| | |
08.05.2020 22:50 -
Re: Rozloučení s C5
|
3269063
|
|
sumi
|
Město: Přezletice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 83 |
|
|
Jardo, léčitelé C5 by do této rubriky neměli vůbec přispívat. Kdy otevřu fórum a vidím v této rubrice tvé jméno (nebo jiného guru) tak mě vdycky zatrne. To mi nedělejte...
Jardo, léčitelé C5 by do této rubriky neměli vůbec přispívat. Kdy otevřu fórum a vidím v této rubrice tvé jméno (nebo jiného guru) tak mě vdycky zatrne. To mi nedělejte...
|
|
18.11.2020 22:38 -
Re: Rozloučení s C5
|
3291055
|
|
miraf
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím příznivce houpajících aut,
i já se po patnácti letech strávených na cestách v Citroenech přidávám k těm, co se rozhodl rozloučit...přes Xantii, první i druhou generaci C5. Nikdy nebyl ádný váný problém, jen standartní servis. Pohodlí a komfort, o kterém si drtivá větina konkurence můe nechat jen zdát. Děkuji uivatelům těchto stránek. Díky nim jsem zde nael cenné odpovědi na mé otázky. Přeji vem mnoho astných kilometrů, a u jedete čímkoliv. M.
Zdravím příznivce houpajících aut,
i já se po patnácti letech strávených na cestách v Citroenech přidávám k těm, co se rozhodl rozloučit...přes Xantii, první i druhou generaci C5. Nikdy nebyl ádný váný problém, jen standartní servis. Pohodlí a komfort, o kterém si drtivá větina konkurence můe nechat jen zdát. Děkuji uivatelům těchto stránek. Díky nim jsem zde nael cenné odpovědi na mé otázky. Přeji vem mnoho astných kilometrů, a u jedete čímkoliv. M.
|
|
19.11.2020 20:43 -
Re: Rozloučení s C5
|
3291404
|
|
Bllizzard
|
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 186 |
|
|
A za chvíli tu na jihu nikdo nezbude. A jsi spokojen s novým vozem.
A za chvíli tu na jihu nikdo nezbude. :nevim A jsi spokojen s novým vozem.
|
|
07.06.2021 20:28 -
Re: Rozloučení s C5
|
3312570
|
|
shalafi
|
|
|
9 rokov a 147000km .. s tymito cislami som sa dnes definitivne rozlucil so svojou C5 X7. Moja dcera v nej doslova vyrastala, v case kupy auta mala prave 1 mesiac. Hydractive mi bude chybat a keby sa ho Citroen nezriekol, asi by som pri znacke zostal. Ale vzdy ked nieco konci, tak aj nieco ine zacina - vydal som sa zase inym smerom. Prve auto bol koncern, druhe Francuzsko, nasleduje Korea - dvojrocna KIA Stinger GT s 36000km.
Dakujem vsetkym na fore, ktori mi pomohli pri beznych problemoch, o ktorych autorizovany servis ani netusi A hlavne dakujem Jumepovi za dlhorocny kvalitny servis, vdaka ktoremu bude novy majitel pravdepodobne este dlho spokojny.
Vsetkym prajem stastnu cestu nech idete kamkolvek a nadalej sa budem otacat za kazdou C5 - je to v dnesnej sedi vynimocne auto, o ktorom len malo ludi tusi co sa v nom skryva.
9 rokov a 147000km .. s tymito cislami som sa dnes definitivne rozlucil so svojou C5 X7. Moja dcera v nej doslova vyrastala, v case kupy auta mala prave 1 mesiac. Hydractive mi bude chybat a keby sa ho Citroen nezriekol, asi by som pri znacke zostal. Ale vzdy ked nieco konci, tak aj nieco ine zacina - vydal som sa zase inym smerom. Prve auto bol koncern, druhe Francuzsko, nasleduje Korea - dvojrocna KIA Stinger GT s 36000km.
