| | |
15.02.2010 13:53 -
Poděkování
|
1804348
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Zdravím vechny Citroeňáky chtěl bych poděkovat vem co sem píou návody na různé opravy vylepení. Mě to dost pomohlo (topení, 5té dveře atd.).Jetě jednou dík.
Zdravím vechny Citroeňáky chtěl bych poděkovat vem co sem píou návody na různé opravy vylepení. Mě to dost pomohlo (topení, 5té dveře atd.).Jetě jednou dík.:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec
|
|
15.02.2010 17:07 -
Re: Poděkování
|
1804367
|
|
pajauchy
|
Město: Hrdibořice, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Rád se přidám. Utří to čas i peníze a člověk se jetě pobaví Díky vem
Rád se přidám. Utří to čas i peníze a člověk se jetě pobaví:-)))) Díky vem:palec
|
|
27.02.2010 21:09 -
Re: Poděkování
|
1805372
|
|
ivo
|
Město: ernovník, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Přidávám se také. Pomohla a pomáhá mi sekce "Diskuzní fórum". A byl to také hlavní důvod, proč jsem se zaregistroval. Osvědčilo se mi to ji u předchozího auta jiné značky (nedávno zachráněné před uzavřením výroby).
Přidávám se také. Pomohla a pomáhá mi sekce "Diskuzní fórum". A byl to také hlavní důvod, proč jsem se zaregistroval. Osvědčilo se mi to ji u předchozího auta jiné značky (nedávno zachráněné před uzavřením výroby). ;-)
|
|
27.02.2010 21:39 -
Re: Poděkování
|
1805377
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
I já se rád přidám, sice nejsem citroeňák po "několik generací" ale auto mne docela nadchlo. Jene nebýt tohoto fóra, jeho lidí, jejich ohromné ochoty cokoliv zdokumentovat a popsat, nafotit a podobně, tak bych z auta asi byl edivý stařec a nestihl si jej dostatečně vychutnat. DÍKY
I já se rád přidám, sice nejsem citroeňák po "několik generací" ale auto mne docela nadchlo. Jene nebýt tohoto fóra, jeho lidí, jejich ohromné ochoty cokoliv zdokumentovat a popsat, nafotit a podobně, tak bych z auta asi byl edivý stařec a nestihl si jej dostatečně vychutnat. DÍKY :palec
|
|
11.07.2014 09:39 -
Re: Poděkování
|
2714342
|
|
Aja
|
|
|
Zdravím vechny, co zde přispívají svými dojmy a opravující různé záhady atd. co na nás citroen někdy nastraí. Po 5 letech co vlastním citroena tak začal troku zlobit. Ale zatím ve jsem si vyřeil sám díky Vám.
Včera to bylo okno 5 dveří,přeruen drát na světlo a ovládání zvedaní z kufru a slavný problém ventilátoru topení.(na odporu ventilátoru studené spoje). Take jetě vyřeit senzor detě a světel a jsem spokojen tak jak těch 5let. Díky vem a zdar jízdě kolečkama dolů.
Zdravím vechny, co zde přispívají svými dojmy a opravující různé záhady atd. co na nás citroen někdy nastraí. Po 5 letech co vlastním citroena tak začal troku zlobit. Ale zatím ve jsem si vyřeil sám díky Vám. ;-)
Včera to bylo okno 5 dveří,přeruen drát na světlo a ovládání zvedaní z kufru a slavný problém ventilátoru topení.(na odporu ventilátoru studené spoje). Take jetě vyřeit senzor detě a světel a jsem spokojen tak jak těch 5let.:-) Díky vem a zdar jízdě kolečkama dolů.;-)
|
|
06.05.2015 13:22 -
Re: Poděkování
|
2818043
|
|
denra
|
Město: Český Těín, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Díky vem přispěvatelům k problémům C5, zvlátě pak Jumepovi, který mi docela pomohl radou. Díky.
Díky vem přispěvatelům k problémům C5, zvlátě pak Jumepovi, který mi docela pomohl radou. Díky.
|
|
07.05.2015 09:44 -
Re: Poděkování
|
2818397
|
|
kesur
|
|
|
Přidávám se k díkům za toto fórum. Dokazuje to, e je Citroen "srdeční" záleitostí.
