| | |
24.08.2016 13:50 -
Re: Rozloučení s C5
|
2987135
|
|
ivanivan
|
|
|
Doufám,e Ti nedali nic z koncernu . Aby sis nezničil ty záda víc, ne bouračkou
Doufám,e Ti nedali nic z koncernu :-)))). Aby sis nezničil ty záda víc, ne bouračkou :palec
|
|
10.10.2016 22:47 -
Re: Rozloučení s C5
|
3001492
|
|
vos.pe
|
|
|
Tak se vracím mezi c5kaře v X7 ,jetě jí nemiluju ale snad to přijde.
Tak se vracím mezi c5kaře v X7 ,jetě jí nemiluju ale snad to přijde.
Přílohy: DSC_0109.jpg ( 3254617b ) - |
|
15.02.2017 21:38 -
Re: Rozloučení s C5
|
3039930
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Tak i na mě dolo.. Pokud ve vyjde jak chci, tak koncem týdne půjde moje C5 do světa.. Připadám si trochu jak kdybych dával utratit psa, ale cca rok u podvědomě přemýlím o změně. Autu je 10 let, má najeto necelých 170k a kromě trochu klouzající spojky, která se nezhoruje, s ním víceméně nic není, take si řeknete, e jsem vůl. Co samozřejmě máte pravdu, ale kdy jsem si začal počítat, co mě tak v nejbliím roce dvou asi potká, FAP, spojka, komplet letní/zimní obutí, tak jsem začal hledat náhradu. Tahle C5 byl můj třetí Citroen a nehledě na ústrky od okolí se se svojí láskou ke značce netajím a naopak ji slepě ířím dál, jene u Citroenu prostě náhradu nemám. Řeknete si, e X7 je jasná volba, jene mě to auto prostě nějak nesedí, z venku je to jeden z nejhezčích kombíků, ale vnitřek mě odrazuje. Nelíbí se mi palubka, pořádně se tam s svými dvěma metry nevejdu. Navíc jsem s tím nějakou dobu jezdil a ten pocit, e kormidluju jsem tam neměl, jako bych jezdil v nějaký napodobenině passatu. Je to čistě můj názor, nechci to auto uráet, ale pro mě kadý můj Citroen měl vdycky něco co mě dostávalo, ale u C5 III to prostě necítím. Pak jsem přemýlel o C-crosseru, protoe manelka chce samozřejmě SUV Jene je jich hrozně málo, několik jsem si jich byl projet a zkrátka jsem nenael kus, který by neměl nějaké ale. To same u 4007. Pak u byl krůček k Outlanderu, take jsem si najednou uvědomil, e u koukám i na jiný značky, co bylo dřív nemyslitelný. Mám dvě děti, dost cestuju, pořád tahám nějaký krámy, kola, take něco velkýho chci, samozřejmě jsem tedy koukal i na Picasso. Dvě auta zpátky jsem měl první generaci, byl jsem s ním spokojený, ale opět, nesehnal jsem nic co by mi vyhovovalo. Nechtěl jsem 1,6 a těch rozumných 2.0 HDi je málo, plus jsem po očku přemýlel o té poslední generaci, jene tolik peněz se mi za auto dávat nechce. Navíc jsem úplnou krabici, myleno typu Picasso, C8, Galaxy, Sharan, na kolech nechtěl, take ve finále Picasso taky nic. Pak u jsem jel jen podle parametru, rok, výkon, cena bla bla, nic mě netlačilo, take jsem různě koukal a vybíral. Výsledkem je, e v pátek si pojedu pro S-maxe a pokud se dohodneme na penězích, tak si ho i odvezu. Chtel jsem se sice klidne vrátit k benzínu, ale abych úplně nezradil, tak je tam 2.0 TDCi, co by měl být motor od PSA
Take přátelé neříkám sbohem, spí nashledanou! Jen musí Citroen přijít s něčím rozumným, ideálně tak do 3 let, abych si to za 6 let mohl koupit jako 3 roční, lehce jetou skoro funglovku
BTW, letní kola na hlinících mám na chatě, kam se mi pro ně teď jezdit nechce, C5 dám zřejmě protiúčtem rovnou v pátek, take mi moná ty kola zůstanou.
Jinou fotku po ruce teď nemůu najít. vagr má C4, take pokud mu tam půjdou, tak je nabídnu/daruju nejdříve jemu, ale kdyby je nechtěl, tak nemám představu za kolik se taková kola reálně prodávají? Prodával bych to bez gum, ty u jsem slíbil kolegovi na 5008, jsou tam i ty senzory tlaku. Stav je odpovídající stáří, ale nejsou nijak zrasovaný.
Tak i na mě dolo.. Pokud ve vyjde jak chci, tak koncem týdne půjde moje C5 do světa.. Připadám si trochu jak kdybych dával utratit psa, ale cca rok u podvědomě přemýlím o změně. Autu je 10 let, má najeto necelých 170k a kromě trochu klouzající spojky, která se nezhoruje, s ním víceméně nic není, take si řeknete, e jsem vůl. Co samozřejmě máte pravdu, ale kdy jsem si začal počítat, co mě tak v nejbliím roce dvou asi potká, FAP, spojka, komplet letní/zimní obutí, tak jsem začal hledat náhradu. Tahle C5 byl můj třetí Citroen a nehledě na ústrky od okolí se se svojí láskou ke značce netajím a naopak ji slepě ířím dál, jene u Citroenu prostě náhradu nemám. Řeknete si, e X7 je jasná volba, jene mě to auto prostě nějak nesedí, z venku je to jeden z nejhezčích kombíků, ale vnitřek mě odrazuje. Nelíbí se mi palubka, pořádně se tam s svými dvěma metry nevejdu. Navíc jsem s tím nějakou dobu jezdil a ten pocit, e kormidluju :-) jsem tam neměl, jako bych jezdil v nějaký napodobenině passatu. Je to čistě můj názor, nechci to auto uráet, ale pro mě kadý můj Citroen měl vdycky něco co mě dostávalo, ale u C5 III to prostě necítím. Pak jsem přemýlel o C-crosseru, protoe manelka chce samozřejmě SUV:-d Jene je jich hrozně málo, několik jsem si jich byl projet a zkrátka jsem nenael kus, který by neměl nějaké ale. To same u 4007. Pak u byl krůček k Outlanderu, take jsem si najednou uvědomil, e u koukám i na jiný značky, co bylo dřív nemyslitelný. Mám dvě děti, dost cestuju, pořád tahám nějaký krámy, kola, take něco velkýho chci, samozřejmě jsem tedy koukal i na Picasso. Dvě auta zpátky jsem měl první generaci, byl jsem s ním spokojený, ale opět, nesehnal jsem nic co by mi vyhovovalo. Nechtěl jsem 1,6 a těch rozumných 2.0 HDi je málo, plus jsem po očku přemýlel o té poslední generaci, jene tolik peněz se mi za auto dávat nechce. Navíc jsem úplnou krabici, myleno typu Picasso, C8, Galaxy, Sharan, na kolech nechtěl, take ve finále Picasso taky nic. Pak u jsem jel jen podle parametru, rok, výkon, cena bla bla, nic mě netlačilo, take jsem různě koukal a vybíral. Výsledkem je, e v pátek si pojedu pro S-maxe a pokud se dohodneme na penězích, tak si ho i odvezu. Chtel jsem se sice klidne vrátit k benzínu, ale abych úplně nezradil, tak je tam 2.0 TDCi, co by měl být motor od PSA;-)
Take přátelé neříkám sbohem, spí nashledanou! Jen musí Citroen přijít s něčím rozumným, ideálně tak do 3 let, abych si to za 6 let mohl koupit jako 3 roční, lehce jetou skoro funglovku:-d
BTW, letní kola na hlinících mám na chatě, kam se mi pro ně teď jezdit nechce, C5 dám zřejmě protiúčtem rovnou v pátek, take mi moná ty kola zůstanou.
Jinou fotku po ruce teď nemůu najít. vagr má C4, take pokud mu tam půjdou, tak je nabídnu/daruju nejdříve jemu, ale kdyby je nechtěl, tak nemám představu za kolik se taková kola reálně prodávají? Prodával bych to bez gum, ty u jsem slíbil kolegovi na 5008:-), jsou tam i ty senzory tlaku. Stav je odpovídající stáří, ale nejsou nijak zrasovaný.
Přílohy: 20150613_151512.jpg ( 3907422b ) - |
|
19.02.2017 20:27 -
Re: Rozloučení s C5
|
3041712
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Take S-Max je doma a C5 u na webu bazaru jako ideální koupě ve velmi dobrém stavu.. Moc jsem s tím zatím nenajel, ale je to přesně jak jsem čekal. Konec komfortního jedění na pohodu, ikdy je S-Max family car, tak člověka skoro nutí k sportovnějí jízdě. Tam kde jsem s C5 jel zatáčku 60 km/h, tak teď můu jet 80 km/h, na druhou stranu mi chybí hydra, pořád mám trochu problém se srovnat s chybějícím komfortem, ikdy mě i v tomto S-Max příjemně překvapil. Chvíli jsem jezdil s Galaxy a S-max je jen o něco tvrdí. Abych to shrnul, není to stejné jako kdy jsem si vezl domu nového Citroena, prostě mám dalí auto, take jsem řval jenom trochu kdy můj syn prvním otevřením dveří vzal sloup
Take S-Max je doma a C5 u na webu bazaru jako ideální koupě ve velmi dobrém stavu.. Moc jsem s tím zatím nenajel, ale je to přesně jak jsem čekal. Konec komfortního jedění na pohodu, ikdy je S-Max family car, tak člověka skoro nutí k sportovnějí jízdě. Tam kde jsem s C5 jel zatáčku 60 km/h, tak teď můu jet 80 km/h, na druhou stranu mi chybí hydra, pořád mám trochu problém se srovnat s chybějícím komfortem, ikdy mě i v tomto S-Max příjemně překvapil. Chvíli jsem jezdil s Galaxy a S-max je jen o něco tvrdí. Abych to shrnul, není to stejné jako kdy jsem si vezl domu nového Citroena, prostě mám dalí auto, take jsem řval jenom trochu kdy můj syn prvním otevřením dveří vzal sloup:-d
|
|
19.02.2017 22:05 -
Re: Rozloučení s C5
|
3041769
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
S- max tvrdí ne Galaxy ? No potě pánbůh
Asi před třemi lety jsme byli v Chorvatsku, moje ena a dcera jela s kamarádkou a jejími dvěma dětmi s Galaxy.
