovac zacal chodit, do nasledneho zoslapnutia na max
|
|
27.05.2010 22:01 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346544
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ok
ok
|
|
27.05.2010 22:50 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346576
|
|
tief
|
|
|
diagnostiku tohto spinaca som nikde nenasiel ...
diagnostiku tohto spinaca som nikde nenasiel ...
|
|
27.05.2010 23:22 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346582
|
|
jumep
|
|
|
tief: to moze byt rozlisenim - bolo to uplne dole
tief: to moze byt rozlisenim :) - bolo to uplne dole :)
|
|
27.05.2010 23:32 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346583
|
|
tief
|
|
|
nebolo, kontroloval som
nebolo, kontroloval som :)
|
|
27.05.2010 23:33 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346584
|
|
jumep
|
|
|
pozrem to zajtra a hodim screen shot
pozrem to zajtra a hodim screen shot
|
|
31.05.2010 09:50 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2346914
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak beru Z5 cast popisu vlivu spinace na pedalu pro cinnost omezovace rychlosti
z popisu vypliva :
"...Řidič můe překročit předvolenou rychlost stlačením pedálu akcelerace a za "bod odporu" (nebo "tuhý bod").
"bod odporu" se nachází na konci zdvihu pedálu akcelerace." a "...Snímač integrovaný v pedálu akcelerace poskytuje informaci "dezaktivace funkce LVV" "
coz znamena ze ho pouziva ze Jumep ma castecne pravdu..nicmene pri nefunkcnim tlacitku omezovac funguje
myslel jsem si take ze si signal o rychlosti bere take z ECU kdyz uz si z nej bere udaje o momentu a vykonu,nicmene signal je bran primo z ESP(ABS)
chyba komunikace ECUBSI by taky dle popisu nemela mit vliv na cinnost i kdyz je to diskutabilni ,viz :
"BSI a počítač motoru jsou autonomní při řízení omezování rychlosti, ale komunikují navzájem, aby se vzájemně informovaly a kontrolovaly"
tak beru Z5 cast popisu vlivu spinace na pedalu pro cinnost omezovace rychlosti
z popisu vypliva :
"...Řidič můe překročit předvolenou rychlost stlačením pedálu akcelerace a za "bod odporu" (nebo "tuhý bod").
"bod odporu" se nachází na konci zdvihu pedálu akcelerace." a "...Snímač integrovaný v pedálu akcelerace poskytuje informaci "dezaktivace funkce LVV" "
coz znamena ze ho pouziva ze Jumep ma castecne pravdu..nicmene pri nefunkcnim tlacitku omezovac funguje
myslel jsem si take ze si signal o rychlosti bere take z ECU kdyz uz si z nej bere udaje o momentu a vykonu,nicmene signal je bran primo z ESP(ABS)
chyba komunikace ECUBSI by taky dle popisu nemela mit vliv na cinnost i kdyz je to diskutabilni ,viz :
"BSI a počítač motoru jsou autonomní při řízení omezování rychlosti, ale komunikují navzájem, aby se vzájemně informovaly a kontrolovaly"
|
|
01.06.2010 16:06 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2347088
|
|
tief
|
|
|
Takze som to dnes premeral a preskumal na "zivom omezovaci" na C5 rv 2005 a funuje to nasledovne:
- pri fyzickom odpojeni spinacu pri pokuse zapnut omezovat okamzite vyskoci trvala zavada omezovace tzn predpokladam ze sa jedna v skutocnosti o "rozopinac" a pocitac si pri zapnuti skontroluje stav spinacu
- pri rucnom zmacknuti spinace pri polohe plynu 0 vyskoci trvala zavada nieco ako nekonzistentny stav polohy pedalu a spinacu - tzn pocitac si sleduje v akej polohe pedalu bol dosiahnuty stav "plny plyn"
- nikde v diagnostike som nenasiel moznost monitorovat stav tohto spinace, polozka oznacena ako "hard spot" v sekcii engine nereaguje - otestovane na aute v provozu, tzn auto bolo omezovane a ridic dal plny plyn - nikde inde som nenasiel ziadnu polozku ktora by reagovala na spinanie tohto prepinaca ...
asi tak
ps: a jeste chci timto podekovat Jeffrymu - dudienkam za poskytnutie auta a casu na vyzkumnu cinnost
Takze som to dnes premeral a preskumal na "zivom omezovaci" na C5 rv 2005 a funuje to nasledovne:
- pri fyzickom odpojeni spinacu pri pokuse zapnut omezovat okamzite vyskoci trvala zavada omezovace tzn predpokladam ze sa jedna v skutocnosti o "rozopinac" a pocitac si pri zapnuti skontroluje stav spinacu
- pri rucnom zmacknuti spinace pri polohe plynu 0 vyskoci trvala zavada nieco ako nekonzistentny stav polohy pedalu a spinacu - tzn pocitac si sleduje v akej polohe pedalu bol dosiahnuty stav "plny plyn"
- nikde v diagnostike som nenasiel moznost monitorovat stav tohto spinace, polozka oznacena ako "hard spot" v sekcii engine nereaguje - otestovane na aute v provozu, tzn auto bolo omezovane a ridic dal plny plyn - nikde inde som nenasiel ziadnu polozku ktora by reagovala na spinanie tohto prepinaca ...
