| | |
04.12.2022 22:18 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351666
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tak já doufám,e AMVAR v P508 bude umět alespoň troku pohladit. A Sup? Myslí ten ebřiňák,co se tváří, jako prémie,stojí,jako prémie, ale je na úrovni Hyundai (nechci urazit Hyundai)? Tam jsou za trest i ty jejich komfortní sitzy, nato standard...
A důvod? Přehlédla mě paní,kdy jsem jí předjíděl...
Tak Hyundai se dává na plesech v tombole
Ale jo, má pravdu, jenom se mi hrozně líbil ten 7 stupňový automat, vůbec jsi nepoznal, e to vůbec řadí, ta hydra bude chybět úplně v kadém autě.
Tak Hyundai se dává na plesech v tombole :-d
Ale jo, má pravdu, jenom se mi hrozně líbil ten 7 stupňový automat, vůbec jsi nepoznal, e to vůbec řadí, ta hydra bude chybět úplně v kadém autě.
|
|
04.12.2022 22:27 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351667
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak Hyundai se dává na plesech v tombole
Ale jo, má pravdu, jenom se mi hrozně líbil ten 7 stupňový automat, vůbec jsi nepoznal, e to vůbec řadí, ta hydra bude chybět úplně v kadém autě.
Prej automat...
Ten jejich "automat" bych nechtěl, ani za brambůrky... jo,kdy to má do 100000 km,tak to řadí uplně luxusně (větinou) ale co s tím pak? A hlavní výhoda automatu je v popojídění v kolonách. To těm jejich zázrakům vyloeně kodí... A vůbec vrcholný číslo je s tím zaparkovat /vyparkovat podelně z mezery o rozměru auto plus 40 cm na kadou stranu. Komu se to povede,získává od VW odměnu ve formě pěti zlatých bludiáků... Buď toti něco nabourá,nebo tu spojku oddělá. Není nic mezi...
Prej automat...:-))))
Ten jejich "automat" bych nechtěl, ani za brambůrky... jo,kdy to má do 100000 km,tak to řadí uplně luxusně (větinou) ale co s tím pak? A hlavní výhoda automatu je v popojídění v kolonách. To těm jejich zázrakům vyloeně kodí... A vůbec vrcholný číslo je s tím zaparkovat /vyparkovat podelně z mezery o rozměru auto plus 40 cm na kadou stranu. Komu se to povede,získává od VW odměnu ve formě pěti zlatých bludiáků... Buď toti něco nabourá,nebo tu spojku oddělá. Není nic mezi...
|
|
04.12.2022 22:54 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351671
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nechci tady porovnávat, auto řadilo e o tom nikdo nevěděl, kamera ukazovala výborně, můj starý citroen ukazaval na podelné parkování 25 cm také prodlevu, ale ono záleí na umu a vědomosti řidiče, kadopádně ti to přeji a doufám, e a koupí, dá sem foto, nemíní utéct z klubu?
Nechci tady porovnávat, auto řadilo e o tom nikdo nevěděl, kamera ukazovala výborně, můj starý citroen ukazaval na podelné parkování 25 cm také prodlevu, ale ono záleí na umu a vědomosti řidiče, kadopádně ti to přeji a doufám, e a koupí, dá sem foto, nemíní utéct z klubu?
|
|
21.07.2023 09:10 -
Re: Rozloučení s C5
|
3364669
|
|
gull
|
|
|
Zdravím vás vechny, tak nějak se dnes dopoledne nudím, tak jsem si řekl e se podívám po dlouhé době do clubu. Je to u skoro dva roky co jsem se se svojí C5 rozloučil, tak jetě dodatečně se rozloucim i zde na fóru. Prodal jsem ji kamarádovi, tak ji jetě občas vidimz, ale nevím jak dlouho, nějak se mu začíná rozesirat.
Nicméně já u se dva roky vozím v Corolle hybrid trek a po 105k km si nemůu stěovat, teda kromě o dost meního prostoru a zábavě s hydro podvozkem.
Zdravím vás vechny, tak nějak se dnes dopoledne nudím, tak jsem si řekl e se podívám po dlouhé době do clubu. Je to u skoro dva roky co jsem se se svojí C5 rozloučil, tak jetě dodatečně se rozloucim i zde na fóru. Prodal jsem ji kamarádovi, tak ji jetě občas vidimz, ale nevím jak dlouho, nějak se mu začíná rozesirat.:nevim
Nicméně já u se dva roky vozím v Corolle hybrid trek a po 105k km si nemůu stěovat, teda kromě o dost meního prostoru a zábavě s hydro podvozkem.
