| | |
04.09.2009 13:05 -
Chyby a jejich odstranění
|
1105320
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Mám dotaz na diag. se mi objevilo 0501 a 0235 co je jasné ale pro odmazaní chyb u je vybráno vech 50pokusů co s tím
Mám dotaz na diag. se mi objevilo 0501 a 0235 co je jasné ale pro odmazaní chyb u je vybráno vech 50pokusů co s tím:-((((:-((((:-((((:nevim:nevim
|
|
04.09.2009 13:06 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105321
|
|
jumep
|
|
|
aka diag ked mas len cisla ...
aka diag ked mas len cisla ...
|
|
04.09.2009 13:21 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105322
|
|
jumep
|
|
|
a hlavne co to za experta mazal miesto odstranenia prob?
ak to ovsem neni ten typicky bug ... pozrem neskor co to znamena
a hlavne co to za experta mazal miesto odstranenia prob?
ak to ovsem neni ten typicky bug ... pozrem neskor co to znamena
|
|
04.09.2009 13:22 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105323
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Jedno je MAP senzor a druhý tlak senzor sání ale více mě tve e nevím jak to vymazat vymazání je omezeno na 50 a vechny jsou vybrány nebo pouity
Jedno je MAP senzor a druhý tlak senzor sání ale více mě tve e nevím jak to vymazat vymazání je omezeno na 50 a vechny jsou vybrány nebo pouity
|
|
04.09.2009 13:24 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105324
|
|
jumep
|
|
|
ked odstranis vadu mala by sa stratit sama ...
v mojej verzii je dokonca len 25x moznost mazat, potom asi preflashovat ecu alebo vymenit - - snad autodiag
ked odstranis vadu mala by sa stratit sama ...
v mojej verzii je dokonca len 25x moznost mazat, potom asi preflashovat ecu alebo vymenit :) - :nevim - snad autodiag
|
|
04.09.2009 13:29 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105325
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Jdu někam koupit ND a uvidíme
Jdu někam koupit ND a uvidíme
|
|
04.09.2009 14:39 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105327
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Můu přijet mám to kousek do Ol
Můu přijet mám to kousek do Ol
|
|
04.09.2009 16:30 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
1105328
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
neni problem
klidne se zastav
neni problem
klidne se zastav :palec
|
|
29.09.2015 09:25 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868268
|
|
Lhota
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ahoj,
koupili jsme bratrovi také C5 II 100kw FAP, bohuel v horím stavu a teď jí dáváme do kupy. Auto hlásilo na diag vadný EGR, plný FAP a vadný vstřik. Bohuel my odela Bosch diag a mám půjčenou Lexii, FAP u máme vyčitěný a vyresetovaný - to jsem nael. EGR jsme koupili nový a vstřik by měl snad také nový dorazit. Chtěl jsem se tedy zeptat zda se musí nové EGR kalibrovat a kde to v lexii najdu a můete mne navést kde najdu v lexii zadání ser. čísla vstřiku a co udělat pro jeho nastavení (v Neboschce to byla rychlovka).
Díkec moc
Ahoj,
koupili jsme bratrovi také C5 II 100kw FAP, bohuel v horím stavu a teď jí dáváme do kupy. Auto hlásilo na diag vadný EGR, plný FAP a vadný vstřik. Bohuel my odela Bosch diag a mám půjčenou Lexii, FAP u máme vyčitěný a vyresetovaný - to jsem nael. EGR jsme koupili nový a vstřik by měl snad také nový dorazit. Chtěl jsem se tedy zeptat zda se musí nové EGR kalibrovat a kde to v lexii najdu a můete mne navést kde najdu v lexii zadání ser. čísla vstřiku a co udělat pro jeho nastavení (v Neboschce :palec to byla rychlovka).