asi tak :)
ps: a jeste chci timto podekovat Jeffrymu - dudienkam za poskytnutie auta a casu na vyzkumnu cinnost :)
|
|
12.09.2010 14:16 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2355528
|
|
draceq
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
zdenekb: Moná u byla tvá závada vyřeena, take jen postřeh pro ty, které to moná taky potká - v pátek jsem montoval do auta tempomat (páčku koupenou od známého jako pouitou) a první, co počítač po nacvaknutí páčky a nastartování zahlásil, bylo "Speed control system faulty". Take metoda pokusu -> páčka ven, do mrtě rozebrat, vykoupat ve spreji na el. kontakty, vydrbat kartáčkem, vysuit, sloit a cvak zpět. A ejhle - systém lapal bez chyby, testovací jízda 50 km a ve v pohodě, funkční omezovač i tempomat. Druhý den ráno nastartuju, jedu asi třicátý kilometr na tempomat a zničeho nic pííp - "Speed control system faulty"... tempomat vysadil a nadále neel aktivovat, do módu omezovač naskakoval systém občas sám i při poloze otočného voliče "vypnuto", přičem pokud se zapnul do polohy "omezovač", la tato funkce normálně aktivovat - take dojezd na "manuální reim", a doma opět -> páčka ven, do mrtě rozebrat..... atd. atd. .. a cvak zpět. - no a prozatím funguje bez nejmeních potíí i po najetí 350km. Problém byl v tom, e kontakty na páčce byly za ty léta, co se pouívala jinde zasr...né bůhví čím (co se napoprvé rozpustilo jen nedostatečně a přes noc to zase postupně nalezlo zpátky) a dokud se pořádně neočistí (hlavně ty pod otočným voličem tempomat/vypnuto/omezovač), tak elektronika jakoukoliv nesrovnalost ohodnotí výe uvedenou hlákou.
zdenekb: Moná u byla tvá závada vyřeena, take jen postřeh pro ty, které to moná taky potká - v pátek jsem montoval do auta tempomat (páčku koupenou od známého jako pouitou) a první, co počítač po nacvaknutí páčky a nastartování zahlásil, bylo "Speed control system faulty". Take metoda pokusu -> páčka ven, do mrtě rozebrat, vykoupat ve spreji na el. kontakty, vydrbat kartáčkem, vysuit, sloit a cvak zpět. A ejhle - systém lapal bez chyby, testovací jízda 50 km a ve v pohodě, funkční omezovač i tempomat. Druhý den ráno nastartuju, jedu asi třicátý kilometr na tempomat a zničeho nic pííp - "Speed control system faulty"... tempomat vysadil a nadále neel aktivovat, do módu omezovač naskakoval systém občas sám i při poloze otočného voliče "vypnuto", přičem pokud se zapnul do polohy "omezovač", la tato funkce normálně aktivovat - take dojezd na "manuální reim", a doma opět -> páčka ven, do mrtě rozebrat..... atd. atd. .. a cvak zpět. - no a prozatím funguje bez nejmeních potíí i po najetí 350km. Problém byl v tom, e kontakty na páčce byly za ty léta, co se pouívala jinde zasr...né bůhví čím (co se napoprvé rozpustilo jen nedostatečně a přes noc to zase postupně nalezlo zpátky) a dokud se pořádně neočistí (hlavně ty pod otočným voličem tempomat/vypnuto/omezovač), tak elektronika jakoukoliv nesrovnalost ohodnotí výe uvedenou hlákou.
|
|
05.01.2011 14:53 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2368350
|
|
spooky
|
Město: Beroun, Auto: | Počet příspěvků: 60 |
|
|
Hmm jak to tak ctu.. tak z toho jako laik stejne nejsem moudrej.. ono se rekne "packa ven, rozebrat atd." ale kdyz ma nekdo obe ruce levy... chjo.
Dnes mi zacal omezovac zlobit tak to bude muset vydrzet do servisu s olejem atp. Nebo.. pokud je to opravdu "trivos" muze mi nekdo poradit jak packu vyndat a nic nezlamat/neutrhat?
Kuju
Hmm jak to tak ctu.. tak z toho jako laik stejne nejsem moudrej.. ono se rekne "packa ven, rozebrat atd." ale kdyz ma nekdo obe ruce levy... chjo.
Dnes mi zacal omezovac zlobit tak to bude muset vydrzet do servisu s olejem atp. Nebo.. pokud je to opravdu "trivos" muze mi nekdo poradit jak packu vyndat a nic nezlamat/neutrhat?
Kuju :palec
|
|
05.01.2011 15:02 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2368351
|
|
tief
|
|
|
pred rozoberanim si to nechaj napichnut na diag ci je problem naozaj v packe ? ono dost odchadza aj spinac v plynovom pedali ...
pred rozoberanim si to nechaj napichnut na diag ci je problem naozaj v packe ? ono dost odchadza aj spinac v plynovom pedali ...
|
|
05.01.2011 15:10 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2368353
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..nebo na brzde
..nebo na spojce...
..nebo na brzde
..nebo na spojce...
|
|
05.01.2011 15:20 -
Re: Závada omezovače rychlosti / C5 II
|
2368358
|
|
tief
|
|
|
tak ... ale to se da lehce zistit, kdyz funguje tempomat ale ne omezovac tak spojka a brzda budou ok ...
tak ... ale to se da lehce zistit, kdyz funguje tempomat ale ne omezovac tak spojka a brzda budou ok ...
|
|
| |
|
|