Dakujem vsetkym na fore, ktori mi pomohli pri beznych problemoch, o ktorych autorizovany servis ani netusi :-p A hlavne dakujem Jumepovi za dlhorocny kvalitny servis, vdaka ktoremu bude novy majitel pravdepodobne este dlho spokojny.
Vsetkym prajem stastnu cestu nech idete kamkolvek a nadalej sa budem otacat za kazdou C5 - je to v dnesnej sedi vynimocne auto, o ktorom len malo ludi tusi co sa v nom skryva.
Přílohy: 20210424_194224.jpg ( 3715396b ) - |
|
08.06.2021 08:19 -
Re: Rozloučení s C5
|
3312604
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
e ty si čakal aby si ma nasledoval? Tie som predával C5 X7 po 9 rokoch (presne 9 rokov, 1 mesiac) a najazdených 147 000
e ty si čakal aby si ma nasledoval? Tie som predával C5 X7 po 9 rokoch (presne 9 rokov, 1 mesiac) a najazdených 147 000 :-))))
|
|
08.06.2021 10:23 -
Re: Rozloučení s C5
|
3312623
|
|
shalafi
|
|
|
mne do tych 9 rokov zase presne 1 mesiac chyba a tiez 147 .. to nebude nahoda
mne do tych 9 rokov zase presne 1 mesiac chyba :-)))) a tiez 147 .. to nebude nahoda :-d
|
|
08.06.2021 16:02 -
Re: Rozloučení s C5
|
3312692
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
tak vela stastia s novymi vozmi. ja som bol dnes na STK130tkm, a mechanik sa cudoval - ziadny dym, cisty vyfuk zospodu jak nove . fakt dobre auto, sice starne ako vsetko. tiez moja 9ta sezona
napis sem potom cosi o tej kii .
tak vela stastia s novymi vozmi. ja som bol dnes na STK130tkm, a mechanik sa cudoval - ziadny dym, cisty vyfuk zospodu jak nove . fakt dobre auto, sice starne ako vsetko. tiez moja 9ta sezona :-p
napis sem potom cosi o tej kii :) .
|
|
15.06.2021 21:56 -
Re: Rozloučení s C5
|
3313405
|
|
shalafi
|
|
|
robo napsal(a): napis sem potom cosi o tej kii .
Vzhladom na cenu noveho je samozrejme nefer porovnavat Stinger GT s C5, ale od niecoho sa odpichnut musim. Moje prve vlastne auto bol trojrocny Golf V odkupeny z firmy, takze ked som potom po nejakych dalsich rokoch presadol do novucickej hydropneumatickej C5, bol to uplne iny svet. Rovnako sa citim aj teraz - sice som prisiel o komfort vyletnej lode a zaroven prechod skoro akymkolvek terenom, ale vyvazuje to 380 koni V zavislosti od jazdneho rezimu vie stvorkolka poslat az cez 90% vykonu dozadu, kde je navyse samosvor .. zaroven sa da stabilizacna aj trakcna kontrola uplne vypnut = drift mode uz len aby napadol sneh. Ono sa s tym daju robit psie kusy bez problemov aj na suchu, ale nerad by som oholil gumy hned prvu sezonu.
Ked sa clovek trochu ukludni, tak je to rovnako schopne rodinne auto ako C5 - rozmerovo skoro totoze (o 10cm dlhsie a o 1cm sirsie), kufor papierovo o 50 litrov mensi, ale vdaka liftbacku 10x praktickejsi. Kozu v aute velmi nemusim, ale predne sedadla su perforovane a ventilovane, vyhrievane su predne aj zadne (+volant). Podvozkovo je to naladene ako GT, dusu to z vas nevytrasie v porovnani s naozaj "sportovymi" autami typu Megane GT / Octavia RS / Cupra, adaptivne tlmice vedia celkom prijemne zmaknut v Comfort mode. 8-stupnovy automat radi velmi prijemne a volant ma asi 1,5 otacky do krajnej polohy (oproti tomu je C5 pri parkovani ako kamion - tocim, tocim a stale nemam plny rejd). Ma to kopu asistentov, chvilu sa to dokonca vie same udrzat v jazdnom pruhu s aktivnym riadenim, ale to je to posledne, co ja osobne od auta chcem. Vzadu pri cuvani z parkoviska potesi radar, ktory upozornuje na kolmo prechadzajuce auta. Full LED svetla nie su take uzasne ako Matrixy v Insignii, ale stale slusny nadpriemer aj na dnesnu dobu. Co je ale pre mna nepochopitelne, ze sa pri dazdi automaticky neprepnu z denneho svietenia na plne stretavacky, to zvladala C5 krasne po par cykloch stieracov akonahle zacalo prsat. Ma to hromadu reproduktorov od Harman/Kardon, subwoofer pod kazdym z prednych sedadiel, celkovo zvuk moju hudobnu dusu extra potesil.
