| | |
08.04.2018 07:07 -
Re: Rozloučení s C5
|
3146694
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Tak takový ruční plyn jsme měli na koda 1000MB před mnoha lety kdy jsme jezdili k moři do DDR a nechtělo se nám po dálnici dret nohu na plynu
Tak takový ruční plyn jsme měli na koda 1000MB před mnoha lety kdy jsme jezdili k moři do DDR a nechtělo se nám po dálnici dret nohu na plynu :-))
|
|
08.04.2018 07:43 -
Re: Rozloučení s C5
|
3146699
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Přesně
Přesně :palec
|
|
10.05.2018 21:22 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156325
|
|
Devilian
|
|
|
Chcel by som sa s Vami rozlucit a podakovat Vam vsetkym za Vase rady a pomoc pri problemoch s autom. Nebyt Vas, asi by som v servise nechal minimalne dvojnasobok (skor trojnasobok). Taktiez tam asi budu radi, ze uz neuvidia toho mudrlanta, co si nieco precita na nete a mysli si, ze vie vsetko (ale to sa nestane, uz som sa zaregistroval na mazda fore )
Auto predavam kvoli z mojho pohladu nedostatocnej zivotnosti nahradnych dielov. Tym padom sa z neho stava nepredvidatelny stroj. Nie je to az take zle, ale ja jazdim 40t km rocne, kde sa tie chyby uz prejavuju castejsie.
Ako nahrada mi posluzi mazda 6 2.5l benzin 141 kw v plnej vybave. Dufam, ze bude minimalne taka spolahliva, ako C5 pred vymenou palivoveho cerpadla.
C5 bolo zatial moje najlepsie auto. Lucenie s hydraulikou bude tazke. Uz teraz som si isty, ze som vymenou prisiel o 20% parkovacich miest, kde sa s mazdou nedostanem. Alebo sa naucim lepsie parkovat Ale na ryby asi lepsie auto nebude.
Moja C5 sa tu coskoro objavi v inzeratoch. Este musim dat opravit par veci na naprave (jumep, ocakavaj navstevu ).
Chcel by som sa s Vami rozlucit a podakovat Vam vsetkym za Vase rady a pomoc pri problemoch s autom. Nebyt Vas, asi by som v servise nechal minimalne dvojnasobok (skor trojnasobok). Taktiez tam asi budu radi, ze uz neuvidia toho mudrlanta, co si nieco precita na nete a mysli si, ze vie vsetko :) (ale to sa nestane, uz som sa zaregistroval na mazda fore )
Auto predavam kvoli z mojho pohladu nedostatocnej zivotnosti nahradnych dielov. Tym padom sa z neho stava nepredvidatelny stroj. Nie je to az take zle, ale ja jazdim 40t km rocne, kde sa tie chyby uz prejavuju castejsie.
Ako nahrada mi posluzi mazda 6 2.5l benzin 141 kw v plnej vybave. Dufam, ze bude minimalne taka spolahliva, ako C5 pred vymenou palivoveho cerpadla.
C5 bolo zatial moje najlepsie auto. Lucenie s hydraulikou bude tazke. Uz teraz som si isty, ze som vymenou prisiel o 20% parkovacich miest, kde sa s mazdou nedostanem. Alebo sa naucim lepsie parkovat :) Ale na ryby asi lepsie auto nebude.
Moja C5 sa tu coskoro objavi v inzeratoch. Este musim dat opravit par veci na naprave (jumep, ocakavaj navstevu :) ).
|
|
11.05.2018 07:51 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156376
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
myslim ze pokud jsi sel do mazdy budes jeste rad vzpominat na citroen a zase te tu uvidime
myslim ze pokud jsi sel do mazdy budes jeste rad vzpominat na citroen a zase te tu uvidime :palec
|
|
11.05.2018 10:21 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156417
|
|
Devilian
|
|
|
Teraz si ma trochu vystrasil.. Vies o niecom, o com ja nie? Je to mazda, hadam nieco vydrzi. A 2.5l benzinovy motor toci na dialnici okolo 2.5t otacok, co je vyrazne menej ako 4000 na citroene. Taktiez mazda ma podla mna aktualne najrozumnejsie benzinove motory. Je ale pravda, ze za tie peniaze som mohol mat min. dva citroeny c5 z toho roku.. na druhej strane, o 4 roky bude mat vyssiu hodnotu. No uvidime. Musim sa priznat, ze som sa na nej viezol len 2 km Prave na nej jazdi svagor, ktory uz dal 150km, ale vela mi toho nepovedal.