Já se natěstí neveel a jel za nimi sám v C5. ( co byl mimochodem nejlepí záitek z Chorvatské dovolené- cesta tam a zpět sám v autě-nejlepí diskotéka co znám )
V Chorvatsku jsme vyklopili zadní lavici v Galaxy a jezdili jedním autem. Boe to bylo utrpení ! Plastová sedačka v tramvaji je pohodlnějí ne to v tom Fordu.
Edit - já v tom Fordu seděl vpředu,né na té lavici...
S- max tvrdí ne Galaxy ? No potě pánbůh :-o:-o:-o
Asi před třemi lety jsme byli v Chorvatsku, moje ena a dcera jela s kamarádkou a jejími dvěma dětmi s Galaxy.
Já se natěstí neveel a jel za nimi sám v C5. ( co byl mimochodem nejlepí záitek z Chorvatské dovolené- cesta tam a zpět sám v autě-nejlepí diskotéka co znám :palec)
V Chorvatsku jsme vyklopili zadní lavici v Galaxy a jezdili jedním autem. Boe to bylo utrpení ! Plastová sedačka v tramvaji je pohodlnějí ne to v tom Fordu.:-(
Edit - já v tom Fordu seděl vpředu,né na té lavici...
|
|
20.02.2017 20:30 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042315
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Tortugas napsal(a): Autu je 10 let, má najeto necelých 170k a kromě trochu klouzající spojky, která se nezhoruje, s ním víceméně nic není, take si řeknete, e jsem vůl. Co samozřejmě máte pravdu, ale kdy jsem si začal počítat, co mě tak v nejbliím roce dvou asi potká, FAP, spojka, komplet letní/zimní obutí, tak jsem začal hledat náhradu.
Mám najeto 225 stáří auta 15 let , spojka zatím drí a a klekne koupím novou, letní/zimní co dva roky nové, to neřeím, FAP nemám ale dával jsem novej KAT, u jsem dával i komplet brzdy a i za těchto investic jsem se rozhodl e C5 si nechám dál.
Proč ? Je to srdcová záleitost a jakékoli jiné auto na pruinách je proti tomu kostitřas. Forda jsem jezdil firemního, nezapomenutelná zkuenost , domů by mi to nesmělo.
Mám najeto 225 stáří auta 15 let , spojka zatím drí a a klekne koupím novou, letní/zimní co dva roky nové, to neřeím, FAP nemám ale dával jsem novej KAT, u jsem dával i komplet brzdy a i za těchto investic jsem se rozhodl e C5 si nechám dál.
Proč ? Je to srdcová záleitost a jakékoli jiné auto na pruinách je proti tomu kostitřas. Forda jsem jezdil firemního, nezapomenutelná zkuenost , domů by mi to nesmělo.
|
|
20.02.2017 22:12 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042373
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Jo já vím, pro mě je Citroen také srdcovka, měl jsem tři, vlastně čtyři, kdy budu počítat CX, která se po půl roce rozpadla. Moje první auto v 18, totální vrak u kdy jsem to kupoval
Navíc má benzín a tam ty náklady jsou taky někde jinde, samozřejmě ten můj nafák je drák, ale stejně za nějaký rok dva bych do něj tu spojku dát musel, stejně tak i FAP, kdy připočítám pneumatiky a dalí spotřební věci, tak to přesahuje hodnotu auta. Tohle byla poslední ance to rozumně prodat.
Jak jsem psal, hledal jsem u Citroenu alternativu, ale ta tam pro mě bohuel aktuálně není. Do C5III se pořádně nevejdu (2 metry, 110kg), navíc subjektivně oklivej vnitřek, jezdil jsem s ním sice jenom týden, ale nepřesvědčilo mě (2.0 103 kW). Pak C-crosser, jene ty nejmladí jsou taky z 2011-2012 a najít nějaký s dohledatelnou historií v podstatě nejde, chvilku jsem přemylel nad 4007 nebo i Outlanderem s tou 2,2 od PSA, ale nakonec jsem si řekl, e SUV chce jen ena, ale já ne, protoe jestli něco do terénu koupím, tak jedine Defender
C4 Grand Picasso starí generace se mi moc nelíbí, jízdní vlastnosti taky nic moc a to nové je zatím jetě za raketu, ikdy jsem se byl podívat na jednu předváděčku, ale přes půl milionu za auto prostě nedám/nemám, od toho jsou sluební.