Na kvalite spracovania si KIA opticky aj mechanicky dala velmi zalezat, 7r/150000km zaruka pri sportovom aute u mna vzbudzuje doveru, ze sa to asi tak skoro nerozsype. Interieru a palubovke nemam co vytknut, sice je tam modna dotykova obrazovka, ale zaroven je vsetko ostatne analogove a vsetko dolezite sa ovlada vlastnym fyzickym tlacitkom, co je v dnesnej dobe zial uz rarita.
Ale HLAVNE je to auto cervene, takze sa velmi paci aj manzelke A ako tak na to pozeram, mozem sa uz rovno zamestnat v oddeleni predaja, takze uz koncim ..
Vzhladom na cenu noveho je samozrejme nefer porovnavat Stinger GT s C5, ale od niecoho sa odpichnut musim. Moje prve vlastne auto bol trojrocny Golf V odkupeny z firmy, takze ked som potom po nejakych dalsich rokoch presadol do novucickej hydropneumatickej C5, bol to uplne iny svet. Rovnako sa citim aj teraz - sice som prisiel o komfort vyletnej lode a zaroven prechod skoro akymkolvek terenom, ale vyvazuje to 380 koni :D V zavislosti od jazdneho rezimu vie stvorkolka poslat az cez 90% vykonu dozadu, kde je navyse samosvor .. zaroven sa da stabilizacna aj trakcna kontrola uplne vypnut = drift mode :-d uz len aby napadol sneh. Ono sa s tym daju robit psie kusy bez problemov aj na suchu, ale nerad by som oholil gumy hned prvu sezonu.
Ked sa clovek trochu ukludni, tak je to rovnako schopne rodinne auto ako C5 - rozmerovo skoro totoze (o 10cm dlhsie a o 1cm sirsie), kufor papierovo o 50 litrov mensi, ale vdaka liftbacku 10x praktickejsi. Kozu v aute velmi nemusim, ale predne sedadla su perforovane a ventilovane, vyhrievane su predne aj zadne (+volant). Podvozkovo je to naladene ako GT, dusu to z vas nevytrasie v porovnani s naozaj "sportovymi" autami typu Megane GT / Octavia RS / Cupra, adaptivne tlmice vedia celkom prijemne zmaknut v Comfort mode. 8-stupnovy automat radi velmi prijemne a volant ma asi 1,5 otacky do krajnej polohy (oproti tomu je C5 pri parkovani ako kamion - tocim, tocim a stale nemam plny rejd). Ma to kopu asistentov, chvilu sa to dokonca vie same udrzat v jazdnom pruhu s aktivnym riadenim, ale to je to posledne, co ja osobne od auta chcem. Vzadu pri cuvani z parkoviska potesi radar, ktory upozornuje na kolmo prechadzajuce auta. Full LED svetla nie su take uzasne ako Matrixy v Insignii, ale stale slusny nadpriemer aj na dnesnu dobu. Co je ale pre mna nepochopitelne, ze sa pri dazdi automaticky neprepnu z denneho svietenia na plne stretavacky, to zvladala C5 krasne po par cykloch stieracov akonahle zacalo prsat. Ma to hromadu reproduktorov od Harman/Kardon, subwoofer pod kazdym z prednych sedadiel, celkovo zvuk moju hudobnu dusu extra potesil.