Přidávám se k díkům za toto fórum. Dokazuje to, e je Citroen "srdeční" záleitostí.
|
|
26.06.2015 19:52 -
Re: Poděkování
|
2834615
|
|
cpeticka
|
Město: Beroun, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Super lidi pro super auta , víc se nedá říct , moc díky za rady a porady
Super lidi pro super auta , víc se nedá říct :-p , moc díky za rady a porady
|
|
29.06.2015 08:47 -
Re: Poděkování
|
2835347
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Chtěl bych poděkovat Jardovi Růičkovi, který mě včera večer po telefonu nasměroval na příčinu závady.
Vraceli jsme se s rodinou z Legolandu a u Norimberku, 300 km od Prahy, z ničeho nic po osmé hodině večer uprostřed jízdy zdechlo auto, jen jsem dokázal doplachtit do odstavného pruhu dálnice.
U to vypadalo na čekání 3-4 hodiny na odtah do Prahy za 10 litrů, ale kdy to Jarda po konzultaci omezil na dvě moné příčiny (senzor tlaku paliva a kliky) a já mu řekl e řemen je skočený o dvě dráky a okraj je nějaký odrbaný, tak jsme byli doma - mě samotnému nějak nedola souvislost toho pokozeného řemene a čidla na klice, potřeboval jsem právě to nakopnutí po telefonu.
Jak se ukázalo, čidlo samotné bylo OK, jen mělo těmi otřepy řemene odrbaný konektor a přetrený jeden přívodní drát - take po nouzovém propojení drátů a výměně řemene za rezervní (při baterce a s předním kolem u mravenitě tedy nic moc) jsme po desáté hodině večer mohli po vlastní ose vyrazit dál domů.
Chtěl bych poděkovat Jardovi Růičkovi, který mě včera večer po telefonu nasměroval na příčinu závady.
Vraceli jsme se s rodinou z Legolandu a u Norimberku, 300 km od Prahy, z ničeho nic po osmé hodině večer uprostřed jízdy zdechlo auto, jen jsem dokázal doplachtit do odstavného pruhu dálnice.
U to vypadalo na čekání 3-4 hodiny na odtah do Prahy za 10 litrů, ale kdy to Jarda po konzultaci omezil na dvě moné příčiny (senzor tlaku paliva a kliky) a já mu řekl e řemen je skočený o dvě dráky a okraj je nějaký odrbaný, tak jsme byli doma - mě samotnému nějak nedola souvislost toho pokozeného řemene a čidla na klice, potřeboval jsem právě to nakopnutí po telefonu. :-))
Jak se ukázalo, čidlo samotné bylo OK, jen mělo těmi otřepy řemene odrbaný konektor a přetrený jeden přívodní drát - take po nouzovém propojení drátů a výměně řemene za rezervní (při baterce a s předním kolem u mravenitě tedy nic moc) jsme po desáté hodině večer mohli po vlastní ose vyrazit dál domů.
|
|
05.08.2015 21:39 -
Velké poděkování!!!
|
2848246
|
|
janys
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Jeli jsme nai milovanou C5 na dovolenou do Bulharska. Naplánovali jsme přes Rumusko s tím, e ním pojedeme v kuse a přes den (kvůli informacím, e je tam poněkud nebezpečno). A co se nestalo. Kdy jsme byli za polovinou cesty - Drobeta-Turnu Severin, cca 1200 km od domova, rozblikali se kontrolky. Zastavili jsme, zhasli motor a ji nenastartovali. Opakovali se 3 hláky....Break...ABS...a nejhorí imobilizer fault... Odpojil jsem baterku, vyndal a zandal vechny pojistky, vyndal počítač, vychladil (venku bylo 36°C). Nic nepomáhalo, motor sice točil, ale nenastartoval. Prostě nic. Nejblíí servis asi a v Bukureti. V tomto městečku byl taky jeden, ale navíc byla neděle a tam jezdili hlavně Dacie a povozy z koňmi.