Přílohy: IMG-20180629-WA0000.jpeg ( 1957536b ) - IMG_20220810_203334_715.jpg ( 461684b ) - |
|
21.09.2023 23:40 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368109
|
|
9000petr
|
|
|
Ahojte.
Tak aj ja som sa po 12-nastich rokoch rozlúčil z mojou C5 bolo dobré aj zle ale dalo sa .
Auto je momentálne na predaj tu ak by niekto chcel kúpi tak mu dám info ohžadom auta čo vám tam nepovedia.
.link.
Ahojte.
Tak aj ja som sa po 12-nastich rokoch rozlúčil z mojou C5 bolo dobré aj zle ale dalo sa .
Auto je momentálne na predaj tu ak by niekto chcel kúpi tak mu dám info ohžadom auta čo vám tam nepovedia.
https://m.aaaauto.sk/citroen/c5/car.html?sort=27&page=1&makeId=23&modelId=986&id=609018928&
|
|
22.09.2023 14:23 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368124
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak na me taky doslo. Po 10 letech co jsem s jruze dovezl auto z Nemecka to budu poustet dal. Zub casu je neuprosny a byt jizda je pohodova a vse funguje, rad bych neco novejsiho. Jelikoz z C5X nejsem az tak nadseny jako recenzenti, tak pujdu do lehce jeteho Ecka All Terrain - na vzduchu. Takze 16 roku s C5tkama vzalo za sve a uvidime jak bude Airmatic zvladat na 19" kolech spatne cesty. Co mi rozhodne bude chybet jsou sedacky z X7, tak pohodlne a akorat v tom Ecku proste nejsou byt maji vice nastaveni a moznosti.
Tak na me taky doslo. Po 10 letech co jsem s jruze dovezl auto z Nemecka to budu poustet dal. Zub casu je neuprosny a byt jizda je pohodova a vse funguje, rad bych neco novejsiho. Jelikoz z C5X nejsem az tak nadseny jako recenzenti, tak pujdu do lehce jeteho Ecka All Terrain - na vzduchu. Takze 16 roku s C5tkama vzalo za sve a uvidime jak bude Airmatic zvladat na 19" kolech spatne cesty. Co mi rozhodne bude chybet jsou sedacky z X7, tak pohodlne a akorat v tom Ecku proste nejsou byt maji vice nastaveni a moznosti.
|
|
22.09.2023 20:07 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368133
|
|
Henry
|
|
|
Nemá pocit, e je v Ecku málo místa pro řidiče?? Rád jím a do Ečka jsem se nemohl nějak narovnat, zdálo se mě to těsné. Tak jsem áhnul po koncernu řada A, ale zatím stále smutníím za C5.
Nemá pocit, e je v Ecku málo místa pro řidiče?? Rád jím a do Ečka jsem se nemohl nějak narovnat, zdálo se mě to těsné. Tak jsem áhnul po koncernu řada A, ale zatím stále smutníím za C5.
|
|
22.09.2023 20:20 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368134
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Na ferovku to auto je vetsi, ale vevnitr mi prijde mensi v nekterych ohledech. A prave ta sirka co se tyce mista ridice. jak rikas. Ten stredovy panel je totiz hodne siroky a i sedacky jsou uzsi. To mi nevadi, protoze jsem stihly ale taky me to trosku zarazilo. Nechapu jak se do Ecka muze vejit nekdo, kdo ma treba 120 kilo a vic. Ja mam 190cm/80 a prijde mi to akorat.
Na ferovku to auto je vetsi, ale vevnitr mi prijde mensi v nekterych ohledech. A prave ta sirka co se tyce mista ridice. jak rikas. Ten stredovy panel je totiz hodne siroky a i sedacky jsou uzsi. To mi nevadi, protoze jsem stihly ale taky me to trosku zarazilo. Nechapu jak se do Ecka muze vejit nekdo, kdo ma treba 120 kilo a vic. Ja mam 190cm/80 a prijde mi to akorat.
|
|
22.09.2023 21:19 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368144
|
|
Hanz 397
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Na ferovku to auto je vetsi, ale vevnitr mi prijde mensi v nekterych ohledech. A prave ta sirka co se tyce mista ridice. jak rikas. Ten stredovy panel je totiz hodne siroky a i sedacky jsou uzsi. To mi nevadi, protoze jsem stihly ale taky me to trosku zarazilo. Nechapu jak se do Ecka muze vejit nekdo, kdo ma treba 120 kilo a vic. Ja mam 190cm/80 a prijde mi to akorat.