Na kvalite spracovania si KIA opticky aj mechanicky dala velmi zalezat, 7r/150000km zaruka pri sportovom aute u mna vzbudzuje doveru, ze sa to asi tak skoro nerozsype. Interieru a palubovke nemam co vytknut, sice je tam modna dotykova obrazovka, ale zaroven je vsetko ostatne analogove a vsetko dolezite sa ovlada vlastnym fyzickym tlacitkom, co je v dnesnej dobe zial uz rarita.
Ale HLAVNE je to auto cervene, takze sa velmi paci aj manzelke :-)))) A ako tak na to pozeram, mozem sa uz rovno zamestnat v oddeleni predaja, takze uz koncim ..
|
|
16.06.2021 09:40 -
Re: Rozloučení s C5
|
3313500
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Pekne.
Moja C5 je v servise.
Konecne prva vymena rozvodov, plus klasika olej, filtre atd, este zhrdzavel to prepakovanie zadneho snimaca na naprave a asi zblblo nieco s klimou, lebo stale fuka vzduch do kabiny, hoc vetrak uplne vypnem, a nejaka hlaska ohladom motora vyskocila. Nuz, auto dlho bolo odstavene, bez baterie.
Daju to do poriadku a uvidim co bude s autom dalej.
Ked som po tak dlhej dobe don sadol a previezol sa, tak sa mi ho nechce pustit z ruky, ibaze doma su este dalsie dve auta a este aj firemne. Mozno vsetko predam a pojdem do elektriky, kedze doma sa jazdi malo km, nafta mi nedava vyznam. Alebo konecne sa urvem a bude doma G80 s 3.8 atmosferickym benzinom, co je trochu podobne tej Kii Stinger .
Pekne.
Moja C5 je v servise.
Konecne prva vymena rozvodov, plus klasika olej, filtre atd, este zhrdzavel to prepakovanie zadneho snimaca na naprave a asi zblblo nieco s klimou, lebo stale fuka vzduch do kabiny, hoc vetrak uplne vypnem, a nejaka hlaska ohladom motora vyskocila. Nuz, auto dlho bolo odstavene, bez baterie.
Daju to do poriadku a uvidim co bude s autom dalej.
Ked som po tak dlhej dobe don sadol a previezol sa, tak sa mi ho nechce pustit z ruky, ibaze doma su este dalsie dve auta a este aj firemne. Mozno vsetko predam a pojdem do elektriky, kedze doma sa jazdi malo km, nafta mi nedava vyznam. Alebo konecne sa urvem a bude doma G80 s 3.8 atmosferickym benzinom, co je trochu podobne tej Kii Stinger :-d .
|
|
17.06.2021 13:19 -
Re: Rozloučení s C5
|
3313600
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
380koni
pekny opis, tak nech jazdi
to si prispel tomuto statu prihlasovaciou danou 2600Eur ?ked pises dvojrocna
keby to bolo nove tak 3900Eur za prihlasenie?
380koni:-))))
pekny opis, tak nech jazdi
to si prispel tomuto statu prihlasovaciou danou 2600Eur ?ked pises dvojrocna
keby to bolo nove tak 3900Eur za prihlasenie? :-d
|
|
17.06.2021 14:50 -
Re: Rozloučení s C5
|
3313635
|
|
shalafi
|
|
|
toto mi ani nespominaj, lebo ma roztrhne od jedu zase 2650 je "do 2 rokov", kedze toto je kusok cez dva roky, tak to bolo nieco cez 2100 (cele prihlasovanie som robil elektronicky, to je este trochu lacnejsie nez sa tam trepat osobne). Platit pri kazdom prepise je cista zlodejina, to sa inak nazvat ani neda. Nehovoriac o tych sumach pri vyssich vykonoch, ako keby sme boli vo Svajciarsku ..
