NOVÝ CITROËN BERLINGO ZÍSKAL CENU AUTOBEST 2019
V poslední fázi soutěe Autobest 2019 se utkalo est finalistů a titul Best Buy Car of Europe (Nejlepí auto ke koupi) získal Nový Citroën Berlingo.
Porota Autobest nejprve udělila cenu MANBEST (MANager BEST) za rok 2018 generální ředitelce značky Citroën Lindě Jackson a poté vyhlásila výsledky o nejlepí auto ke koupi za rok 2019. Cenu Best Buy Car of Europe získal Nový Citroën Berlingo, který zvítězil po boku s vozy Peugeot Rifter a Opel Combo Life.
Autobest oceňuje kadoročně od roku 2001 automobil, který získá nejvíce hlasů. Vozy hodnotí 31 novinářů motoristického tisku ze 31 zemí na základě 13 kritérií, jako je poměr kvalita-cena, design, komfort a technologie, dále kvalita slueb a dostupnost náhradních dílů v distribučních sítích.
Je to poprvé, kdy porota Autobest udělila toto prestiní ocenění jedné značce dva roky po sobě. Nový Citroën Berlingo stejně jako loňský vítěz kompaktní SUV Citroën C3 Aircross dokázal porazit své konkurenty a ovládl 18. ročník tohoto hodnocení. Porotu přesvědčil svým výrazně zmodernizovaným designem, technologiemi a motory poslední generace. Do segmentu ludospace vnáí čerstvý vzduch a impuls. Tato nová generace inspirovaná očekáváním zákazníků je dokonalým příkladem nového podpisu Inspired by you. Vestranný Nový Citroën Berlingo představuje ikovný nákup pro rodiny nebo seniory, kteří v něm nacházejí ideálního partnera svého aktivního ivota a kteří si na voze cení předevím jeho prostornost a funkčnost.
Cena udělená novému Berlingu ve verzi osobního vozu se přidává k prestinímu ocenění International Van Of The Year 2019, které bylo v září letoního roku uděleno na hannoverském veletruhu uitkové verzi (Nový Citroën Berlingo Van).
Berlingo, který byl v roce 2017 nejprodávanějím vozem Citroën v téměř 17 zemích, je dnes po modelu C3 nejprodávanějím vozem značky Citroën. Od zahájení prodeje v roce 1996 se ho ji vyrobilo více ne 3,3 milionů kusů. Nové Berlingo, které je modernějí a pouívá stylistické prvky posledních modelů Citroën, je součástí obnovy značky. Od uvedení na trh v září 2018 registruje tento nový model ji více ne 13 000 objednávek a značce Citroën se díky němu daří pokračovat ve své obchodní dynamice.
Značka Citroën, která registrovala na konci října v Evropě více ne 690 000 nově registrovaných vozů (rekord za posledních 7 let), tak vykazuje v Evropě růst 6 %, tj. více ne třikrát více, ne byl růst trhu.