Teraz si ma trochu vystrasil.. Vies o niecom, o com ja nie? :) Je to mazda, hadam nieco vydrzi. A 2.5l benzinovy motor toci na dialnici okolo 2.5t otacok, co je vyrazne menej ako 4000 na citroene. Taktiez mazda ma podla mna aktualne najrozumnejsie benzinove motory. Je ale pravda, ze za tie peniaze som mohol mat min. dva citroeny c5 z toho roku.. na druhej strane, o 4 roky bude mat vyssiu hodnotu. No uvidime. Musim sa priznat, ze som sa na nej viezol len 2 km :D Prave na nej jazdi svagor, ktory uz dal 150km, ale vela mi toho nepovedal.
|
|
11.05.2018 14:07 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156451
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
auto ktere koroduje vice nez Mazda jsem jeste nevidel...to uz snad prodavali rezave na salonu
s tou vyssi hodnotou bych si jistej nebyl
ceny dilu poznas take sam
auto ktere koroduje vice nez Mazda jsem jeste nevidel...to uz snad prodavali rezave na salonu
s tou vyssi hodnotou bych si jistej nebyl :nevim
ceny dilu poznas take sam :palec
|
|
11.05.2018 14:17 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156455
|
|
Devilian
|
|
|
Tak ziadne auto nie je dokonale. Toto ma ale najazdene 40t km, hadam teda este vydrzi. A chcem ho dat cele do ochrannej folie, kvoli tej hrdzi. Ceny dielov budu asi vyssie, ale dufam, ze ich nebude treba vela.
Tak ziadne auto nie je dokonale. Toto ma ale najazdene 40t km, hadam teda este vydrzi. A chcem ho dat cele do ochrannej folie, kvoli tej hrdzi. Ceny dielov budu asi vyssie, ale dufam, ze ich nebude treba vela.
|
|
12.05.2018 16:02 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156599
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Devilian napsal(a): Auto predavam kvoli z mojho pohladu nedostatocnej zivotnosti nahradnych dielov. Tym padom sa z neho stava nepredvidatelny stroj. Nie je to az take zle, ale ja jazdim 40t km rocne, kde sa tie chyby uz prejavuju castejsie.
Tomuto nerozumiem absolutne.. japancov mám momentálne troch, subaru outback, mitsu L200 a toyku hilux. Myslí e tam je to čarovne lepie a nič sa nekazí? hm.. podla mojich skúseností, c5 má sem tam neakú blbinu problémik, ale je rieitelný lacno, rychlo a trvale.. tzn vačina chorob c5 raz za 200-250 000km.
Zato moje japance vymlátia čapy za polovičný čas, a keby som s nimi jazdil také km ako som jazdil s C5 tak môem robi generálku nápravy kadý rok, na c5 kadé 2-3 roky.
P.S :: Subaru u pri 180tkm nafasovalo nové zadné tlmiče s automatickým doladovaním výky v cene 480.. moja C5 ma 285tkm a "tlmiče a gule" sú teda pôvodné 12 ročné..
martinrx napsal(a): je pravda, e létající koberec jak na hydraulice to není, ale to u nebudeme mít za chvilku nikdo.