Tak oproti hydře je kadé auto kostitřas Nevím jakýho Forda si jezdil, ale co mám zkuenosti s Mondeem, předposlední dvě generace, tak se mi s tím jezdilo dobře, plus ta Galaxy mě z hlediska jízdního komfortu taky nepřila patna, holt mám asi míň citlivej zadek a páteř
U toho S-Maxe znám celou servisní historii, výbava mi vyhovuje, motor řekněme dostačuje, kufr je vlastně stejnej jak v C5 (je irí), vepředu mám hromadu místa, děti vzadu taky, plus se mi sem vejdou 3 autosedačky, co se do C5 nevely (často vozím cizí děti ) Je o 7 let mladí ne byla moje C5 a hlavně s protiúčtem jsme se dohodli na dobré ceně. V příloze je foto na rozloučenou...
Po C5 mě zbyly 4 hliníky (2 budou bez gum, 2 gumy na vyhazov) fotka o pár příspěvků výe a pak příčníky od Atery, pouíté 2 x před 3 lety, není tuím zamykatelná a mám k ní jen jeden ten tisícihran, kterým se utahuje. Kdyby někdo měl zájem, tak SZ, kola by byly a tak za 14 dní, mám je na chatě a dřív se tam nedostanu, příčníky mám v Praze ve sklepě.
Jo já vím, pro mě je Citroen také srdcovka, měl jsem tři, vlastně čtyři, kdy budu počítat CX, která se po půl roce rozpadla. Moje první auto v 18, totální vrak u kdy jsem to kupoval:-)
Navíc má benzín a tam ty náklady jsou taky někde jinde, samozřejmě ten můj nafák je drák, ale stejně za nějaký rok dva bych do něj tu spojku dát musel, stejně tak i FAP, kdy připočítám pneumatiky a dalí spotřební věci, tak to přesahuje hodnotu auta. Tohle byla poslední ance to rozumně prodat.
Jak jsem psal, hledal jsem u Citroenu alternativu, ale ta tam pro mě bohuel aktuálně není. Do C5III se pořádně nevejdu (2 metry, 110kg), navíc subjektivně oklivej vnitřek, jezdil jsem s ním sice jenom týden, ale nepřesvědčilo mě (2.0 103 kW). Pak C-crosser, jene ty nejmladí jsou taky z 2011-2012 a najít nějaký s dohledatelnou historií v podstatě nejde, chvilku jsem přemylel nad 4007 nebo i Outlanderem s tou 2,2 od PSA, ale nakonec jsem si řekl, e SUV chce jen ena, ale já ne, protoe jestli něco do terénu koupím, tak jedine Defender:-p
C4 Grand Picasso starí generace se mi moc nelíbí, jízdní vlastnosti taky nic moc a to nové je zatím jetě za raketu, ikdy jsem se byl podívat na jednu předváděčku, ale přes půl milionu za auto prostě nedám/nemám, od toho jsou sluební.
Tak oproti hydře je kadé auto kostitřas:-) Nevím jakýho Forda si jezdil, ale co mám zkuenosti s Mondeem, předposlední dvě generace, tak se mi s tím jezdilo dobře, plus ta Galaxy mě z hlediska jízdního komfortu taky nepřila patna, holt mám asi míň citlivej zadek a páteř:-)
U toho S-Maxe znám celou servisní historii, výbava mi vyhovuje, motor řekněme dostačuje, kufr je vlastně stejnej jak v C5 (je irí), vepředu mám hromadu místa, děti vzadu taky, plus se mi sem vejdou 3 autosedačky, co se do C5 nevely (často vozím cizí děti:-) ) Je o 7 let mladí ne byla moje C5 a hlavně s protiúčtem jsme se dohodli na dobré ceně. V příloze je foto na rozloučenou...
Po C5 mě zbyly 4 hliníky (2 budou bez gum, 2 gumy na vyhazov) fotka o pár příspěvků výe a pak příčníky od Atery, pouíté 2 x před 3 lety, není tuím zamykatelná a mám k ní jen jeden ten tisícihran, kterým se utahuje. Kdyby někdo měl zájem, tak SZ, kola by byly a tak za 14 dní, mám je na chatě a dřív se tam nedostanu, příčníky mám v Praze ve sklepě.
Přílohy: 20170217_124520.jpg ( 3592773b ) - |
|
20.02.2017 23:18 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042409
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak hlavně přeju aby jsi tu spojku nemusel měnit za 1/2 roku na tom Fordu...
Přesně vechny důvody co jsi jmenoval pro odchod mám stejný - natěstí nemám ten archetyp se spojkou
X7 se mi taky nepozdává a velkej jsem taky.
