Jméno
Password
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Category: / Articles & Guides / Overal C5 informations /Hydraulic system

 

Hydractive 3+


Spojením principů hydrauliky a elektronického zpracování informací nabízí Hydractive 3, moderní generace systémů hydropneumatického pérování, nové, v oblasti odpružení dosud nevídané možnosti.
Odpružení Hydractive 3 vychází z četných výzkumů expertů firmy Citroën a jeho funkční schéma je ve své oblasti naprostou novinkou a potvrzuje přední postavení Citroënu v konstrukci podvozků osobních automobilů.

Odpružení Hydractive III je inteligentní, aktivní a autoadaptabilní, k zajištění vysokého komfortu a maximální bezpečnosti. Autoadaptabilita Hydractivu III se vyznačuje automatickou změnou světlé výšky vozidla v závislosti na rychlosti a stavu vozovky. Při jízdě po kvalitní vozovce a rychlosti nad 110 km/h se světlá výška přední části sníží o 15 mm a zadní části o 11 mm. Tím se sníží těžiště vozidla, zlepší se jízdní vlastnosti a odpor vzduchu a v neposlední řadě klesne rovněž spotřeba paliva. V případě hrbolaté silnice a rychlosti nižší jako 60 km/h se pro udrženi optimálních jízdních vlastnosti C5 zvýši o 20 mm.Zdvih kol je větší a je tak zachováno jízdní pohodlí.Samozřejmostí je udržování stálé světlé výšky při různém zatížení vozidla.Navíc u C5 break najdete ovladač umístěný v zavazadlovém prostoru umožňuje při vypnutém motoru snížit nebo zvýšit práh pro nakládání a usnadnit tak rozmístění zavazadel nebo připojení přívěsu. Při spuštění zapalování se pérování vrátí do polohy pro jízdu.

 Vyšším stupněm systému Hydractive 3 je jeho složitější verze montovaná pod označení Hydractive 3 PLUS, rozšiřuje možnosti regulace tuhosti a zdvihu pérování pro zdokonalení jízdních vlastností jak v oblasti pohodlí tak jízdních vlastností při sportovní jízdě. Odpružení Hydractive III PLUS nabízí ještě další rozměr: přídavný snímač úhlové rychlosti volantu, snímač plynového a brzdového pedálu, snímač podélné a boční akcelerace a počítač, vyhodnocující stav vozovky a styl řidičovy jízdy . Počítač sám sleduje povahu vozovky a jízdní styl řidiče a ve zlomcích sekundy zajišuje okamžité nastavení podvozku situaci, pro optimální jízdní komfort a bezpečnost. Jízdní vlastnosti jsou zcela bez kompromisu mezi pohodlím a jízdními vlastnostmi, vůz jede perfektně a plavně po hrbolaté vozovce a stejně tak dobře sedí v zatáčkách a při vyhýbacích manévrech stejně jako ryze sportovní vůz . Pohyby karosérie (kývání, náklon dopředu a dozadu) jsou citelně omezeny, pohodlí při jízdě je skutečně neporovnatelné a stabilitě vozu nelze nic vytknout.Ve sportovním režimu je, oproti režimu komfortnímu, tuhost odpružení na přední nápravě vyšší zhruba o 60 % a na zadní nápravě zhruba o 90 %. V praxi probíhá přizpůsobení odpružení potřebám řidiče tak rychle a automaticky, že se může zdát, jako by byl systém vybaven jakýmsi šestým smyslem, řidič tak nemusí nikterak zasahovat a může neustále využívat ideální rovnováhy. Navíc může řidič aktivovat ovládaní " Sportovní jízdy" vozu, pokud chce, aby pérování častěji přecházelo do dynamického módu a tím se z rodinného vozu rázem stává sportovní vůz a vy můžete plně vychutnávat sportovní jízdu s maximální přesností vedení stopy . Pohodli a jízdní vlastnosti dosahuji doposud nepoznanou úroveň.

 Hydractive III se vyznačuje rovněž vysokou spolehlivosti, dosaženou diky novým prvkům, mezi které patři zejména integrovaný hydroelektronický blok (BHI), skutečné nervové centrum, které se navíc skládá z výkonné elektronické jednotky. Tato pak reguluje a kontroluje tlak v hydraulickém systému a řídi odpruženi. Tlakové sférické koule jsou rovněž výsledkem nového výzkumu a jejich životnost je nyní ještě větši. Syntetická kapalina hydraulického systému zase zabezpečuje menši třeni diky lepši viskozitě. Diky těmto zlepšením je nový systém odpruženi bez nároků na údržbu v průběhu pěti let anebo 200 000 km.

Od views 29720 x.

  
Users online  
Newest posts  
Advertising  
Pictiures  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator