 | |  |
04.09.2009 13:05 -
Chyby a jejich odstranění
|
1105320
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Mám dotaz na diag. se mi objevilo 0501 a 0235 což je jasné ale pro odmazaní chyb už je vybráno všech 50pokusů co s tím   
Mám dotaz na diag. se mi objevilo 0501 a 0235 což je jasné ale pro odmazaní chyb už je vybráno všech 50pokusů co s tím:-((((:-((((:-((((:nevim:nevim
|
|
04.09.2009 13:06 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105321
|
|
jumep
|
|

|
aka diag ked mas len cisla ...
aka diag ked mas len cisla ...
|
|
04.09.2009 13:21 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105322
|
|
jumep
|
|

|
a hlavne co to za experta mazal miesto odstranenia prob?
ak to ovsem neni ten typicky bug ... pozrem neskor co to znamena
a hlavne co to za experta mazal miesto odstranenia prob?
ak to ovsem neni ten typicky bug ... pozrem neskor co to znamena
|
|
04.09.2009 13:22 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105323
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Jedno je MAP senzor a druhý tlak senzor sání ale více mě štve že nevím jak to vymazat vymazání je omezeno na 50 a všechny jsou vybrány nebo použity
Jedno je MAP senzor a druhý tlak senzor sání ale více mě štve že nevím jak to vymazat vymazání je omezeno na 50 a všechny jsou vybrány nebo použity
|
|
04.09.2009 13:24 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105324
|
|
jumep
|
|

|
ked odstranis vadu mala by sa stratit sama ...
v mojej verzii je dokonca len 25x moznost mazat, potom asi preflashovat ecu alebo vymenit - - snad autodiag
ked odstranis vadu mala by sa stratit sama ...
v mojej verzii je dokonca len 25x moznost mazat, potom asi preflashovat ecu alebo vymenit :) - :nevim - snad autodiag
|
|
04.09.2009 13:29 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105325
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Jdu někam koupit ND a uvidíme
Jdu někam koupit ND a uvidíme
|
|
04.09.2009 14:39 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105327
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Můžu přijet mám to kousek do Ol
Můžu přijet mám to kousek do Ol
|
|
04.09.2009 16:30 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105328
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
neni problem
klidne se zastav
neni problem
klidne se zastav :palec
|
|
29.09.2015 09:25 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868268
|
|
Lhota
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ahoj,
koupili jsme bratrovi také C5 II 100kw FAP, bohužel v horším stavu a teď jí dáváme do kupy. Auto hlásilo na diag vadný EGR, plný FAP a vadný vstřik. Bohužel my odešla Bosch diag a mám půjčenou Lexii, FAP už máme vyčištěný a vyresetovaný - to jsem našel. EGR jsme koupili nový a vstřik by měl snad také nový dorazit. Chtěl jsem se tedy zeptat zda se musí nové EGR kalibrovat a kde to v lexii najdu a můžete mne navést kde najdu v lexii zadání ser. čísla vstřiku a co udělat pro jeho nastavení (v Neboschce to byla rychlovka).
Díkec moc
Ahoj,
koupili jsme bratrovi také C5 II 100kw FAP, bohužel v horším stavu a teď jí dáváme do kupy. Auto hlásilo na diag vadný EGR, plný FAP a vadný vstřik. Bohužel my odešla Bosch diag a mám půjčenou Lexii, FAP už máme vyčištěný a vyresetovaný - to jsem našel. EGR jsme koupili nový a vstřik by měl snad také nový dorazit. Chtěl jsem se tedy zeptat zda se musí nové EGR kalibrovat a kde to v lexii najdu a můžete mne navést kde najdu v lexii zadání ser. čísla vstřiku a co udělat pro jeho nastavení (v Neboschce :palec to byla rychlovka).
Díkec moc
|
|
29.09.2015 14:45 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868426
|
|
jumep
|
|

