| | |
11.12.2009 23:52 -
Nový člen
|
1429181
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Ahoj, omlouvám se za zaloení nového vlákna, nicméně jsem nenael ádné vlákno kde se mohou představit noví členové. Pokud je prosím admina o přeloení tohoto příspěvku a smazání. Jinak tedy : Ahoj, tady Michal. Asi měsíc jsem přemýlel co koupit eně k jeíku a protoe má strý autíko, tak jsem zvolil auto, po týdnech hledání jsem si vybral Citroen C5 2,2Hdi, a to taky , protoe jsem kdysi měl BX a bylo super. Dnes jsem tedy dovezl C5 r.v. 2001, koupil jsem v Mikulově dovoz rakousko. Auto jsem prohlídnul a vyzkouel a líbilo se mi talk jsem ho vzal. Po prvních 50km jízdy jsem nepochopil proč jsem loni vyhodil téměř 7násobek ceny týhle káry za II.oktávku, nestovnatelnej komfort a jízda i s odstupem generací. Manelka auto viděla, zaremcala , e je straně velký a tak dostala oktávku a já si nechám tenhle parníček a tak jsem mezi vámi. Ahoj
Ahoj, omlouvám se za zaloení nového vlákna, nicméně jsem nenael ádné vlákno kde se mohou představit noví členové. Pokud je prosím admina o přeloení tohoto příspěvku a smazání. Jinak tedy : Ahoj, tady Michal. Asi měsíc jsem přemýlel co koupit eně k jeíku a protoe má strý autíko, tak jsem zvolil auto, po týdnech hledání jsem si vybral Citroen C5 2,2Hdi, a to taky , protoe jsem kdysi měl BX a bylo super. Dnes jsem tedy dovezl C5 r.v. 2001, koupil jsem v Mikulově dovoz rakousko. Auto jsem prohlídnul a vyzkouel a líbilo se mi talk jsem ho vzal. Po prvních 50km jízdy jsem nepochopil proč jsem loni vyhodil téměř 7násobek ceny týhle káry za II.oktávku, nestovnatelnej komfort a jízda i s odstupem generací. Manelka auto viděla, zaremcala , e je straně velký a tak dostala oktávku a já si nechám tenhle parníček a tak jsem mezi vámi. Ahoj :palec
|
|
19.01.2008 08:47 -
a je doma :)
|
168880
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Caute. Tak od dnes uz mozem byt plnohodnotnym clenom klubu
modra C5 2.0 HDi, r.v 2002/7 je uz vo dvore. Technicky stav vizera byt dobry, jazdne vlastnosti tiez. Akurat budem musiet setrne vytepovat interier, lebo je dost obchytany. Bol som s nim aj v servise na "predpredajnej prehliadke"...poviem vam ocakaval som technicke znalosti servisnych technikou na vyssej urovni. Chlapik ho len 20minut dvihal na zdvihak. Cakal som ze mi z diagnostiky vytlaci par stranovu "dokumentaciu", proste komplexne diagnostikovanie...ale oni vedeli urobit len printscreen to co prave videl na obrazovke, cize dokopy nic. Akurat mu vypisalo daco zo zhaviacou svieckou, ale nevedel povedat ci je to len jednorazovy alarm alebo trvaly. Pracoval s Proxiou3. Potrebujem poradit-porovnat ako je to u vas s automat klimou. Ja som to porovnaval s otcovou a je tam velky rozdiel. Na mojej su knofliky Auto a Eco, na otcovej Auto a znak vlocky(zapnuta klima). Moja sa sprava tak, ze ked som nastavil auto tak fukal celu cestu len na okno a nohy. Na stred nic. Tak boli aj symboli na displeji. Haluz bola ale to ze ked som vypol auto a rucne som nastavil fukanie do polohy nohy a na stred, tak tiez na stred skoro absolutne nefukal, ani ked som pridal ventilator na plno. Najprv som myslel, ze bude daco s klapkami (mozno aj je) ale ked nastavim polohu len na stred, tak fuka ako susic na vlasy. V com moze byt chyba ze ked je nastaveny smer do stredu v kombinacii s inym smerom tak do stredu nefuka skoro nic. Urcite to nie je tym ze sa tlak rozdeli na viac smerov, lebo skoro nic nefuka myslim doslova. Druhy smer fuka. Na otcovej C5 ked nastavim auto tak nastavi smery vsetky a vsade fuka dost intenzivne. Najskor problemom bude asi softverova zalezitost, co myslite? Druha vec, ktora ma dnes prekvapila je ze mi predavajuci tvrdil ze v tomto aute nie je pridavne kurenie na predhriatie vody, resp. o tom nevie. Otcova C5 to ma-kupovali to este v 2001 ako novinku ale urcite viem ze to nebolo volitelne prislusenstvo. Zda sa mi este, ze niekde som cital ze vsetky Hdi v C5 toto prikurovanie maju "by default". Ci sa totalne mylim?