Měl jsem v mobilu kontakt na pana Tobolíka "Bobo", od kterého objednávám ND. Zavolal jsem a i přesto, e byla neděle telefon zvedl! Ptál jsem se, jestli neví, kde můe být problém. Měli jsme dokonce několik hovoru, volal i nějakému svému známemu v Citroenu, ale problém jsme nakonec nevyřeili. Zmínil se ale o panu Petrovi Kalnem "Jumep", a zkusím jeho. Na internetu mi na něj zjistil číslo a já jsme mu zavolal. Opět přesto, e byla neděle tak mi zvedl!!! Prostě jsem tomu nevěřil. Na dálku mi akorát řekl, e počítač kaput asi nebude, spíe nemůe něco načíst a nejspí hydr. čerpadlo podvozku. Poradil, a zkusím vyndat a zandat konektor na čerpadle. Já to pak udělal, dceři jsem řekl, a otočí klíčkem a co se nestalo - po 4 hodinách bezradnosti diesel opět krásně klapal!!! Měli jste vidět ty oči nás vech čtyřech. Plánovali jsme ji cestu zpět vlakem. Zkouel jsem, e bychom sehnali nový počítač, ale náklady a diagnostika v těchto končinách by převýila hodnotu auta (r.v.2001). Take v autě panoval smutek a spíe smíření s tím, e nae dovolená končí a e sundáme SPZetky a auto tam necháme. A ono najednou vechno jinak!!! Pan Kalna mi po dalím telefonu říkal, e by se nebál jet dál.
Měli jsme nakonec krásnou dovolenou. Najeli jsme cca 4500 km a v pořádku vrátili domu.
Touto cestou moc děkuji a také celá moje rodina panu Tobolíkovi "Bobo" a panu Kalnovi "Jumep" za to, e nám neskutečně pomohli a to i přesto, e se neznáme a navíc byla neděle!!! Prostě lidé, kteří pomůou existuji a jedni z nich jsou oni. Díky, díky, díky!!!
(Mimochodem nebezpečné Rumunsko jsme vůbec nepoznali, protoe nějaká starí paní z domu kousek od naeho auta nám donesla jabka, vestky, vodu. Zvala nás i na kafe. Jiná paní v malínkém obchůdku nám poskytla azyl v podobě toalety, koupelny...)
Happy end!!! Díky pane Tobolík a pane Kalna!!!
Jan Veselý
Jeli jsme nai milovanou C5 na dovolenou do Bulharska. Naplánovali jsme přes Rumusko s tím, e ním pojedeme v kuse a přes den (kvůli informacím, e je tam poněkud nebezpečno). A co se nestalo. Kdy jsme byli za polovinou cesty - Drobeta-Turnu Severin, cca 1200 km od domova, rozblikali se kontrolky. Zastavili jsme, zhasli motor a ji nenastartovali. Opakovali se 3 hláky....Break...ABS...a nejhorí imobilizer fault... Odpojil jsem baterku, vyndal a zandal vechny pojistky, vyndal počítač, vychladil (venku bylo 36°C). Nic nepomáhalo, motor sice točil, ale nenastartoval. Prostě nic. Nejblíí servis asi a v Bukureti. V tomto městečku byl taky jeden, ale navíc byla neděle a tam jezdili hlavně Dacie a povozy z koňmi.
Měl jsem v mobilu kontakt na pana Tobolíka "Bobo", od kterého objednávám ND. Zavolal jsem a i přesto, e byla neděle telefon zvedl! Ptál jsem se, jestli neví, kde můe být problém. Měli jsme dokonce několik hovoru, volal i nějakému svému známemu v Citroenu, ale problém jsme nakonec nevyřeili. Zmínil se ale o panu Petrovi Kalnem "Jumep", a zkusím jeho. Na internetu mi na něj zjistil číslo a já jsme mu zavolal. Opět přesto, e byla neděle tak mi zvedl!!! Prostě jsem tomu nevěřil. Na dálku mi akorát řekl, e počítač kaput asi nebude, spíe nemůe něco načíst a nejspí hydr. čerpadlo podvozku. Poradil, a zkusím vyndat a zandat konektor na čerpadle. Já to pak udělal, dceři jsem řekl, a otočí klíčkem a co se nestalo - po 4 hodinách bezradnosti diesel opět krásně klapal!!! Měli jste vidět ty oči nás vech čtyřech. Plánovali jsme ji cestu zpět vlakem. Zkouel jsem, e bychom sehnali nový počítač, ale náklady a diagnostika v těchto končinách by převýila hodnotu auta (r.v.2001). Take v autě panoval smutek a spíe smíření s tím, e nae dovolená končí a e sundáme SPZetky a auto tam necháme. A ono najednou vechno jinak!!! Pan Kalna mi po dalím telefonu říkal, e by se nebál jet dál.
Měli jsme nakonec krásnou dovolenou. Najeli jsme cca 4500 km a v pořádku vrátili domu.