toto mi ani nespominaj, lebo ma roztrhne od jedu zase :-)) 2650 je "do 2 rokov", kedze toto je kusok cez dva roky, tak to bolo nieco cez 2100 (cele prihlasovanie som robil elektronicky, to je este trochu lacnejsie nez sa tam trepat osobne). Platit pri kazdom prepise je cista zlodejina, to sa inak nazvat ani neda. Nehovoriac o tych sumach pri vyssich vykonoch, ako keby sme boli vo Svajciarsku ..
|
|
21.06.2021 19:52 -
Re: Rozloučení s C5
|
3314331
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
tak veru, zlodejina riadna. koli tomuto asi nebudem ja mat taky motor, a este musis mat na zahrade asi ropny vrt...
inak to musi byt raketa, pre mna bola aj kratka jazda na cupre cosi...
akurat my vo firme mame take porekadlo = ferrari in traffic jam ... kde taketo auto vyuzit ? v meste trapenie, na dialnici aby si mal vo vacku 800eur....
tak veru, zlodejina riadna. koli tomuto asi nebudem ja mat taky motor, a este musis mat na zahrade asi ropny vrt...
inak to musi byt raketa, pre mna bola aj kratka jazda na cupre cosi...:-))))
akurat my vo firme mame take porekadlo = ferrari in traffic jam ... kde taketo auto vyuzit ? v meste trapenie, na dialnici aby si mal vo vacku 800eur....:-d:-d
|
|
28.01.2022 18:05 -
Re: Rozloučení s C5
|
3332877
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Tak dnes jsem se rozloučil s moji C5 Break Exclusive HDI 2,2 16V 98kW, po 13 letech a 163t km. Bylo mě s ní dobře a ty drobné Citroeňácké mouchy jsem ji rád odpoutěl. Srdce říkalo nech si mě, ale ten blbej rozum mě překecal a dnes si ji 20ti letou krasavici odvezl nový majitel. Projel jsem s ní několik srazů, načerpal v klubu mnoho rad a pomoci, za které jetě jednou děkuji. Citroen mě ukončením hydra podvozku zklamal, nové modely mě ničím u neoslovili a nyní přecházím k jiné značce. Take A vám vae úasné vozy stále jezdí.
Tak dnes jsem se rozloučil s moji C5 Break Exclusive HDI 2,2 16V 98kW, po 13 letech a 163t km. Bylo mě s ní dobře a ty drobné Citroeňácké mouchy jsem ji rád odpoutěl. Srdce říkalo nech si mě, ale ten blbej rozum mě překecal a dnes si ji 20ti letou krasavici odvezl nový majitel. Projel jsem s ní několik srazů, načerpal v klubu mnoho rad a pomoci, za které jetě jednou děkuji. Citroen mě ukončením hydra podvozku zklamal, nové modely mě ničím u neoslovili a nyní přecházím k jiné značce. Take A vám vae úasné vozy stále jezdí.
|
|
10.03.2022 16:52 -
Rozloučení s C5
|
3335595
|
|
Henry
|
|
|
Tak u dolo i na mě. Končím s C5 po 11 letech a 100tkm věrné sluby mé C5, jsem koupil jinou krásku. Nemá hydru, není nová, ale její stav a vybavení mě okouzlil. Navigaci, parkovací senzory vpředu - vzadu, DVD, DAB+ ani handsfree jsem neměl, tak na těch pár km, které jetě ujedu jsem po tom touil.
Moc a moc děkuji pomoci a vstřícnosti tady na klubu, hlavně Peterovi za jeho přínosné rady. Budu vzpomínat na C5 sraz a vdy, kdy uvidím pod SPZ podloku C5CLUB se otočím a vzpomenu.
Díky, díky.
Tak u dolo i na mě. Končím s C5 po 11 letech a 100tkm věrné sluby mé C5, jsem koupil jinou krásku. Nemá hydru, není nová, ale její stav a vybavení mě okouzlil. Navigaci, parkovací senzory vpředu - vzadu, DVD, DAB+ ani handsfree jsem neměl, tak na těch pár km, které jetě ujedu jsem po tom touil.