Este jedna question. Predavaci mi vravel ze zvikol pridavat do kazdej 3-4 plne nadrze 1/2l M2T oleja, ze to motoru a vstrekovaniu urobi dobre. Ja som o takomto niecom nepocul a priznam sa mam obavy ci to dokonca nemohlo viac poskodit motor ako ochranit. Vase nazory? Predavaci bol automechanikom, tak len dufam ze vedel co robil. Ostatne to vysvetluje aj uchytany interier
Ked to vyumyvam a pofotim tak vlozim sem nejake fotky.
Vdaka za vsetky reakcie.
Caute. Tak od dnes uz mozem byt plnohodnotnym clenom klubu :)
modra C5 2.0 HDi, r.v 2002/7 je uz vo dvore. Technicky stav vizera byt dobry, jazdne vlastnosti tiez. Akurat budem musiet setrne vytepovat interier, lebo je dost obchytany. Bol som s nim aj v servise na "predpredajnej prehliadke"...poviem vam ocakaval som technicke znalosti servisnych technikou na vyssej urovni. Chlapik ho len 20minut dvihal na zdvihak. Cakal som ze mi z diagnostiky vytlaci par stranovu "dokumentaciu", proste komplexne diagnostikovanie...ale oni vedeli urobit len printscreen to co prave videl na obrazovke, cize dokopy nic. Akurat mu vypisalo daco zo zhaviacou svieckou, ale nevedel povedat ci je to len jednorazovy alarm alebo trvaly. Pracoval s Proxiou3. Potrebujem poradit-porovnat ako je to u vas s automat klimou. Ja som to porovnaval s otcovou a je tam velky rozdiel. Na mojej su knofliky Auto a Eco, na otcovej Auto a znak vlocky(zapnuta klima). Moja sa sprava tak, ze ked som nastavil auto tak fukal celu cestu len na okno a nohy. Na stred nic. Tak boli aj symboli na displeji. Haluz bola ale to ze ked som vypol auto a rucne som nastavil fukanie do polohy nohy a na stred, tak tiez na stred skoro absolutne nefukal, ani ked som pridal ventilator na plno. Najprv som myslel, ze bude daco s klapkami (mozno aj je) ale ked nastavim polohu len na stred, tak fuka ako susic na vlasy. V com moze byt chyba ze ked je nastaveny smer do stredu v kombinacii s inym smerom tak do stredu nefuka skoro nic. Urcite to nie je tym ze sa tlak rozdeli na viac smerov, lebo skoro nic nefuka myslim doslova. Druhy smer fuka. Na otcovej C5 ked nastavim auto tak nastavi smery vsetky a vsade fuka dost intenzivne. Najskor problemom bude asi softverova zalezitost, co myslite? Druha vec, ktora ma dnes prekvapila je ze mi predavajuci tvrdil ze v tomto aute nie je pridavne kurenie na predhriatie vody, resp. o tom nevie. Otcova C5 to ma-kupovali to este v 2001 ako novinku ale urcite viem ze to nebolo volitelne prislusenstvo. Zda sa mi este, ze niekde som cital ze vsetky Hdi v C5 toto prikurovanie maju "by default". Ci sa totalne mylim?
