| | |
12.02.2019 10:47 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207174
|
|
jumep
|
|
|
ten predny egr sa da pomerne lahko vyskusat, staci dat dole komin (je pekne pristupny) a rucne ho otvorit, ci sa vrati a ide lahko
dalsia vec byva casto konektor na vahe, chybu to standartne ale vyhodi ked je ten egr otvoreny tak ako to tam mas
ten predny egr sa da pomerne lahko vyskusat, staci dat dole komin (je pekne pristupny) a rucne ho otvorit, ci sa vrati a ide lahko
dalsia vec byva casto konektor na vahe, chybu to standartne ale vyhodi ked je ten egr otvoreny tak ako to tam mas
|
|
12.02.2019 11:27 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207176
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Co se týče mechaniky tak pokud ho otevřu roubovákem. Tak se vrátí do původní polohy.
Take to spí vypadá na tu EGR "elektro" část.
Ohledně MAF tak zkusím prohlídnout kabely ale pokud neměří skoro ádný průtok tak bude asi KO.
Ale kouknu taky na graf obou vah jestli je pokles permanentní, předtím ne ji vyměním.
Co se týče mechaniky tak pokud ho otevřu roubovákem. Tak se vrátí do původní polohy.
Take to spí vypadá na tu EGR "elektro" část.
Ohledně MAF tak zkusím prohlídnout kabely ale pokud neměří skoro ádný průtok tak bude asi KO.
Ale kouknu taky na graf obou vah jestli je pokles permanentní, předtím ne ji vyměním.
|
|
12.02.2019 15:50 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207206
|
|
jumep
|
|
|
ked je otvoreny egr tak to nebude merat skoro ziadny prietok a vsetko bude tahat zadna rada
ked je otvoreny egr tak to nebude merat skoro ziadny prietok a vsetko bude tahat zadna rada
|
|
19.03.2019 22:57 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3212422
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Přední EGR a zadní váhu jsem radi vyměnil.
Zadní strana má stále problém P0104 a P010F.
Auto u necuká ale mění otáčky jak má zadní turbo proměnlivý tlak.
Olej mi teče někde té trubky č2 (1180N8).
To mě přivádí na dotaz jak na tom vyměnit spony. Respektive jak se k tomu dostat.
Přední EGR a zadní váhu jsem radi vyměnil.
Zadní strana má stále problém P0104 a P010F.
Auto u necuká ale mění otáčky jak má zadní turbo proměnlivý tlak.
Olej mi teče někde té trubky č2 (1180N8).
To mě přivádí na dotaz jak na tom vyměnit spony. Respektive jak se k tomu dostat.
Přílohy: separator.PNG ( 127424b ) - B1GM.PNG ( 148588b ) - D6AY01VVP0.xps ( 1045451b ) - |
|
20.03.2019 06:40 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3212437
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
egr muzes sice vyzkouset mechanicky ale pokud je vadny elektricky (vydrena draha) tak se nato muzes koukat jak chces...pokud je uz chyba EGR v diagnostice je na 95% potreba ho vymenit,je to dil podlehajici opotrebene,stejne jako napriklad brzdy...vahu bych zacal diagnostikovat az po vymene EFRU ale ve tvem pripade obou,ne jen jednoho k tomu zadnimu oprimnou soustrast ..pokud i po tom vykazuje vaha nizky prutok,vymenil bych je take
dokumenty service boxu je potreba pouzivat online protoze ty stare co se potuluji po netu jsou uz zastarale (mnoho SB je jich nahrazeno jinymi ,kde je vse jinak,a take zjistis jestli je to pro tve konkretni auto a ne vseobecne)
egr muzes sice vyzkouset mechanicky ale pokud je vadny elektricky (vydrena draha) tak se nato muzes koukat jak chces...pokud je uz chyba EGR v diagnostice je na 95% potreba ho vymenit,je to dil podlehajici opotrebene,stejne jako napriklad brzdy...vahu bych zacal diagnostikovat az po vymene EFRU ale ve tvem pripade obou,ne jen jednoho k tomu zadnimu oprimnou soustrast :( ..pokud i po tom vykazuje vaha nizky prutok,vymenil bych je take
dokumenty service boxu je potreba pouzivat online protoze ty stare co se potuluji po netu jsou uz zastarale (mnoho SB je jich nahrazeno jinymi ,kde je vse jinak,a take zjistis jestli je to pro tve konkretni auto a ne vseobecne)
|
|
20.03.2019 17:11 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3212522
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ten zadní se měnil zhruba před rokem. A je to Valeo proto u jsem se na EGR přímo nezaměřoval ale podle grafů EGR reagujou podle poadavků ECU.