Ale zatím jsem tak " nemocnej" e bych jiné auto - respektive tuctový a nepohodlný nerozdejchal.
Kdykoliv sednu do C5 naladim se do jiné dimenze. Nedokáu si představit e si sednu do nějakého studeného stroje a měl radost.
To se pak prostě asi změní ,budu jak 90℅ lidí. Mají prostě auto co je někam odveze, není tam to spojení.Proto asi jezdí jak magoři- aby to měli za sebou a byli konečně v cíli 😃
Nedokáu popsat ten pocit těstí kdy jsem jel do toho Chorvatska sám v tom autě. Jak kdybych si něco lehnul.
Po dojezdu deprese e je konec a těení se a za 10 dní pojedu domů. Tam jsem pak sedl do Galaxy ,ujel 50 km a byl spruzelej jako kráva.
Představa e to teď prodám a koupím za 200,300 tisíc a víc,něco jiného co stejně není 100℅ jisté e bude bez dalích investic mi nevoní. Na Mercedes E asi nikdy neuetřím 😢
Raději zakládám fond oprav a dokud se to nerozpadne rzí budu to dret jak jen to půjde.
Jediné co mě děsí je ikana státu s emisemi na STK...
Potřeboval bych jetě 15 let vydret a pak dát veteránské SPZ a bude od STK klid
Tak hlavně přeju aby jsi tu spojku nemusel měnit za 1/2 roku na tom Fordu...;-)
Přesně vechny důvody co jsi jmenoval pro odchod mám stejný - natěstí nemám ten archetyp se spojkou :-d:-d
X7 se mi taky nepozdává a velkej jsem taky.
Ale zatím jsem tak " nemocnej" e bych jiné auto - respektive tuctový a nepohodlný nerozdejchal.
Kdykoliv sednu do C5 naladim se do jiné dimenze. Nedokáu si představit e si sednu do nějakého studeného stroje a měl radost.
To se pak prostě asi změní ,budu jak 90℅ lidí. Mají prostě auto co je někam odveze, není tam to spojení.Proto asi jezdí jak magoři- aby to měli za sebou a byli konečně v cíli 😃
Nedokáu popsat ten pocit těstí kdy jsem jel do toho Chorvatska sám v tom autě. Jak kdybych si něco lehnul.
Po dojezdu deprese e je konec a těení se a za 10 dní pojedu domů. Tam jsem pak sedl do Galaxy ,ujel 50 km a byl spruzelej jako kráva.
Představa e to teď prodám a koupím za 200,300 tisíc a víc,něco jiného co stejně není 100℅ jisté e bude bez dalích investic mi nevoní. Na Mercedes E asi nikdy neuetřím 😢
Raději zakládám fond oprav a dokud se to nerozpadne rzí budu to dret jak jen to půjde.
Jediné co mě děsí je ikana státu s emisemi na STK...
Potřeboval bych jetě 15 let vydret a pak dát veteránské SPZ a bude od STK klid :-d
|
|
21.02.2017 07:23 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042435
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ono je v pohode ak si to niekto utrasie v hlave a povie ze ma 170tisic a 10 rokov a staci. netreba ho presviedcat ze ono to vydrzi do 300, 20 rokov a pod. jednoducho to pride, niekto si kupi Dustera, niekto Maxa
a niekto si objedna Kodiaqa v plnej vybave bez toho aby ho videl. ja neviem hydra nehydra, rovnaky komfort v meste mi poskytuje c3 na 14kach
v tomto fore rapidne stupol pocet prispevkov k x7. urcite to nebude tak hrozne jak to tu vacsina majitelov I,II opisuje. ono je to totiz taky efekt - aj ja ak mam 10rocnu c3 urcite nepojdem do novej c3. jednoducho uz nie, stacilo.
aj ked som akokolvek spokojny, jedoducho mi nevyhovuje ze o 5 rokov sa traja 185cm chlapi a zena budeme do toho c3 pchat. pasivna bezpecnost velka nula aj pri novej generacie. v porovnani s tym co je na cestach
aj tak stretneme sa v opli . mrknite na insigniu - nafta, benzin, 4x4 , vykon pre rozne penazenky
ono je v pohode ak si to niekto utrasie v hlave a povie ze ma 170tisic a 10 rokov a staci. netreba ho presviedcat ze ono to vydrzi do 300, 20 rokov a pod. jednoducho to pride, niekto si kupi Dustera, niekto Maxa
a niekto si objedna Kodiaqa v plnej vybave bez toho aby ho videl. ja neviem hydra nehydra, rovnaky komfort v meste mi poskytuje c3 na 14kach :-d
v tomto fore rapidne stupol pocet prispevkov k x7. urcite to nebude tak hrozne jak to tu vacsina majitelov I,II opisuje. ono je to totiz taky efekt - aj ja ak mam 10rocnu c3 urcite nepojdem do novej c3. jednoducho uz nie, stacilo.
aj ked som akokolvek spokojny, jedoducho mi nevyhovuje ze o 5 rokov sa traja 185cm chlapi a zena budeme do toho c3 pchat. pasivna bezpecnost velka nula aj pri novej generacie. v porovnani s tym co je na cestach
aj tak stretneme sa v opli :-d:-d:-d. mrknite na insigniu - nafta, benzin, 4x4 , vykon pre rozne penazenky
|
|
21.02.2017 09:49 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042473
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jene to u bude Peugeot-Insignia
Viz můj příspěvek ve vláknu Co nového chystá Citroen.