Este jedna question. Predavaci mi vravel ze zvikol pridavat do kazdej 3-4 plne nadrze 1/2l M2T oleja, ze to motoru a vstrekovaniu urobi dobre. Ja som o takomto niecom nepocul a priznam sa mam obavy ci to dokonca nemohlo viac poskodit motor ako ochranit. Vase nazory? Predavaci bol automechanikom, tak len dufam ze vedel co robil. Ostatne to vysvetluje aj uchytany interier :)
Ked to vyumyvam a pofotim tak vlozim sem nejake fotky.
Vdaka za vsetky reakcie.
|
|
12.12.2009 18:38 -
Re: Nový člen
|
1429202
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Počkej a se pořádně sveze v C5, to ti koktáfku bude chtít vrátit zpátky Jinak gratuluju kvýborné volbě
Počkej a se pořádně sveze v C5, to ti koktáfku bude chtít vrátit zpátky:-d Jinak gratuluju kvýborné volbě:palec
|
|
12.12.2009 18:45 -
Re: Nový člen
|
1429203
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Děkuji. Dnes jsem si pro autí udělal dvě hoďky času a seznamovali jsme se.Krom volnějí přední nápravy mu nic nechybí a fakt parádní záleitost. Straně moc místa.Jen tak pro zajímavost jsem dnes eně předhodil oba techničáky, Astry co měla a C5 a ačkoli je jasně napsáno na papíře černé na bílém , e C5 je pouze o 3cm !!! na kadé straně irí tak je to velká krabice. Nenechá si vysvětlit, e holt kadá firma projektuje a nakládá s prostorem jinak. Co na to říct ....
Děkuji. Dnes jsem si pro autí udělal dvě hoďky času a seznamovali jsme se.Krom volnějí přední nápravy mu nic nechybí a fakt parádní záleitost. Straně moc místa.Jen tak pro zajímavost jsem dnes eně předhodil oba techničáky, Astry co měla a C5 a ačkoli je jasně napsáno na papíře černé na bílém , e C5 je pouze o 3cm !!! na kadé straně irí tak je to velká krabice. Nenechá si vysvětlit, e holt kadá firma projektuje a nakládá s prostorem jinak. Co na to říct .... ;-) ;-)
|
|
12.12.2009 18:50 -
Re: Nový člen
|
1429204
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Vůbec nic. Snad jen to, e ta krabice je o hooodně příjemnějí, ne kokta
Vůbec nic. Snad jen to, e ta krabice je o hooodně příjemnějí, ne kokta:-)
|
|
13.12.2009 10:27 -
Re: Nový člen
|
1429241
|
|
Darja
|
|
|
Inu, máme tu téma proč jsme zvolili C5 .link.
Inu, máme tu téma proč jsme zvolili C5 http://www.c5club.cz/page/kod-1300/dis-166393/cur-5.html :-)
|
|
13.12.2009 10:44 -
Re: Nový člen
|
1429244
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Jasně , sorry, nějak to tam sklouzlo. Tady jsem chtěl jen pozdravit.
Jasně , sorry, nějak to tam sklouzlo. Tady jsem chtěl jen pozdravit.
|
|
13.12.2009 11:05 -
Re: Nový člen
|
1429248
|
|
Darja
|
|
|
ale v poho, nic neříkám Jen, e jsi třeba můe přečíst, co koho vedlo ke koupi c 5
ale v poho, nic neříkám :-) Jen, e jsi třeba můe přečíst, co koho vedlo ke koupi c 5 :-)
|
|
13.12.2009 17:27 -
Re: Nový člen
|
1429283
|
|
máca
|
|
|
Buď rád,e ena neví oč přichází,vydělals na tom.Počkej,a ji sveze,bude kemrat.A co a zda někdy pojedete na sraz.Kvalitní autí a super blázni,co je vlastní.
:-oBuď rád,e ena neví oč přichází,vydělals na tom.Počkej,a ji sveze,bude kemrat.A co a zda někdy pojedete na sraz.Kvalitní autí a super blázni,co je vlastní.
|
|
13.12.2009 17:32 -
Re: Nový člen
|
1429284
|
|
máca
|
|
|
Vítej v klubu správných lidí.