Moc a moc děkuji pomoci a vstřícnosti tady na klubu, hlavně Peterovi za jeho přínosné rady. Budu vzpomínat na C5 sraz a vdy, kdy uvidím pod SPZ podloku C5CLUB se otočím a vzpomenu.
Díky, díky.
|
|
12.03.2022 20:52 -
Re: Rozloučení s C5
|
3335675
|
|
máca
|
|
|
Kluci, vdy se s námi můete setkat i s bez koulovymi mazlíčky. Moná je jen trochu pokreslime😄. Hlavně, a vám nová auta slouí.
Kluci, vdy se s námi můete setkat i s bez koulovymi mazlíčky. Moná je jen trochu pokreslime😄. Hlavně, a vám nová auta slouí.
|
|
07.11.2022 09:11 -
Re: Rozloučení s C5
|
3350092
|
|
luta
|
|
|
Ahoj tak se zde pomalu loučím... Moje C5 půjde po 9 letech k dalímu majiteli. Rozhodně toti jetě něpatří do starého eleza.
Chtěl bych zde poděkovat PaM za skvělej servis , e se tak pěkně staral o moje auto. Nový majitel byl naden
Asi dělám největí blbost co sem kdy udělal...
Ahoj tak se zde pomalu loučím... Moje C5 půjde po 9 letech k dalímu majiteli. Rozhodně toti jetě něpatří do starého eleza.
Chtěl bych zde poděkovat PaM za skvělej servis , e se tak pěkně staral o moje auto. Nový majitel byl naden :-)
Asi dělám největí blbost co sem kdy udělal... :-))))
Přílohy: C5.png ( 706354b ) - |
|
04.12.2022 21:20 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351644
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem se v pátek taky (asi definitivně)rozloučil s hydrou,jakoto uivatel. Po víc,ne dvaceti letech pohodlí teď pro moje záda začne teror v podobě asi Peu 508...
Tak jsem se v pátek taky (asi definitivně)rozloučil s hydrou,jakoto uivatel. Po víc,ne dvaceti letech pohodlí teď pro moje záda začne teror v podobě asi Peu 508...
|
|
04.12.2022 21:48 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351648
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
A důvod?
e by Vánoce.
Hele já jsem jel v pátek do Ostravy hornického můzea na otočku dva roky starým superbem a můu říct, ádná hytparáda, zadnice po hodině jízdy nevěděla jakou najít polohu a zada v háji, ta hydra je opravdu na delí jízdu znát.
A důvod?
e by Vánoce. :-d
Hele já jsem jel v pátek do Ostravy hornického můzea na otočku dva roky starým superbem a můu říct, ádná hytparáda, zadnice po hodině jízdy nevěděla jakou najít polohu a zada v háji, ta hydra je opravdu na delí jízdu znát.
|
|
04.12.2022 21:57 -
Re: Rozloučení s C5
|
3351652
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): A důvod?
e by Vánoce.
Hele já jsem jel v pátek do Ostravy hornického můzea na otočku dva roky starým superbem a můu říct, ádná hytparáda, zadnice po hodině jízdy nevěděla jakou najít polohu a zada v háji, ta hydra je opravdu na delí jízdu znát.
Tak já doufám,e AMVAR v P508 bude umět alespoň troku pohladit. A Sup? Myslí ten ebřiňák,co se tváří, jako prémie,stojí,jako prémie, ale je na úrovni Hyundai (nechci urazit Hyundai)? Tam jsou za trest i ty jejich komfortní sitzy, nato standard...
A důvod? Přehlédla mě paní,kdy jsem jí předjíděl...
Tak já doufám,e AMVAR v P508 bude umět alespoň troku pohladit. A Sup? Myslí ten ebřiňák,co se tváří, jako prémie,stojí,jako prémie, ale je na úrovni Hyundai (nechci urazit Hyundai)? Tam jsou za trest i ty jejich komfortní sitzy, nato standard...
A důvod? Přehlédla mě paní,kdy jsem jí předjíděl...
|
|
| |
|
|