Hovor za seba ja ho budem ma na veky, bud v citrone alebo inej značke
Hovor za seba :palec ja ho budem ma na veky, bud v citrone alebo inej značke
|
|
13.05.2018 14:45 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156750
|
|
Devilian
|
|
|
Takze som sa na mazde konecne previezol, tak mozem povedat prve dojmy. Zacnem minusami:
- je 'prekvapivo' tvrdsia (na 19 palcovych kolesach)
- ma mensi kufor
- motor pocitovo nejde omnoho lepsie ako moj 2.0i 103kw, ale za to moze ekonomicke nastavenie automatu
- hluk na dialnici sice od motora nie je, ale od pneu je o to vacsi. Mam tam ale zimne gumy, po prezuti uvidim.
- neda sa vypnut adaptivny tempomat, ktory brzdi uz z dialky, ked sa blizim k autam (co nie je moc ekonomicke, ked sa potom rozbieha)
- tachometer asi od VW- tempomat na 146, auto ide tych 140-141 realne. Na citroene som daval tempomat 142, auto vtedy islo 140-141.
a plusy:
- vybava- parkovacia kamera, drzanie v pruhu, potom dve skratky, ktore neviem co znamenaju a nechytal som sa tych gombikov.
- jazda je omnoho lepsia- auto sedi lepsie v zakrutach, riadenie je ostrejsie, po dierach na ceste je tvrdsie, ale tichsie
- spotreba- po dialnici 200 km (zilina ba), poslednych 50 km 120km/h. Citroen 8.5l, mazda 6.9l. Tolko pisali obidve v BA ked som parkoval. Citroen je ale vacsinou optimisticky, mazdu este musim zmerat (ale moc tomu cislu neverim). S tym som naozaj spokojny. Auta isli celou cestou za sebou (poradie citroen, a mazda adaptivnym tempomatom za nim)
Takze zatial vcelku spokojnost. Auto idem olepit cele foliou kvoli antikoroznej ochrane, a musim nieco vymysliet na start stop kazitko.
Co sa tyka citroena, asi sme narazili na ine kusy nahradnych dielov. Je pravda, ze je to riesitelne vacsinou lacno. Ale urcite nie rychlo a trvale. Ako som pisal, palivove cerpadlo na benzin sa da kupit len na mozno 2 roky, potom sa rozsype. A zda sa, ze lista z cievkami je na tom podobne. Rychlo- no auto napise skoro vzdy depolution system faulty. To velmi pomaha rychlemu rieseniu problemov. Ked sa pokazi nejaky parkovaci senzor, auto napise parking system faulty. Tiez velmi dobre na rychle vyriesenie problemu, lebo staci skusit prehodit 8 snimacov za novy a je to. (alebo vypnut predok a tym zistit aspon, ci je to predny alebo zadny parkovaci senzor).
Takze ano, suhlasim, auto sa da opravit lacno. Ale ja mam radsej svoj cas, a nie chodenie po diagnostikach, hladanie odtahoviek a otravovanie ludi cez vikendy. Radsej si za tie diely priplatim, a nebudem ich musiet riesit tak casto.
Takze som sa na mazde konecne previezol, tak mozem povedat prve dojmy. Zacnem minusami:
- je 'prekvapivo' tvrdsia (na 19 palcovych kolesach) :)
- ma mensi kufor
- motor pocitovo nejde omnoho lepsie ako moj 2.0i 103kw, ale za to moze ekonomicke nastavenie automatu
- hluk na dialnici sice od motora nie je, ale od pneu je o to vacsi. Mam tam ale zimne gumy, po prezuti uvidim.
- neda sa vypnut adaptivny tempomat, ktory brzdi uz z dialky, ked sa blizim k autam (co nie je moc ekonomicke, ked sa potom rozbieha)
- tachometer asi od VW- tempomat na 146, auto ide tych 140-141 realne. Na citroene som daval tempomat 142, auto vtedy islo 140-141.
a plusy:
- vybava- parkovacia kamera, drzanie v pruhu, potom dve skratky, ktore neviem co znamenaju a nechytal som sa tych gombikov.
