| | |
06.10.2023 15:47 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369085
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Jergu napsal(a): e jste to nenapsali dříve... Mohl jsem si uetřit 4 roky trápení s X7. Neuvěřitelně poruchový krám. Ale e dávám značce jetě jednu anci,
tak jsem X7 nahradil C5 II.
A je to o tolik lepí auto, e si rvu vlasy za tu pitomost s X7...
nejsi sám, má to tak více lidí
:palec nejsi sám, má to tak více lidí ;-)
|
|
07.10.2023 18:15 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369189
|
|
Hanz 397
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Tak jsem s tim merglem ujel cca 500-600km. Jezdi se tom vyborne, mista je tam celkem dost bych rekl. Kufr jezdnoznacne vetsi. Motor tahne jak prase, o tom zadna. Spotreba Praha, Trutnov, Ostrava byla 6.5, kde dalnice cca 140-150, okrsky do kila a obec kolem limitu +-, zadny velky spech ale provoz jsem nebrzdil.
Ted z druhe strany - ten podvozek komfortem a schopnosti zehlit nerovnosti na C5tku nema ani omylem. Je pohodlny, to jo, ale je o dost tvrdsi a rozhodne bude mit i tlumice nastavene uplne jinak, protoze ty vetsi propadliny proste neumi preplavat jako C5 a nevyzehli je. Dil viny na tom budou mit asi runflaty, ale mam 245/45/19 takze zadne zavodni nizprofilove gumy to nejsou. Na druhou stranu to asi proste k tomu autu tak nejak patri, ze mi to proste uplne az tak nevadi. Na normalnich lepsich cestach to ma svezeni krasne, na horsich cestach jasne vede C5. Na C5 mam rok nove koule, predni naprava skoro vsecko povymenovane, takze se to chova ve stavu skoro noveho auta. Takze tak
Koulím se v komfortu ádné pérování nevyrovná... Přiblíí, ale pak v některých situacích zjistí, e tohle dělaly líp, tamto zvládly líp, na tohle sice moc nebyly, ale člověk jim to za to pohodlí odpustil, atd atd...
Já jsem si tohle uvědomil pokadé, kdy jsem něco, co jsem dřív jezdil v C5 (krásný příklad přejezd mezi Huntířovem a Markvarticema), přejel 508... Ta taky není zrovna etalonem pohodlí, ale není to kozom*d, jako Passat, nebo Octavia, ale na C5 to prostě v pohodlí nemá... Zase je rychlejí, o hodně, v některých zatáčkách... Nebo spí jistějí...
Koulím se v komfortu ádné pérování nevyrovná... Přiblíí, ale pak v některých situacích zjistí, e tohle dělaly líp, tamto zvládly líp, na tohle sice moc nebyly, ale člověk jim to za to pohodlí odpustil, atd atd...
Já jsem si tohle uvědomil pokadé, kdy jsem něco, co jsem dřív jezdil v C5 (krásný příklad přejezd mezi Huntířovem a Markvarticema), přejel 508... Ta taky není zrovna etalonem pohodlí, ale není to kozom*d, jako Passat, nebo Octavia, ale na C5 to prostě v pohodlí nemá... Zase je rychlejí, o hodně, v některých zatáčkách... Nebo spí jistějí...
|
|
11.10.2023 13:38 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369439
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Bude to tak, i kdy jsem neměl příleitost vyzkouet vzduchové pérování co má třeba Audi. Klasická pruina to z principu nemůe nahradit. Mám od nova Superb III s adaptivními tlumiči a i kdy to není patné tak na C5 nebo dokonce na XM to nemá (pokud mám srovnávat podobnou třídu, protoe i BX nebo Xantia byli lepí) Po horí cestě na chajdu si se Supem dovolím jet tak 15 km/h s C5 jsem tam jezdil v pohodě 35 - 40 km/h. Malé příčné prahy? Nezájem! Na mé Citroeny jen tak nezapomenu.
Co se pruin týká, tak ten systém, tuím, e tlumiče s hydraulickými dorazy co teď Citroen pouívá, tak je lepí ne klasika od jakékoliv konkurence i kdy na hydrauliku taky nemá.
Bude to tak, i kdy jsem neměl příleitost vyzkouet vzduchové pérování co má třeba Audi. Klasická pruina to z principu nemůe nahradit. Mám od nova Superb III s adaptivními tlumiči a i kdy to není patné tak na C5 nebo dokonce na XM to nemá (pokud mám srovnávat podobnou třídu, protoe i BX nebo Xantia byli lepí) Po horí cestě na chajdu si se Supem dovolím jet tak 15 km/h s C5 jsem tam jezdil v pohodě 35 - 40 km/h. Malé příčné prahy? Nezájem! :-d Na mé Citroeny jen tak nezapomenu.