Je to jen o tom, e jsme rozmazlení... Já mám P 508 u tři čtvrtě roku, mám mírnou podvýku (94 kg na 181 cm) a ty sedačky mi přijdou ne nepohodlné, ale prostě úzké... Ale pravdou je, e z nich aspoň v kadé zatáčce, by projeté rychleji, ne kdy před tím C5kou, nevypadávám...
Je to jen o tom, e jsme rozmazlení... Já mám P 508 u tři čtvrtě roku, mám mírnou podvýku (94 kg na 181 cm) a ty sedačky mi přijdou ne nepohodlné, ale prostě úzké... Ale pravdou je, e z nich aspoň v kadé zatáčce, by projeté rychleji, ne kdy před tím C5kou, nevypadávám...
|
|
26.09.2023 22:17 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368301
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Chlapi vy mě děsíte 😁 Mám dvojkovou C5 a X7 a já si teda nemůu vynachválit sedačky v té staré C5 to jsou pro mě ideální křesílka. V X7 si v té sedačce přijdu tak nějak divně sevřený ale je zas pravda e je na nich super jak se dá zlomit ta nejvyí část a přímáčknout si jí k lopatkám, v tom je lepí ne v té staré. Ale to boční vedení na pr@eli mě zas hodně vadí. No a vy píete e jiné auta jsou jetě uí 😱
E Mercedes byl vdy můj vysněný ideál na který asi nikdy mít nebudu a teď se dozvím e je malý? 😱
Teda já snad budu muset pronajmout nějaké parkovitě a začít zkupovat dvojkové C5 abych měl zásobu a ten zbytek ivota měl čím jezdit
Chlapi vy mě děsíte 😁 Mám dvojkovou C5 a X7 a já si teda nemůu vynachválit sedačky v té staré C5 to jsou pro mě ideální křesílka. V X7 si v té sedačce přijdu tak nějak divně sevřený ale je zas pravda e je na nich super jak se dá zlomit ta nejvyí část a přímáčknout si jí k lopatkám, v tom je lepí ne v té staré. Ale to boční vedení na pr@eli mě zas hodně vadí. No a vy píete e jiné auta jsou jetě uí 😱
E Mercedes byl vdy můj vysněný ideál na který asi nikdy mít nebudu a teď se dozvím e je malý? 😱
Teda já snad budu muset pronajmout nějaké parkovitě a začít zkupovat dvojkové C5 abych měl zásobu a ten zbytek ivota měl čím jezdit :-))))
|
|
27.09.2023 09:24 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368303
|
|
Henry
|
|
|
Klassa E byl taky můj ideál. Do doby ne jsem vybíral "následníka" C5. Největí problém mám s nastupováním. (přece jenom jsem "troku" větí a méně ohebnej. Můj ideál je auto u kterého odjede sedačka dozadu a volant dopředu a vrátí se a nasednu. Nakonec jsem si proti svému přesvědčení vybral koncernovou A6 a přesvědčuji sám sebe, e je to dobrý.
Klassa E byl taky můj ideál. Do doby ne jsem vybíral "následníka" C5. Největí problém mám s nastupováním. (přece jenom jsem "troku" větí a méně ohebnej.:-)) Můj ideál je auto u kterého odjede sedačka dozadu a volant dopředu a vrátí se a nasednu.:-)))) Nakonec jsem si proti svému přesvědčení vybral koncernovou A6 a přesvědčuji sám sebe, e je to dobrý.:-(
|
|
27.09.2023 13:23 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368307
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Jeste to Ecko nemam, az pristi tyden. Ale jak jsme se na to byli podivat a projizdeli, tak pri nastupovani a vystupovani sedacka poodjizdi kousek dozadu. Nevim jestli i volant, to jsem si nevsiml. Ale klidne dam pak vedet Jeste mi na tom vadilo trosku, ze se mi noha - resp. holen opira o hranu toho stredoveho tunelu a je to mene pohodlnejsi nez v C5. Tam je to zaoblene a vubec to netlaci. Jako jsou to detaily, ale jak clovek jezdi 10 let v jednom aute, tak si toho vsimne. Zase musim rict, ze kufr je super. Auto se da taky zvednout - neco jako ta zvysena poloha v C5 a pri jizde se taky houpe jako C5. Co me ale uplne dostalo byl ten 400d motor. Jsem zvykly na trilitr z C5 v kombinaci s tim Aisinem, ale tohle je o tridu jinde jak vykonem tak dynamikou(tak i cenou ). To Ecko jsem vybiral prave kvuli podvozku a motoru.