Take teď hledám cokoliv co je patně na te zadni strane. A očividně to netěsní u té trubky do sání. Ale není tam misto to zkontrolovat pořádně.
Ale ten přední byl EGR byl KO. Teď u to necuka jako driv.
A red například jsem jel z práce a vpohode do chvíle ne se to pořádně zahřálo. Pak u je slyet e turbo mění rychlost.
Take jsi říkám e pokud se ta trubka roztáhne a přestanete těsnit.Mohlo by to být ono.
Jo můj service box je 2014.
Ten zadní se měnil zhruba před rokem. A je to Valeo proto u jsem se na EGR přímo nezaměřoval ale podle grafů EGR reagujou podle poadavků ECU.
Take teď hledám cokoliv co je patně na te zadni strane. A očividně to netěsní u té trubky do sání. Ale není tam misto to zkontrolovat pořádně.
Ale ten přední byl EGR byl KO. Teď u to necuka jako driv.
A red například jsem jel z práce a vpohode do chvíle ne se to pořádně zahřálo. Pak u je slyet e turbo mění rychlost.
Take jsi říkám e pokud se ta trubka roztáhne a přestanete těsnit.Mohlo by to být ono.
Jo můj service box je 2014.
|
|
21.03.2019 13:57 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3212561
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
To jo ale moje auto je z roku 2008 take v novějích verzí u nebude nic nového vzhledem k motoru a já to větinou dělám tak e jsi vezmu link z online a zobrazím jsi ho v tom tom offline. Abych měl jistotu e to lícuje s VIN.
Ale spí je to o tom e ten motor je sloity jak atomová ponorka a k pulce věcí se nedá dostat vzhled k místu kolem. Bez toho aby odsrojil půlku motoru. Ale v tomhle případě jak bude čas sundám před katalyzátor a místa u by mělo být dost.
To jo ale moje auto je z roku 2008 take v novějích verzí u nebude nic nového vzhledem k motoru a já to větinou dělám tak e jsi vezmu link z online a zobrazím jsi ho v tom tom offline. Abych měl jistotu e to lícuje s VIN.
Ale spí je to o tom e ten motor je sloity jak atomová ponorka a k pulce věcí se nedá dostat vzhled k místu kolem. Bez toho aby odsrojil půlku motoru. Ale v tomhle případě jak bude čas sundám před katalyzátor a místa u by mělo být dost.
|
|
21.03.2019 18:49 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3212615
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
budu se opakovat..to co je ve starych 2014 nemusi byt vubec aktualni a relevantny..mnoho SB je nahrazeno jinymy a je jedno ze mas 2008
s tim ze si vezmes link z online a das ho do offine a slicujes to s VIN ti nejak nerozumim...
budu se opakovat..to co je ve starych 2014 nemusi byt vubec aktualni a relevantny..mnoho SB je nahrazeno jinymy a je jedno ze mas 2008
s tim ze si vezmes link z online a das ho do offine a slicujes to s VIN ti nejak nerozumim...
|
|
23.10.2019 00:15 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3244835
|
|
jirkastopl
|
Město: Čehovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Závada (F012)Inteligentní jednotka (BSI)nekomunikuje na mezisystémové síti CAN I/S toto mi ukázala diagnostika . Můj problém: při normální jízdě mě občas vypne motor. Jednou třeba za za 1000 km jindy za 5000 km jindy 2* za den. Na rzchlosti nezáleí. Kdy se to vypne a chci nastartovat ,tak to nejde odepnu baterku a potom zapnu tak to normálně nastartuje.Při zastavení něco zjemna hučí u EGR ventilu(dal jsem nový nepomohlo) poradíte co s tím?
Závada (F012)Inteligentní jednotka (BSI)nekomunikuje na mezisystémové síti CAN I/S toto mi ukázala diagnostika . Můj problém: při normální jízdě mě občas vypne motor. Jednou třeba za za 1000 km jindy za 5000 km jindy 2* za den. Na rzchlosti nezáleí. Kdy se to vypne a chci nastartovat ,tak to nejde odepnu baterku a potom zapnu tak to normálně nastartuje.Při zastavení něco zjemna hučí u EGR ventilu(dal jsem nový nepomohlo) poradíte co s tím?
|
|
23.10.2019 14:27 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3244896
|
|
jumep
|
|
|
snimac otacok
snimac otacok
|
|
23.10.2019 15:37 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3244910
|
|
jirkastopl
|
Město: Čehovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Díky jetě to ukazuje:závada(213) Informace o rychlosti vozidla obdrená hodnota není správná a (7151)informace o otáčkách motoru obdrená hodnota není správná. Vím, e to asi nebude lehké odstranit ale čím začít?