Co se pruin týká, tak ten systém, tuím, e tlumiče s hydraulickými dorazy co teď Citroen pouívá, tak je lepí ne klasika od jakékoliv konkurence i kdy na hydrauliku taky nemá.
|
|
11.10.2023 14:21 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369447
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tomuto slovosledu nějak nerozumím "Na C5 nebo dokonce XM to nemá, protoe i BX nebo Xantia byli lepí "...
XM jsem bohuel nikdy neměl ale BX a Xantia bylo to nejpohodlnějí co jsem kdy řídil, proti tomu je C5 Oktávka na pérech 😪
Jinak asi před 7 lety jsem jel v MB E na vzduchu Taxíkem v Antverpách a přilo mi to úplně dokonalé, lepí ne v mé C5 ale bylo to město a rovina, to auto bylo přece jen jiná třída ne moje stará C5 ( odhlučnení a vnitřní komfort) take nebudu strkat ruku do ohně zda je lepí vzduch nebo koule.
Rimmer a má v tom Éčku nastavený ten nejvyí komfort nebo jezdí na Sport? 🤔
Tomuto slovosledu nějak nerozumím "Na C5 nebo dokonce XM to nemá, protoe i BX nebo Xantia byli lepí "...
XM jsem bohuel nikdy neměl ale BX a Xantia bylo to nejpohodlnějí co jsem kdy řídil, proti tomu je C5 Oktávka na pérech 😪
Jinak asi před 7 lety jsem jel v MB E na vzduchu Taxíkem v Antverpách a přilo mi to úplně dokonalé, lepí ne v mé C5 ale bylo to město a rovina, to auto bylo přece jen jiná třída ne moje stará C5 ( odhlučnení a vnitřní komfort) take nebudu strkat ruku do ohně zda je lepí vzduch nebo koule.
Rimmer a má v tom Éčku nastavený ten nejvyí komfort nebo jezdí na Sport? 🤔
|
|
11.10.2023 14:47 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369448
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Mam nastaveny komfort, sport nepouzivam. Nevidim duvod, stejne jako v C5. S autem se jezdi moc pekne to zas jo, ale s tim co mam, tak to proste je auto na normalni cesty. Ja mam bohuzel dost zvlnenou a hodne opravovanou cestu po delce nekolik km, kde je hodne propadlin u kraje, zvlneni, spousta zaplat a vyjete koleje. Tam je ten rozdil hodne poznat.
Mam nastaveny komfort, sport nepouzivam. Nevidim duvod, stejne jako v C5. S autem se jezdi moc pekne to zas jo, ale s tim co mam, tak to proste je auto na normalni cesty. Ja mam bohuzel dost zvlnenou a hodne opravovanou cestu po delce nekolik km, kde je hodne propadlin u kraje, zvlneni, spousta zaplat a vyjete koleje. Tam je ten rozdil hodne poznat.
|
|
11.10.2023 15:40 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369449
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak jasně e sport nemá smysl 🤣 Já nevím jak to ten Medvěd má, jen jsem myslel jestli to má na maximum pohodlí , jestli to nemá víc reimů...
Tak jasně e sport nemá smysl 🤣 Já nevím jak to ten Medvěd má, jen jsem myslel jestli to má na maximum pohodlí , jestli to nemá víc reimů...
|
|
14.10.2023 20:03 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369568
|
|
Studna
|
Město: Rakvice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Tak se po třech a půl letech víceméně neustále problemového provozu loučím s 2.7 Hdi. Po 267t kilometrech se 100 km od baráku při cestě na prodlouenej víkend ve stovce ozvala rána od motoru, auto sebou cuklo, jak kdybych něco prějel a motor okamitě zdechl. Startér by chtěl, ale motor mrtvola. Odtah do servisu 8500 Kč, víkend v háji a rezulatát je totálka motoru, kterej se zadřel na klice, pokud to cituji správně. Oprava formou výměny motoru je samozřejmě naprostej nesmysl, take auto poputuje na díly. Berte tento příspěvek jako důrazné varování pro vechny, kdo by měli ten ílenej nápad koupit si auto s touto sračkou pod kapotou!!! Velkým obloukem se této motorizaci vyhněte!!! Je to noční můra vech mechaniků a majitelů, cokoliv se na tom stane, náhradní díly u dávno nejsou, druhovýroba neexistuje a pokud to Citroen jetě snad vyrábí, je to drahý a nedostupný
O ostatních problémech bych toho musel popsat jetě dost, to auto bylo furt v servisu. Beru to tak, e kdy kupuju tehdy 12 let starý auto, tězko můu čekat, e mě to bude 5 let jezdit bez nutnosti do toho občas něco narvat, ale čeho je moc, toho je opravdu příli!!! S C5 jako takovou se loučit nechci, ale pokud to jetě někdy koupím, určitě klasickou 2.0HDi, ale teď fakt nevím. Nefunkční topení, úniky oleje, Fridexu, LDS, neustále problémy s elektronikou, to vechno ve mě vyvolalo dost pochybností o tom, e si to jetě někdy pořídím