Jene to u bude Peugeot-Insignia :-)
Viz můj příspěvek ve vláknu Co nového chystá Citroen.
|
|
21.02.2017 12:14 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042506
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Peugeot-Insignia
Ale je pravda, ze sa chysta nova 508,no a zaroven Insignia
Obavam sa, ze co som videl, nebude novy Citroen, ale 508,dokonca by tam mohla byt ista podobnost s novou Insigniou.
Som neznaly techniky, ale co sa tyka podvozku, tak je rieseny tak trochu inak, nez som zvyknuty vidat na autach, kedze zadna naprava pozostava z takeho akoby mohutneho tunela, a ak si dobre spominam, tak tlmice nie su uchytene o karoseriu, ale su sikmo namontovane voci tomu tunelu a ten sa ako celok prida zospodu k karoserii. Ja hlupak mam druhy telefon, nemam fotku toho riesenia. Jedno je iste, ze do kasne by sa malo tym riesenim prenasat menej vplyvov od podvozku.
A Insignia neni zle auto, myslim, ze aj celkom spolahlive. Kolega ho ma a frflal akurat na tie zhavicky, ze su drahe. Ono, nie su obyc, je v nich snimac tlaku kompresie motora. Ale nieco podobne maju aj nove TDi, akurat tam je myslim iba jedna taka zhavka
:-d
Peugeot-Insignia:-d:-d:-d
Ale je pravda, ze sa chysta nova 508,no a zaroven Insignia
Obavam sa, ze co som videl, nebude novy Citroen, ale 508,dokonca by tam mohla byt ista podobnost s novou Insigniou.
Som neznaly techniky, ale co sa tyka podvozku, tak je rieseny tak trochu inak, nez som zvyknuty vidat na autach, kedze zadna naprava pozostava z takeho akoby mohutneho tunela, a ak si dobre spominam, tak tlmice nie su uchytene o karoseriu, ale su sikmo namontovane voci tomu tunelu a ten sa ako celok prida zospodu k karoserii. Ja hlupak mam druhy telefon, nemam fotku toho riesenia. Jedno je iste, ze do kasne by sa malo tym riesenim prenasat menej vplyvov od podvozku.
A Insignia neni zle auto, myslim, ze aj celkom spolahlive. Kolega ho ma a frflal akurat na tie zhavicky, ze su drahe. Ono, nie su obyc, je v nich snimac tlaku kompresie motora. Ale nieco podobne maju aj nove TDi, akurat tam je myslim iba jedna taka zhavka
|
|
21.02.2017 12:17 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042507
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Hergot chlapi co tu pisete, ze mate 2 metry a nevlezete se do X7? To je nejaky vas vymysl ne? Ja teda 2m nemam, ale 190cm, sedacku mam skoro uplne nahore a mista nad hlavou mam fakt hodne. Misto na nohy je tam taky bez problemu. Nerikam, ze si za sebou sednou dva 2m lidi pohodlne, ale ja si sednu i za takto nastavenou sedacku ridice a sedim. Co se interieru tyce to je asi kazdeho vkus no, ale rozhodne mista je v X7 pro ridice dostatek ve vsech smerech.
Hergot chlapi co tu pisete, ze mate 2 metry a nevlezete se do X7? To je nejaky vas vymysl ne? Ja teda 2m nemam, ale 190cm, sedacku mam skoro uplne nahore a mista nad hlavou mam fakt hodne. Misto na nohy je tam taky bez problemu. Nerikam, ze si za sebou sednou dva 2m lidi pohodlne, ale ja si sednu i za takto nastavenou sedacku ridice a sedim. Co se interieru tyce to je asi kazdeho vkus no, ale rozhodne mista je v X7 pro ridice dostatek ve vsech smerech.
|
|
21.02.2017 13:30 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042512
|
|
Tortugas
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Zrovna vcera jsem z prace vezl kolegu S-Maxem a cestou jsem nadaval, jak je to tvrdy a malem jsem ho vysadil, protoze tam pry zadny rozdil oproti C5 nevidi, ze mi to driv nechtel rikat, protoze jsem mel pry vzdycky takovy priblbly vyraz, kdyz jsem ho upozornoval na blizici se retarder/diru a at se pripravi, ze to skoro nepozna
Ohledne X7, kdyz budu srovnavat pouze vnitrni prostor, tak z meho pohledu to proste mensi je, hlavne na sirku, me ten styl, jako kdyz sedis narvanej ve vetroni, proste nevyhovuje, potrebuju se rozvalit Navic, kdyz jsem dal dozadu detskou sedacku (Romer do 18kg), tak mi holka okopavala zada. Opakuju se, urcite to neni spatny auto, ale, ted me nekamenujte, ja tam moc rozdilu treba oproti passatu nevidim a to myslim i z hlediska komfortu, mozna jsem mel smulu na kus, byla tusim z roku 2010, najeto 180k, ale hydra na C5II byla o dost lepsi.