Jeste to Ecko nemam, az pristi tyden. Ale jak jsme se na to byli podivat a projizdeli, tak pri nastupovani a vystupovani sedacka poodjizdi kousek dozadu. Nevim jestli i volant, to jsem si nevsiml. Ale klidne dam pak vedet :) Jeste mi na tom vadilo trosku, ze se mi noha - resp. holen opira o hranu toho stredoveho tunelu a je to mene pohodlnejsi nez v C5. Tam je to zaoblene a vubec to netlaci. Jako jsou to detaily, ale jak clovek jezdi 10 let v jednom aute, tak si toho vsimne. Zase musim rict, ze kufr je super. Auto se da taky zvednout - neco jako ta zvysena poloha v C5 a pri jizde se taky houpe jako C5. Co me ale uplne dostalo byl ten 400d motor. Jsem zvykly na trilitr z C5 v kombinaci s tim Aisinem, ale tohle je o tridu jinde jak vykonem tak dynamikou(tak i cenou :) ). To Ecko jsem vybiral prave kvuli podvozku a motoru.
|
|
27.09.2023 21:12 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368336
|
|
.45acp
|
|
|
Jó, E 400d by se mi taky líbilo. Řadovej estiválec...
Jó, E 400d by se mi taky líbilo. Řadovej estiválec...
|
|
28.09.2023 00:46 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368337
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Mě by bohatě stačila E 200 klidně i 1.4 kdyby jí dělali 🤣 Zásadní je ten vzduch aby to pořádně houpalo a automat abych nemusel lapat na spojku. Nemám potřebu se někam honit , kávička cigárko muzika a plavba krajinou ... Obzvlátě v dnení době kdy budeme brzy jezdit po městech 30 bude stačit motor ze sekačky na trávu. Jo oni je vlastně u do těch nových aut dávají - motor ze sekačky nebo vysavače
Mě by bohatě stačila E 200 klidně i 1.4 kdyby jí dělali 🤣 Zásadní je ten vzduch aby to pořádně houpalo a automat abych nemusel lapat na spojku. Nemám potřebu se někam honit , kávička cigárko muzika a plavba krajinou ... Obzvlátě v dnení době kdy budeme brzy jezdit po městech 30 bude stačit motor ze sekačky na trávu. Jo oni je vlastně u do těch nových aut dávají - motor ze sekačky nebo vysavače :-(
|
|
28.09.2023 19:44 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368439
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
To mas pravdu 220d by urcite stacil, precejenom ma to 200koni, ale na druhou stranu neni mi uz dvacet a chtel jsem si udelat radost. Treba je to posledni sestivalec, co si koupim, za par roku uz to bude jen samy maloobjemovy benzin s baterkou.
To mas pravdu 220d by urcite stacil, precejenom ma to 200koni, ale na druhou stranu neni mi uz dvacet a chtel jsem si udelat radost. Treba je to posledni sestivalec, co si koupim, za par roku uz to bude jen samy maloobjemovy benzin s baterkou.
|
|
01.10.2023 14:32 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368664
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
No přátelé klubu dolo u i na mou X7. Sice nerad ale půjde na výměnu za nové Berlingo. Zaili jsme spolu spoustu krásných a pohodových kilometrů,nikdy mne nenechala ve tychu kdy pominu urvanou elektrickou ručku Ale jako auto velmi pohodlné a spolehlivé. Tachometr u ukazuje přes 340 000km a mnoho věcí je tam jestě od výroby viz. turbo,dpf,výfuk,tlumiče i koule atd. Jak tu říkají srdcaři dej mu pořádný servis a auto bude slouit dlouho. Jen koda e ty plechy nedělali aspoň na mém kousku tak kvalitní Tímto děkuji vem za rady,nápady a mému dvornímu mechanikovi Martinovi za skvělý servis.
No přátelé klubu dolo u i na mou X7. Sice nerad ale půjde na výměnu za nové Berlingo. Zaili jsme spolu spoustu krásných a pohodových kilometrů,nikdy mne nenechala ve tychu kdy pominu urvanou elektrickou ručku:-)) Ale jako auto velmi pohodlné a spolehlivé. Tachometr u ukazuje přes 340 000km a mnoho věcí je tam jestě od výroby viz. turbo,dpf,výfuk,tlumiče i koule atd. Jak tu říkají srdcaři dej mu pořádný servis a auto bude slouit dlouho. Jen koda e ty plechy nedělali aspoň na mém kousku tak kvalitní :nevim Tímto děkuji vem za rady,nápady a mému dvornímu mechanikovi Martinovi za skvělý servis.
|
|
01.10.2023 15:12 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368695
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Ty plechy , to je taková doba😪 mám X7 2011 a II. C5 2007 a na X7 na zadních dveřích u jsem zahlédl puchýř. A teď mi asi rupla trubka hydrauliky auto leelo na zemi a vzadu flek na asfaltu - čekám na telefon ze servisu co to bude a za kolik to bude 😪 Dvojková je v tomto ohledu pořád super...