Tak se po třech a půl letech víceméně neustále problemového provozu loučím s 2.7 Hdi. Po 267t kilometrech se 100 km od baráku při cestě na prodlouenej víkend ve stovce ozvala rána od motoru, auto sebou cuklo, jak kdybych něco prějel a motor okamitě zdechl. Startér by chtěl, ale motor mrtvola. Odtah do servisu 8500 Kč, víkend v háji a rezulatát je totálka motoru, kterej se zadřel na klice, pokud to cituji správně. Oprava formou výměny motoru je samozřejmě naprostej nesmysl, take auto poputuje na díly. Berte tento příspěvek jako důrazné varování pro vechny, kdo by měli ten ílenej nápad koupit si auto s touto sračkou pod kapotou!!! Velkým obloukem se této motorizaci vyhněte!!! Je to noční můra vech mechaniků a majitelů, cokoliv se na tom stane, náhradní díly u dávno nejsou, druhovýroba neexistuje a pokud to Citroen jetě snad vyrábí, je to drahý a nedostupný
O ostatních problémech bych toho musel popsat jetě dost, to auto bylo furt v servisu. Beru to tak, e kdy kupuju tehdy 12 let starý auto, tězko můu čekat, e mě to bude 5 let jezdit bez nutnosti do toho občas něco narvat, ale čeho je moc, toho je opravdu příli!!! S C5 jako takovou se loučit nechci, ale pokud to jetě někdy koupím, určitě klasickou 2.0HDi, ale teď fakt nevím. Nefunkční topení, úniky oleje, Fridexu, LDS, neustále problémy s elektronikou, to vechno ve mě vyvolalo dost pochybností o tom, e si to jetě někdy pořídím
|
|
14.10.2023 22:45 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369569
|
|
jruze
|
|
|
Proč zavrhnou celou značku - kvůli 2.7 ? Jsou auta s nájezdem přes půl mega ale bohuel mezi ně nepatří 2.7 a nejspí ani 1.6 ( a samo bmv motory ) co se týče hydry bych si dovolil říct není katastrofa a celkově to auto není a tak patné akorát u v poslední době citroen nemá co nabídnout 🤗😢
Proč zavrhnou celou značku - kvůli 2.7 ? Jsou auta s nájezdem přes půl mega ale bohuel mezi ně nepatří 2.7 a nejspí ani 1.6 ( a samo bmv motory ) co se týče hydry bych si dovolil říct není katastrofa a celkově to auto není a tak patné akorát u v poslední době citroen nemá co nabídnout 🤗😢
|
|
25.01.2024 21:44 -
Re: Rozloučení s C5
|
3373898
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Po takmer 11 rokoch vozenia mojej prdele v bavlnke, som sa dnes rozlúčil so svojou C5III Tourer Exclusive. Môete by pokojný, nič sa jej nestalo. Len u nadiiel čas ju posunú ďalej. Bude ma nového pána, ktorému ete nejaký ten rok poslúi.
No a po takmer 17 rokoch končím s Citroenom ako značkou a prechádzam vyskúa niečo iné. Čo ale neznamená, e sa u nechcem k tejto značke niekedy vráti.
V klube nekončím, určite sem občas vleziem popozera ako sa majú skalní uívatelia týchto luxusných vozítok
Po takmer 11 rokoch vozenia mojej prdele v bavlnke, som sa dnes rozlúčil so svojou C5III Tourer Exclusive.:-(((( Môete by pokojný, nič sa jej nestalo. Len u nadiiel čas ju posunú ďalej. Bude ma nového pána, ktorému ete nejaký ten rok poslúi.
No a po takmer 17 rokoch končím s Citroenom ako značkou a prechádzam vyskúa niečo iné. Čo ale neznamená, e sa u nechcem k tejto značke niekedy vráti.
V klube nekončím, určite sem občas vleziem popozera ako sa majú skalní uívatelia týchto luxusných vozítok :)
|
|
26.01.2024 14:50 -
Re: Rozloučení s C5
|
3373952
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
igok napsal(a): Po takmer 11 rokoch vozenia mojej prdele v bavlnke, som sa dnes rozlúčil so svojou C5III Tourer Exclusive. Môete by pokojný, nič sa jej nestalo. Len u nadiiel čas ju posunú ďalej. Bude ma nového pána, ktorému ete nejaký ten rok poslúi.
No a po takmer 17 rokoch končím s Citroenom ako značkou a prechádzam vyskúa niečo iné. Čo ale neznamená, e sa u nechcem k tejto značke niekedy vráti.
V klube nekončím, určite sem občas vleziem popozera ako sa majú skalní uívatelia týchto luxusných vozítok
Do ceho pujdes?
Do ceho pujdes?
|
|
| |
|
|