Vítej v klubu správných lidí.
|
|
27.01.2010 08:57 -
Re: Nový člen
|
1803142
|
|
dendenk
|
Město: Hnúa, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahojte zajtra si mám is pozrie jednu u C5-ku tak drte palce čo na ňu povie manelka ona toti hned najde nejakú chybu alebo niečo čo sa jej na aute nepáči dúfam e ju chytí za srdiečko
Ahojte zajtra si mám is pozrie jednu u C5-ku tak drte palce čo na ňu povie manelka ona toti hned najde nejakú chybu alebo niečo čo sa jej na aute nepáči dúfam e ju chytí za srdiečko
|
|
27.01.2010 09:22 -
Re: Nový člen
|
1803144
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Tak astnou ruku při výběru vozu a co se týče manelky, nebylo by dobré pořádně zatopit, dát přední sedačky co nejvíc dopředu a sednout si s ní dozadu a ukázat jí co ta cépětka vechno umí ............
Tak astnou ruku při výběru vozu a co se týče manelky, nebylo by dobré pořádně zatopit, dát přední sedačky co nejvíc dopředu a sednout si s ní dozadu a ukázat jí co ta cépětka vechno umí ............:-p:palec
|
|
27.01.2010 09:23 -
Re: Nový člen
|
1803145
|
|
Darja
|
|
|
Hlavně při hledání buďte opatrní
Přeji astný lov!
Hlavně při hledání buďte opatrní :-)
Přeji astný lov! :palec
|
|
27.01.2010 10:20 -
Re: Nový člen
|
1803146
|
|
dendenk
|
Město: Hnúa, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Aj do teraz som mal vežké auto NISSAN Maxima tak e s vežkosou asi nebude problém no aj ona bude na nej jazdi a ked sa jej bude páči tak mono aj na .....)))
Aj do teraz som mal vežké auto NISSAN Maxima tak e s vežkosou asi nebude problém no aj ona bude na nej jazdi a ked sa jej bude páči tak mono aj na .....)))
|
|
09.04.2010 00:26 -
Re: Nový člen
|
2341334
|
|
oon
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën Xantia 1.9 TD (66kW) TDI | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Ahoj vem, u dlouho se odhodlávám ke koupi novějího auta, protoe několik let jezdím v xantii, přemýlím samozřejmě o C5 Break 06 - 07. Nevím jestli zvolit mení výbavu, digitální nebo manuál. klimu, aby bylo co nejmíň problémů, určitě chci 1,6, hdi, taky by mě zajímalo jak často za rok jste s autem na diagnostice nebo v servisu, kromě běné údrby...po pročítání fóra mám trochu obavu, e na diagnostiku bude potřeba jezdit tak 1 za 14 dní...taky mě mrzí, e klasické problémy xantií (dráty, čidla ABS, vzpěry kufru) u nejsou na Cfajfce minulostí..díky
Ahoj vem, u dlouho se odhodlávám ke koupi novějího auta, protoe několik let jezdím v xantii, přemýlím samozřejmě o C5 Break 06 - 07. Nevím jestli zvolit mení výbavu, digitální nebo manuál. klimu, aby bylo co nejmíň problémů, určitě chci 1,6, hdi, taky by mě zajímalo jak často za rok jste s autem na diagnostice nebo v servisu, kromě běné údrby...po pročítání fóra mám trochu obavu, e na diagnostiku bude potřeba jezdit tak 1 za 14 dní...taky mě mrzí, e klasické problémy xantií (dráty, čidla ABS, vzpěry kufru) u nejsou na Cfajfce minulostí..díky
|
|
09.04.2010 00:42 -
Re: Nový člen
|
2341335
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud narazí na sluné auto, myslím e se nemá čeho bát.
Já koupil C5 Break 1.6HDi (2006, 140kkm) před 14 dny, vzhledově OK, na motoru reznou rouby, jak je suchý, v servise na něm ani mechanicky ani na diagnostice taky ádné překvápko nenali, i km by podle nich mohly vzhledem k záznamům odpovídat - take spokojenost. Asi největí problém toho auta je, e má světlé koberečky
Viděl jsem jetě dvě předtím a nakonec jsem koupil v bazaru v Praze (McAuto)
Pokud narazí na sluné auto, myslím e se nemá čeho bát.