- jazda je omnoho lepsia- auto sedi lepsie v zakrutach, riadenie je ostrejsie, po dierach na ceste je tvrdsie, ale tichsie
- spotreba- po dialnici 200 km (zilina ba), poslednych 50 km 120km/h. Citroen 8.5l, mazda 6.9l. Tolko pisali obidve v BA ked som parkoval. Citroen je ale vacsinou optimisticky, mazdu este musim zmerat (ale moc tomu cislu neverim). S tym som naozaj spokojny. Auta isli celou cestou za sebou (poradie citroen, a mazda adaptivnym tempomatom za nim)
Takze zatial vcelku spokojnost. Auto idem olepit cele foliou kvoli antikoroznej ochrane, a musim nieco vymysliet na start stop kazitko.
Co sa tyka citroena, asi sme narazili na ine kusy nahradnych dielov. Je pravda, ze je to riesitelne vacsinou lacno. Ale urcite nie rychlo a trvale. Ako som pisal, palivove cerpadlo na benzin sa da kupit len na mozno 2 roky, potom sa rozsype. A zda sa, ze lista z cievkami je na tom podobne. Rychlo- no auto napise skoro vzdy depolution system faulty. To velmi pomaha rychlemu rieseniu problemov. Ked sa pokazi nejaky parkovaci senzor, auto napise parking system faulty. Tiez velmi dobre na rychle vyriesenie problemu, lebo staci skusit prehodit 8 snimacov za novy a je to. (alebo vypnut predok a tym zistit aspon, ci je to predny alebo zadny parkovaci senzor).
Takze ano, suhlasim, auto sa da opravit lacno. Ale ja mam radsej svoj cas, a nie chodenie po diagnostikach, hladanie odtahoviek a otravovanie ludi cez vikendy. Radsej si za tie diely priplatim, a nebudem ich musiet riesit tak casto.
|
|
13.05.2018 15:16 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156752
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak mozna kdyby jsi za dily priplatil hned jak pises,cerpadlo by ti vydrzelo urcite o mnoho dele nez tebou uvadene dva roky...kdyby jsi nesetril na zap.liste take by ti vydrzela velmi dlouho a kdyby jsi udrzoval vstrikovace a celej palivovy system v kondici mel by jsi tam mozna jeste listu puvodni....i palivo ma na tohle velky vliv...nemusel bys travit cas po diagnostikach a hledanim odtahovek...stacilo jen jedno nesetrit a dat auto do kupy jednou a poradne ...je to ale mysleno vseobecne ,castecne na tebe ,ale takovych jako ty je moc ale pointa je potom vzdy stejna ...
tak mozna kdyby jsi za dily priplatil hned jak pises,cerpadlo by ti vydrzelo urcite o mnoho dele nez tebou uvadene dva roky...kdyby jsi nesetril na zap.liste take by ti vydrzela velmi dlouho a kdyby jsi udrzoval vstrikovace a celej palivovy system v kondici mel by jsi tam mozna jeste listu puvodni....i palivo ma na tohle velky vliv...nemusel bys travit cas po diagnostikach a hledanim odtahovek...stacilo jen jedno nesetrit a dat auto do kupy jednou a poradne ;) ...je to ale mysleno vseobecne ,castecne na tebe ,ale takovych jako ty je moc ale pointa je potom vzdy stejna ;) ...
|
|
13.05.2018 15:50 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156768
|
|
jumep
|
|
|
pri +soch tu vytahujes veci ktore samozrejme nemozes cakat od auta navrhovaneho v 2002 roku
keby si porovnaval s poslednou X7 kde sa na to totalne vyflakli nepoviem, ale toto si porovnaval 2 absolutne rozdielne svety
pri +soch tu vytahujes veci ktore samozrejme nemozes cakat od auta navrhovaneho v 2002 roku
keby si porovnaval s poslednou X7 kde sa na to totalne vyflakli nepoviem, ale toto si porovnaval 2 absolutne rozdielne svety
|
|
13.05.2018 19:19 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156804
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Tady se lidi louci s C5 a PSA se louci s Aisinem a jde do Chiny
.link.