vagr má Berlingo jako sluebák , přemýlel jsem o tom před nákupem té X7 ale nějak mi to je proti srsti prostě si připadám jak v dodávce 😪
To spí C4 Space Tourer bych snesl lépe
Ty plechy , to je taková doba😪 mám X7 2011 a II. C5 2007 a na X7 na zadních dveřích u jsem zahlédl puchýř. A teď mi asi rupla trubka hydrauliky auto leelo na zemi a vzadu flek na asfaltu - čekám na telefon ze servisu co to bude a za kolik to bude 😪 Dvojková je v tomto ohledu pořád super...
vagr má Berlingo jako sluebák , přemýlel jsem o tom před nákupem té X7 ale nějak mi to je proti srsti prostě si připadám jak v dodávce 😪
To spí C4 Space Tourer bych snesl lépe
|
|
02.10.2023 14:27 -
Re: Rozloučení s C5
|
3368755
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
e jste to nenapsali dříve... Mohl jsem si uetřit 4 roky trápení s X7. Neuvěřitelně poruchový krám. Ale e dávám značce jetě jednu anci, tak jsem X7 nahradil C5 II. A je to o tolik lepí auto, e si rvu vlasy za tu pitomost s X7...
Take rozloučení s nějakou tou C5 u mne nedávno proběhlo také a byl to jeden z nejhezčích dnů v posledních letech...
e jste to nenapsali dříve... :-) Mohl jsem si uetřit 4 roky trápení s X7. Neuvěřitelně poruchový krám. Ale e dávám značce jetě jednu anci, tak jsem X7 nahradil C5 II. A je to o tolik lepí auto, e si rvu vlasy za tu pitomost s X7...
Take rozloučení s nějakou tou C5 u mne nedávno proběhlo také a byl to jeden z nejhezčích dnů v posledních letech... :-)
|
|
06.10.2023 14:10 -
Re: Rozloučení s C5
|
3369084
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak jsem s tim merglem ujel cca 500-600km. Jezdi se tom vyborne, mista je tam celkem dost bych rekl. Kufr jezdnoznacne vetsi. Motor tahne jak prase, o tom zadna. Spotreba Praha, Trutnov, Ostrava byla 6.5, kde dalnice cca 140-150, okrsky do kila a obec kolem limitu +-, zadny velky spech ale provoz jsem nebrzdil.
Ted z druhe strany - ten podvozek komfortem a schopnosti zehlit nerovnosti na C5tku nema ani omylem. Je pohodlny, to jo, ale je o dost tvrdsi a rozhodne bude mit i tlumice nastavene uplne jinak, protoze ty vetsi propadliny proste neumi preplavat jako C5 a nevyzehli je. Dil viny na tom budou mit asi runflaty, ale mam 245/45/19 takze zadne zavodni nizprofilove gumy to nejsou. Na druhou stranu to asi proste k tomu autu tak nejak patri, ze mi to proste uplne az tak nevadi. Na normalnich lepsich cestach to ma svezeni krasne, na horsich cestach jasne vede C5. Na C5 mam rok nove koule, predni naprava skoro vsecko povymenovane, takze se to chova ve stavu skoro noveho auta. Takze tak
Tak jsem s tim merglem ujel cca 500-600km. Jezdi se tom vyborne, mista je tam celkem dost bych rekl. Kufr jezdnoznacne vetsi. Motor tahne jak prase, o tom zadna. Spotreba Praha, Trutnov, Ostrava byla 6.5, kde dalnice cca 140-150, okrsky do kila a obec kolem limitu +-, zadny velky spech ale provoz jsem nebrzdil.
Ted z druhe strany - ten podvozek komfortem a schopnosti zehlit nerovnosti na C5tku nema ani omylem. Je pohodlny, to jo, ale je o dost tvrdsi a rozhodne bude mit i tlumice nastavene uplne jinak, protoze ty vetsi propadliny proste neumi preplavat jako C5 a nevyzehli je. Dil viny na tom budou mit asi runflaty, ale mam 245/45/19 takze zadne zavodni nizprofilove gumy to nejsou. Na druhou stranu to asi proste k tomu autu tak nejak patri, ze mi to proste uplne az tak nevadi. Na normalnich lepsich cestach to ma svezeni krasne, na horsich cestach jasne vede C5. Na C5 mam rok nove koule, predni naprava skoro vsecko povymenovane, takze se to chova ve stavu skoro noveho auta. Takze tak
|
|
| |
|
|