Touto cestou moc děkuji a také celá moje rodina panu Tobolíkovi "Bobo" a panu Kalnovi "Jumep" za to, e nám neskutečně pomohli a to i přesto, e se neznáme a navíc byla neděle!!! Prostě lidé, kteří pomůou existuji a jedni z nich jsou oni. Díky, díky, díky!!!
(Mimochodem nebezpečné Rumunsko jsme vůbec nepoznali, protoe nějaká starí paní z domu kousek od naeho auta nám donesla jabka, vestky, vodu. Zvala nás i na kafe. Jiná paní v malínkém obchůdku nám poskytla azyl v podobě toalety, koupelny...)
Happy end!!! Díky pane Tobolík a pane Kalna!!!
Jan Veselý
|
|
06.08.2015 08:00 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848275
|
|
jruze
|
|
|
No mi( můj elektrikář) jsme z tohoto důvodu pořídili novej automobil - mikrobus do kterého se instaluje speciální zařizení se kterým budeme schopni kdekoli provádět vekeré elektronické a větinu mechanických oprav přímo na místě - sice investice za víc jak milion ale .......
No mi( můj elektrikář) jsme z tohoto důvodu pořídili novej automobil - mikrobus do kterého se instaluje speciální zařizení se kterým budeme schopni kdekoli provádět vekeré elektronické a větinu mechanických oprav přímo na místě - sice investice za víc jak milion ale .......:palec
|
|
06.08.2015 20:46 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848439
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
to mi pripomina film Apollo 13, klobuk dolu
"houston mame problem"
to mi pripomina film Apollo 13, klobuk dolu
"houston mame problem"
|
|
06.08.2015 21:03 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848463
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Dík, e si to sem napísal. Takéto príbehy sa vežmi dobre čítajú.
Dík, e si to sem napísal. Takéto príbehy sa vežmi dobre čítajú.
|
|
06.08.2015 21:56 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848504
|
|
fousek
|
|
|
Pěkně se to četlo a klobouk (co nemám) dolů před oběma...
Pěkně se to četlo a klobouk (co nemám) dolů před oběma...
|
|
06.08.2015 22:32 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848513
|
|
stano1
|
|
|
No darmo, jumep je jumep!!!
Kto umí, ten umí...
No darmo, jumep je jumep!!!
Kto umí, ten umí... :)
|
|
06.08.2015 22:49 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848516
|
|
jruze
|
|
|
e bychom na srazu vypsali soutě kdo dříve najde a odstraní chybu (elektronickou,mechanickou) můem jít i do programování,výměny jednotek - do čehokoli
V poslední době to tu bývá úsměvné.
e bychom na srazu vypsali soutě kdo dříve najde a odstraní chybu :-)))) (elektronickou,mechanickou) můem jít i do programování,výměny jednotek - do čehokoli:-d
V poslední době to tu bývá úsměvné.
|
|
06.08.2015 23:21 -
Re: Velké poděkování!!!
|
2848522
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
To sa riei takto na koleniach citronu... Ale tam nemali pivko. Tak môme na zraze, kžudne
To sa riei takto na koleniach citronu... Ale tam nemali pivko. Tak môme na zraze, kžudne :)
|
|
27.07.2016 07:25 -
Poděkování
|
2975610
|
|
MiFa
|
Město: Polička, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Chci tu poděkovat jruze, za informace, co se týče biturba a závady kolem něho a hlavně kdo mi to můe opravit byla dalí rada nad zlato je Martin Handl, kde mi závadu motoru opravil. Dělal to ventil sání do turba, tak se vyměnil. Auto jede jako drak, jetě je patná hadice Intercooleru na přírubu turba, kde má maličko hrk a kapky oleje. Ta se jetě musí vyměnit. Ale vliv na výkon to nemá a nevypíná se u Tempomat, který se při 5-6 stupni na 2500 ot. vypínal. Děkuji moc za vechny
Chci tu poděkovat jruze:palec, za informace, co se týče biturba a závady kolem něho a hlavně kdo mi to můe opravit byla dalí rada nad zlato je Martin Handl:palec, kde mi závadu motoru opravil. Dělal to ventil sání do turba, tak se vyměnil. Auto jede jako drak, jetě je patná hadice Intercooleru na přírubu turba, kde má maličko hrk a kapky oleje. Ta se jetě musí vyměnit. Ale vliv na výkon to nemá a nevypíná se u Tempomat, který se při 5-6 stupni na 2500 ot. vypínal. Děkuji moc za vechny :palec:palec:palec
|
|
| |
|
|