Ona to je takova debata na nic, ale co koupit s nasledujicimi parametry?
Max 3-4 roky stare
Najeto obligatne do 150k
Hodne mista
Aby se vesly tri detske sedacky ve druhe rade
Vykon min 100kW spotreba do 10l (benzin/nafta je mi fuk)
Pokud SUV tak 4x4, preferuju kombi, MPV ne moc krabicoidni
dohledatelna historie, jakoze cela servisni historie nezavisle overitelna
a to vsechno do 400k
plus vrozeny nebo ziskany odpor k urcitym znackam (Renault, Fiat, VW, Asie plus par dalsich)
Zrovna vcera jsem z prace vezl kolegu S-Maxem a cestou jsem nadaval, jak je to tvrdy a malem jsem ho vysadil, protoze tam pry zadny rozdil oproti C5 nevidi, ze mi to driv nechtel rikat, protoze jsem mel pry vzdycky takovy priblbly vyraz, kdyz jsem ho upozornoval na blizici se retarder/diru a at se pripravi, ze to skoro nepozna:-d
Ohledne X7, kdyz budu srovnavat pouze vnitrni prostor, tak z meho pohledu to proste mensi je, hlavne na sirku, me ten styl, jako kdyz sedis narvanej ve vetroni, proste nevyhovuje, potrebuju se rozvalit:-) Navic, kdyz jsem dal dozadu detskou sedacku (Romer do 18kg), tak mi holka okopavala zada. Opakuju se, urcite to neni spatny auto, ale, ted me nekamenujte, ja tam moc rozdilu treba oproti passatu nevidim a to myslim i z hlediska komfortu, mozna jsem mel smulu na kus, byla tusim z roku 2010, najeto 180k, ale hydra na C5II byla o dost lepsi.
Ona to je takova debata na nic, ale co koupit s nasledujicimi parametry?
Max 3-4 roky stare
Najeto obligatne do 150k
Hodne mista:-)
Aby se vesly tri detske sedacky ve druhe rade
Vykon min 100kW spotreba do 10l (benzin/nafta je mi fuk)
Pokud SUV tak 4x4, preferuju kombi, MPV ne moc krabicoidni
dohledatelna historie, jakoze cela servisni historie nezavisle overitelna
a to vsechno do 400k
plus vrozeny nebo ziskany odpor k urcitym znackam (Renault, Fiat, VW, Asie plus par dalsich)
|
|
21.02.2017 16:26 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042536
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Dacia Duster. Kdy tedy pominu, e je to taky frantík.
Zní to jako vtip, ale na západ od nás a i u nás - koupit nové za cenu slunějí ojetiny. Po dobu záruky vydímat z auta co se dá a vyhodit a koupit nové...
Jen to potěení z jízdy určitě chybí.
Dacia Duster. Kdy tedy pominu, e je to taky frantík.
Zní to jako vtip, ale na západ od nás a i u nás - koupit nové za cenu slunějí ojetiny. Po dobu záruky vydímat z auta co se dá a vyhodit a koupit nové...
Jen to potěení z jízdy určitě chybí.
|
|
21.02.2017 16:36 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042537
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Hydraulika , připomnělo mi to debatu s automechanikem z Nučic.
Bavili jsme se o koulích e se mi zdají tvrdé.
On říkal,to jsem tady měl člověka s Xantii. Koule děravé,auto jak ebřiňák.
Pán prý říkal, mě to přilo v pořádku,já měl předtím Golfa.
X7 není malá,teda je a je i 1a2 . Kdy si dám sedačku abych si pohodlně natáhl nohy,tak mi nevychází ruka na opěrku ve dveřích.
A za mě si nikdo nechce sednout neb tam místo fakt není ( sedačka úplně nadoraz dozadu, dolů a zaklonit - zadek dolů stehna nahoru) Jene to pak mám loket na středovém sloupků a ne na dveřích Take po eně vdy musím dlouho telovat a najít tu polohu kdy je ruka pohodlně na dveřích a zároveň relativně nataené nohy.
Nechápu jak řídí ona, má o 10 cm méně ne já a já po ní pomalu nenastoupim do auta. Ona tam sedí jak ve kolní lavici 😄
Mě na X7 vadí přesně jak píe Tortugas - člověk v kokpitu letadla. Já mám rád prostorný skleník a to bohuel není u v módě.
Kdy si vzpomenu na Volvo 240 kombi - to je sklenářství - vokna jak výlohy obchoďáku
Nevím proč teď se dělají samé " Sputniky na oběnou dráhu" Mikro okna a člověk usazen mezy panely.