|
vo vstrekovani je adaptacia a v nej egr
vo vstrekovani je adaptacia a v nej egr
|
|
30.09.2015 00:01 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868783
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Také jsem loni měnil EGR, adaptaci jsme nedělali a chodí jak má, spíš by mne zajímalo, jak může auto na diagnostice hlásit vadný vstřik, myslel jsem, že se špatný vstřik ukáže pouze na testu.
Také jsem loni měnil EGR, adaptaci jsme nedělali a chodí jak má, spíš by mne zajímalo, jak může auto na diagnostice hlásit vadný vstřik, myslel jsem, že se špatný vstřik ukáže pouze na testu. :nevim
|
|
30.09.2015 12:22 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868867
|
|
jumep
|
|

|
moze hlasit aj zly strik, ked prdne v nom piezo ovladanie ..
moze hlasit aj zly strik, ked prdne v nom piezo ovladanie ..
|
|
01.10.2015 00:41 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869092
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Takže když prdne ovládání, je to elektronická chyba a napíše diagnostika chyba vstřiku, pokud chci vědět, v jaké kondici je vstřik ( rozprašování paliva ), pouze test, pochopil jsem to správně, nebo jsem se do toho zamotal?
Takže když prdne ovládání, je to elektronická chyba a napíše diagnostika chyba vstřiku, pokud chci vědět, v jaké kondici je vstřik ( rozprašování paliva ), pouze test, pochopil jsem to správně, nebo jsem se do toho zamotal? :nevim
|
|
01.10.2015 09:12 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869103
|
|
jumep
|
|

|
jo, pochopil spravne, teoreticky moze nieco napovedat korekcia, ale tu je to s tym dost biedne
jo, pochopil spravne, teoreticky moze nieco napovedat korekcia, ale tu je to s tym dost biedne
|
|
01.10.2015 12:33 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869141
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Peťo díky za vysvětlení, myslím, že je to užitečné pro nás, co chceme o svých autech co nejvíc vědět, už tomu rozumím.
Peťo díky za vysvětlení, myslím, že je to užitečné pro nás, co chceme o svých autech co nejvíc vědět, už tomu rozumím. :palec
|
|
11.02.2019 22:47 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207081
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|

|
Dneska jsem připojil auto na diagnostiku kvůli cukání při 1900ot/min.
Chyby řízení motoru jsou P010E / P0407 / P010F / viz příloha
Původně jsem myslel že se jen zasekává EGR ventil v otevřené poloze.
(Vzhledem k tomu že cukání je proměnlivé)
Ale vzhledem k datům, řekli by jste že je jak EGR tak MAF jsou v háji?
Případně jak zkontrolovat/pro změřit EGR/MAF.
Dneska jsem připojil auto na diagnostiku kvůli cukání při 1900ot/min.
Chyby řízení motoru jsou P010E / P0407 / P010F / viz příloha
Původně jsem myslel že se jen zasekává EGR ventil v otevřené poloze.
(Vzhledem k tomu že cukání je proměnlivé)
Ale vzhledem k datům, řekli by jste že je jak EGR tak MAF jsou v háji?
Případně jak zkontrolovat/pro změřit EGR/MAF.
Přílohy: přehled.png ( 43882b ) - kody_zavad.PNG ( 92443b ) - |
|
12.02.2019 07:37 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207101
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
pokud je EGR v haji,jakoze dle diag pravdepodobne ano (ono vypis chybovyho hlaseni nemusi znamenat nic ,diagnostika neni jen o tom se pripojit a vycist zavady/smazat),doporucim ti vymenit oba a tim zaroven uprimnou soustrast ...
pokud je EGR v haji,jakoze dle diag pravdepodobne ano (ono vypis chybovyho hlaseni nemusi znamenat nic ,diagnostika neni jen o tom se pripojit a vycist zavady/smazat),doporucim ti vymenit oba a tim zaroven uprimnou soustrast ...
|
|
| |
|
|