Díky jetě to ukazuje:závada(213) Informace o rychlosti vozidla obdrená hodnota není správná a (7151)informace o otáčkách motoru obdrená hodnota není správná. Vím, e to asi nebude lehké odstranit ale čím začít?
|
|
23.10.2019 18:51 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3244917
|
|
jirkastopl
|
Město: Čehovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
je to tenhle ? .link.
je to tenhle ? https://pegasdily.cz/autodily/citroen/c5-ii-break/2.0-hdi-rerhrh-100kw/elektroinstalace/pristroje?productId=984922
|
|
23.10.2019 22:14 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3244983
|
|
jruze
|
|
|
jirkastopl napsal(a):
Ano ale raději bych koupil tento (pokud chce odstranit závadu a mít jistotu )
Ano ale raději bych koupil tento (pokud chce odstranit závadu a mít jistotu )
Přílohy: snímač otáček.jpg ( 350316b ) - |
|
25.10.2019 15:17 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3245313
|
|
jirkastopl
|
Město: Čehovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
čidlo vyměněno,auto jede kdyby to zase udělalo tak se ozvu kdyby ne tak vám děkuji jinak tam bylo čidlo MADE IN ITALY bez názvu firmy
čidlo vyměněno,auto jede kdyby to zase udělalo tak se ozvu kdyby ne tak vám děkuji jinak tam bylo čidlo MADE IN ITALY bez názvu firmy
|
|
29.08.2020 12:43 -
Chyby 2.2
|
3281847
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
V příloze jsem vyfotil několik chyb, několik se tam opakuje.
Věděl byste někdo, nevypadá to na nic dramatického.snad.auto mám týden tak se s ním szivam.ono toho je tam víc ,ale to u je v řeení.
Jinak vlastní vlákno o autě kde by se mohlo plkat jen o tom pátý přes devátý tady zaloit nejde asi, co? něco jako uivatelé a jejich vozidla.
V příloze jsem vyfotil několik chyb, několik se tam opakuje.
Věděl byste někdo, nevypadá to na nic dramatického.snad.auto mám týden tak se s ním szivam.ono toho je tam víc ,ale to u je v řeení.:-)
Jinak vlastní vlákno o autě kde by se mohlo plkat jen o tom pátý přes devátý tady zaloit nejde asi, co? něco jako uivatelé a jejich vozidla.
Přílohy: IMG_20200829_104742874_MP.jpg ( 6738256b ) - IMG_20200829_105052464_MP.jpg ( 6589647b ) - |
|
29.08.2020 23:05 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3281941
|
|
Hanz 397
|
|
|
venaval napsal(a): V příloze jsem vyfotil několik chyb, několik se tam opakuje.
Věděl byste někdo, nevypadá to na nic dramatického.snad.auto mám týden tak se s ním szivam.ono toho je tam víc ,ale to u je v řeení.
Jinak vlastní vlákno o autě kde by se mohlo plkat jen o tom pátý přes devátý tady zaloit nejde asi, co? něco jako uivatelé a jejich vozidla.
Jestli nemá s autem nějakej problém, tak je neře.
S zaloit vlákno, KTERÉ NEEXISTUJE, si můe, jaké chce 😉
Jestli nemá s autem nějakej problém, tak je neře.
S zaloit vlákno, KTERÉ NEEXISTUJE, si můe, jaké chce 😉
|
|
30.08.2020 08:20 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3281974
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Nepozoruju ádný problém,pak jsou tam jetě chyby- P0487,2111,1161,0299 ... ale s tím pojedu v týdnu , snad,k Růičkům.
A pak jetě AFIL chyby , dávám to sem po dávkách....😂
Foto...
A ta detekce pneumatik dsg....?
Nepozoruju ádný problém,pak jsou tam jetě chyby- P0487,2111,1161,0299 ... ale s tím pojedu v týdnu , snad,k Růičkům.
A pak jetě AFIL chyby , dávám to sem po dávkách....😂
Foto...
A ta detekce pneumatik dsg....?
Přílohy: IMG_20200827_191809541.jpg ( 4659733b ) - IMG_20200827_191859285.jpg ( 4541482b ) - |
|
| |
|
|