Tady se lidi louci s C5 a PSA se louci s Aisinem a jde do Chiny
http://www.autoforum.cz/predstaveni/peugeot-a-citroen-konci-s-renomovanymi-japonskymi-prevodovkami-nahrada-je-kontroverzni/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
|
|
13.05.2018 20:29 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156807
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No, kdy do hrobu, tak s parádou.
No, kdy do hrobu, tak s parádou. :palec
|
|
13.05.2018 20:38 -
Re: Rozloučení s C5
|
3156808
|
|
Devilian
|
|
|
Uznavam, ze prve cerpadlo bol asi smejd. Namontoval mi ho do auta jeden 'servisak', ktory mi o tom ani nic nepovedal, len si zapytal sto eur a hotovo. Dokonca ho ani poriadne neutiahol, takze som jazdil zo zavzdusnenym systemom, kym som si to neopravil. Dalsie cerpadlo uz je bosch, to drahsie. To mi hned odpalilo BSI (roztavilo relatko).
Co sa tyka tej listy, tak ktora je dobra? Vsetky vyzeraju rovnako, je to kus plastu so styrmi vystupmi. Ked som sa aj pytal, nikto mi nevedel povedat, ci ta drahsia lista vydrzi dlhsie za 3 nasobnu cenu. Vtedy som zial nevedel, ze nahradne cievky vydrzia 50t km.
No a s tym palivom mas pravdu. Skusal si uz ale prist na pumpu a pytat si kvalitne palivo? Nemyslim, ze by si od nich dostal akykolvek certifikat. Ja tankujem benzin skoro vzdy na omv + davam VIF benzinove aditiva. Viac urobit neviem.
Jumep: Mas pravdu. Tie auta nie su ani cenovo, ani vybavou porovnatelne. V podstate C5 mala vsetko, co som potreboval a tie veci v mazde, ktore su navyse, ani nevyuzijem (okrem telefonu, ten som nemal). Su to len take moje dojmy z presadnutia z auta z roku 2005 do auta z roku 2014. Ale musim uznat, ze to auto za tu cenu nie je az o tolko lepsie.. Dufam, ze bude aspon spolahlive, a tym si to vynahradi. Ako som pisal, ma 40t km, a hadam aspon do 150t km bude pokoj.
Uznavam, ze prve cerpadlo bol asi smejd. Namontoval mi ho do auta jeden 'servisak', ktory mi o tom ani nic nepovedal, len si zapytal sto eur a hotovo. Dokonca ho ani poriadne neutiahol, takze som jazdil zo zavzdusnenym systemom, kym som si to neopravil. Dalsie cerpadlo uz je bosch, to drahsie. To mi hned odpalilo BSI (roztavilo relatko).
Co sa tyka tej listy, tak ktora je dobra? Vsetky vyzeraju rovnako, je to kus plastu so styrmi vystupmi. Ked som sa aj pytal, nikto mi nevedel povedat, ci ta drahsia lista vydrzi dlhsie za 3 nasobnu cenu. Vtedy som zial nevedel, ze nahradne cievky vydrzia 50t km.
No a s tym palivom mas pravdu. Skusal si uz ale prist na pumpu a pytat si kvalitne palivo? Nemyslim, ze by si od nich dostal akykolvek certifikat. Ja tankujem benzin skoro vzdy na omv + davam VIF benzinove aditiva. Viac urobit neviem.
Jumep: Mas pravdu. Tie auta nie su ani cenovo, ani vybavou porovnatelne. V podstate C5 mala vsetko, co som potreboval a tie veci v mazde, ktore su navyse, ani nevyuzijem (okrem telefonu, ten som nemal). Su to len take moje dojmy z presadnutia z auta z roku 2005 do auta z roku 2014. Ale musim uznat, ze to auto za tu cenu nie je az o tolko lepsie.. Dufam, ze bude aspon spolahlive, a tym si to vynahradi. Ako som pisal, ma 40t km, a hadam aspon do 150t km bude pokoj.
|
|
09.09.2018 20:53 -
Re: Rozloučení s C5
|
3179412
|
|
flyteSVK
|
|
|
Tak prislo aj na moju C5 a rozlucku s nou. Sluzila pomerne dobre, aj ked niektore veci nemuseli byt... A vacsina sa poriesila u Precedu v garazi - naozaj velka vdaka za to.