Díkec moc
|
|
29.09.2015 14:45 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868426
|
|
jumep
|
|
|
vo vstrekovani je adaptacia a v nej egr
vo vstrekovani je adaptacia a v nej egr
|
|
30.09.2015 00:01 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868783
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem loni měnil EGR, adaptaci jsme nedělali a chodí jak má, spí by mne zajímalo, jak můe auto na diagnostice hlásit vadný vstřik, myslel jsem, e se patný vstřik ukáe pouze na testu.
Také jsem loni měnil EGR, adaptaci jsme nedělali a chodí jak má, spí by mne zajímalo, jak můe auto na diagnostice hlásit vadný vstřik, myslel jsem, e se patný vstřik ukáe pouze na testu. :nevim
|
|
30.09.2015 12:22 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2868867
|
|
jumep
|
|
|
moze hlasit aj zly strik, ked prdne v nom piezo ovladanie ..
moze hlasit aj zly strik, ked prdne v nom piezo ovladanie ..
|
|
01.10.2015 00:41 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869092
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Take kdy prdne ovládání, je to elektronická chyba a napíe diagnostika chyba vstřiku, pokud chci vědět, v jaké kondici je vstřik ( rozpraování paliva ), pouze test, pochopil jsem to správně, nebo jsem se do toho zamotal?
Take kdy prdne ovládání, je to elektronická chyba a napíe diagnostika chyba vstřiku, pokud chci vědět, v jaké kondici je vstřik ( rozpraování paliva ), pouze test, pochopil jsem to správně, nebo jsem se do toho zamotal? :nevim
|
|
01.10.2015 09:12 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869103
|
|
jumep
|
|
|
jo, pochopil spravne, teoreticky moze nieco napovedat korekcia, ale tu je to s tym dost biedne
jo, pochopil spravne, teoreticky moze nieco napovedat korekcia, ale tu je to s tym dost biedne
|
|
01.10.2015 12:33 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
2869141
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Peo díky za vysvětlení, myslím, e je to uitečné pro nás, co chceme o svých autech co nejvíc vědět, u tomu rozumím.
Peo díky za vysvětlení, myslím, e je to uitečné pro nás, co chceme o svých autech co nejvíc vědět, u tomu rozumím. :palec
|
|
11.02.2019 22:47 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207081
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Dneska jsem připojil auto na diagnostiku kvůli cukání při 1900ot/min.
Chyby řízení motoru jsou P010E / P0407 / P010F / viz příloha
Původně jsem myslel e se jen zasekává EGR ventil v otevřené poloze.
(Vzhledem k tomu e cukání je proměnlivé)
Ale vzhledem k datům, řekli by jste e je jak EGR tak MAF jsou v háji?
Případně jak zkontrolovat/pro změřit EGR/MAF.
Dneska jsem připojil auto na diagnostiku kvůli cukání při 1900ot/min.
Chyby řízení motoru jsou P010E / P0407 / P010F / viz příloha
Původně jsem myslel e se jen zasekává EGR ventil v otevřené poloze.
(Vzhledem k tomu e cukání je proměnlivé)
Ale vzhledem k datům, řekli by jste e je jak EGR tak MAF jsou v háji?
Případně jak zkontrolovat/pro změřit EGR/MAF.
Přílohy: přehled.png ( 43882b ) - kody_zavad.PNG ( 92443b ) - |
|
12.02.2019 07:37 -
Re: Chyby a jejich odstranění
|
3207101
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je EGR v haji,jakoze dle diag pravdepodobne ano (ono vypis chybovyho hlaseni nemusi znamenat nic ,diagnostika neni jen o tom se pripojit a vycist zavady/smazat),doporucim ti vymenit oba a tim zaroven uprimnou soustrast ...
pokud je EGR v haji,jakoze dle diag pravdepodobne ano (ono vypis chybovyho hlaseni nemusi znamenat nic ,diagnostika neni jen o tom se pripojit a vycist zavady/smazat),doporucim ti vymenit oba a tim zaroven uprimnou soustrast ...
|
|
| |
|
|