Jinak volant a přístrojová deska se mi u X7 líbí hodně.
Hydraulika , připomnělo mi to debatu s automechanikem z Nučic.
Bavili jsme se o koulích e se mi zdají tvrdé.
On říkal,to jsem tady měl člověka s Xantii. Koule děravé,auto jak ebřiňák.
Pán prý říkal, mě to přilo v pořádku,já měl předtím Golfa.:-d
X7 není malá,teda je a je i 1a2 . Kdy si dám sedačku abych si pohodlně natáhl nohy,tak mi nevychází ruka na opěrku ve dveřích.
A za mě si nikdo nechce sednout neb tam místo fakt není ( sedačka úplně nadoraz dozadu, dolů a zaklonit - zadek dolů stehna nahoru) Jene to pak mám loket na středovém sloupků a ne na dveřích :-( Take po eně vdy musím dlouho telovat a najít tu polohu kdy je ruka pohodlně na dveřích a zároveň relativně nataené nohy.
Nechápu jak řídí ona, má o 10 cm méně ne já a já po ní pomalu nenastoupim do auta. Ona tam sedí jak ve kolní lavici 😄
Mě na X7 vadí přesně jak píe Tortugas - člověk v kokpitu letadla. Já mám rád prostorný skleník a to bohuel není u v módě.
Kdy si vzpomenu na Volvo 240 kombi - to je sklenářství - vokna jak výlohy obchoďáku :-d
Nevím proč teď se dělají samé " Sputniky na oběnou dráhu" Mikro okna a člověk usazen mezy panely.
Jinak volant a přístrojová deska se mi u X7 líbí hodně.
|
|
21.02.2017 18:24 -
Re: Rozloučení s C5
|
3042590
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jo to mi připomíná, e po favoritu jsem měl opel vectra A a mělo to prdlý výfuk a lo to jen na první tlumič a já byl rok astný, jaké je to tiché auto, ne jsem přiel na to, e to má i druhý tlumič za zadní nápravou.
Ale zpět k X7 - je to prostorné auto a kdo tomu nevěří, a se podívá na nové konstrukce o třídu výe. BMW X3 a X6 má pro mne nepochopitelnou kapkovou kastli, kde nejvyí prostor je u čelního skla (pro koho?) a pak to íleně klesá a na zadních sedadlech 180cm člověk musí ohnout hlavu. Nekup vlastně dvousedadlové auto za ty milióny.
Ale jedno připoutím - viditelnost X7 přes A sloupky je katastrofální. Ale je to daň bezpečnosti.
Jo to mi připomíná, e po favoritu jsem měl opel vectra A a mělo to prdlý výfuk a lo to jen na první tlumič a já byl rok astný, jaké je to tiché auto, ne jsem přiel na to, e to má i druhý tlumič za zadní nápravou.
Ale zpět k X7 - je to prostorné auto a kdo tomu nevěří, a se podívá na nové konstrukce o třídu výe. BMW X3 a X6 má pro mne nepochopitelnou kapkovou kastli, kde nejvyí prostor je u čelního skla (pro koho?) a pak to íleně klesá a na zadních sedadlech 180cm člověk musí ohnout hlavu. Nekup vlastně dvousedadlové auto za ty milióny.
Ale jedno připoutím - viditelnost X7 přes A sloupky je katastrofální. Ale je to daň bezpečnosti.
|
|
22.05.2017 08:13 -
Re: Rozloučení s C5
|
3067739
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Tak som sa dnes definitívne rozlúčil s C5.Zostane ale v rodine, dcéra si ju nechala.Ja som potreboval niečo väčie a tak padla vožba na Opel Insignia kombi.
Tak som sa dnes definitívne rozlúčil s C5.Zostane ale v rodine, dcéra si ju nechala.Ja som potreboval niečo väčie a tak padla vožba na Opel Insignia kombi.
|
|
22.05.2017 16:36 -
Re: Rozloučení s C5
|
3067856
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
eisy811 napsal(a): Obavam sa, ze co som videl, nebude novy Citroen, ale 508,dokonca by tam mohla byt ista podobnost s novou Insigniou.
Som neznaly techniky, ale co sa tyka podvozku, tak je rieseny tak trochu inak, nez som zvyknuty vidat na autach, kedze zadna naprava pozostava z takeho akoby mohutneho tunela, a ak si dobre spominam, tak tlmice nie su uchytene o karoseriu, ale su sikmo namontovane voci tomu tunelu a ten sa ako celok prida zospodu k karoserii.
nejspíe jsi viděl tohle .link.
nejspíe jsi viděl tohle :-d https://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200612/2006-peugeot-407-28_460x0w.jpg
|
|
22.05.2017 18:48 -
Re: Rozloučení s C5
|
3067875
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Co to má společného s loučením s C5???
Co to má společného s loučením s C5???:-))))
|
|
| |
|
|