Já koupil C5 Break 1.6HDi (2006, 140kkm) před 14 dny, vzhledově OK, na motoru reznou rouby, jak je suchý, v servise na něm ani mechanicky ani na diagnostice taky ádné překvápko nenali, i km by podle nich mohly vzhledem k záznamům odpovídat - take spokojenost. Asi největí problém toho auta je, e má světlé koberečky :-))))
Viděl jsem jetě dvě předtím a nakonec jsem koupil v bazaru v Praze :-) (McAuto)
|
|
09.04.2010 00:51 -
Re: Nový člen
|
2341336
|
|
oon
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën Xantia 1.9 TD (66kW) TDI | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Mám domluvený dovoz z Raichu, mělo by to být z přímo z prodejen, od 1. maj., tak snad to bude ok..u se těím
Mám domluvený dovoz z Raichu, mělo by to být z přímo z prodejen, od 1. maj., tak snad to bude ok..u se těím :-o
|
|
09.04.2010 09:39 -
Re: Nový člen
|
2341350
|
|
jumep
|
|
|
to co citas na fore su vyskytnute problemy, ktore sa 90% z nas netykaju (pri tom pocte tych aut sa to da takto odhadnut)
Ale co ti skusim odporucit - skus sa radsej poobzerat po 2.0 motore.
to co citas na fore su vyskytnute problemy, ktore sa 90% z nas netykaju (pri tom pocte tych aut sa to da takto odhadnut)
Ale co ti skusim odporucit - skus sa radsej poobzerat po 2.0 motore.
|
|
09.04.2010 10:24 -
Re: Nový člen
|
2341358
|
|
oon
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën Xantia 1.9 TD (66kW) TDI | Počet příspěvků: 10 |
|
|
jo, jo v to taky doufám, s xantií jsem najel za 6 let 200 tis. km, celkem má 311 tis., bez větích problémů (i kdy párkrát mě taky někde nechala viset), teď začíná vyadovat opravy přesahující hodnotu auta, tak musí pryč...najezdím tak cca 30-35 tis. za rok, větinou sám a na motor 1,6 hdi jsem jen slyel samou chválu..proč myslí 2.0?
jo, jo v to taky doufám, s xantií jsem najel za 6 let 200 tis. km, celkem má 311 tis., bez větích problémů (i kdy párkrát mě taky někde nechala viset), teď začíná vyadovat opravy přesahující hodnotu auta, tak musí pryč...najezdím tak cca 30-35 tis. za rok, větinou sám a na motor 1,6 hdi jsem jen slyel samou chválu..proč myslí 2.0?
|
|
09.04.2010 10:44 -
Re: Nový člen
|
2341361
|
|
jumep
|
|
|
1.6 v C5 je prilis nahanany motor
predpokladam ze nekupis nic co nebude mat okolo 200t km.
Proste C5 je na ten motor tazka a celkovo ten motor ma mensiu vydrz, ked by si to kupoval nove je to nieco ine, ale starsie neviem. V takej C4 alebo podobne nepoviem, ale do C5 by som to nebral.
A co sa tyka vybavi, cimviac tym lepsie
Preco sa obmedzovat manualnou klimou? Take nieco si ani neviem uz predstavit
C5 je proste auto pre pohodlie a to si treba dopriat na maximum, s tou vybavou neni spojenych tolko problemov zeby sa malo uvazovat o tom ci ano alebo nie - jednoznacne ANO, cimviac
1.6 v C5 je prilis nahanany motor
predpokladam ze nekupis nic co nebude mat okolo 200t km.
Proste C5 je na ten motor tazka a celkovo ten motor ma mensiu vydrz, ked by si to kupoval nove je to nieco ine, ale starsie neviem. V takej C4 alebo podobne nepoviem, ale do C5 by som to nebral.
A co sa tyka vybavi, cimviac tym lepsie :)
Preco sa obmedzovat manualnou klimou? Take nieco si ani neviem uz predstavit :)
C5 je proste auto pre pohodlie a to si treba dopriat na maximum, s tou vybavou neni spojenych tolko problemov zeby sa malo uvazovat o tom ci ano alebo nie - jednoznacne ANO, cimviac :)
|
|
| |
|
|