Nove auto je po zvazeni mnohych faktorov nakonec Japonec. Na baterky. Je na nom vsetko inak ako v C5, ale hadam si na seba zvykneme :
Obcas sem este mrknem a ked budem vediet a pamatat, tak aj hodim par riadkov do fora.
Tak prislo aj na moju C5 a rozlucku s nou. Sluzila pomerne dobre, aj ked niektore veci nemuseli byt... A vacsina sa poriesila u Precedu v garazi - naozaj velka vdaka za to.
Nove auto je po zvazeni mnohych faktorov nakonec Japonec. Na baterky. Je na nom vsetko inak ako v C5, ale hadam si na seba zvykneme :nevim:
Obcas sem este mrknem a ked budem vediet a pamatat, tak aj hodim par riadkov do fora.
|
|
19.02.2019 00:14 -
Re: Rozloučení s C5
|
3208232
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Tak u i moje C5 la "do světa" (do Esa)
Proili jsme spolu hodně.. dvakrát mě nechala ve tychu trčet na dálnici, nesmrtelný hydraulický podvozek se mi vysral "jen" 5x za 4 roky (2x zadní pístnice, 1x přední pístnice, 1x trubkohadice, 1x čerpadlo). Snad neexistuje auto s mením úloným prostorem. Ty schránky jsou opravdu dobré tak na neky. O "Economy modu" se mi bude zdát jetě dlouho.
Kadopádně stejně pohodlné sedačky jen tak někde nenajdu, houpavá dálniční jízda mi moná taky bude chybět.
Nahradil ji WV Touran
Tak u i moje C5 la "do světa" (do Esa):-))))
Proili jsme spolu hodně.. dvakrát mě nechala ve tychu trčet na dálnici, nesmrtelný hydraulický podvozek se mi vysral "jen" 5x za 4 roky (2x zadní pístnice, 1x přední pístnice, 1x trubkohadice, 1x čerpadlo). Snad neexistuje auto s mením úloným prostorem. Ty schránky jsou opravdu dobré tak na neky. O "Economy modu" se mi bude zdát jetě dlouho.
Kadopádně stejně pohodlné sedačky jen tak někde nenajdu, houpavá dálniční jízda mi moná taky bude chybět. :palec
Nahradil ji WV Touran :-d
|
|
26.03.2019 19:53 -
Re: Rozloučení s C5
|
3213533
|
|
lubco
|
Město: , Auto: CITROEN BERLINGO Shine BlueHDI 130 S&S | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Prisiel cas na nove auto, moja C5 dostala noveho majitela. Ja zostavam verny znacke, len prechadzam na inu triedu a idem do noveho auta nakonfigurovaneho podla mojich preferencii.
Dakujem vsetkym za cenne informacie, rady a hlavne za pomoc. Jumep - velka vdaka. Ty si si to auto odskakal.
Novy majitel uz o klube vie, s velkou pravdepodobnostou moje byvale auto este uvidis.
Svoje konto tu nerusim, budem tu obcas sledovat cvrkot.
Este raz vdaka vsetkym, zelam vam co najmenenej problemov s mazlickami.
Prisiel cas na nove auto, moja C5 dostala noveho majitela. Ja zostavam verny znacke, len prechadzam na inu triedu a idem do noveho auta nakonfigurovaneho podla mojich preferencii.
Dakujem vsetkym za cenne informacie, rady a hlavne za pomoc. Jumep - velka vdaka. Ty si si to auto odskakal.
Novy majitel uz o klube vie, s velkou pravdepodobnostou moje byvale auto este uvidis.
Svoje konto tu nerusim, budem tu obcas sledovat cvrkot.
Este raz vdaka vsetkym, zelam vam co najmenenej problemov s mazlickami.
|
|
| |
|
|